| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | Wroclavska | Tytuł: | | Data publikacji: | 2013-03-21 21:01:12 | Liczba wyświetleń: | 825 | Ocena średnia: | 3.3 | Liczba punktów: | 26 | Liczba poleceń: | 1 | Liczba komentarzy i krytyk : | 34 | Kategoria: | Architektura | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
barola 2013-03-23 22:01:04 | ocena = brak oceny A diabli wiedzą, ten Wrocek to różne barwy ma. Ale kochane nad wyraz! | |
Wroclavska 2013-03-23 21:53:54 | ocena = brak oceny barola, ale nie ma ciśnienia:) | |
barola 2013-03-23 21:52:37 | ocena = brak oceny Będę upierdliwa, a co mi tam! Kadr super, obróbka minus :) | |
kliszka 2013-03-23 21:31:04 | ocena = 4 dobrze wykorzystałaś miejsce i światło,podoba mi sie też kadrowanie! lubie Twoje klatki... :)
Pozdrawiam! | |
Aureola_L 2013-03-23 12:33:58 | ocena = brak oceny ..fajny tytuł: Ogon Pawi..:)) | |
barola 2013-03-22 17:42:45 | ocena = brak oceny Ten ostatni tekst to nie do Ciebie, Wrocławianko. Tylko Etis prosił by do tablicy już nie wzywać. I tak wyszło, bo szybciej piszesz :) | |
barola 2013-03-22 17:39:49 | ocena = brak oceny Te życzenia na końcu, podane życzliwie, kulturalnie i pogodnie odczytuję jako do widzenia. :) | |
Wroclavska 2013-03-22 17:31:16 | ocena = brak oceny nie ma tu radykalnej obróbki oprócz dodania lekkiego kontrastu i podkreślenia kolorów, klatka jest ciemna bardzo odrapana, praktycznie bez światła , może tak to wyszło , nie celowo, ale i tak nadal zdjęcie mi się podoba:) Jest inna kolorowa, niczym ogon pawi:)
Pozdrawiam wszystkich | |
Mordecai 2013-03-22 17:19:45 | ocena = brak oceny etis...szarogęsisz się czy mi się wydaje ;) | |
etis 2013-03-22 17:15:16 | ocena = brak oceny barola...nie będę komentował tego co teraz napisałaś i jak się zachowałaś...ale proszę abyś nie wywoływała mnie więcej do odpowiedzi skoro podanych w kulturalni, pogodny i życzliwy sposób nie możesz przyjąć. Sukcesów. | |
Mordecai 2013-03-22 17:09:39 | ocena = brak oceny dobry kadr,
zmasakrowane obróbką | |
barola 2013-03-22 17:08:12 | ocena = brak oceny Po takim skomentowaniu mnie tym bardziej zamykam się. Tylko nie dziwcie się, że coraz mniej osób pisze. Wydaje mi się, że tylko o zdjęciu pisałam ale mogę się, jak widać, mylić. | |
etis 2013-03-22 17:01:33 | ocena = brak oceny barola...szarogęsisz się czy mi się wydaje ;)...czy moja wypowiedź sprowokowała Cię do tego żeby napisać, iż lepie Ci było zostać przy pierwszym komentarzu ? :).........Z tymi monitorami to masz rację...Kiedyś oglądałem swoje i nie tylko zdjęcia na dwóch różnych monitorach jednocześnie i byłem bardzo zaskoczony i zdziwiony różnicami :)
...ale chyba już nadużywamy cierpliwości i gościnności autorki tymi dywagacjami :)...przepraszam autorkę i pozdrawiam ją oraz miłego adwersarza :) | |
barola 2013-03-22 15:10:10 | ocena = brak oceny A ponoć za mało merytorycznych dyskusji :) Trza mi było zostać przy pierwszym komentarzu. | |
barola 2013-03-22 15:06:42 | ocena = brak oceny Alez ja nic nie mam to Twojej oceny. Tłumaczę co widzę, bo mamy różne monitory. Tyle. | |
etis 2013-03-22 14:09:11 | ocena = brak oceny barola...rozumiem o co Ci chodzi i nie kwestionuję Twojego odbioru...zresztą ja nawiązywałem swój komentarz do komentarza arturdy a nie Twojego :)...Masz całkowitą rację, że gdyby to zrobić selektywnie na warstwach byłoby inaczej...ale ja odnoszę się do tego co widzę i tak mi się podoba...choć przyznam, ze jeśli chodzi o górną część poręczy (zwłaszcza tę najwyżej położoną rysę) masz trochę racji...niemniej nie odbiera mi to przyjemności oglądania tego ujęcia...Pozostańmy może przy swoich odczuciach i ocenie...może tak być? :) | |
barola 2013-03-22 13:33:13 | ocena = brak oceny Etis, nie chodzi mi o samo nasycenie barw. Zobacz co stało się na poręczy. Gdyby to zrobić selektywnie, na warstwach byłoby inaczej. | |
etis 2013-03-22 13:29:18 | ocena = 4 Ja natomiast jestem zwolennikiem suwakologii i bardzo mi odpowiada takie nasycenie kolorów do tego ujęcie...bardzo ciekawego ujęcia. | |
barola 2013-03-22 11:18:07 | ocena = brak oceny A na którym obrabiasz? Na czym oglądam to już wiesz :) i tylko dlatego pozwalam sobie na ocenę obróbki. | |
bywalec 2013-03-22 10:03:34 | ocena = 0 | |
sztafik 2013-03-22 09:52:59 | ocena = 3 | |
Artur2332 2013-03-22 08:40:46 | ocena = brak oceny Od siebie dodam, ze z "klatkowych" to, to najmniej udane jest ze wszystkich., które masz w galerii | |
arturdy 2013-03-22 00:00:26 | ocena = 4 Nie jestem miłośnikiem suwakologii ale w tym przypadku nawet jeśli za mocno to acuratnie:) | |
demade 2013-03-21 22:25:22 | ocena = brak oceny :-) | |
Wroclavska 2013-03-21 22:19:33 | ocena = brak oceny placebo mnie zmyliło:) | |
demade 2013-03-21 22:14:06 | ocena = brak oceny Ale przecie ja o oszustwo cię nie podejrzewam . Nawet moja wypowiedz tak nie zabrzmiała , chyba :-) chodziło mi o to ze co wyświetlacz to inaczej. Chociaż mam ta Retine a i tak przeklamuje .Pzdr. | |
Wroclavska 2013-03-21 22:08:26 | ocena = brak oceny demade , ale ja Cię nie oszukuje:) chyba wszyscy dajemy kontrast wywołując zdjęcia? | |
demade 2013-03-21 21:54:48 | ocena = brak oceny A no widzicie , ja na telefonie , i kolejny raz mnie już zawodzi . Choć już teraz ( może to placebo ) i ja widzę . | |
Wroclavska 2013-03-21 21:45:25 | ocena = brak oceny zgadza się, kontrast trochę podciągnięty, to tez zależy na jakim kompie oglądasz
Ja mam w domu laptopa i stacjonarny, na każdym jest inny efekt | |
barola 2013-03-21 21:22:23 | ocena = brak oceny A ja widzę przesunięcia suwaka nasycenia. i nie podoba mi się. | |
..takie malarskie...ciut za dużo winiety... | |
demade 2013-03-21 21:17:39 | ocena = 4 A mnie się widzi ze tu ingerencji mało było . | |
barola 2013-03-21 21:04:13 | ocena = brak oceny Kadr tak, obróbka - nie. | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |