| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Afropolak | Tytuł: | FOTOZAWODY#19 | Data publikacji: | 2013-01-10 16:48:21 | Liczba wyświetleń: | 1121 | Ocena średnia: | Blokada oceniania | Liczba punktów: | Blokada oceniania | Liczba poleceń: | 1 | Liczba komentarzy i krytyk : | 44 | Kategoria: | Pozostale zdjecia | Aparat: | . | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
babajaga 2013-01-11 15:34:31 | ocena = brak oceny Nie czytam co tam na dole.
Dla mnie to nie jest zdjęcie o samotności.
Ja często tak sobie idę , a nie jestem ani sama ani samotna ani nie czuję się samotna.
Hm....
Z kimś szła ta osoba , bo to nie jest zdjęcie z ukrycia rejestrujące samotność.
| |
Wroclavska 2013-01-11 14:05:21 | ocena = brak oceny zazdroszcze miejscówki:) a teraz czekam na kolejne foty w kolorze!! | |
Archeo 2013-01-11 13:53:19 | ocena = brak oceny | |
jabe 2013-01-11 13:51:55 | ocena = brak oceny zdjęcie jest wg mnie dobre; piękne puchate szarości, dobry kadr ... a kwestia interpretacji, o czym to , to insza sprawa | |
barola 2013-01-11 13:31:43 | ocena = brak oceny ... styl dowolny byle skuteczny.
Ostatnie zdanie. Zgadzam się. Stylów było tyle, że każdy znalazł coś dla siebie. I tak głosował... | |
Archeo 2013-01-11 13:27:38 | ocena = brak oceny barola ... styl dowolny byle skuteczny. Ktoś napisał iż są słabe prace i nie na temat, jasne że są ale kilka no góra -naście, a pozostałe -dzieści to kit ? Wiele razy zerkałem na każdą z 42 nim wybrałem kilka i ostatecznie Tą, jako jedną. Ta po prostu najwięcej opowiada, ma najmniej " łatek " i co dla mnie bardzo ważne powstała na temat, a nie jest adaptacją do tematu.
OK, z mojej strony EOT - czyli koniec w temacie. Jak już coś do mnie to tylko p.w.
Pzdr. ;) | |
Dreak 2013-01-11 13:20:32 | ocena = brak oceny soundchaser dla mnie obraz nie musi być tak dosłowny jak na zdjęciu pokazanym przez Ciebie, nie muszę mieć skali porównania aby czuć monument gór i natury. | |
Dreak 2013-01-11 13:18:38 | ocena = brak oceny gratuluję bardzo dobrej fotografii oraz pozdrawiam | |
Dreak napisał:
"to zdjęcie opisuje też monument gór, piękno gór, pokazuje jak człowiek jest mały w obliczu natury."
Monument gór i małość człowieka to można pokazać np. tak:
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-585072.php
W tym zdjęciu raczej tego nie widać. | |
barola 2013-01-11 13:17:43 | ocena = brak oceny :))) dlatego lubię te konkursy. | |
Dreak 2013-01-11 13:17:40 | ocena = brak oceny ale czy samotność musi być długotrwała? wieczna? czy człowiek nie jest, nie może czuć się samotnym oczekując nawet na randkę? czym jest samotność? jak rozumiemy samotność? | |
Afropolak 2013-01-11 13:16:06 | ocena = brak oceny Ciekawostka : Na zdjęciu widać po prawej stronie najgłębsze jezioro Europy "Hornindalsvatnet"
( http://pl.wikipedia.org/wiki/Hornindalsvatnet ) | |
Afropolak 2013-01-11 13:14:13 | ocena = brak oceny Już po głosowaniu , więc można się ujawnić.
Afropolak jam jest :-) ciekawie czytało się waszą dysputę. | |
barola 2013-01-11 13:08:50 | ocena = brak oceny Archeo - ... i w takim "holyłódzkim" stylu. | |
barola 2013-01-11 13:07:07 | ocena = brak oceny Ja też lubię jak się tak rozmawia pod zdjęciami. Każdy ma prawo widzieć inaczej. Gdybyśmy odbierali tak samo, przynajmniej mnie zabiłaby NUDA, ile razy można "siebie oglądać w lustrze?" Serdeczności. :)
Najbardziej przeszkadza mi jak się tłumaczymy z oczywistości, ale po pobycie na OB rozumiem to :) | |
Archeo 2013-01-11 13:04:12 | ocena = brak oceny Wyniki ogłoszone wygrało ... Przyjdzie lub nie przyjdzie...
To nie jest " Samotność " tylko oczekiwanie, randka, patrz drugi kieliszek na stoliku. | |
Dreak 2013-01-11 12:56:00 | ocena = brak oceny pewnie że nie odbierasz jak ja, bo filtrujesz obraz przez samą siebie jak każdy z nas :) dlatego tak to lubię. pozdrawiam | |
barola 2013-01-11 12:51:56 | ocena = brak oceny Dużo chodzę? spaceruję? czasem biegnę po górach. Nie odbieram tego tak jak piszesz. | |
Dreak 2013-01-11 12:40:34 | ocena = brak oceny to zdjęcie opisuje też monument gór, piękno gór, pokazuje jak człowiek jest mały w obliczu natury. czy iść znaczy zawsze spacerować? | |
barola 2013-01-11 12:32:27 | ocena = brak oceny Absolutnie nie! Sama buntuję się przeciwko takim sformułowaniom. To jest bd zdjęcie opisujące spacer w górach. Tyle. | |
Dreak 2013-01-11 12:11:36 | ocena = brak oceny czyli spacerowe pejoratywnie wg Ciebie? czy to oznacza ze uważasz to zdjęcie za słabe? | |
barola 2013-01-11 12:07:17 | ocena = brak oceny W tym wypadku spacerowe zdjęcie nie oznacza, gdzie i jak zostało zrobione, tylko to co pokazuje. mz :) | |
Dreak 2013-01-11 12:01:43 | ocena = brak oceny to nie jest zwykłe spacerowe zdjęcie a bardzo dobre spacerowe zdjęcie. Nie bardzo lubię określenie "spacerowe" większość zdjęć które robimy w plenerze to zdjęcia spacerowe. | |
Archeo 2013-01-11 12:00:56 | ocena = brak oceny Spoko i tak nie wygra.
Jabe napisałem wstępnej selekcji wybrałem OSIEM chyba z 18 lub 20 które mniej czy więcej pasowały w temacie. Wsłuchuje się w To co wydaje dźwięki, a nawet w ciszę która mówi najwięcej.
Moja ułomność nie pozwala mi zrozumieć wszystkich i wszystkiego, ot nie byłem nie jestem i nigdy nie będę geniuszem.
Arvena i Sound...
Fakt to zwyczajne zdjęcie i ktoś kiedyś napisał iż siła oraz potęga sztuki jest w prostocie.
Pewno nie miał racji ale muszę się z nim zgodzić gdyż zaprzeczył bym samemu sobie.
Sound ... czytaj mój pierwszy wpis. Teraz go tylko bronię. | |
Arvena 2013-01-11 11:47:07 | ocena = brak oceny za @sundchaser
zwykłę spacerowe zdjęcie!
[dziwię się wyborowi tej pracy]
| |
Archeo 2013-01-11 11:41:50 | ocena = brak oceny To co ? Mam napisać konkretnie, tylko o tym jednym, tym który mnie przeraża ?
Po głosowaniu oraz ujawnieniu autorów poskrobię na p.w. dla zainteresowanych.
Tylko moim tytułem nie numerkiem. | |
Dreak 2013-01-11 11:39:45 | ocena = brak oceny W górach człowiek zawsze czuje się samotny | |
A ja odbieram to zdjęcie zwyczajnie.
Idzie sobie drogą w zimowej scenerii samotna dziewczynka.
Kadr ciąży w jedną stronę, ale widoczek nawet przyjemny.
Co tu jeszcze widzę? Znowu dorabianie na siłę ideologii, tak aby pasowała do tematu konkursu.
| |
Archeo 2013-01-11 11:34:50 | ocena = brak oceny URBE masz po ja...cach.
Począwszy ... a widzisz że gdzie jest na końcu a może w środku ?
od .... a co nie jest OD tyłu ?
samotnej ... widzisz kogoś jeszcze to wskaż albo zmień co masz zmienić.
drogi ... no nie mów że jej nie widać przecież odśnieżona.
do ... na pewno gdzieś DO-jdzie tak za 1,5 km są widoczne domostwa po prawej stronie kadru.
szkoły ... znasz to miejsce ja ni ale na pewno gdzieś tam jest szkoła.
Czy siłami natury też mam co nie co po opiekać ?
Przyznaj mi rację, a daruje Tobie życie i coś jeszcze, albo je stracisz. Czy mam dokładniej napisać co ?
| |
jabe 2013-01-11 11:27:26 | ocena = brak oceny " ... przerażają mnie inne wybory prac ... "
nie cytuję, wybranego, wyrwanego fragmentu, by dokuczyć, ale tak uogólniając i mówiąc także sam do siebie; czy my wszyscy za bardzo się nie wsłuchujemy we własny głos, zamiast próbować wysłuchać i zrozumieć innych ? | |
Archeo 2013-01-11 11:22:47 | ocena = brak oceny Jabe doskonale wiesz iż ze mną nie ma lekko, Twój wybór był również moim wyborem po pierwszej wstępnej selekcji w ósemce, a może nawet i w 4-ce. Dlaczego ? To sport, wyczyn, samotna cholernie ciężka praca której nikt nigdy nie doceni. Pozostaje satysfakcja walki z nadzieja na wygraną choć by z samym sobą. Wiec tak całkiem to nie jesteś osamotniony w wyborze.
Zabrałem głos ponieważ przerażają mnie inne wybory prac, które u mnie wyleciały w przedbiegach. | |
barola 2013-01-11 11:14:27 | ocena = brak oceny URBE - szkolny plecak nie zmieniłby wymowy zdjęcia. | |
barola 2013-01-11 11:13:21 | ocena = brak oceny Odbieram to jak Jabe, jest wrażenie, że to chwilowe odejście partnera spaceru. Może został w tyle by zrobić zdjęcie? Nie widzę tu samotności. Jeśli już, to jest to samotny spacer. Musielibyśmy zdefiniować, jak rozumiemy samotność na potrzeby konkursu. Interpretacja tematu jak widać szeroka. | |
jabe 2013-01-11 11:08:09 | ocena = brak oceny Archeo nie przejmuj się; ja też jestem, może nie aż tak bardzo, osamotniony w swoim wyborze :) | |
Archeo 2013-01-11 10:46:24 | ocena = brak oceny Jak to co ? Najlepsze.
Każde słowo i to pojedynczo z mojej dowolnej wypowiedzi pasuje. Wymień choć jedno które Tobie nie pasuje do tej pracy.
Dawaj dalej albo przyznaj mi rację ?
| |
BUDDABAR 2013-01-11 10:33:09 | ocena = brak oceny Archeo zacytuję "Począwszy od samotnej drogi do szkoły ...." i zastanawiałe sie tylko po czym wnosisz i co palisz :) | |
Archeo 2013-01-11 09:59:15 | ocena = brak oceny Na spotkanie wigilijne też brałeś plecak ? To tylko przykład jednej z opowiastek, masz choć jeden argument przeciw to ją podważ.
Dawaj dalej pobawimy w opowiastki na argumenty za i przeciw albo przyznaj iż nie masz racji. | |
BUDDABAR 2013-01-11 09:41:45 | ocena = brak oceny Do szkoły bez plecaka? :) | |
Archeo 2013-01-11 09:24:11 | ocena = brak oceny Cóż miałem milczeć ale .... się nie da i chyba tylko ja głosuję na Tą pracę. Wygra - nie wygra ale jest bardzo dobra o ile nie najlepsza w temacie " Samotność ". Począwszy od samotnej drogi do szkoły aż do siły, potęgi i piękna natury.
Gratuluje pracy. | |
cappucino 2013-01-10 21:55:57 | ocena = brak oceny ekstra | |
barola 2013-01-10 17:58:14 | ocena = brak oceny Jabe - proszę ... | |
BUDDABAR 2013-01-10 17:57:59 | ocena = brak oceny Wybudowano tyle nowych dróg a nie ma dokąd iść | |
jabe 2013-01-10 17:49:47 | ocena = brak oceny ponieważ zdjęcie nr 18 mnie ignoruje, to pozwolę sobie tutaj wkleić mój do niego komentarz
"tzw strzał zza winkla tym razem służy obrazowi, bo zdaje się być naturalny, prawdziwy i wywołujący emocje - tym to zdjęcie dobre, pomimo bardzo prostego, żeby nie powiedzieć prymitywnego warsztatu " | |
jabe 2013-01-10 17:46:22 | ocena = brak oceny bardzo dobre spacerowe zdjęcie, o wspólnych spacerach | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |