fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaFotoreportazefotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Magus / M e f i s t o
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Magus
Tytuł:
Data publikacji:2006-11-09 09:50:41
Liczba wyświetleń:901
Ocena średnia:3.2
Liczba punktów:116
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
101
Kategoria:Fotoreportaze
Aparat:

Olympus E-1

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-11 23:19:19
fotografia cyfrowa
thx Rafał - chyba Ci się jednak pole krytyki z polem komentarza pomyliło - nic się nie martw to się zdarza na początku.
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 18:31:32
fotografia cyfrowa
Nie możesz się zdecydować gdzie to napisać?
Cóż, błędy się zdarzają - myślę, że wszystkim.
Najłatwiej krytykować coś czego się nie rozumie - niepotrzebne wątpliwości nie zaprzątają głowy.

Ad 1. Zdjęcie mówi wiele, tylko trzeba chcieć to zobaczyć.
Ad 2. Zbyt ciasny kadr twoim zdaniem, moim najlepszy jaki można było na ruchliwej ulicy a do tego dokładnie taki jak chciałem.
Ad 3. Twoim, wtórnym względem innych, zdaniem.
Ad 4. Lizak to nie napisał tu nic do czego warto się odonieść.
Ad 5. To wstaw, ktoś Ci broni?
Ad 6. Bez komentarza.

fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 17:54:24plusminus
fotografia cyfrowa


no dobra teraz napiszę co widzi nowicjusz(nie foto, tylko na OB)
1.zdjęcie mówi o niczym ,czyli menelek w radosnym geście
2.troche za ciasny kadr
3.zbyt mały kontrast
4.lizak i mariush mają rację
5.gdybym miał wystawić ocenę ,byłoby to pomiędzy 1 a 2
6.wiem ,że teraz mam przes......ne,ale trudno jesteśmy na obiektywnych przecież!pozdrawiam i cały czas jestem pod wrażeniem twoich zdjęć


fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 11:21:29
fotografia cyfrowa
No to zacznę od Pazura - nie przepadam za wielkimi kontrastami w B&W - zdjęcie ma charakterystykę krzywych wczytaną z profili zdigitalizowanego negatywu Agfa APX - często go używałem w analogu i właśnie tak wołałem w rodinalu by był taki miękki. Chciałem oddać ten efekt. Przyzwyczailiśmy się wszyscy do kontrastowości dużej na monitorach - -trzeba troszkę miękkości wprowadzić bo odkąd hobbes się "wyłączył" to nie widać zdjęć o takiej skali szarości.

Co do reszty to - thx
fotografia cyfrowa
Iness 2006-11-09 11:10:23plusplus
fotografia cyfrowa
No mi tu nieco brakuje "pazura" w postaci większego kontrastu. Ale zaczynam komentarz od "pierdoły" a z portretu mruga i uśmiecha się do Nas wolny człowiek... wolny wolnościa jakiej nie rozumiemy, nie znamy, jaka nie mieści się w naszych chierarchiach wartości... Wykonuje gest... jestem luzak i freestyler... jestem sobie żeglarzem i okrętem i co Wy możecie powiedzieć o mnie temu ziomalowi co mi zdjęcie zrobił...

Niezmiennie... jestem pod wrażeniem tych Twoich zdjęć... bo odkłamują stereotypy...
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
krupka 2007-04-01 22:15:24 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
bardzo wyraziste spojrzenie. fajny portret.
fotografia cyfrowa
emet_b 2006-12-10 01:20:39 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Tyle razy oglądałem to zdjęcie a jeszcze go nie skomentowałem... a więc- oglądam je z przyjemnością, lubię w nim prostotę (w pozytywnym sensie) i naturalność. Patrząc na tego gościa dużo można się o życiu nauczyć;]
fotografia cyfrowa
Semi 2006-11-22 18:15:47 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2006-11-15 16:30:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
az strach pomyslec ze przez jedno zdjecie wybuchla taka bijatyka. ale ucichlo i to najwazniejsze.
i boje sie komentowac... lecz mam prawo. :)

patrzac "płasko" na to zdjecie z pominieciem jakiegokolwiek uzywania wyobrazni widac jak to bylo wspomniane "menelka". ot z miasta fotka pstryk nic wiecej.
Ja jako czlowiek ktory moze nie robi rewelacyjnych zdjec ale fascynujacy sie i kochajacy fotografie widze NA TYM zdjeciu czlowieka zadowolonego z zycia, usmiechnietego mimo tego co go w zyciu spotkalo. za co duzy plus dla autora bo w przypadku takich zdjec zawsze trzeba nawiazac bezposredni kontakt z drugim czlowiekiem. moim zdaniem tu sie udalo.
z technicznego punktu widzenia mimo ze nie jestem znawca a wrecz laikiem w sprawie technologii powiem ze zdjecie nie jest powalajace jak wiele innych w galerii ale tez nie chodzi w tym zdjeciu o przedstawienie swoich mozliwosci sprzetowych.
zdjecie mi sie podoba bo lubie jak to powiedziam vagabond pod jednym z moich zdejc "fotografia społeczna" .
i niestety ale zupelnie nie podoba mi sie sytuacja jaka miala miejsce "pod" zdjeciem.

co do oceny, w tym przypadku bym sie spieral bo po swojego rodzaju renesansie jaki przezylem i przezywam dalej w dziedzinie foto jestem zwolennikiem motywowania swojej oceny. tak tez nie rozumiem 4 gdzie w opisie jest ze bylo by super gdyby nie... i nie ma uzasadnienia w komentarzu.

nie potrafie wystawic obiektywnej oceny zgodnie z "cennikiem" jaki mamy na górze ponieważ zdjęcia zawiera elementy zarówno z +1,+2 jak i +3.

pozdrawiam
fotografia cyfrowa
sfeter 2006-11-13 19:24:24 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
+
fotografia cyfrowa
Samuel_k2 2006-11-13 16:25:08 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
;) niezle
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-11 08:57:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję za wizytę!
fotografia cyfrowa
klubo 2006-11-11 01:08:00 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-10 09:50:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Thx.
fotografia cyfrowa
penjan 2006-11-10 09:46:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no problem:) nie jestem silny w temacie - to tylko mój odbiór tego kadru i to wszystko.pozdrawiam:)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-10 09:37:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziekuję za tak obszerny i merytoryczny komentarz - cieszę się, że chciało Ci sie pisać. Thx.
fotografia cyfrowa
penjan 2006-11-10 09:34:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mz bardzo dobre zdjęcie. Jasno określony temat , dobry kadr - zdjęcie ma wymowę.Bardzo podoba mi się tutaj wlasnie .......miękkość i zakres tonów.Początkowo sądziłem ,że może więcej kontrastu ale to byłby błąd ( mz oczywiście ) po pierwsze tony i światło na ręce są "na granicy" - podbicie kontrastu sprowokowałoby nieomal "przepalenie " w części ręki a poza tym naet gdyby zrobić to selektywnie ....jak wyglądala by partia cieni i tonow pośrednich w partii twarzy? Moim zdaniem taka tonacja,kontrast i " miękkość" jest tu akurat na miejscu.Dodatkowo mz takie opracowanie mz dobrze dopełnia wymowe kadru. Rzadko kiedy taka nieostrość na pierwszym planie jak tu nie wpływa ujemnie na wymowe zdjęcia,ale tu wydaje mi sie ,ze wcale jej nie osłabia.Akurat w tym konkretnym kadrze ta nieostrość mz ma sens.Dla mnie jest to informacja - "model" dostrzegł autora z aparatem , "zaskoczył" ,że jest w "centrum" i tym własnie gestem odruchowo się okreslił,zaistniał.Autor wykazał refleks i uchwycił "całość akcji". Bardzo trafiony tytuł pracy. Szerszy kadr nie wniósłby mz nic ponad w wymowę obrazu. podoba się .pozdrawiam:)
fotografia cyfrowa
kropeczka 2006-11-10 09:32:13 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2006-11-10 09:30:09 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
mocne dwa;)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-10 09:29:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jestem bardzo spokojnym człowiekiem, jedyne spięcie, które miałem było z wienwalem, za co go przeprosiłem i uważam, że niepotrzebnie się uniosłem mimo, że wina była problematyczna; jednak jak czytam te bzdury, które wypisujesz to nie mogę się powstrzymać od odpowiedzi - podkreślę, że chodzi o to co piszesz a nie o to jak oceniasz.

Lizak by wstawić takie zdjęcie to trzeba je umieć zrobić. Najłatwiej jest marudzić a punkty nie maja tu nic do rzeczy, ocenia się zdjęcia a nie liczbę pts w nawiasie i myślę, że userzy o tym wiedzą - jeśli tego nie rozumiesz to jest mi niezmiernie przykro.

Nieskromnie życzę Ci takich zdjęć jak mam w portfolio, może nie są wyjątkowe, ale myślę, że długo u Ciebie takich nie zobaczę.

PS. Przeglądnąłem kto ocenił to zdjęcie i jak - myślisz, że np na zdjęciach znasz się lepiej niż Vodek, maniaszewska itd - bo teraz to wygląda tak, że pan Prof. Lizak poucza innych jak mają oceniać zdjęcia.
fotografia cyfrowa
Lizak 2006-11-10 08:33:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mało tego Magus ale około 80-90 % ludzi ktorzy wystaiwli by podobne zdjęcie (Mając niewielką liczbe pkt. ) jestem pewien ze nie dostało by więcej jak 1-2pkt.
fotografia cyfrowa
Lizak 2006-11-10 08:29:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus: nie wydaje Ci sie ze te pkt. ktore dostajesz za swoje fotografie tak wysokie oceny spowodowane są Wyłącznie Twoją ogólną wygorowaną liczbą 17927pkt. Nie Tyczy sie to oczywiście wszystkich zdjęć. Ale np tego Carason ma racje "Ale Ty zawsze znajdziesz wymowke na otrzymaną krytyke" Każdy mogł by powiedzieć ze w jego zdjęciu jest coś niesamowitego tylko trzeba potrafic to zobaczyć jednak jeśli by tak było to jedyną możliwą ocena do wyboru bylo by 5...
Nie to ze chce być złośliwy, ale bardzo często tutaj zaglądam i ta sytuacja bardzo mi sie zaczyna niepodobać. Nie Tyczy sie to Tylko Ciebie ale paru innych urzytkownikow tej Strony.
fotografia cyfrowa
Scarlett11 2006-11-09 21:41:09 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Mi sie podoba ten fan Acid Drinkers.Fajnie złapany.Duzo radosci w tym zdjęciu.Jedynie troszke mniej góry bym wolał.Ale to tylko moje zdanie.Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
qstra 2006-11-09 21:19:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a ja myślę tak: Zdjęcie (temat, kadr, koncept, światło) na tak, ale taka konwersja do B&W - na nie;-)
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 21:18:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
BenArt,taka mała polemika!
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 20:54:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
O, widze, ze wesolo sie tu zrobilo :)))
fotografia cyfrowa
tegieer 2006-11-09 20:20:02 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
znany model :) rowniez jestem za wiekszym kontrastem, nawet pomimo Twoich wyjasnien o krzywej apx-a
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 19:46:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no to kończymy temat?
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 18:59:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Każdy - i ja to szanuję. Bardzo.
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-11-09 18:55:31 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
no proszę...Magus z ludzką twarzą.
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 18:53:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
każdy ma swoje zdanie i prawo do niego.trzeba to uszanować.
fotografia cyfrowa
vodek4791 2006-11-09 18:40:11 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
a ja uwazam ze to niezly portret (specjalista nie jestem) ten "ciasny" kadr jak najbardziej mi lezy, a wiekszy kontrast zabilby cienie.....
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 17:40:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no dobra teraz napiszę co widzi nowicjusz(nie foto, tylko na OB)
1.zdjęcie mówi o niczym ,czyli menelek w radosnym geście
2.troche za ciasny kadr
3.zbyt mały kontrast
4.lizak i mariush mają rację
5.gdybym miał wystawić ocenę ,byłoby to pomiędzy 1 a 2
6.wiem ,że teraz mam przes......ne,ale trudno jesteśmy na obiektywnych przecież!pozdrawiam i cały czas jestem pod wrażeniem twoich zdjęć
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 17:30:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lizak - bez komentarza.
fotografia cyfrowa
pietro77 2006-11-09 16:34:20 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
w tryptyku prezentował się znacznie lepiej, tutaj jakoś nie przekonuje...
pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Lizak 2006-11-09 16:27:59 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Magus co to jest ??? Robisz bardzo dobre fotografie ale to ręce opadają i po 4pkt. za co ???


Pozdrawiam Lizak.
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 14:18:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ani ja ani moje ciśnienie ;)
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 14:01:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Twoje cisnienie tez nosi Nike? :)))
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 13:49:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lol. Jak go obrażasz to mnie tak ciśnienie skacze ;)
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 13:47:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie ma bata, po prostu nosil buty, ktore tak wysoko skakaly :)))
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 13:46:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ha ha ha - całe lata wstawałem w nocy oglądać mecze w TV właśnie dla MJ'a - on musi być doskonały :)
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 13:41:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
M. Jordan nie byl doskonaly, on nosil buty Nike :)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 13:36:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zgadzam się w zasadzie, no może poza M. Jordanem ;)
fotografia cyfrowa
Ronnie 2006-11-09 13:35:25 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
nie ma rzeczy doskonałych
fotografia cyfrowa
Birmo 2006-11-09 13:33:15 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
doskonale jest!
fotografia cyfrowa
Aktia 2006-11-09 13:15:45 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 13:03:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dobra dobra - dajmy już innym się odezwać bo przez naszą polemikę inni się wystraszyli i nikt już nic nie pisze :(
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 13:00:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Fotografii nie da sie oceniać obiektywnie - obeiktywnie można ocenić ilość megapikseli, wagę jotpega albo liczbę oczu modelki.
(na marginesie). ;-)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:55:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Znów terminolagia się kłanie - bo w zasadzie każdy powinien ocenić Obiektywnie wg swojego własnego subiektywnego spojrzenia ;)
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:54:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus - jeśli o ocenach mowa, to moje są w 100% SUBIEKTYWNE - i takie pozostaną :-)
pzdr. ;-)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:51:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mariush - my się chyba nie rozumiemy, ale brniemy swoimi drogami do tego samego... OBIEKTYWNYCH OCEN, jesli o to Ci chodzi to się zrozumielismy. EOT
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:45:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus - mam propozycję - dajmy sobie spokój, ok? Mamy swoje zdanie na pewne tematy, nie ma to wiele wspólnego z fotografiami. Jeśli bardzo potrzeba ci wynurzeń, to powiem, że po serii zdjeć z Kazimierza zmieniłem zdanie na twój temat (jako fotografa), natomiast nie będzie miało to i tak żadnego (lub zbędzie miało znikomy) wpływu na moje spojrzenie na twoje zdjęcia i na sposób, w jaki będę je oceniał - bo zamierzam oceniać je tak, jak gdybym nie wiedział kto jest ich autorem, ZROZUMIANO!?!?!? ;-)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:38:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Piszesz "nie widze powodu aby ulegac owczemu pędowi i nie oceniac wg własnego widzimisię. :-)"
Zgadzam się z tobą, każdy ma takie samo prawo posatwić -1 jak i 5 - i bynajmniej nie o oceny tu chodzi. Nie podoba mi się, że uważasz, że twoje oceny są słuszne a innych nie, zarzucasz im owczy pęd tylko dlatego, że uznajesz, ze coś jest złe. Jeśli ocenisz coś na 4 i innni również, to uległeś owczemu pędowi, czy zdjęcie jest tyle warte?

Nie oceniłem zdjęcia do którego wysłałes linkę dlatego własnie by być obiektywnym - dodam, że nie ma obowiązku oceniania a brak oceny nie może zostać nigdy uznany za ocenę właściwą bądź niewłaściwą - to chyba jasne.
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:37:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness - jeśli potraktowałaś to okreslenie jako skierowane w swoim kierunku - to zupełnie niepotrzebnie; na tyle na ile cię znam (z OB) wiem, że oceniasz wg swojego własnego widzimisię, nie stroniąc od skrajnych ocen z każdej strony - i za to b. cię lubię. :-)
peace, do zdjęć wróćmy
fotografia cyfrowa
Iness 2006-11-09 12:32:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Więc nie oceniaj innych oceniających określeniem "owczy pęd" ;-)
Pozdr.
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:30:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Iness - pod zdjęciami gadamy o zdjęciach a nie o fotografach, nie? Nie przypominiam sobie powodu, dla którego miałbym atakowac Magusa (lub kogokowleik w serwisie) - oceniłem ostatnio jedną z jego prac na maxa (co robię niezwykle rzadko) - bo PRACA na to zasłużyła. Ta nie zasłużyła, więc nie widze powodu aby ulegac owczemu pędowi i nie oceniac wg własnego widzimisię. :-)
pzdr.
fotografia cyfrowa
Iness 2006-11-09 12:28:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mariush Twoje sugestie coraz mniej mi się podobają... Bo zaczynam je odbierać jako personalny atak nie na Magusa ale na osoby którym jego zdjęcia się podobają. Dlaczego krytykuję sporo fotek Magusa? Odpowiedz jest w komentarzu do portfolio. Mam go w ulubionych. I potrafię mu postawić "2", tak jak potrafię postawić ocenę z przedziału poniżej 3 u Birmo, BernArta, Catsneta czy u Ciebie. Z sympatii - bo jestem na tyle "duża" by potrafić odróżniać sympatię od lizusostwa, i szczerość od obłudy...
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:28:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Po pierwsze nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz, poproszę konkretny przykład.
Po drugie, to TWOIM ZDANIEM ocena niewłaściwa, jakakolwiek by nie była."
Po pierwsze i po drugie - nie moim ale TWOIM zdaniem :-) - np. tu -> http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-75598.php
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:24:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mariush "sam nie potrafisz postawić właściwej oceny "uznanemu" twórcy" :
Po pierwsze nie mam zielonego pojęcia o czym piszesz, poproszę konkretny przykład.
Po drugie, to TWOIM ZDANIEM ocena niewłaściwa, jakakolwiek by nie była.
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:21:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus - o "tych rzeczach" nie pisze się pod zdjęciami - bo można dostać bana za offtopikowanie :-)
A nawiązując do TWA - nie zarzucaj mi braku odwagi skoro sam nie potrafisz postawić właściwej oceny "uznanemu" twórcy.
fotografia cyfrowa
ja_majka 2006-11-09 12:19:57 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dobry portret! ciut kontrastu moze wiecej bym widziala.
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:17:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie na temat zdjęcia na temat ocen, sugerujesz pewne rzeczy, nie po raz pierwszy, ale brakuje Ci chyba odwagi napisac wprost o co Ci chodzi.
fotografia cyfrowa
Iness 2006-11-09 12:17:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus ja nie mam nic przeciw miękkiej skali szarości, ale moim (jak zwykle nieskromnym) zdaniem kontrastowość tutaj byłaby dodatkowym bijącym w oczy atutem. Miękkość jakoś tak stereotypowo zarezerwowalabym dla innych niż reporterskie tematów :)
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:15:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Jak masz coś do powiedzenia to mów wprost, słucham."
nt. zdjęcia??? Przecież już napisałem...
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:11:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No na 100% nie spoglądają moim.

Jak masz coś do powiedzenia to mów wprost, słucham.
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 12:10:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Każdy ma prawo do własnej oceny i spojrzenia" - święte słowa; ciekawe ilu oceniających spogląda na to zdjęcie własnym spojrzeniem ;-)
pzdr.
fotografia cyfrowa
Oza 2006-11-09 12:07:33 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 12:06:47 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Każdy ma prawo do własnej oceny i spojrzenia, ale zdjęcie ręki lub na f 16 (bo tyle musiałbym dac by i ręka i twarz była w GO) byłoby imho zupełnym nieporozumieniem, jak solówka - w cyklu to by się mogło obronić.
fotografia cyfrowa
mariush 2006-11-09 11:58:13 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
Tak mała GO powoduje, że ręka jest praktycznie niewidoczna (dodatkowo ginie na tle ściany) - a gest Mefista jest elementem, który powinien być co najmniej zaakcentowany (przeniesienie GO z twarzy na rekę byłoby wg mnie bardziej wskazane... ale byłoby to zupełnie inne zdjęcie:-) - a to jest b. przeciętne wg mnie)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 11:42:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zabola - ja od pierwszej chwili wiedziałem, że my pokrewne dusze jestesmy!
fotografia cyfrowa
zdechlypies 2006-11-09 11:41:14 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
zabola 2006-11-09 11:39:12 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
podoba mi się w tym zakresie tonalnym skali szarości, pozdro :)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 11:18:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No to ja tradycyjnie Ci dziękuję.
fotografia cyfrowa
Iness 2006-11-09 11:11:13 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
A tradycyjnie... krytykę napisałam, a co mi tam ;)
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 11:06:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Thx - myśle, że to jest bardziej autentyczne. Tam chciałem podkreslić szerokim zakresem tonalnym i nasyceniem ich radość z życia. Tu pokazuję jako neutralny obserwator.
fotografia cyfrowa
LinKuei 2006-11-09 11:06:13 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
no jest ładnie.
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-11-09 11:04:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
magus - dlatego ze jest dla mnie bardziej autentyczne jako portret. tamto - chyba ze wzgledu na obrobke sciagalo mi wzrok na garderobe mefista. bylo bardziej "efekciarskie" niz "humanistyczne" (jesli mozna tak to uproscic;))
to jest przede wszystkim - zabawne.
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 10:58:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ciekawe co by powiedział gdyby dane było mu przeczytać wasze komentarze, chyba by się ucieszył?
fotografia cyfrowa
nemo 2006-11-09 10:52:23 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
kajtek 2006-11-09 10:52:09 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
swój chłop :)
fotografia cyfrowa
Spawn 2006-11-09 10:45:16 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
:D
fotografia cyfrowa
ZAK 2006-11-09 10:42:30 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotogeniczny
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 10:39:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dobra - już jestem - widzę, że rozgadaliście się bardzo - niezmiernie mnie to cieszy!

Bern - tu jest b&w własnie dlateg, że w tryptyku był kolor - a to jest singielek, który występuje solo.

Mania - a napiszesz mi dlaczego?

corason - kategoria jest IMHO rzeczą drugorzędną a w ogóle granica między reportażem a ludzie w fotografii jest taka płynna, że wogóle niedostrzegalna. Zobacz jakie zdjęcia wygrywają poszczególne kategorie WPP - nie zawsze jest ruch i krew w kadrze.
fotografia cyfrowa
Iluzja 2006-11-09 10:37:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Catsnet 2006-11-09 10:35:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 10:31:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Corason, a ja sie do tego stwierdzenia ustosunkowalem, bo mam dzisiaj chetke na radosna pogaduszke :)
fotografia cyfrowa
barteq 2006-11-09 10:31:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
złe myślenie. reportaż nie ogranicza się wyłącznie do zdjęć "akcji" na ulicy ;)
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 10:27:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
BernArt,ja tylko stwierdziłem,że na reportaż mi nie pasuje,lepiej ludzie w fotografii i tyle.
fotografia cyfrowa
Tymotek 2006-11-09 10:26:49 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
ave! :)
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 10:24:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Corason, ja kombinuje tak: reportaz, bo zdjecie zrobione na ulicy, czlowiekowi na ulicy wylowionemu, przebywajacemu na dodatek - o ironio - w swoim naturalnym srodowisku. Oczywiscie, mozna by bylo dac kategorie portret w takim przypadku, bo jest to portret, ale jednak jest to tez reportaz, wiec czemu nie? Poza tym, mniejsza o kategorie, obraz sie liczy :)
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 10:16:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
BernArt:słowo menelek w tym przypadku jest pozytywne(co innego menel).Równie dobrze smarkanie w chusteczkę też można nazwać reportażem,bo też się coś dzieje
fotografia cyfrowa
barteq 2006-11-09 10:14:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co tak blado? chyba wolałbym większe kontrasty ;)
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 10:12:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Aż chce się Kata posłuchać. Idę o zakład, że "Oddech wymarłych światów" zna na pamięć :)))
fotografia cyfrowa
epos 2006-11-09 10:04:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
hehehehe...ale dobre, sympatycznie i z uśmiechem na twarzy to pokazał
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-11-09 10:03:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wole to niz w tryptyku
fotografia cyfrowa
kristop 2006-11-09 10:02:32 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 10:02:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Corason, czemuz, ach, czemuz w odniesieniu do tego czlowieka uzywasz slow o negatywnym zabarwieniu? :)
A w ogole, toz dzieje sie tu cos, chlop pokazuje, ze ma dwa palce i jedno oczko go boli :)))
fotografia cyfrowa
corazon 2006-11-09 09:59:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdjęcie fajne ,menelek jeszcze bardziej,ale chyba w fotoreportażu musi się coś dziać,nieprawdaż?
fotografia cyfrowa
Kobieta 2006-11-09 09:58:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Berni... :)A.
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 09:55:41 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Kurcze, drugi, ale kobiety zawsze przodem puszczam...

Zdjecie dokladnie takie, jakie ma Mefisto spojrzenie na swiat, jak patrzy z tego zdjecia. O co mam do Ciebie pretensje, powinienes byl zostawic kolor, jak w tryptyku, ale to juz Twoja strata ;)
Fajny gosc, ten Mefisto :)
fotografia cyfrowa
mareks 2006-11-09 09:55:25 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
joł ziomal!!!
fotografia cyfrowa
Magus 2006-11-09 09:54:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdjęcie wbrew pozorom nie jest pozowane, więc jes więcej prawdy w tym co napisałaś niż wydaje się na pierwszy rzut oka.
fotografia cyfrowa
Bernard 2006-11-09 09:53:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pierwszy! :)
fotografia cyfrowa
Kobieta 2006-11-09 09:53:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Witaj! I dokładnie tak... z przymróżeniem oka patrz na świat... :)Anna
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa