fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaZwierzetafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
ggorzkowski / (...)
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:ggorzkowski
Tytuł:
Data publikacji:2013-01-25 19:55:09
Liczba wyświetleń:1708
Ocena średnia:4.1
Liczba punktów:66
Liczba poleceń:9
Liczba komentarzy
i krytyk :
110
Kategoria:Zwierzeta
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Peterex 2013-02-10 01:31:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zarejestrowałeś się na OB :-D
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-02-10 01:29:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ggorzkowski .Każdy odpowiada za to co pisze.Ja tym bardziej. Skoro nie rozumiesz to u Jokera masz totalnego bana.Bye.
fotografia cyfrowa
ggorzkowski 2013-02-10 01:25:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
joker49 powiedz mi co ja Ci takiego zrobilem ze mnie nachodzisz
i z taka nienawiscia przesladujesz, teraz widze ze mi nawet grozisz...........)))
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-02-10 01:08:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo elokwentny jesteś p.ggorzkowski .I niestety nie dajacy szansy na normalność wypowiedzi.
Sądzę,że niebawem należy się totalny ban. Za zadufanie w swej nieomylności własnych osądów.
fotografia cyfrowa
ggorzkowski 2013-02-10 01:04:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no i prosze........trzech gniotorobow nad losem swym placzacych
fotografia cyfrowa
Peterex 2013-02-10 00:43:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no proszę, jak zgoda buduje :-)
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-02-10 00:27:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie soudziłem ,że kiedykolwiek zgodze się z tym co komunikuje soundchaser;P
Tym razem tak.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-02-10 00:18:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tak tak... rewelacja.
Sztuczna rewelacja.
Peterex ma rację, dał wyraz swojej dezaprobaty, tak jak ja, tylko
oceny nie wstawiłem, która tak bardzo zawsze boli tych niedocenionych
i przewartościowanych autorów.
A ggorzkowski powinien jakoś przełknąć tę gorzką pigułkę.

;-)
fotografia cyfrowa
sztafik 2013-02-10 00:11:56 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
widzę,że Peterex i tu był z zerami, hehe, ten kościu ma coś nie tak pod deklem. Nie ma co się nim przejmować, zdjęcie oczywiście rewelacyjne
fotografia cyfrowa
ggorzkowski 2013-02-10 00:07:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Peterex" dales tu ladny popis tym "0" no brawo, brawo......)))
fotografia cyfrowa
Peterex 2013-02-02 15:23:54 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
ggorzkowski 2013-01-31 22:43:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale sie narobilo!!!.........jednak moze sie podobac ...... nawet tak ciete??? .....no no....)))
fotografia cyfrowa
gospel 2013-01-31 16:12:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
pełen wypas technicznie,gratuluję :)
fotografia cyfrowa
yourshot 2013-01-31 15:53:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie nie zostało opublikowane. Nie została określona kategoria zdjęcia. jestem kims, wiecej niz juz jestem
fotografia cyfrowa
PabloB77 2013-01-31 14:53:49 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Praca robi na mnie niesamowite wrażenie :)

Chciałoby się taką mieć w swoich zbiorach :)
fotografia cyfrowa
Marek_B 2013-01-31 10:19:48 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Ś w i e t n y p o r t r e t p r z y r o d n i c z y ;)
fotografia cyfrowa
claudio 2013-01-30 20:09:35 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
i parę osób parapety gryzie ze złości:)
fotografia cyfrowa
claudio 2013-01-30 19:33:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jak namaalowany
fotografia cyfrowa
moren 2013-01-30 19:20:15 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
niesamowity CZAD!!! dawno nie widziałem orzełka z tak wspaniałymi szczegółami, fota powalająca
fotografia cyfrowa
PabloB77 2013-01-30 07:00:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Świetna praca godna polecenia :)
fotografia cyfrowa
piorono 2013-01-29 19:04:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Też mi się tak wydaję powinno być więcej miejsca .
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-29 11:03:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Gratulacje i cieszę, że o pierwszego spojrzenia rozpoznałam Autora.
fotografia cyfrowa
goja 2013-01-29 10:18:43 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Chciałbym takie mieć. Podoba się. Polecam
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-26 17:43:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Archeo, jak będą mnie chcieli kupować to pomyślę :D
Aga, Sylwesterc70 - zainteresowałam się portalami czysto ornitologicznymi. I tam autor przyznaje się do cropów nawet 1/9 pełnej klatki.
fotografia cyfrowa
K2 2013-01-26 09:52:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rybka przynajmniej kawalek swiata zobaczy przed smiercia
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-26 01:19:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Barola to nie zawodowstwo, dla mnie czy net, lab czy drukarnia musi być wszystko spójne. Minimum co odbijam jako wglądówki to 15x21 cm w 300DPI. Jasne że mogę z X tysięcy wykroić 600 piksli i wstawiać jako do netu jako makro. Tylko co odpowiesz jak jak ktoś będzie chciał kupić Twoją pracę na okładkę płytki, książki, kalendarza, plakatu, 4 metry bilbord ? Ze całość to aż 5,1 cm ?
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-26 00:30:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Archeo, ciagle patrzysz z punktu widzenia zawodowca, ktory chce cos wystawiac. Na potrzeby domowe taki crop, jaki robie i jaki czasem jest wskazany, wystarcza pikseli. Poza tym nie musze mowic, ze inaczej obrabiac powinno sie zdjecia do druku a inaczej do internetu.
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-26 00:13:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ale cyrk, to jakaś netowa choroba !!! ;(...
Jak chcesz robić wystawę swoich prac gdzie masz ok 100x70 cm w 300 DPI, przy 200 to ok 6x9 tys punktów ? Robisz 50% cropa to wyjdzie jakieś 40-70 DPI na papierze !!!
;(...
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 23:48:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja też nie widzę nic złego.
Karalne to przecież nie jest. :)
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 23:44:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
soundchaser - strzałów drapoli 1:1 w locie miałem setki ale w 90 % zawsze się coś utnie,albo jest coś nie tak więc prawie wszystkie usuwam na poziomie aparatu.
Prawie każdy cropuje foty i ja osobiście nie widzę nic w tym złego.
fotografia cyfrowa
AoP 2013-01-25 23:43:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tez bylo trudno uwierzyc
ale rozwiazalem problem
:)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2013-01-25 23:42:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Sound... świnte słowa. Bo to JEST sztuczne. Nie wiem jakie środki wyrazu zastosował autor, czuję jednak, że coś nie bangla... Ja tam w Jego matrycy nie siedze ;)
fotografia cyfrowa
AoP 2013-01-25 23:41:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.hasselbladusa.com/news/hasselblad-shooter-named-wildlife-photographer-of-the-year-award.aspx

to bylo w 2009,

fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 23:32:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pokazałem to zdjęcie mojej kobiecie, która mówi, że nie zna się na fotografii.
Powiedziała cyt: "jakieś takie sztuczne"...

Nie sposób nie przyznać jej racji. Ona nie ma pojęcia o cropowaniu,
a jak patrzymy na takie foto to taki strzał 1:1 chyba nie zdarza się w rzeczywistości.
To na czym polega w końcu fotografia?
Na tego typu "oszukiwaniu"?.
Czemu nie... we wszystkich dziedzinach życia jesteśmy rolowani na okrągło, począwszy na art. żywnościowych, a kończąc na art. np. do remontu mieszkań (wiem, bo sam się przekonałem), to czemu nie w fotografii?

Jeszcze jedno - zdobycie czegokolwiek z trudem zawsze smakuje bardziej niż podane na tacy. To taka dygresja skierowana do Autora zdjęcia.
I nie mam na myśli np. obróbki w Photoshopie, bo to też jakaś praca, z której możemy być dumni, a tutaj możemy się cieszyć tylko z dobrego sprzętu, który precyzyjnie trafił w cel.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2013-01-25 23:30:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jak wygram w totka to bede mogl poswiecic swoj czas na fotografieto wtedy pojade na Alaske , a poki co to ciesze sie ptactwem ze swojejokolicy :)
fotografia cyfrowa
AoP 2013-01-25 23:24:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i jak juz z tej Alaski wrocicie to wstawcie te foty

fotografia cyfrowa
AoP 2013-01-25 23:21:22 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
f a n t a s t y c z n e
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 23:18:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
barola - Autor nie foci na Alasce :)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 23:08:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dyskusja schodzi na tory: " gdybym ja byl tam i tam, mial to i to ... to zrobilbym lepsze" :)
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 23:05:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widziałem kiedyś film o Bielikach z Białorusi karmionych przez wędkarzy...ale faktycznie Rybacy z Alaski mają przerąbane :)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 23:03:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Archeo, toc pisalam o onanistach. I czemu przeszedles na autorke? :)
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2013-01-25 23:01:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wystarczy tylko na Alaske pojechac i orly ja kury siedza :))))))))))) 59 mm wystarczy


http://www.youtube.com/watch?v=xaBxlytCoTs&feature=related
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-25 22:54:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tia ... autorko barola coś na wróbla tak kole 50 tys. aby wystawić na OB. ;-D....
http://farm4.staticflickr.com/3646/3430190557_afbf7a1670_z.jpg#www.obiektywni.pl
Ps.
Autorze Greg pokażesz tą nuzię ?
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 22:51:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wróbel z karpiem w szponach... :)
fotografia cyfrowa
helios3 2013-01-25 22:49:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
lepszy wrobel w polsce niz orzel w chameryce:))
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 22:44:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Helios3 - ale to nie umniejsza ogolnosci rozwazan. Polski wrobel tak pokazany tez bylby fajnym obrazem .
fotografia cyfrowa
helios3 2013-01-25 22:35:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
moze sie naraze ale gdzies to mam wiezac filmowcom kanalow przyrodniczych to te ptaszyska w niekrorych miejscach w chameryce wystepuja tak licznie jak wroble w polskich zywoplocie wiec jesli juz jestesmy w takim miejscu to taki strzal dla przyrodnika to pikus tak samo jest z Żołnami w afryce a co dofotki to ok choc kompozycyjnie tak see
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 22:28:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wiem, jak wy ale ja tu widze ladny obraz, nie fotografie przyrodnicza, wiec ingerencja jest ok. Jesli byla...
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 22:24:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
soundchaser - gdyby było tak łatwo to byś miał na portalu same fruwające ptaszyska,a tak 95 % to są jednak paszportowo-patyczakowe :)
Do focenia większych ptaszysk potrzeba refleksu,celnego AF,dośc szybkiej migawki i jednak doświadczenia... a drobnicę w locie foci się beż użycia AF :)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 22:23:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tak, z tym, ze ja uogolniam te polowania. Jestem fotomysliwym :) a zdjecie wstawione tutaj ocenia sie nie wg kryteriow tamtych portali, ktorych nie znam, bo nie robie " w przyrodzie. "
fotografia cyfrowa
aga_piet 2013-01-25 22:17:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@barola - fotografia przyrodnicza rządzi się swoimi prawami, na portalach przyrodniczych są dość duże rygory odnośnie kadrowania i obróbki.
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 22:15:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wydaje mi sie, ze mozna polaczyc jakosc z przyjemnoscia polowania. Chcialabym. Wole skupiac sie na szukaniu kadru niz na ustawianiu guziczkow... Ale co kto lubi... No i sa onanisci sprzetowi:)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 22:12:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Sound, to teraz pytanie. Na czym komu zalezy? Na obrazie wysokiej jakosci, na samym polowaniu, czy jeszcze na innym celu.
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 22:11:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
są przeciwnicy tej nowej technologii / pisze o tym soundchaser / ,
są i zwolennicy .
przeciwnicy mówią - ta nowoczesność zabija przyjemność jaką ma dać fotografowanie .
fotografia cyfrowa
Dreak 2013-01-25 22:09:40 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Ekstra!!!
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 22:04:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie jest świetne, sam je poleciłem.
Tyle, że nie zdawałem sobie sprawy z dwóch rzeczy:

- jakie możliwości mają nowoczesne, wysokiej klasy aparaty,
- że oglądając takie foty często widzę tylko wycinek, a nie pełny kadr, albo powiedzmy tylko kosmetycznie poprawiony.

Uchwycenie ptaka w locie przy świetnej ostrości, tak aby nawet po dużym cropie była perfekcyjna to już inna sprawa.
Ciekaw tylko jestem czy te wysokiej klasy aparaty (tego nie wiem) ze świetnym autofocusem, stabilizacją i czort wie z czym jeszcze nie zachowują się jak pilot automatyczny w samochodzie. Wystarczy niewielkie pojęcie o fotografowaniu, możliwość znalezienia się w odpowiednim miejscu i odpowiednim czasie, a dalej to już prawie samograj... prawie.
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-25 22:01:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Robercie B. mam 500 i 750 mm i x1,4 i x2 to 1500 mm, powietrze to raz a jak taki TIR-ek blisko podskoczy to mi body ze statywu spada. ;)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 21:54:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No, wlasnie. Ja tez robie cropy, uzywam stempla i warstw. Jesli obraz jest lepszy i nie traci na jakosci to nie rozumiem czemu tego nie robic, w imie satysfakcji typu: ja to analogiem robie ;) ?
fotografia cyfrowa
Archeo 2013-01-25 21:53:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tak się gapię na tą pracę nieomal jak foto przedszkolak. Z jednej strony marzenie aby choć podobnie czymkolwiek ustrzelić ale od strony sprzętowej to jest to perfekcyjna anty reklama cyfrowego sprzętu firmy N.
Zakładając iż to jest crop 1:1 to takie szkło warte jest każdej ceny ale technologia cyfrowego body Nx3 zmasakrowała czytelność tego obrazu albo autorska obróbka w PSie. Być może tylko wielokrotna kompresja w formacie jpg. Chciałby zobaczyć wycinek 1:1 kilkuset piksli czystego udka ptaka z tego strzału.

Tak czy owak jest na co popatrzeć i po zazdrościć strzału. Gratki.
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 21:52:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Raptusie ,
myślałem , że biegacza sfocić to pikuś - szybko okazało się że jestem w błędzie .
sfocić ptaka w locie to już majstersztik , wyższa jazda .
fotografia cyfrowa
RAPTUS 2013-01-25 21:46:04 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
dla mnie piekne zdjecie nawet jakby bylo ciete i tak nie stracilo na przekazie i jakosci obrazu.
Czasami foce z dlugich obiektywow i uwierzcie nie zawsze uda sie uchwycic niespodziewany moment w calym kadrze bo ptak moze obrac zupelnie inny kierunek lotu jak przepuszczamy.
Trzeba naprawde byc czujnym z wielkim zrywem by moc cos tak ladnego zatrzymac.
Ja oceniam efekt koncowy i to sie liczy. Nie jestem jakim detektywem co i jak moglo i jak jest teraz w wygladzie.
Cieszmy sie ze autor nam cos pieknego pokazal w tej fotografii.
fotografia cyfrowa
ajano212 2013-01-25 21:41:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
prorok ale Ty szpieg jesteś I klasa !!! :)) wyłąpałeś w sieci to kadrowanie!!
no, no!
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 21:36:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gdyby to było 100 metrów nie trzeba byłoby tak ciąc,spokojnie zmieściłby się cały :)
co wycinków...z 10% miałbyś pewnie same piksele - osobom które nie fociły z długiej lufy wydaje się że można robic foty z kilometra...za dobrze by było,trzeba jednak byc blisko od obiektu,na większych odległościach przeszkadza coś takiego jak falowanie powietrza... zresztą 500mm przy pełnej klatce to nie jest tak dużo.
fotografia cyfrowa
Aldieb 2013-01-25 21:29:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ogromny
fotografia cyfrowa
mdobrychlop 2013-01-25 21:23:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jaki kadr. ciasny, niespotykany, ale swietny. podoba mi sie zestawienie barw.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 21:21:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No jak nie rozumiesz?
Sprawiałoby Ci przyjemność uchwycenie ptaka z odległości 100 metrów w słabym kadrze,
a później zrobienie z tego wycinka 10%?
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 21:14:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa

"wykorzystywanie drogiego sprzętu do robienia takich zdjęć może zabić pasję fotografowania" - soundchaser rozwiń swoją myśl bo nie rozumiem...chciałbyś oglądac takie foty robione kompaktem ?
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 21:09:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Na marginesie,

wykorzystywanie drogiego sprzętu do robienia takich zdjęć może zabić pasję fotografowania. Ale kij ma dwa końce - można chyba niezłą kasę robić.
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 21:05:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa

http://fotoptaki.art.pl/album_comment.php?pic_id=7999


http://fotoptaki.art.pl/album_comment.php?pic_id=8347
fotografia cyfrowa
bywalec 2013-01-25 21:03:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
oki. to może uklejką?
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-01-25 20:58:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tradycja ob.:) Problem. Pozwólcie mu leciec.Niech wreszcie skonsumuje :)
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2013-01-25 20:56:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i nikon 3x:)
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 20:56:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
miałem okazje dzisiaj oglądać jego zdjęcia . tak to bielik amerykański , a ryba nie jest wklejką .
fotografia cyfrowa
mariuszbrcz 2013-01-25 20:55:46 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:55:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dam :)
fotografia cyfrowa
bywalec 2013-01-25 20:54:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@karp1225-
dasz głowę? ;)
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:53:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
na mój gust jest tu w użyciu przynajmniej 500/4 :)
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2013-01-25 20:52:54 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
niesamowite, piekne kolory, swiatło
sterylne zdjecie , jakosc pierwsza klasa
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:48:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja mam tylko starego Nikona D100 i Tamrona 200-400.
W życiu nie udałby mi się takiej jakości crop. ;-)
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:44:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to nie wklejka,Autor ma dużo podobnych zdjęc Bielików z rybkami,bez amputacji też :)
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:43:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Barola - bo zrobić takie zdjęcie bez cropa to jest dopiero powód do dumy.
Ale masz rację - cel uświęca środki.
Oceniamy to co widzimy, nie ważne jak zrobione. :)
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:43:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak dobie myślałem że skądś znam te Bieliki...teraz wiem,skojarzyłem sobie z innego portalu :)
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 20:42:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mz to nie jest wklejka
fotografia cyfrowa
bywalec 2013-01-25 20:41:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rybka to super wklejka,
wygląda jak mrożonka z reala ;)
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2013-01-25 20:37:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dodam ze nikonowski system:)
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-01-25 20:36:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Leć! Leć ! Nie oglądaj siemmm na Jokera! [jak będzie drugi polecator to doleci ;-D]
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:34:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jeszcze chcialabym wiedziec, dlaczego crop ma taki pejoratywny wydzwiek? A pelna klatka, o! To jest COS!!!
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:31:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Joker, widzisz i JUZ polecialo... A to dopiero poczatek wieczoru :)
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:31:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zgadza się... To może być np. fragment dobrze zeskanowanej fotografii.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2013-01-25 20:31:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
spory crop , ale autor sie do tego nie przyzna
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:29:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie wiem na pewno jak to było robione, ale polecę to zdjęcie,
bo jest po prostu jedyne w swoim rodzaju (przynajmniej na tym portalu) i znakomitej jakości.
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-01-25 20:28:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No i tutaj akurat zgadzam siemmm z bywalcem|:)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2013-01-25 20:28:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A może to jest obraz? Jakieś hiperrealistyczne dzieło... ;)
fotografia cyfrowa
bywalec 2013-01-25 20:27:44 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
sterylnie jak na bloku operacyjnym ;)
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-01-25 20:26:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
He .Wy swoje.Joker swoje:)

Mamy rózny point postrzegania.
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:23:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Joker, poleci :) sama dopiero co namawialam Karpia na takie kadrowanie.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:23:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
O ptaku i rybie, ze wskazaniem na rybę. ;-)
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:21:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Joker - a jak chciałbyś pokazać takie zbliżenie i jednocześnie całe skrzydła?
fotografia cyfrowa
jabe 2013-01-25 20:21:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale Joker to jest zdjęcie o rybie, a nie ptaku

:)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:20:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Karp, zrozumialam, ze pytasz o strone OB :) zabawne nieporozumienie
fotografia cyfrowa
Joker49 2013-01-25 20:19:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No tak. Wszystko cacy.Ale ptak z obciętymi skrzydłami nie poleci.
fotografia cyfrowa
soundchaser 2013-01-25 20:16:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wgląda jak kadrowane z wysokiej jakości filmu.

Efekt jest niesamowity.
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:14:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
barola tak po mojemu to chyba Bielik Amerykański,ryba też nie nie nasza bo bym znał,jestem wędkarzem :)
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:10:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
U nas, calkiem niedawno.
fotografia cyfrowa
prorok 2013-01-25 20:09:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-627164.php
fotografia cyfrowa
jabe 2013-01-25 20:08:42 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
jakby pozował pod mikroskopem; jakość doskonała, przyrodniczo dość ciekawe i bardzo efektowne ... :) podoba się +++
fotografia cyfrowa
karp1225 2013-01-25 20:04:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to chyba nie u nas ? :)
fotografia cyfrowa
ajano212 2013-01-25 20:03:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...trudno uwierzyć........
fotografia cyfrowa
barola 2013-01-25 20:02:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Znana jakosc i kadrowanie. Sprawdze, czy sie nie pomylilam, ale nie sadze :)
fotografia cyfrowa
rekrut 2013-01-25 20:00:20 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
zyleta, swietnie trafione! super fota. jakbym mial sie do czego przyczepic to moze ciut zbyt ciasno.
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa