fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaMartwa naturafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Marcell / Niecierpliwość serca
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Marcell
Tytuł:Niecierpliwość serca
Data publikacji:2014-05-09 22:45:36
Liczba wyświetleń:1755
Ocena średnia:3.2
Liczba punktów:38
Liczba poleceń:10
Liczba komentarzy
i krytyk :
95
Kategoria:Martwa natura
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
Marcell 2015-10-27 18:34:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
SAWIK1435 2015-10-27 11:41:03 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
moje słabe oczy ogarnęły tę powieść i dalej nie ogarniam ,to co koniec fotografii zero nowego pomysła same plagiaty, tu jakaś choroba panuje
fotografia cyfrowa
Kobieta 2014-05-23 00:24:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-22 22:45:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Daj spokój, daj gruszki choć są passe ;)
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-22 22:29:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Są kolejne gruszkowe opowieści całkiem moje, ale nie będę ich tu wstawiał. Dziękuję za oceny i ciepłe słowa:-).
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-22 17:49:55 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Aha, bym zapomniał
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-22 17:49:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Po prostu . . .gratulacje !. :):):)
fotografia cyfrowa
maryjan 2014-05-22 16:41:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
4+ i tyle w temacie:)
fotografia cyfrowa
Arvena 2014-05-22 14:31:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa


Dziwię się tym wpisom..-bo ile to osób zrobiło podobne zdjęcia do moich i wcale ich nie posądziłam o plagiat mojego pomysłu...ech/!...

Gratuluję i pozdrawiam:)..
Czekam na następne gruszkowe opowieści..:)

fotografia cyfrowa
barola 2014-05-21 19:02:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jakie zdjęcia pojawiają się w panelu "Fotografia tygodnia" na stronie głównej?

Fotografia tygodnia jest pokazywana na stronie głównej przez tydzień liczony od środy do wtorku po czym ustępuje miejsca następnemu. Do panelu trafia fotografia, która w ciągu siedmiu dni od daty publikacji uzyskała największą liczbę poleceń spośród zdjęć opublikowanych w okresie od 14 do 7 dni przed pojawieniem się zdjęcia w panelu. Za pojawienie się w panelu autor otrzymuje dodatkowe 1 Mb przestrzeni na koncie.
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-21 18:55:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję, ale wydaje mi się że wyróżnienie to otrzymałem nie za walory artystyczne samego zdjęcia lecz z uwagi na ciekawy temat dyskusji pod samą fotą:-)
Tak czy inaczej jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam:-)
fotografia cyfrowa
Akrim 2014-05-21 18:35:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gratulacje :)
fotografia cyfrowa
Joker49 2014-05-21 18:26:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ażżż siemmm zalogowałem!! Gratulejszyn Marcell!
Powtórzę tylko za sobą;)

Marcell:) Nie wierz wyroczniom;) One zazwyczaj omyłkowo interpretują Rzeczywistość pozostając iluzją."

fotografia cyfrowa
barola 2014-05-21 17:56:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No, no ... FT :) gratulacje
fotografia cyfrowa
wordy 2014-05-13 14:27:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
amu, rozumiem iż mierzysz w punkt z tablicy: kopia // inspiracja // upodobanie // też tak czuję. edytor 'obiektywnych' nie ma wyróżnień, w tym underline - nie chcę się narzucać. Pierwszy Autor na pewno czuje się świetnie - inspiracje dowodzą jakości Pierwszego Pomysłu.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-13 12:33:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wordy, dla mnie to nie to samo co ustawić trzem gruszkom podobną sztalugę aby się na nią "patrzyły" jak w oryginale (linki w postach niżej), to z linka to normalna martwa natura, takich było i będzie pełno, dla mnie to kwestia oryginalnego pomysłu który został przez Autora wykorzystany.
fotografia cyfrowa
wordy 2014-05-13 12:11:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-184176.php dowolny z grupy
dla wyostrzonych języków: co wolno wojewodzie, to nie tobie?
fotografia cyfrowa
jan 2014-05-12 14:14:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
poczytałem jeszcze raz bo dawno nie widziałem sensownej dyskusji, wpis muddy jest bardzo konkretny, a prorok trudny do przebicia "prawie każdy z nas ma swoją Iwanovą" - mądre słowa - nad tym warto pomyśleć zanim ktoś rzuci kamieniem.
fotografia cyfrowa
babajaga 2014-05-11 21:36:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zgadzam się z tymi, którzy piszą , że wszystko już było, ale każde jest trochę inne.
To jest bardzo smaczna gruszka Konferencja i mam w tym roku całe drzewko oblepione dosłownie malutkimi gruszeczkami.
Bylebym się nie zainspirowała :-)
Szkoda skasowanego pf, bo jeżeli zrobiło się samemu i jest podobne to jaki sens tak się unosić?
fotografia cyfrowa
jan 2014-05-11 21:14:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdjęcia gruszek tego gatunku zdarzają się często w wersji bw jeszcze częściej bo faktura ciekawa, drugą część pomysłu - też widziałem - gruszka, kurczak z papieru co za różnica, całe portfolia krajobrazowe są do skasowania bo ktoś już zrobił ten temat, te setki portretów "w stylu" Dragana - autorom się może wydawać że jest lepiej bo w końcu każdy model inny ale czy naprawdę jest lepiej? wątpię - myślę że trzeba skasować, internet będzie znacznie mniejszy. Inspiracja dość oczywista, moim zdaniem jest sens jeśli zrobisz coś lepszego niż praca z której czerpałeś inspirację, ale jak w życiu nie zawsze wychodzi lepiej, ja na ten przykład nieustająco przymierzam się do ślimaków już trzy lata temu coś porobiłem ale jeszcze nie jestem zadowolony czy to inspiracja pewnie tak ale nie wiadomo którymi się inspiruję bo trochę ich widziałem, a niektóre już po zrobieniu zdjęć, pewnie te są najbardziej inspirujące.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-11 20:29:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Czasem zagladam do innych portali a tam te same zdjęcia, więc i autorzy. Dlatego śmieszą mnie teksty typu: tak może być tylko na OB. Przecież to ci sami ludzie!
fotografia cyfrowa
muddy 2014-05-11 16:51:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wydaje się, że kasowanie będzie zasadniczym błędem. Na portalu dla amatorów fotografowania najistotniejsze są wymiany uwag i poglądów. A pod tym kadrem jest sporo interesującego tekstu.
fotografia cyfrowa
gospel 2014-05-11 15:05:19 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
sympatyczne :))
no,no.....lektura godna OB :)))))
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 14:58:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Faktycznie, nie pomyślałem hihi.
fotografia cyfrowa
prorok 2014-05-11 14:07:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
aga ma rację . komentarze pozostaną .
fotografia cyfrowa
aga_piet 2014-05-11 14:05:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Fota zniknie ale komentarze zostaną :) Dla przykładu ;)
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 14:02:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Miłej niedzieli amu.
Wybacz prorok, jednak nie zostawię foty i tekstów dla przykładu - skasuję ją. Bez niej poprawi się atmosfera i oczyści powietrze:-).
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-11 13:57:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Marcell skoro do tej pory nie widzisz w tym nic złego to pewnie już nie zobaczysz. Chcesz kopiować cudze pomysły - Twój wybór. Pozdrawiam i miłej niedzieli.
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 13:26:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.fotoik.pl/index.php?akcja=zdjecie&ak=pokaz&id=727877#dol

A to jest zdjęcie, które nieudolnie skopiowałaś amu i o którym jest cała nasza opowieść. Przyznałem już w pierwszych wpisach, że: ,,Oczywiście przyznaję, że pomysł na zacytowany przez obraz wziąłem z fotografii Victorii bo bardzo mi się spodobał". I to wszystko.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-11 13:22:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Amu - my się chyba kompletnie nie rozumiemy" - w tym się zgadzamy :)
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 13:18:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.fotoik.pl/index.php?akcja=zdjecie&ak=pokaz&id=727634#dol

I to też jest tylko i wyłącznie mój pomysł, choć gatunek gruszek taki jak u Victorii.
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 13:15:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Amu - my się chyba kompletnie nie rozumiemy. Mówiąc o własnym pomyśle i kompozycji miałem na myśli zdjęcie pod którym piszemy te teksty, tj. ,,Niecierpliwość serca". Nigdzie nie znajdziesz takiej samej scenki, bo to ja ją wymyśliłem. Chyba, że chodzi Ci o same gruchy, ale to już byłoby śmieszne.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-11 12:52:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tworząc obraz wg swojego pomysłu i kompozycji:
sory ale teraz się wkurzyłam Autorze
www.fotoik.pl/index.php?akcja=zdjecie&ak=pokaz&id=727877
500px.com/photo/18679167/what-are-you-staring-at-!-by-victoria- ivanova?from=user

i to
500px.com/photo/52586260/farewell-dear-friend!-by-victoria-ivanova?from=user
www.fotoik.pl/index.php?akcja=zdjecie&ak=pokaz&i d=727634
fotografia cyfrowa
prorok 2014-05-11 12:29:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie kasuj , niech służy jako przykład .

pozdr!!
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-11 12:21:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
W tym momencie już chyba wszystko zostało powiedziane i mogę wykasować tę ostatnią moją fotkę.
Wychodzi na to, że fotografowanie gruszek, przynajmniej tego gatunku, może być bardzo ryzykowne. Nie wiem jak by to się miało do innych przedstawicieli tych smakowitych owoców. Tworząc obraz wg swojego pomysłu i kompozycji, a tak jest w przypadku tej foty pod którą piszemy, możemy być posądzeni o czyny, o których ładnie napisał muddy. Chyba przejdę do makro i focenia ślimaków np. Tam jeszcze można pstrykać bezpiecznie, do woli.
fotografia cyfrowa
aga_piet 2014-05-11 10:42:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
muddy - świetne podsumowanie.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-11 09:51:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Muddy - cenny głos. Jako totalny amator w tych sprawach nie odrózniałam pojęć.
fotografia cyfrowa
muddy 2014-05-11 08:24:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To już zaczyna być czysto akademicka dyskusja ;) A skoro tak, to dodam coś od siebie. W fotografii (podobnie jak w innych dziedzinach ogolnie pojętej - również czysto amatorskiej - sztuki) możemy mowić o plagiatach, zapożyczeniach, cytatach i inspiracjach. Postacie skaczące nad kałużą są inspirowane niedoścignionym kadrem HCB. Podobnie jest z cieniami rowerów i ślimakami z bokehem. Kadr proroka czy zdjęcia murali to cytaty. Plagiaty to sprawa oczywista (był tu kiedyś juzer, który wstawił jako swoje zdjęcie obrazka prawdopodobnie z pokoju hotelowego). Z zapożyczeniami (a kadr powyższy należy moim zdaniem do tej kategorii) jest już problem: jest to dużo więcej niż inspiracja (bo wprost pokazuje sytuację i identyczne elementy z innej, znanej pracy/prac) ale jednak nie plagiatem, bo jednak Autor stara się rozegrać proponowaną scenę na swój indywidualny sposób. Zapożyczenie jest moim zdaniem ryzykownym sposobem na budowanie kadrów, bo należy być równie dobrym (Bądź lepszym) od orginału. Kadry Victorii bardzo mi się podobały, bo ich koncepcja była świeża. Kadr powyższy już nie: nie jest ani lepszy od kadrów Victorii, ani nie wnosi czegoś ożywczego w tego typu prezentacje. Mam nadzieję, że nie uraziłem Autora - moje uwagi wynikają czysto z odbioru tej konkretnej pracy.
fotografia cyfrowa
Artur2332 2014-05-10 20:52:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wszystko już było nawet, za przeproszeniem gówno w puszkach ...
fotografia cyfrowa
wordy 2014-05-10 16:34:46 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
jakiś czas temu były zdjęcia gruszek ubieranych w szaliczki. i były ochy i achy. bez łajanek.
fotografia cyfrowa
aga_piet 2014-05-10 15:06:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...cienie rowerów na kostce brukowej, budynki odbite w kałuży, mototypiowe mazaje drzew... ;)
fotografia cyfrowa
karp1225 2014-05-10 14:48:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...muszelka ślimaka z"pięknym" bokehem...obrączka włożona między kartki książki której cień jest w kształcie serca...splecione tulipany...ptaszki na patyku...naparzające się Myszaki bądź Bieliki...Jeleń na rykowisku...motylek lub ważka na trawce... ileż było podobnych kadrów ? - i co ludziska mają nie focic ? ,dajcie spokój pewnie Wika Iwanowa nie była pierwszą osobą z "gruszkami" :)
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 14:11:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
I jeszcze jedno skojarzenie. Kiedyś PewienPan, w ten sposób kończył niewygodną dyskusję, podkreślam - dyskusję. I podkreślę - kiedyś! :)
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 14:08:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Proroku, przypominam sobie podobną dyskusję po moimi muralami :)
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 14:06:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja rozdmuchuję? przepraszam ale nie wytrzymuję, jak czytam Twoje ostatnie powtórzenie po Karpiu.
fotografia cyfrowa
prorok 2014-05-10 13:59:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ok ,
dodam tylko , że dwóch niezależnych prawników wypowiedziało się jednoznacznie - ...'to twoje zdjęcie', odpowiednio to motywując . sporo by tu na ten temat pisać .
wcześniej wspaniałą wykładnię na temat tego kontrowersyjnego zdjęcia napisał kol. keramodnar , kończąc zdaniem - 'to zdjęcie jest twojego autorstwa , ty je stworzyłeś i ty masz pełne prawo do jego publikowania ' .
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 13:46:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Proroku, w dyskusji na FF pod tym zdjęciem padały podobne zarzuty. Zdjęcie dobre, pytanie potraktuję jako retoryczne. Wyjaśnię coś, co może nie zostało zrozumiane - nie o plagiat w sensie prawnym mi chodzi.
Barola- przestań rozdmuchiwać niepotrzebnie tą dyskusję, nic więcej już tu nie piszę. Miłej soboty.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 13:38:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Amu, przyznasz, że trudno nie przejąć się komentami...
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 13:36:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Amu - i co z tego, że miał świadomość? Przecież nie zaprzeczył w pierwszym komentarzu.
fotografia cyfrowa
prorok 2014-05-10 13:28:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-414110.php

pytanie do amu -
czy zdjęcie z linku jest moją własnością , czy też Pana Krasuckiego .
dla informacji podaję , że fotografowałem podczas wystawy plenerowej w/w Artysty .
fotografia cyfrowa
Antyk 2014-05-10 13:19:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
..."prawie każdy z nas ma swoją Ivanową ."

prorok, mów za siebie jeśli łaska...
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 13:16:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Barola, w tym właśnie różnica- autor miał świadomość, że to już było. Jestem w pełnej zgodzie z wypowiedzią Antyka. Na zakończenie powielę cytat z wypowiedzi poniżej - Autorze rób SWOJE i nie przejmuj się komentami...
fotografia cyfrowa
prorok 2014-05-10 13:14:05 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
przeczytałem pseudo komentarz danielfm i dalej czytać zadymiarzy nie będę .
Autorze prawie każdy z nas ma swoją Ivanową .

pozdrawiam !!
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 12:47:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Moim zdaniem nie przekroczona została granica. W swoim życiu widzimy miliony obrazów, czasem nawet o tym nie pamiętamy a robimy dane ujęcie myśląc, że sami je wymyśliliśmy lub pamiętając chcemy zrobić podobne. O tym pisze Uncle Tom.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 12:43:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rodzi się pytanie, czy to Ivanowa pierwsza użyła tych gruszek jako rekwizytu i czy zastrzegła sobie "znak towarowy". Dobrze jest zapoznać się z serią artykułów na temat poszukiwań plagiatów choćby w podanym przeze mnie linku.
fotografia cyfrowa
karp1225 2014-05-10 12:31:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze rób swoje i nie przejmuj się komentami...
fotografia cyfrowa
Antyk 2014-05-10 11:44:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Marcell, skoro wymieniłeś mnie w swoich żalach, to wypada, żebym i ja dwa słowa napisał.
To prawda, że cała masa identycznych rekwizytów przewija się w milionach zdjęć. Ale gruszki Ivanovej to nie jest zwykły rekwizyt, to metoda twórcza bazująca na bardzo charakterystycznym tworzywie. Rzecz jasna można z tych gruszek układać przeróżne konfiguracje, ale czy można nazwać to inspiracją?. To raczej zapożyczenie, czyli wykorzystanie cudzego pomysłu. Gdybyś napisał w komentarzu: "W stylu Ivanovej", to wszystko byłoby w porządku. A gdyby jeszcze udało Ci się zrobić coś lepszego, niż Ivanova, to zyskałbyś ogromny poklask.

Jak widać z komentarzy sprawa nie jest prosta. Istnieje granica przyzwoitości, która jednak dla każdego przebiega w nieco innym miejscu. To taki zwyczajny w naszych czasach relatywizm etyczny. Moim zdaniem granicę tę przekroczyłeś.
fotografia cyfrowa
Bi 2014-05-10 09:11:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wszyscy jesteście zajebiści :D
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-10 01:19:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
amu - takie porównanie . . . . . . . to jest naprawdę myśl głęboka . . .
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 01:11:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
janish - nigdzie nie napisałam, że zmieniłam zdanie, a jak juz kiedyś pisałam, racja jest jak du..a każdy ma swoją
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-10 01:05:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
za przemekp, a swoją drogą amu mogłabyś zadbać o logiczność swoich komentarzy, Twój ostatni jest w całkowitej sprzeczności z poprzednimi pod tą pracą. Bo z niego wynika że jak ktoś pisze 'tylko' komentarz to możesz pisać co chce, nawet bez sensu, a na końcu dodać nowy wpis i napisać: tak, myliłam/em się ale ja "wyraziłam/em jedynie swoją opinię na ten temat w formie komentarza i oceny", to jest co najmniej śmieszne. Weź pod uwagę że uczestnicy tego portalu wyrabiają sobie zdanie o innych nie tylko z publikowanych prac, ale też z tego co autorzy piszą i jak piszą. Może nawet bardziej z komentarzy niż z prac.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 00:53:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
przemekp - mam swoje zasady wbrew temu co może się wydawać, powielanie pomysłow z niewiedzy to jedno, celowe kopiowanie to drugie, Marcell uniósł się dumą, myślę że to Jego sprawa, faktycznie już przy poprzednim zdjęciu można było wybrnąć z tego z klasą i bez fochów typu "usuwam całe PF", myślę że nawet teraz nikt się nie obrazi jak wróci bez słowa, nie czuję się winna sytuacji, każdy ma swoje zdanie na ten temat.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 00:46:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Została tylko niecierpliwość... jakby symboliczna...
fotografia cyfrowa
przemekp 2014-05-10 00:42:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
amu i inni... oki Wasze prawo od oceny i opinii ale zauważcie, że Waszą opinię i ocenę to można podpiąć w zasadzie pod każde zdjęcie... w dobie wszechobecnych aparatów fotograficznych każde Nasze zdjęcie ma podobnego "klona" gdzieś tam... i co w związku z tym... absurd totalny moim skromnym zdaniem... Marcel wywalił wszystko więc chyba można uznać temat za zamknięty... niesmak jednak pozostanie na wieki wieków
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-10 00:35:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Uff...ale się naklikałem. Macie mnie z głowy...została tylko ta fota. Szkoda, bo kilka lat tutaj byłem, ale wasze słowa amu, Antyk, kamat były bardzo ciężkie i w mojej ocenie niesprawiedliwe. Nie czuję się oszustem.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 00:29:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
UncleTom, masz rację i reszta do mnie piszących też ma, wszyscy macie racje i to zdjęcie nie jest plagiatem, wyraziłam jedynie swoją opinię na ten temat w formie komentarza i oceny
fotografia cyfrowa
UncleTom 2014-05-10 00:24:36 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Wszelkie triumfy święciło tu kiedyś zdjęcie dziewczyny na czworakach w masce kota... pierdylion podobnych pomysłów eksploatowano na portalach zagranicznych. Podobnie rzecz się ma ze zdjęciami ludzi w maskach p-gaz... Rozpowszechnienie fotografii w obecnej dobie powoduje, że zdjęcia dzielą się na wtórne oraz takie, których autorzy myślą, że jest inaczej ;)))
fotografia cyfrowa
aga_piet 2014-05-10 00:23:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@amu - niedawno blexen podawał bezpośrednie przykłady zdjęć, z których "zerżnął" pomysł. Sam podsuwał linki. Nie chce mi się szukać ale pewnie będzie w Jego komentarzach. O większości nie wiemy, bo autorzy się czają.
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-10 00:22:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
amu - A MUsiałaś mnie wywoływać ?. Porównaj sama kilka portali i na pewno znajdziesz. Wiesz to kosztuje czas, a ja go mam mało. Piątek to dla mnie najlepszy czas i szkoda mi go marnować na Twoje fobie.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 00:19:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Marcell - nie masz powodu do usuwania gruszek.
fotografia cyfrowa
Mikimakuku 2014-05-10 00:18:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bardzo fajne, podoba się:)
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 00:14:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i jeszcze http://www.f-lex.pl/tag/plagiat/
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-10 00:12:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
janish - podasz jakiś przykład?

powiem tak: wszystko co mi sie podobało w tych zdjęciach to pomysł, który okazał się kradziony
fotografia cyfrowa
przemekp 2014-05-10 00:12:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ludzie nie dajmy się zwariować ! plagiat owszem trzeba piętnować ale inspiracja to trochu inna bajka... Marcell proszę Cię walcz o swoje !!!
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-10 00:12:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.f-lex.pl/pomysl-na/
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-10 00:07:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pozostałe gruszki usunę na pewno. Zostawię tylko ten egzemplarz z uwagi na oryginalne wpisy i ocenę oraz po to, aby co niektórzy mogli swobodnie szukać podobieństwa tej oto foty z twórczością Victorii Ivanowej.
fotografia cyfrowa
Akrim 2014-05-10 00:04:54 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
zdjęcie mi się podoba :)
fotografia cyfrowa
Joker49 2014-05-10 00:03:53 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Marcell:) Nie wierz wyroczniom;) One zazwyczaj omyłkowo interpretują Rzeczywistość pozostając iluzją.
fotografia cyfrowa
janish 2014-05-09 23:59:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie usuwaj - za Joker49, nawet zakładając że gruszki są zaju . . ., no Iwanowej. Przecież na tym portalu jak i innych większość prac są inspirowane innymi pracami. Lub są ich nieudanymi kopiami.
Co do pracy, to mi się podoba.
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-09 23:59:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Słuchajcie, szkoda czasu i rozpisywania się. Skoro to dla Was taki ogromny szok a ja okazałem się wielkim przestępcą za chwilę wykasuję te przeklęte gruszki. Do jutra zastanowię się nad resztą moich fotek. Po dzisiejszych doświadczeniach stwierdzam, że nie muszę być Waszym gościem.
Pozdrawiam. Życzę dobrego światła w obiektywach.
fotografia cyfrowa
Akrim 2014-05-09 23:59:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Marcel nie kasuj, wielu na tym portalu (ja oczywiscie też mam) drzewa we mgle i bez mgły, raz sobie stoi z lewej raz z prawej a czasem dwa drzewa lub drzewka i jakoś trudno mi uwierzyć ze każdy to właśnie sam wymyślił bo wcześniej nigdy nie widział takiego zdjęcia
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-09 23:57:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wszystko można powielac i kopiować, z tego co pamiętam to 30% ma się różnic aby nie było plagiatu, co nie znaczy że ma mi się to podobać PEACE
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-09 23:56:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ależ trzeba by usunąć większość zdjęć, nie dajmy się zwariować. A ile skoków przez kałuże powstało ... Wyliczać można ...
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-09 23:54:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Że też w innych gatunkach fotografii nie ma tego problemu. Taką np. wieżę Eiffla można po tysiąckroć focić i nikt słowa marnego nie powie. Z gruszkami jest widocznie inaczej.
fotografia cyfrowa
Joker49 2014-05-09 23:53:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chyba gruszek Ivanowej nie zajumałeś?? ;)
fotografia cyfrowa
aga_piet 2014-05-09 23:51:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tego rodzaju "inspiracji" lub "zerżnięć" jest na tym portalu sporo. Wolę autorskie pomysły ale... i w muzyce, i w sztukach plastycznych granice są cienkie :) Wystarczy wybrać mniej popularny pierwowzór i nikt się nie skapnie ;)
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-09 23:50:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zastanowiłam się i zdania nie zmieniłam, zainspirowac można się obrazem (np olejnym) a POMYSŁ na fot nie jest Twój Autorze, tak zapytam, jak ktoś nagra piosenkę w której zwrotka będzie jego a refren Majkela Dżeksona to będzie jego piosenka?
fotografia cyfrowa
Joker49 2014-05-09 23:49:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie kasuj! To twoje. Epigonizm nie jest niczym nadzwyczjnym. Tylko bądź mistrzem ;)
fotografia cyfrowa
Marcell 2014-05-09 23:44:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ludzie!...zastanówcie się!.
Na świecie foci się tysiące jeśli nie miliony jabłek, gruszek, bananów, czy jeszcze innych buraków. Oczywiście przyznaję, że pomysł na zacytowany przez obraz wziąłem z fotografii Victorii bo bardzo mi się spodobał. I tak dalece odbiega od oryginału i nie mówię tu o technice wykonania. Szanowni , , poczułem się obrażony Waszą postawą, bo ta tutaj fotografia jak również poprzednia ,,Obcy" jest tylko i wyłącznie MOIM wymysłem i gdybyście szukali przez cał dzień i noc w zbiorach Ivanowej nic podobnego nie znajdziecie. Oczywiście gatunek gruszek będzie ten sam, chodź Jej są bardziej okazałe.
Jeśli Wasze zgorszenie jest tak duże mogę wykasować parszywą fotę ... lub wszystkie z portalu.
fotografia cyfrowa
barola 2014-05-09 23:43:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Obejrzałam wskazany link. Moim zdaniem to jest inspiracja. Takich zdjęć z gruszkami już było sporo.
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-09 23:41:33 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
ponieważ fot nie znika i odzewu nie, ma z czystym sumieniem daje ocenę
fotografia cyfrowa
danielfm 2014-05-09 23:31:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bo najlepiej się kroi zdjęcia ..... Smutne
fotografia cyfrowa
kamat 2014-05-09 23:27:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
poczułam niesmak tu:

http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-666327.php

ale autor nic sobie z tego nie robi... no cóż...
fotografia cyfrowa
Antyk 2014-05-09 23:24:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie tylko Tobą...
fotografia cyfrowa
.....,,,,, 2014-05-09 23:21:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
trochę mną wstrząsnęło że pomysł kradziony O_O
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa