fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
ANADES / starosc
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:ANADES
Tytuł:starosc
Data publikacji:2013-01-06 21:34:56
Liczba wyświetleń:1188
Ocena średnia:3.7
Liczba punktów:22
Liczba poleceń:3
Liczba komentarzy
i krytyk :
34
Kategoria:Portrety
Aparat:

nikon d90

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
.
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Kryzys 2013-01-07 17:21:21plusplusplusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Było miejsce, był temat ale zostało to zepsute przez obrót kadru, przez dodanie fatalnej tekstury. Spora część kadru jest nieczytelna, jak choćby w GP; czy to jest króliczek, zajączek czy zużyte chusteczki. Spory bałagan odbiera chęć wniknięcia w zdjęcie.
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
dreptaq 2013-09-30 23:02:47 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
sled 2013-01-13 22:53:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
etis 2013-01-09 19:16:44 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
penjan 2013-01-09 00:54:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo podoba sie to ujęcie , wszystko w tym kadrze "trafia" do mnie ,kadr ma klimat i treść.Natomiast w żaden sposób nie mogę pojąć tego obrotu kadru.Muszę założyć,że autorka świadomie i celowo tak właśnie zamierzyła go pokazać - oczywiście ma takie prawo i nic nikomu do tego ,ale dla mnie ten pion to autodestrukcja .Bez "krytykowania"decyzji autorki - w moim odbiorze praca jako całość doskonała - w tym pionie nie do przyjęcia.Szkoda.Udało Ci się powiedzieć tu tyle prawdy życiowej, doskonale "opowiedzieć" starość, zawrzeć tyle realizmu / teksty o jakimś bałaganie w kadrze,o problemach w PD itd to chyba jakieś nieporozumienie -widzial ktoś samotnego,starego człowieka w "choreografi" pełnej harmonii, sterylności czy idealnego ładu wokół? Wątpię/ O nazwaniu tego zwykłym pstrykiem w ogóle się nie wypowiadam.
Zrobiłaś doskonałe ujęcie i rónie dobrze sma je "posułaś" /oczywiście w moim odbiorze/ szdoda.pozdrawiam
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-07 22:40:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rzeczywiście oba tytuły pasują do ułożenia formatu. Jestem za starością.
fotografia cyfrowa
Artur2332 2013-01-07 22:05:35 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
BUDDABAR 2013-01-07 19:20:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Każdy egzamin fotograficzny byś za to oblała. To zdjęcie jest tak piękne że to co robisz okrawa na pomstę do nieba. Ale jak tam chcesz.
fotografia cyfrowa
ANADES 2013-01-07 19:08:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@URBE- Dodałam to zdjęcie tak, ponieważ taki kadr ma dla mnie jakieś mocniejsze wrażenie - zupełnie jak napisał adamEr.

@Archeo - Teksturę nałożyłam tutaj specjalnie. Wiem, że są różne szramy, ale o to mi chodziło. Zdjęcie przedstawia starą kobietę, nie delikatną twarz dziecka. Szramy pełnią dodatkowy efekt, środek wyrazu.
fotografia cyfrowa
BUDDABAR 2013-01-07 18:20:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mam prośbę i propozycję. Proszę skasuj to wrzuć jeszcze raz poziomo. Proszę.
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-07 17:34:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kryzys, i to jest to o czym wcześniej pisałam. O widzeniu przez emocje i nie zauważaniu techniki.
fotografia cyfrowa
bywalec 2013-01-07 15:17:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
+1
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-07 12:25:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przepraszam autorkę za te ogólne pogaduchy ale dotyczą one również Tej pracy oraz postrzegania odbiorcy/widza.

Sound... Bzdura bzdurę pogania.
Praca bez wpisów była, jest i pozostanie marnością wiec przepada pośród jej podobnym.
Podnieca tylko TWA, bufonów, flustratów, multikonta, troli, itp.

... i brak konsekwencji.
Ty mnie pouczasz co ja mam robić (opisywać marność czemu jest marnością) ale Tobie wolno wszystko i wszystkim od tego wara.
Nie mam Tobie nic do pozwalania czy nie, każdy wpis świadczy o jego autorze tak samo jak każdy autor odpowiada za swoją wypowiedz. EOT.

Pozdrawiam wszystkich i zapraszam na p.w. jak coś do mnie masz.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-07 11:19:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mnie takie teksty jak Twój raczej zwisają niż bolą.
Zawsze mam swoje zdanie, a co do powrócenia do starych zasad
to pozwól, że ja sam będę o tym decydował czy będę komentował zdjęcia
z jajami, czy tylko z wydmuszkami. :)

Ty jak sam stwierdzasz - opisujesz tylko prace, które Ci się podobają,
więc śmiem twierdzić, że to raczej Ty nie masz jaj, aby czasem napisać swoje zdanie
pod kiepską fotą. Przypuszczam, że to uraz z przeszłości.
Najbezpieczniej jest tylko chwalić. :)
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-07 11:05:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze Soundchaser nie opisuje prac które uważam za słabe. Tylko te które mają " to coś ".
Nie polecam przytyków gdyż nie komentuję ani Ciebie ani Twojego wpisu ale podważam jego treści cytując w całości to, czego ich autor nie uczynił.
Owszem odniosłem się prsonalnie ...anatomicznie... abyś po moim ...kopniaku... powrócił do dawanych zasad i Miał Swoje Zdanie bez względu na mądrość, wiedzę czy głupotę ...reszty świata.
Masz żal, zabolało - miało boleć, czy coś jeszcze ?
Ok. Bardzo przepraszam za użycie słów " jaja " i " wydmuszki " określające skrótowo charakter i osobowość człowieka.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-07 09:18:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Archeo - zamiast komentować moje komentarze i sprawdzać czy mam wydmuszki zamiast jaj
napisałbyś pod tamtym zdjęciem swój mądry komentarz.
Teraz już nikt Cię nie zlinczuje bo zdania są podzielone. :)
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-07 02:45:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
starość nie jest tematem tabu . starość należy pokazywać, o starości należy rozmawiać .
starość ma różne oblicza i nie należy się tego wstydzić .
sęk w tym , żeby umieć 'tą starość' pokazać .
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-07 01:55:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ta praca robi na mnie niesamowite wrażenie. Wracam tu kilka razy. Nie wiem, jak lepiej w pionie czy poziomie. Pewnie na to trzeba jeszcze czasu. Zgadzam się z adamErem co do wrażenia "zwłok". Tak mam od pierwszego wejrzenia. Polecam
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-07 00:40:44 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Ta praca była zaliczyła 86 zerkaczy. Pomimo błędów przygotowania do prezentacji właśnie zalicza moją pacankę - polecenie, a teraz piątaka. Tamtej nawet nie dam 10 kropek aby walnąć -1 i tyle.
0,3,4,0,1.
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-07 00:24:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Soundchaser nie, nie zgadzam się nie wszystko jest pstrykiem.
Znamy się od lat, no może ja Ciebie znam, a Ty nie kojarzysz mnie ale pewnie pamiętasz oPh, kota i przednie koło roweru - masz tą pracę Tu na OB.
Tam miałeś " jaja " a dziś co wydmuszki ? Bałeś się linczu więc poskrobałeś
...
O rany... ale jazda. Zanosi się na foto tygodnia. Emocje pokazane OK.
...
Pstryk jest przypadkowym często bezmyślnym użyciem sprzętu służącego do rejestracji obrazu.
Dobrej nocki życzę.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-06 23:48:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Archeo,

po pierwsze - każde zdjęcie to jakiś pstryk.
Tylko są pstryki dobre i słabe i tym różnią się między sobą. Zgadza się?

A po drugie - to skąd wiesz jaki jest mój odbiór tamtego zdjęcia?
Jedyne co napisałem, to że emocje pokazane OK. Nic więcej.
Bałem się linczu w obliczu tych piątek. :)
fotografia cyfrowa
arturdy 2013-01-06 23:41:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pozwoliłem sobie obejrzeć zdjęcie w pozycji "naturalnej", poziomej - i już widzę co w zaproponowanej przez Autora wersji mi przeszkadza - mianowicie układ szczęki, która tutaj "odlatuje" zbędnie udziwniając pracę
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-06 23:36:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Poczytałem przed piszących ale wpierw poprawka linku.
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-626347.php
Autorze soundchaser ta praca to pstryk tamta z linku jw. cacy.
Nie zgadzam się. ! Ta praca jest dobrym zdjęciem z nutką portretu, tamta mizerna próbą aspirującą do fotografii i nawet nie jest zdjęciem pod wzg. technicznym.
Czy pozwolisz że zadam Tobie tylko jedno pytanie i odpowiesz na nie ?
Opisałeś tą prace jako cytat " Zwykły pstryk śpiącej babci w dziwnym kadrze ...."
Twoim zdaniem i pojmowaniem " pstryka ".
Jaka jest najważniejsza i charakterystyczna cecha pstryka ?
fotografia cyfrowa
jabe 2013-01-06 23:16:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie wiem, czy słabe, czy dobre, własnego zdania w tej sprawie nie mam, a zdania innych są różne

a mój komentarz był w uzupełnieniu wątpliwości Szoszona, które podzielam
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-06 23:12:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jabe - bezbronność tu nie razi.
Przed czym Ona ma się bronić?
W końcu to jest naturalne, niepozowane foto.
Tylko że jest po prostu słabe.
fotografia cyfrowa
jabe 2013-01-06 22:12:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tez mnie trochę rani bezbronność tej kobiety, ale nie takie zdjęcia były :)
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-06 22:10:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Po wielokroć lepsza praca od tej [url]http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-626347.php[/ur] .
Do autorki tylko jedno pytanie. Skoro to cyfra Nikon D90 to skąd są " mazy" w tej prezentacji pionowe na ramieniu modelki które niefortunnie szpecą tą pracę ?
W kwestiach spornych bez problemu pokaże obrysowując je na czerwono.
fotografia cyfrowa
szoszon 2013-01-06 21:58:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Słabe.
Nie jestem przekonany
czy powinno się pokazywać starszych ludzi w ten sposób.
fotografia cyfrowa
adamEr 2013-01-06 21:49:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czy tylko ja mam taki odbiór???
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-06 21:48:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zwykły pstryk śpiącej babci w dziwnym kadrze,
ale pewnie znów będzie och i ach i jakie to poruszające i pełne przekazu...
fotografia cyfrowa
adamEr 2013-01-06 21:47:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie koniecznie URBE, moim zdaniem w pionie wygląda jak płaskorzeźba, wręcz "zwłoki". przekręcam monitor i wydaje mi się że tak dużo mocniejsze.
fotografia cyfrowa
....... 2013-01-06 21:45:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przewracanka całkowicie nie uzasadniona/zbędna.
fotografia cyfrowa
BUDDABAR 2013-01-06 21:38:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mam na mysli odwracanie kadru
fotografia cyfrowa
BUDDABAR 2013-01-06 21:37:44 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Dałbym 5 i polecił bym ale te kombinacje z kadrem :( - dziecinada
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa