fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPortretyfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Chmulak / Basia
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Chmulak
Tytuł:Basia
Data publikacji:2006-12-22 09:51:26
Liczba wyświetleń:1373
Ocena średnia:2.9
Liczba punktów:49
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
85
Kategoria:Portrety
Aparat:

EOS 350D + Canon 50mm

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
pierwsze kroki ze sztucznym światłem.
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Robert 2006-12-30 12:32:54plusplusplusplusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Zlloty - nazywanie tego zdjecia kiczem to pomyłka, widzę, że jestes zwolennikiem dziwnego poglądu, że portret ładnej dziewczyny MUSI wyrażać "COŚ". Niestety najczęściej wyznawcy tego poglądu nie określają co to ma być to tajemnicze "COŚ". Dla mnie wystarczy, że portretowana dziewczyna jest pokazana ładnie, naturalnie. I bardzo podoba mi się jej śliczny mały uśmieszek i ładnie ułożona dłoń.

Kadrowanie - jest ok, nieprawda, że dołu za dużo a góry za mało, przeciez tu kadrowana jest twarz razem z dłonią, powstaje ładny układ po przekatnej. Owszem, dekolt odciąga trochę wzrok od twarzy i dłoni, ale to jednak one są jaśniejsze.

A zarzut co do kuszenia ramiączkiem - jakoś dziwnie jednoznacznie ten ruch ręki odbierasz ;-)))
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:09:05plusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Skoro nalegasz...

dla mnie to zdjęcie to klasyczny przykład kiczu - zero oryginalności, motyw z kuszeniem ramiączkiem.. właściwie do czego? Zupełny brak wyrazu. Brak pomysłu. To jest głównym grzechem tego zdjęcia.

Z technicznej strony:
na plus:
* oświetlenie twarzy. żadnych chamskich nosocieni, ani też płaskości - plastycznie, ładnie, jest ok.
* ostrość i głębia ostrości - oczka iskrzą, dekolt nie ucieka w rozmyciu, odcinając głowę, również jest ok.

na minus:
* kadr. Tu pokutuje brak pomysłu na zdjęcie - dużo dołu, mało góry, brak jednoznacznego określenia, co jest najważniejsze. Pomiędzy obojczykami, a piersiami duża płaszczyzna, która właściwie nic do zdjęcia nie wnosi. Tutaj istotna jest twarz i jej wyraz, dłoń, czerwona bluzeczka. Reszta jest zbędna.

Wnioski: przede wszystkim pomysł. Zdjęcie portretowe winno coś wyrażać, nie tylko ukazywać "ładność" modelki. Tutaj, śmiem podejrzewać, inicjatywa była po stronie modelki, która skupiała się bardziej na patrzeniu w obiektyw, niż naturalnym ukazywaniu emocji, kuszenia, itp.
Czyli:
1. pomysł poparty techniką (tu jest nieźle) i kadrem (wynikającym z pomysłu)
2. naturalność, oswojenie modelki z obiektywem i fotografa z modelką
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
rex rex 2006-12-30 19:59:08 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Nowicki 2006-12-30 17:53:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bicie piany nad kiczem
fotografia cyfrowa
skimi 2006-12-30 17:31:18 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
przyzwoite rzemiosło, typowa masówka, nie kicz, bez pomysłu i przekazu, sympatycznie wypełnia ekran miłą dla oczu "karmą", nie wymaga od odbiorcy aktywności, uprzyjemnia jedynie bierne patrzenie. Jak 90% zdjęć. Ciekaw jestem czy zlloty wygra z wiatrakiem? Krytyka i dyskusja może być cenna dla jednostek. :)
fotografia cyfrowa
kavala 2006-12-30 15:05:27 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Mnie się podoba
fotografia cyfrowa
Robert 2006-12-30 12:07:25 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dobre, ładne zdjęcie, nie wiem dlaczego wywołuje tak duzo negatywnej krytyki
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 15:27:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty, ja się z Twoimi zdaniami obydwoma zgadzam ;) To dobre dopowiedzenie do mojego drugiego zdania ;)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 13:45:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszka >> taki, powiedzmy.. po utylizacji ;)
madcoy >> na poważnie to ja Bacha słucham ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 13:40:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
e tam..wyobraź sobie też że to żuraw :P:P
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 13:40:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
powinienem widzieć? :D ;D :D

wiem o co Ci chodzi, ale jakoś dziś powaga jest mi obca.
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 13:27:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ale zapewne widzisz różnicę pomiędzy zwinięciem kartki w kulkę, a zrobieniem np. żurawia z kartki papieru według zasad Origami.
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 13:05:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty zaginanie kartek może być sztuką - vide Japonia ;)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 13:01:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
madcoy >> w ten sposób zgniecenie kartki papieru można też podpiąć pod pasję tworzenia :)

eM >> z pierwszym zdaniem zgodzę się definitywnie - każdy ma swoje granice umiejętności odbiera, pojmowania, itp, itd. To, co dla jednych jest interpretacją, dla drugich będzie "dorabianiem teorii".
Co do drugiego zdania - hmm.. jacy jesteśmy? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia i nie ma tu rozwiązań (o ironio!) obiektywnych.
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 12:52:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zgubiłem się... myślałem, że chodzi o zwykłą pasję tworzenia... ale wychodzi że się myliłem ;D
Idę się napić ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:35:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dla mnie istnieje mniej i bardziej trafna ...o to mi chodziło :)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:34:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
heheh...nie no lepiej nie pokazuj:P no wlasnie chodzi o to że nie ...raczej nie bede na tywoim przykładzie mówiła:P
sam fakt pozakazania kawalek stanika/ramiączka bluzki o niczym nie świadczy, ale wyeksponowanie go celowo w jakiś ciekawy sposób - tak ...na tym zdjeciu jest mało istotny, szczgólnie ze mina modelki też nie ma nic wspólnego z kuszeniem lub uwodzeniem :)
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 12:32:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty - ale w takim układzie wartość dzieła nie leży tylko w gestii fotografującego, ale także w zdolności do postrzegania oglądającego. Krótko mówiąc nie tylko jesteś takim jak Cię postrzegają, ale także jesteś takim jak postrzegasz.
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 12:30:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zdecydowanie obiektywnego :P

Dundee polać Ci ? ;D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 12:29:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
eM >. wczoraj o mało co nie pokłóciłem się z KtoCieKocie o różnicę pomiędzy interpretacją, a "dorabianiem teorii", więc podchodzę do tematu z rezerwą.

Aczkolwiek i autor może być widzem własnego zdjęcia - nie raz bywało tak, że odkrywałem sens ukryty w zrobionej wcześniej fotografii dwa, trzy dni po jej zrobieniu. Interpretacja.. hmm... interpretacja to sposób patrzenia na zdjęcie. Im szersza, im więcej jej wariantów, tym bardziej wielorakie znaczenie ma zdjęcie. I jeśli ma takie być, to ok. Jeśli jednak ma przekazywać coś konkretnego i tylko to, a interpretacji pojawia się multum, to coś jest nie teges.
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 12:29:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszko - nie istnieje trafna interpretacja to zbyt indywidualny proces
istenieją tylko punkty widzenia i zbieżność rozumienia.
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-12-22 12:27:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty, nie wiem jak bym to odebrała, jestem jeszcze przed operacją, więc mam wszelkie cechy męskie ;)
pomiędzy niesmiałościąm a śmiałością jest jescze coś takiego jak akceptacja...Widać, że dziewczyna lubi ten obiektyw (lub tego obiektywnego)
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 12:27:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To może skoro ocieramy się o Nigela: autoportret - twórca i tworzywo ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:25:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
_M: pewnie że tak, pod warunkiem ze interpretacja jest trafna :)))
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 12:24:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dundee >> tutaj bardziej jest NIEśmiałość spojrzenia - głowa lekko przekrzywiona i pochylona. modliszka >> jakbym CI pokazał kawałek mojej bielizny (jako, że stanika nie noszę, pozostają hmm.. bokserki ;)), to też byś to odebrała bezpodtekstowo?
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-12-22 12:24:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty, ty też masz rację...
tak się składa, że widzimy to samo , a odbieramy inaczej ;)
BTW- uwielbiam Brahmsa, Mahlera.....
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 12:22:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty - widzisz miałem na maturze podobny temat - jak wspominałem w podziemnym przejściu, przy starych książkach - pisałem z 'Mein Kampf'. W końcu Hitler był jedynie autorem książki, ideologii, to co później z niej się zrodziło to w pewnym sensie interpretacja.

Podobną interpretacją jest muzyka Nigela, który wykonuje w wirtuozerski sposób znane utwory klasycznej muzyki poważnej, ale także np. żydowskiej (Nigel Kennedy and The Kroke Band). Do jakiego momentu ta muzyka nie jest jego a od jakiego staje się jego własną?

A w fotografii? Jak się ma interpretacja do pierwotnego dzieła? Czy świadomy widz, interpretujący zdjęcie w ten czy inny sposób przyczynia się do podniesienia jego wartości? Czy w ten sposób, będąc twórcą interpretacji nie jest niejako współtwórcą nie tylko sukcesu fotografii ale także w pewnym sensie swojego własnego sukcesu?

Do dość luźne spostrzeżenia odnoszące się do interpretacji i jej funkcjonalności w różnych aspektach szeroko pojmowanej sztuki. Takie dosyć to wodolejskie, ale można by z tego ciekawą dyskusję wytoczyć po uprzednim zawężeniu tematu i ustaleniu wspólnych interpretacji niektórych wyrazów ;D

-M
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-12-22 12:22:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszka, Ty też ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:21:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dundee: no masz racje :)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:18:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wiem ze tak, ale tu nie ma żadnych podstaw :]
to chyba własnie odwrotnie:> ...wiem bardzo dobrze i jezeli twierdzisz że to zdjecie ma coś wspólnego z uwodzeniem to chyba ty nie masz o tym pojecia :P
dla mnie to tylko zwykły portrecik
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-12-22 12:16:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mz tu nie ma kuszenia, tu jest śmiałość spojrzenia (brak kompleksów)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 12:15:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widz, a twórca.. hmm... porównanie nie działa tu tak gładko, bo w przypadku muzyki mistrzem może być ten, kto utwór napisał, jak i ten, kto go później wykonuje. Wykonawca nie musi być autorem utworu. Jak przełożysz to na fotografię?
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 12:15:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
eM >> Ty prowokujesz ;>
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 12:12:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Pytanie, czy Nigel Kennedy jest tylko widzem, czy także twórcą swoich dzieł? Dopełnia, czy uzupełnia? Czym w takim razie jest interpretacja? Czy można w ten sposób ująć także oglądających zdjęcia fotografów?
fotografia cyfrowa
_M 2006-12-22 12:10:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wy tutaj gadu gadu o muzyce a mi spod nosa taki temat ucieka? :D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 12:09:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Madcoy > Łahahahahahahhahaha! :DDDD W tym ujęciu lepszym "kompozytorem" muzyki poważnej jest Nigel Kennedy

modliszka >> wyobraźnia jest podstawą ekspresji za pomocą sztuki. Swoją drogą dziwne - jesteś kobietą, a sprawiasz wrażenie, jakbyś nie miała pojęcia o tym, jak kobiety uwodzą facetów ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 12:04:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hehe...ale ty masz wyobraznie... jezeli ty twierdzisz że to jest zachęcający wyraz twarzy (czytaj kuszenie) to ja wpółczuje :P a ramaczko o niczym nie świadczy bo co powuiesz na to że to bluzka na ramaczkach?:>
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 12:02:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak gwoli nastroju świątecznego: autentyczna dyskusja (towarzystwo motocyklowe, dużo wódki mało snu), rozmowa zeszła na muzykę poważną, padają nazwiska kompozytorów, aż leci zdanie: eee tam, smuty same, najlepiej z poważnej to zapiertala Vanessa May ;D ;D :D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:58:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszka >> jak kobieta pokazuje ramiączko stanika z zachęcającym wyrazem twarzy, to jest to informacja. Jakiś przekaz. Wprawdzie tak płytki, jak kałuża 3 dni po deszczu, ale jednak. "Kicz" nie musi oznaczać "gniot", zdjęcie nie musi być puste, by być kiczem. Zerknij na opis tego zdjęcia:
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-43974.php
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:56:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Może dlatego, że jego twórczość czasem bywa równie siermiężna, co ja sam? ;))
Przy napadach dobrego nastroju Vivaldi też przejdzie. Ba! W skrajnych przypadkach nawet Debussy się prześlizgnie! ;)
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:49:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bacha?
Bethovem, Vivaldi, Paganini...ostatecznie Motzart...ale czemu Bach?
;D
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 11:46:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
skoro zwykły to co tu piszesz o jakimś motywie kuszenia? poza tym zwykłe portrety tez mają swoj urok moim zdaniem :)
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 11:46:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
oj Zlloty aleś sie wkręcił ;D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:45:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To oczywiste - ja wolę Bacha ; )))
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:44:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
już sobie naprawiłem.... z przyjemnością stwierdzam, że gusta Zlloty mamy różne ;)))
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:43:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale linka dałeś kulawego do trzeciego ;D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:43:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszka >> no właaaśnieee! Zwykły portret dziewczyny! A patrząc w portfolio Chmulaka, to za "zwykły portret" w jego wykonaniu mogę postawić co najwyżej 0. Rzemieślnikowi fotograficznemu postawiłbym 1. :>
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:41:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Madcoy >> nie bij! Żartowałem! ;))

Trzecie jest właśnie najlepsze. Wyniosłość, duma, zresztą naprodukowałem się pod zdjęciem.
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:40:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Modliska, Ty dla mnie zawsze wyglądasz kusząco :D
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:39:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
1. OK
2. bo ja wiem...
3. ciemność widzę ;)
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 11:39:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a niby czemu gorzej?:> chyba nie sądzisz że tak wyglada kuszenie...wogóle skąd ci sie to wzieło???
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:38:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
p.s.
Zlloty, masz coś do discopolo?
Bo jak Ci wyjadę z Shazzy to Cię Boys'i w Milano nie poznają :D ;D ;D
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 11:38:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zle odczytales to zdjecie ...po prostu zwykły portret dziewczyny trzymającej kołnierz bluzki :) to nie ma nic wspolnego z kuszeniem hehe :D
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:37:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
modliszka >> tym gorzej ;)
madcoy >> tak z marszu:
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-78450.php
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-39692.php
http://www. obiektywni.pl/galeria/fotografia-112.php
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 11:33:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
heheh...zloty ale to nie miało na celu kusić :P
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:32:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
skoro tak miło sobie gawędzimy Zlloty, u Kleofasa jest to coś, o czym wspominasz?
Poza perfekcyjnie dopracowaną techniką?
;)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:30:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
O! Właśnie mi przyszło na myśl - zerknij do portfolio użytkownika kleofas . Robi świetne zdjęcia studyjne. Zawsze możesz go podpytać o to i owo.
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 11:29:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mad ;D ;D

Zlloty :)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:27:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Madcoy >> hehe.. są tacy, co przez całe życie słuchają Disco Polo i nic więcej do szczęścia nie jest im potrzebne ;)
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:26:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a co do porównywania - to przeciez zupełnie inne zdjecie - plener i "studio" to 2 rożne historie.

Nie skupiaj się jedynie na rzemiośle, bo w tym kontekście i zdjęcia są inne i plener różni się od studia.

Skup się na tym, co zdjęcie wyraża, czy budzi jakieś emocje, wzbudza ciekawość, może strach, odrazę? Czy satysfakcjonuje prezentowanym pięknem, czy też ukazuje coś zupełnie innego? Chodzi o to, żeby "coś" wyrażało, wzbudzało emocje.

Przekaz powyższego zdjęcia podsumował Madcoy. Czy celem tego zdjęcia było tylko i wyłącznie wzbudzenie samczego pożądania? No chyba - jeśli tak, to nie tylko. Więc co jeszcze? No właśnie, czegoś brakuje.
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-12-22 11:25:17 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:24:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
potem sprzedać analoga, cwiczyć, ćwiczyć aż uda Ci się zrobić zdjęcie metodą otworkową, z trzymanej w garści kliszy....wtedy będziesz dopiero prawdziwym fotografem ;D
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 11:24:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jezli juz analoga to tylko średni format :P

ćwiczyc mam zamiar :) ... tylko cxasu brak :/ (zarówno u mnie jak i u modelki :( )

dzieki za opinie.
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:21:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To nie kwestia nadziei, to kwestia praktyki. Masz wyczucie, to widać po Twoich zdjęciach, więc nie pozostaje nic innego, jak ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć, kupić analoga i dalej ćwiczyć :)
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 11:16:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty to była moja pierwsza sesja w "studio". Niedawno dopiero zrobilem sobie lampy :) Mam nadzieje ze bede robił postepy. Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
madcoy 2006-12-22 11:15:42 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
idź na całość!!!
idź na całość!!!
idź na całość!!!
;D
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 11:13:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
yyy dziwne - nie znalazłem Twojej krytyki pod tamtym zdjeciem :>

a co do porównywania - to przeciez zupełnie inne zdjecie - plener i "studio" to 2 rożne historie.
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:12:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-37382.php
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-52598.php

Staaary "czaisz bazę", teraz przenieś to do studia!
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 11:09:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Porównaj powyższe z tym:
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-46618.php

pod kątem krytyki, którą napisałem.
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 10:58:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zlloty az tak źle ? poradzisz cos ?
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-12-22 10:57:29 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
basias 2006-12-22 10:46:57 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
klubo 2006-12-22 10:38:16 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dobre
fotografia cyfrowa
Iness 2006-12-22 10:27:16 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Zalotno-dziewczęca poza, bije od modelki subtelność i delikatność. Ładne światło, ładny kadr
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 10:26:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
światła dopiero sie ucze :) dzieki
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2006-12-22 10:24:44 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
takie milusie;) i swiatelko ok
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 10:22:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
o ! widze sie ruszyło :P

:)
fotografia cyfrowa
Iluzja 2006-12-22 10:22:25 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
za mania, ladnie
fotografia cyfrowa
joaneska 2006-12-22 10:21:04 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
przyjemne
fotografia cyfrowa
EdytaBL 2006-12-22 10:19:29 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
:) Basiulek :)
fotografia cyfrowa
kristop 2006-12-22 10:19:01 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
modliszka 2006-12-22 10:18:32 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
mi sie tak podoba :)
fotografia cyfrowa
Chmulak 2006-12-22 10:04:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak - to stanik :) dzieki :)
fotografia cyfrowa
.. ... ..... 2006-12-22 10:04:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ladne swiatlo, bardzo udane te pierwsze kroki,
w kadrze troche dol (koronka stanika ?) przeszkadza. 3/4
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa