| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | bywalec | Tytuł: | | Data publikacji: | 2013-06-13 12:18:33 | Liczba wyświetleń: | 772 | Ocena średnia: | 1.1 | Liczba punktów: | 8 | Liczba poleceń: | 0 | Liczba komentarzy i krytyk : | 48 | Kategoria: | Pozostale zdjecia | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
aga_piet 2013-06-14 14:17:17 | ocena = brak oceny Całkiem, całkiem ;) | |
bywalec 2013-06-14 12:35:20 | ocena = brak oceny nie mam pojęcia co z Soundem; | |
barola 2013-06-14 10:46:21 | ocena = brak oceny Zmienie temat :) ktos cos wie o Soundzie? Zrezygnowal czy tak dlugo za kratkami siedzi? | |
marcin1965 2013-06-14 10:38:31 | ocena = brak oceny bywalcze wszystko można i nick zmienić i foty po 30stu latach jeszcze raz wstawiać i plusiki i minusiki i Jabe można udusić za nieregulaminowość, tylko do czego Nas to wszystko prowadzi, do niczego :):) a jeżeli jest to w Twoim pojęciu sprawiedliwe, no cóż .... | |
barola 2013-06-14 10:30:56 | ocena = brak oceny Chwile, Jabe tez stawial nieregulaminowe plusiki i minusiki... | |
bywalec 2013-06-14 10:30:49 | ocena = brak oceny czyli można.
sprawiedliwość musi być.
;) | |
barola 2013-06-14 10:29:31 | ocena = brak oceny Lubie te pokoje, mozna tu bezkarnie pogadac. | |
marcin1965 2013-06-14 10:23:41 | ocena = brak oceny masz trochę racji pistolet, ale odchodzić ludzka rzecz i kochać też :):) | |
marcin1965 2013-06-14 10:21:31 | ocena = brak oceny nie za niskie ,tylko za nieregulaminowe 0,5 , 1,5 :):) bez słowa komentarza, uzasadnienia, może tak należy odbierać to walenie :):) a czy w bęben to nie wiem, może w bębenek :) no prawie mam łzy w oczach i współczuję Ci braku uwielbienia, a głowa do góry zmienisz nick i będzie znowu wesoło :):) | |
pistolet 2013-06-14 10:16:29 | ocena = brak oceny Najczęstszą przyczyną odchodzenia z galerii jest po prostu znudzenie. Zauważyłem też że przed odejściem dobrzy fotografowie rzadziej wrzucają prace, które często są coraz gorsze.
Tak wygląda sytuacja w galeriach nie tylko fotograficznych | |
bywalec 2013-06-14 10:04:45 | ocena = brak oceny i jeszcze jedno-
marcin1965 pisze:
"stanowczo należy zaznaczyć, że na stricte
personalne oceny AUTOR sam sobie zapracował"
czyli za niskie oceny można walić personalnie w adwersarza,
jak w bęben.
czy tak?
; | |
marcin1965 2013-06-14 09:55:40 | ocena = brak oceny jestem zbyt młody, żeby pamiętać :)to tylko pogratulować dobrych ocen, komentarzy , uwielbienia w szczególności :):) widocznie było to niedopatrzenie ze strony moderatorów z powodu uwielbienia :):) pozdrawiam i miłego dnia | |
marcin1965 2013-06-14 09:50:24 | ocena = brak oceny to mamy luzik :):) ech wspomnienia np. słynny kera :) zaraz nas autor wyrzuci stąd z hukiem za pomocą granatu :) | |
barola 2013-06-14 09:48:39 | ocena = brak oceny Zacni fotograficznie autorzy popelniaja zacne fotografie. No, nie moze byc inaczej :d milego dnia :) | |
bywalec 2013-06-14 09:48:29 | ocena = brak oceny marcin
nie trzeba cofać czasu, wystarczy dobra pamięć.
to zdjęcie było już na Ob, przed twoim byciem.
nie zostało przeniesione przez moderację po 17,5 minutach.
w ogóle nie zostało przeniesione, miało dobre oceny
i pozytywne komentarze, mimo, że podobnie jak dzisiaj, byłem równie
mocno uwielbiany
;) | |
barola 2013-06-14 09:45:59 | ocena = brak oceny Ja tez pisze luxno, nie odbiram do siebie. A zwrocilam sie do Ciebie, bo Ty zaczales luzno wspominac :) | |
marcin1965 2013-06-14 09:35:07 | ocena = brak oceny barola nie rozumiem czemu odbierasz komentarz do siebie ????? to była moja luźna dygresja , kilka przemyśleń. Napisałem o "zacnych fotograficznie " autorach, a nie o "zacnych fotografiach" zacnych zastąp np. prawdziwych , a zrozumienie / jest bardzo trudne/ pozostawiam Tobie i oglądanie i ocenianie :):) pozdrawiam
pytanie nie o co się zakładamy , tylko jak cofnąć czas :):) | |
barola 2013-06-14 09:21:40 | ocena = brak oceny Dopiero teraz spojrzalam na kategorie. Autor nie zaliczyl tego ujecia do portretu, ja nog i stop nie zalczam do portretu, skomplikowane sa te kategorie ;) | |
barola 2013-06-14 09:19:34 | ocena = brak oceny A co do zdjecia. Takie PORTRETY chcialabym ogladac. | |
barola 2013-06-14 09:14:56 | ocena = brak oceny Jest tysiace stron autorskich, naprawde nie trzeba sie meczyc na ob, mozna w wielu miejscach obejrzec zacne, napisales w " " , fotografie. Czyzbys nie wierzyl w ich wartosc, czy znal znaczenie tego slowa? Tak xle interpretowane, zwlaszcza na portalach foto? | |
barola 2013-06-14 09:10:26 | ocena = brak oceny Marcinie, nie chodzi mi o bywalca. Chcialabym byc dobrze zrozumiana. Pisze o tym kolejny raz i pisac bede dopoki nie zrozumiem.
Wkurza mnie takie gadanie o setkach zdjec o podobnym temacie. Setki ptaszkow na galezi po skosie sa ok? Tysiace rozmytych wod i kamoli w sloncu sa bardzo ok? Miliardy kwiatkow z koleczkami sa bardz, bardzo ok? Mozna zamienic kolejnosc i podac inne przyklady. | |
bywalec 2013-06-14 09:07:51 | ocena = brak oceny marcin1965
przyjmuję zakład.
pytanie tylko, o co się zakładamy?
;) | |
marcin1965 2013-06-14 08:03:09 | ocena = brak oceny Jestem na ob podajże z 5 lat i mogę się założyć , że pięć lat temu zdjęcie to by zostało przeniesione przez moderatorów po 17,5 :) minutach pobytu w galerii, niczym ono się nie wyróżnia spośród setek o podobnym temacie realizmu ulicy/ podobnie ostatnie pstryki autora/. Z przykroscią, aczkolwiek stanowczo należy zaznaczyć, że na stricte personalne oceny AUTOR sam sobie zapracował , to , że być może ma niezły ubaw, no cóż tylko pogratulować i życzyć powodzenia
Pewnie "starsi stażem " :) na ob zauważyli, że zdjęć o "wątpliwej jakości", a ocenianych wysoko i komentowanych och- ach jest coraz więcej , z tego też powodu wielu "zacnych fotograficznie" autorów opuściło ob. przepraszam Autora za te wywody pod jego pracą , obiecuję , że to się więcej nie powtórzy. | |
Dreak 2013-06-14 01:21:43 | ocena = 3 Jak mawiał kolega Shakespeare w tym szaleństwie jest metoda.
Seria spójna, rozpoznawalna, oryginalna. Również jestem zdania że oceny są bardzo czesto stricte personalne względem Bywalca co zresztą jak mniewam bardzo go bawi :D
| |
jabe 2013-06-13 22:38:20 | ocena = brak oceny bo ten mój wpis miał na celu unaocznić, że oceniany jest autor, a nie jego praca
z wyrazami szacunku ...
| |
pistolet 2013-06-13 22:38:01 | ocena = brak oceny Fakt, dla niektórych puste cyferki bardziej działają na emocje niż fotografie. | |
Okada 2013-06-13 22:35:05 | ocena = brak oceny ostatnio opuściłem zajęcia z deszyfracji...zatem możliwe iż uwaga moja jest niesłuszna...
zbiórkę harcerską wzynaczono na 13 tą....a o 13....to wiadomo jak jest... | |
jabe 2013-06-13 22:29:10 | ocena = brak oceny gdybyś Okada rozszyfrował moje słowa napisałbyś "absolutnie zgadzam się z kolegą Dźabą ..."
ja doceniam to zdjęcie | |
Okada 2013-06-13 22:24:41 | ocena = brak oceny absolutnie nie zgadzam się z przedmówcą Dzabą...
"upolowane" portrety OB Bywalca....mają wsobie coś(COŚ)...przynajmnuej sporo z nich
ta seria upolowanych...jest interesująca...
jest w nich jakiś realizm ulicy....zaskoczenie...interesujący specyficzny moment w spojrzeniu...wyrazie twarzy....
| |
jabe 2013-06-13 21:10:39 | ocena = brak oceny zajrzyjcie w portfolio kolegi Tahapy, sporo tam podobnych zdjęć ... tylko oceny jakby inne | |
mirasek 2013-06-13 21:00:22 | ocena = 0 nic | |
K2 2013-06-13 20:03:53 | ocena = brak oceny prawda! w pracy mam monitor do bani, teraz widze ta pogarde w spojrzeniu ;) dlatego podbijam do 3 | |
barola 2013-06-13 19:58:46 | ocena = brak oceny K2 - co otworzę zdjęcie to pan się we mnie "wgapia", zmieniam kat widzenia monitora i dalej czuję ten wzrok, sprawdź. | |
bywalec 2013-06-13 19:50:42 | ocena = brak oceny wężykiem; | |
Koleś jesteś bywalcem zdjęciowym pstrykaczem oceniaj zdjęcia pstryki bo twoje spojrzenie na świat i jest monotematyczne obserawcja i pstryk może ktoś to kupi.Twoje pokoje to szmira. | |
pistolet 2013-06-13 19:37:35 | ocena = brak oceny Wcale nie jest źle | |
bywalec 2013-06-13 19:28:14 | ocena = brak oceny prorok-
tak cię uwierają jedynki,
a np komentarz Kapelo98 jest ci obojętny?
nie ujmiesz się za sponiewieranym bywalcem?
;) | |
janish 2013-06-13 18:08:20 | ocena = brak oceny Dobra jakość. | |
Kapelo98 2013-06-13 17:47:11 | ocena = brak oceny ale kicha do kosz z tym badziewiem... | |
nuda, zero emocji , zwykły uliczny pstryk na kogo wypadnie na tego bęc :) | |
K2 2013-06-13 14:02:27 | ocena = brak oceny a mozliwe ze patrzy w obiektyw, tak trudno powiedziec, wydawało mi sie ze nie | |
barola 2013-06-13 13:43:35 | ocena = brak oceny Kontakt wzrokowy jak u tamtej dziewczyny. | |
ZAK 2013-06-13 13:34:50 | ocena = brak oceny K2 bez przesady kontakt jest spójrz na wyraz twarzy ? | |
K2 2013-06-13 13:16:00 | ocena = 1 strazł nieswiadomego przechodnie, brakuje kontekstu. ale dobre techgnicznie jak dlamnie | |
bywalec 2013-06-13 13:15:57 | ocena = brak oceny grafik-
jak sie nie psewrócis to sie nie naucys
;) | |
grafik 2013-06-13 13:11:05 | ocena = 1 zwykły pstryk | |
ZAK 2013-06-13 12:28:38 | ocena = 3 Jak mówi młodzież spoko | |
bywalec 2013-06-13 12:18:51 | ocena = brak oceny zapraszam na pokoje ;) | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |