fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaLudzie w fotografiifotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
gilotyna / Black & white
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:gilotyna
Tytuł:
Data publikacji:2006-12-31 01:16:03
Liczba wyświetleń:1329
Ocena średnia:1.8
Liczba punktów:54
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
137
Kategoria:Ludzie w fotografii
Aparat:

Zenith

Rodzaj fotografii:Fotografia tradycyjna
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
morfeo1980 2007-01-17 23:17:18
fotografia cyfrowa
brakuje ostrości co do pozostałych opini to hmm można róznie interpretować to zdjęcie, jeśli to nie jest przypadkowy kadr, a świadczy o tym kilka rzeczy, jak się patrzy na to zdjecie to widać że jest jedna całościa i nawet wspomniany bałagan staje się uporządkowany takie moje zdanie
fotografia cyfrowa
HAL9000 2007-01-06 06:59:00plusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Jak mawiali starożytni:„Prawda w oczy kole”. Trudno mi się nie zgodzić z qubakra. Zdjęcie ewidentnie padło ofiarą stereotypów. Z pewnością nie było intencją autora zamieszczanie tego kadru na okładce "Vogue" czy "Elle". Wszystkie te elementy, o których wspomniał qubakr tworzą niepowtarzalny klimat naturalności i niezwykłej intymności, a niedoskonałości techniczne, w tym przypadku, ładnie dopełniają kadr czyniąc go bardziej naturalnym. Inną sprawą jest kwestia tego czy zdjęcie powstało na drodze świadomych działań autora czy jest jedynie dziełem przypadku. Tak czy inaczej jest to świetna fota dokumentalna, której nie trzeba się wstydzić.
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 22:59:40plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Zdjecie jest dowodem na to ze stereotypy panujace na tej witrynie i nie tylko w tej odbiły się czkawką...Zupełnie nie zgadzam sie z krytyka Switakolis która jest wyimaginowana... zdjcie jest intrygujące co widac po dyskusji jaka ma tu miejsce KADR+KOLORY+BAŁAGAN+NIEOSTROSC+ ZLE DOBRANA BIELIZNA wszystko to tworzy niesamowity i niepowtarzalny klimat i sprawia ze emocje które towarzyszą mi gdy ogladam to zdjecie są bardzo mocne i pozytywne... nie zmieniał bym tu niczego ...
fotografia cyfrowa
prospan 2007-01-01 18:57:19plusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
i jeszcze jedno w tym kadrze. Popatrz na posek na skorze nad biodrami. Zanim zrobisz takie zdjecie pozwol skorze "odpoczac"
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2006-12-31 01:33:20plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Wymienię, na podstawie tego zdjęcia, to co nad czym musisz popracować przy kolejnych fotkach
-> Pamiętaj o balansie bieli. tutaj "white" nie jest białe tylko szarawo niebieskawe...
-> Ostrość! To podstawa udanego zdjęcia. Tu jej w ogóle nie ma! Korzystaj ze statywu, nie rób długiego czasu naświetlania gdy focisz z ręki.
-> Światło. Tu kiepsko wyszło... Słońce świeciło "modelce" (w tym wypadku nie wiem czy to dobre słowo, bo nie wygląda na to żeby ta osoba pozowała do zdjęcia. raczej została przyłapana...) w oczy, co zresztą widać jej się nie podobało... Takie skrzywienie na twarzy zazwyczaj nie jest korzystne... Poza tym widać na niej Twój cień... Unikaj takiego światła. Gdy słońce jest nisko i swieci Ci w plecy, bardzo łatwo uchwycić swój cień... A chyba nie o to chodzi.
-> Zadbaj o kadr. Tutaj cięcia na dole przeszkadzają. Zwłaszcza ręka.
-> Dorabianie tytułu do kiepskiej foty nie zrobi z niej arcydzieła...
-> Nie rób tak mcnej kompresji, gdyż pogarszasz tym jedynie jakość (i tak kiepską...) zdjęcia. Masz do dyspozycji 210Kb - wykorzystaj chociaż 3/4 tej przestrzenia na zdjęcie tej wielkości.
-> I taki szczegół. Jeśli robiłeś fotę Zenitem, to to na pewno nie jest "fotografia cyfrowa", tylko "fotografia tradyyjna";)
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
wrubel99 2007-01-11 18:33:03 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-07 18:04:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Brawo Autorze!
Udało Ci się bardzo dobrą fotą wywołać rzęsistą dyskusję i polemikę.
To jest Twój niewątpliwy sukces. ;-)
fotografia cyfrowa
soundchaser 2007-01-06 18:06:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Brawo Autorze!
Udało Ci się kiepską fotą wywołać rzęsistą dyskusję i polemikę.
To jest Twój niewątpliwy sukces. ;-)
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-06 17:36:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
HAL9000 a co za różnica, czy dzieło przypadku, czy nie ? oceniamy zdjęcia, czy autorów ???!! Zdjęcie dokumentalne ? - o nie.
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-06 03:32:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Teraz żałuję że dałem 3, po powrocie do zdjęcia po pewnym czasie, emocje płynące od tego zdjęcia i jego klimat oddziaływują na mnie nadal. Niedogodności techniczne są tutaj jak najbardziej elementem budującym klimat. Zdjęcie zasługuje minimum na 4, nawet jeśli wyszło przypadkowo to z pewnością wyszło.
fotografia cyfrowa
fotonastroje 2007-01-03 23:59:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sie narobilo :-) pozdrawiam Gilotyna i ja tez czekam na nowe zdjecia.
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-02 11:24:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ciesze sie ze w administracji znalzł sie ktos kto potrafi przyznac sie do błędu lub wpłyną na zmiane decyzji o wymoderowaniu tego zdjecia która była dla mnie zupełnym nieporozumieniem... :)
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-02 02:02:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ide spać :)
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-02 02:01:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
schematy są złe. a rozumowanie typu "kliknięcie na miniaturkę, 3 sekundy - OJEJ ALE LIPA - ocena -1 albo krytyczny komentarz - sa jeszcze gorsze.

tym bardziej w krytyce nie powinno sie znalesc WYZNACZANIE zasad tego co i jak ma sie robic tylko sugerowac ewentualne zmiany....

suma:
"w fotografii jest jedna reguła - NIE ma żadnych reguł!" - J.Olek
fotografia cyfrowa
Borknagar 2007-01-02 01:13:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ale burza słowna się rozpętała!:o
Mi się to nie podoba... 0
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-02 01:13:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wiecie? mi się wydaje: poczekamy - zobaczymy... czy to przypadkowe, słabe zdjęcie (jak podejrzewają niektórzy) czy świadoma praca (wybrana z kilkunastu innych zdjęć) jak tłumaczy gilotyna... wszystko wyjdzie w następnych zdjęciach... ;)
nie ma się co tak gorączkować... :)
fotografia cyfrowa
stavros 2007-01-02 00:25:13 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-02 00:16:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
cóż za tem pora spac:) ciesze sie ze z -7 zrobiło sie 41 :) dawno zadne zdjecie tak mnie nie poruszyło i sprowokowało do tak mocnej i długiej dyskusji... dla tego uwazam dzisieszą wizyte za obiektywnych za udana...
fotografia cyfrowa
Rex_XIII 2007-01-02 00:16:39 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Bez wątpienia działa na emocje.
fotografia cyfrowa
Robert 2007-01-02 00:14:35 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
bardzo dobre zdjęcie! gratulacje dla Autora! a krytykanci z ocenkami -1, 0 i smiesznymi komentarzami wygłupili się jak rzadko kiedy w tym portalu ;-)
fotografia cyfrowa
kavala 2007-01-01 23:58:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jeszcze dodam, że gdybyśmy wszystkie zdjęcia mierzyli tą samą, tradycyjną miarką, to nikt by się z niczym nowym nie wybił.
fotografia cyfrowa
Dundee 2007-01-01 23:54:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to zdjęcie jest "kultowe', przez co ani złe, ani dobre
fotografia cyfrowa
aQua 2007-01-01 23:04:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
moim zdaniem to słabe zdjęcie, a dorabianie jakiejkolwiek historii tutaj niczemu nie pomoże. nan goldin to nie jest.
czy modelka wie, że to zdjęcie tutaj jest?


fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 22:58:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Remik36 - Gdyby to zdjęcie było zrobione wedle mojego przepisu to i tak pewnie by się nic nie zmieniło... Ludzie oceniający tę fotę teraz na 4 lub 5 stawiali by -1 lub 0. A ci, którzy to ocenili na -1 lub 0 stawialiby 4 lub 5;)
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 22:52:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a szczerze? BRAWO moderatorzy! :)
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 22:51:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
eeee... poważnie się zrobiło... ;)
fotografia cyfrowa
Trurl 2007-01-01 22:36:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wraca mi wiara w ludzi :-)
fotografia cyfrowa
kavala 2007-01-01 22:32:34 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Mnie fota zatrzymała na dłużej, czyli jest dobra. Nie wszystko musi byc piękne, żeby było podziwiane.
fotografia cyfrowa
remik36 2007-01-01 22:29:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Swistakolis:
Nie obraż sie, ale poprawienie tej fotki według twojego przepisu w krytyce, ocenił bym chyba na -1
pozdr
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 22:28:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a ja sobie wykupiłam opcję po to żebym nie musiała o punkty walczyć, zapoznawać sie, zaznajamiać z kimkolwiek, a wypowiadam sie bardzo rzadko więc TWA mnie nie dotyczy piotrrodzoch :)))
fotografia cyfrowa
zdechlypies 2007-01-01 22:27:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Ale plusów nie powinieneś dostawać"
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 22:26:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czarna mamba wszystko w emocjach wywołanych zdjeciem :) nie miałe zamiaru porównywac raczej pokazac cos co jest inne i co w takich nieoficjalnych kanonach jakie obowiązują w galeriach internetowych beznadziejne...pzdr
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 22:25:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dokładnie. Oby więcej takich dyskusji. Nawet jeśli nie do zmiany sposobu patrzenia na daną fotografię, to chociaż po to by uczyć się bronić własnego zdania w razie potrzeby.
fotografia cyfrowa
emishq 2007-01-01 22:24:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a mi właśnie z lat 70-tych lub 80-tych a nie 60-tych! i tyle MOJEGO prywatnego zdania
fotografia cyfrowa
remik36 2007-01-01 22:23:02 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 22:22:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zdechlypies - Zazdrość punktów?? A to dobre! Nawet o tym przez moment nie pomyślałem... Poza tym qbakra dostaje teraz tylko po jednym punkcie za każdy plus:P
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 22:22:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dundee, oczywiscie ze 60-tych, takie zalozenie mial autor i udalo mu sie to uzyskac

ja mam skojarzenia z innymi latami, ale to juz nie ma zadnego znaczenia:)
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 22:21:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
te plusy są nieistotne wazne jest to by ktos dostrzegł w tej administracji jakie przypadkowe osoby decydują o poziomie tej witryny... switakolis tak czy inaczej takie dyskusje są potrzebne i uczą ... bez urazy... akurat poziom tej dyskusji moze po za komentarzem (Nowickiego)o pornosach jest na niezłym poziomie i to pocieszające...
fotografia cyfrowa
Dundee 2007-01-01 22:20:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
plusminus - jest taki user ;)
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-01 22:19:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Dundee 2007-01-01 22:19:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chyba raczej 60 - tych jeśli już.. z kinem amerykańskim się kojarzy... i tylnym siedzeniem bryki .... ale co z tego?
fotografia cyfrowa
czarna_mamba 2007-01-01 22:18:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
qbakra: lekko przegiąłeś porównując prace Arbus (zwracam uwagę na pisownię nazwiska...) i pozostałych wymienionych przez Ciebie fotografów do tej tu produkcji.
A samo zdjęcie raczej takie sobie. Rozumiem jednak, że są tacy, którym może się podobać.
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-01 22:18:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"Powiem tak ktos kto pozwolił na to by tkrytyka Switakolis znalazła sie w polecanych chyba nie ma pojecia o fotografi a juz na pewno nie powinien pełnic takich funkcji... swiadczy to tylko o niskim poziomie wrażliwosci i percepcji , która w fotografi jest niezbędna... zupełne nieporozumienie..."


qbakra - tak dlugo jestes na serwisie i jeszcze nie obczailes ze to losowo wpada ? :D
fotografia cyfrowa
emishq 2007-01-01 22:16:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kojarzy mi się z czymś z lat 70, 80, jakoś działa mi na MOJĄ wyobraźnię
fotografia cyfrowa
zdechlypies 2007-01-01 22:15:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zazdrość plusów hmm ciekawe
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 22:13:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Patrycja, Marcinw1980 - Może by tak zachować resztki kultury? Fota może się nie podobać, ale chociaż starajcie się nie obrażać innych...
Ja nie mam pretensji do Ciebie qbakra. Wiadomo, że tam zostaniesz łatwiej dostrzeżony. Ale plusów nie powinieneś dostawać, bo to krytyką nie jest. Tylko dlatego.
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 22:13:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
remik - burza właśnie dlatego, że zdjęcie ciekawe : D
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 22:12:59 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
hmmm... czytam co piszecie

jestem na tak co do tej fotografii, juz od dawna nic nie wzbudzilo u mnie tylu skojarzen, watpliwosci
jestem gotow wysoko ocenic ta fotografie, intrygujaca!

moze poczatkowo nie bylem pewny co do tej opini, wzmocnila ja wasza krytyka z gory na dol
(trzeba sie trzymac przy swoim!) jednak teraz wiem ze bylem w bledzie

jakos ciagle wracam do tej fotografi i na nowo ja odkrywam

fotografia cyfrowa
remik36 2007-01-01 22:11:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo ciekawe zdjęcie, nie rozumiem tej burzy, a oceny -1 już całkowicie
pozdr
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 22:10:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
trzeba przyznać, że to się zgadza Swistakolis,
o co chodzi wiadomo, ale dla zasady- qbakra powinienes uzupełnic :)
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 22:09:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a uważasz ze gdzie powinienem wyrazic moje zdanie na ten temat? to krytyka kierowana do admina który niestety jest nieosiągalny w tym wymiarze...
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 22:07:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
się dzieje...
fotografia cyfrowa
Dundee 2007-01-01 22:07:51 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fota jest "naturalszczykowata", co jedni lubią, a inni nie.
przekonywanie o "racji gustu" jest pozbawione sensu
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 22:06:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Do tych, którzy plusują krytykę qbakra - zapoznajcie się z definicją krytyki tu zamieszczoną: "Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat". Qbakra nie daje żadnych wskazówek. Wyraża jedynie swoją opinię na temat tej foty. Można się z nim zgadzac, lub nie, ale to nie jest krytyka...
fotografia cyfrowa
Nowicki 2007-01-01 22:04:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
qbakra - nie kumasz niczego niestety - osoba nie równa się rzeczy- bez odzewu .
fotografia cyfrowa
partycja 2007-01-01 22:03:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
uwielbiam zdjecia nie rzucaja sie w oczy tylko po nich bija- jak to. ma sie wrazenie ze przywali ci zaraz ta odcinajaca sie biel majtek, tak niezgrana z reszta bielizny:Phehe to zdjecie jest tak brzydkie i irytujace...dziewczyna wyglada jak przyslowiowy burak ze wsi, ktory zerwal sie z niedzielnej mszy z kosciola, ze swoim jeszcze bardziej buraczanym chlopakiem "fotografem":P.....pozdrow modelke, bo trudno znalezc taka ktora takie rzeczy rozumie. naprawde. bardzo bardzo mi sie podoba
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 22:03:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
podobają mi się te skrajne oceny... ;)
tylko spokój może nas uratować... :D
fotografia cyfrowa
jast40 2007-01-01 21:59:48 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
dazz 2007-01-01 21:56:18 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Białe wcale nie musi być na zdjęciu białe, zdjęcie nie musi być ostre, światło nie musi być pięknie rozproszone, itd.....dobre foto
fotografia cyfrowa
marcinw1980 2007-01-01 21:53:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
5? chyba za wszy...
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 21:50:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Magus? 5? no proszę... kto by sie spodziewał... :D
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 21:40:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i życze wszystkim tego zeby ich zdjecia wywoływały takie dyskusje ..o czyms to swiadczy ... :)
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 21:39:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
takie dyskusje skłaniają mnie zawsze do zagladania w pf osób wypowiadajacych sie-zwłaszcza skrajne opinie
zauważam niestety pewna prawidłowość-patrzenie, ocenianie, rozumienie.... przez pryzmat tego co sie robi samemu
popatrzmy szerzej, nie trzymajmy sie tak kurczowo "swoich ram" :)
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 21:35:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Absolutnie nie. Dla mnie nadal jest to kiepskie zdjęcie. Po prostu mało jest zdjęć, które wywołują taką dyskusję. Ostatnia taka na Obiektywnych chyba była przy zdjęciu z operacji kastrowania kota autorstwa Catsnet'a. Często albo zdjęcie się podoba znacznej większości, albo jest ostro krytykowane przez tę większość. Tu są zdania podzielone. To zdjęcie typu "kochaj albo nienawidź".
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 21:30:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Switakolis jak widzisz niewszystkim trzeba było wyjasnien i komentarzy poprostu czuje sie ze jest bardzo dobre... i juz nie wiem co znaczy twój komentarz gratuluje dyskusji wywołanej pod zdjeciem? czy to może zmiana opini?
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 21:30:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
myślę, że świetnie się stało ze opisu nie było, ja generalnie jestem przeciwna opisom, poza pewnymi przypadkami w reportażu np
fotografia cyfrowa
gilotyna 2007-01-01 21:25:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
historii musze poszukac, bo zdjęcie ma juz kilka lat, w miedzyczasie pokaże wam linka na którym w pewnym portalu moje zdjęcie przytoczyli podobnością do zdjęcia z okładki płyty PJ HARVEY

oto link: http://www.bibliotheekmiddenbrabant.nl/upload/Muziek/CD-hoezen%202004/PJ%20Harvey.jpg

zapraszam do dalszej dyskusji
fotografia cyfrowa
Magus 2007-01-01 21:25:37 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Może autor nie jest mistrzem fotografi generalnie i nie potrafi dobrze obronić zdjęcia, które udało mu się ustrzelić a które jest ... genialne. Pełen respekt.
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 21:25:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Gilotyna - Może właśnie tego opisu zabrakło. Może on by wyjaśnił co chciałeś przedstawić i dlaczego. Nie każde zdjęcie samo przemawia do wszystkich tak jak by się tego chciało... Gratuluję wywołania ciekawej dyskusji tym zdjęciem.
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 21:23:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nowicki a co to za poziom taki komentarz "jak z kiepskiego pornosa"???? mysle ze pisząc cos takiego razisz autora... i z pełna odpowiedzialnoscią i swiadomoscią napisał bym to raz jeszcze ! a co do zdjecia cała ta sytuacja która ma miejsce jasno pokazuje ja bardzo ludzie sie sugerują innymi opiniami... od początku czyli od -7 twierdziłem dając 4 ze zdjecie jest bardzo dobre... i ciesze sie ze znalazło sie poza mna jeszcze wielu którzy to dostrzegli...
fotografia cyfrowa
soundchaser 2007-01-01 21:18:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Hard core. ;-)
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 21:17:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no właśnie, tytuł tragedia, a gdzie można przeczytać to co napisałes-te historie o której wspominałeś gilotyna?
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 21:14:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gilotyna... jeśli jest tak jak mówisz to kiepski tytuł dałeś.. mogłeś dać wiele lepszych... w sumie i tak ważne, że ty jesteś zadowolony z efektu... jest tu trochę klimatu o którym mówisz... :)
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 21:09:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
widzisz... w lata nie trafilem, ale co kadr filmowy to filmowy
dla mnie lata 80
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 21:07:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
: )
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 21:06:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
i wyszlo jak kadr z filmu z lat 80...
pierwsze moje skojarzenie to kadr z filmu, wiec mozesz byc zadowolony bo udalo ci sie to uzyskac co chciales

a ludzie maja rozny gust wiec nie ma co sie martwic, chetnie poznalbym ta historie!
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 21:05:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no i całe szczęście gilotyna że to pozowane było a klimat jak dla mnie uzyskałeś pierwszorzędnie
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 21:03:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mysle ze to nie kłótnia tylko dyskusja-kazdy moze przeciez powiedziec co widzi, jak odbiera... powiedziałam i ja
i zebym była dobrze zrozumiana to dodam, że nie próbuje nikogo przekonac aby widział inaczej niz widzi
pozdrawiam wszyskich dyskutantów :)
fotografia cyfrowa
gilotyna 2007-01-01 21:01:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ok, ok, ok, powiem tak, zdjęcie zostało wybrane jako jedno z kilkunastu z tym ujęciem, światło miało być ostre, oczy zmrużone, bielizna dwu kolorowa, mój cień widoczny, i ostrośc taka jaka widać, długo ustawiałem samochód, dziewczyne i aparat zanim nacykałem fotek, zdjęcie miało wyjść jak kadr z filmu bonnie & clyde, do tego zdjęcia był jeszcze długi opis, który przekazywał co miało pokazać, ale to już inna historia, pozdrawiam
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 20:59:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie rozumiem właściwie o co wy się tu kłócicie... kontrowersyjne zdjęcie... może być przyjmowane na wiele sposób... i tyle... i mogę się założyć że wymoderowane... ;)
a czemu autor się nie wypowiada? :)
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 20:57:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fotka żyje własnym życiem i każdy ma prawo mieć własne skojarzenia bez względu na to jakie intencje miał autor i jak było na prawdę
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 20:57:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
po to jest zdjęcie by dorobić do niego własną historię... :P
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 20:55:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
vankert

mina raczej z racji przebudzenia, niewyspania, promieni slonecznych padajacych prosto na twarz
a do tego patrzy co robi autor

a ty jakies dorabiasz historie...heh

fotografia cyfrowa
... . .. . . 2007-01-01 20:52:26 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
nie patrzy zbyt przyjaźnie, ciekawe skąd te zdjęcie...
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 20:51:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
anik mądrze mówi
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 20:49:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dopasowana bielizna, ostrość, inna mina itd itd - prosicie o piękną zupełnie inna, pozowana, dopieszczona fotkę, moc tej fotografi tkwi własnie w tych niedoskonałosciach-do tej fotografii mozna dopisac rózne prawdziwe, życiowe historie-ja tak to widzę
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 20:49:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ayra: "jak juz to bielizna powinna byc w jednym kolorze z białymi dodatkami"

jest gdzies taka zasada, dlaczego powinna, z jakiej racji?

moze autor wlasnie tak chcial pokazac modelke?
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 20:48:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ayra, jak dla mnie to komentarz roku 2007 ... aż się zakrztusiłam.
fotografia cyfrowa
Nowicki 2007-01-01 20:48:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
"qbakra (3765) 2007-01-01 20:02:07 | ocena = brak oceny

sam jestes z kiepskiego pornosa"----- qbakra -nie umiesz odróżniać rzeczy od osób - nie życzę sobie takich podjazdów osobistych - ja mówiłem o kadrze- ty mówisz o mnie - nie jestem przedmiotem twojej oceny - kumasz wątek
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 20:47:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bicki, nie ujdzie tylko jest w sam raz i nie ma co kombinowac

przeciez to byla klisza, ktora jest stworzona do swiatla dziennego o(O_O)o
fotografia cyfrowa
Ayra 2007-01-01 20:45:25 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
:/ mi sie zbytnio to zdjecie nie podoba, jak juz to bielizna powinna byc w jednym kolorze z białymi dodatkami.
fotografia cyfrowa
Bicki 2007-01-01 20:44:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Próbkowałem z poziomu levels w PS, i wychodzi na to że balans ujdzie :)
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 20:43:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dodam, że fotka dla mnie ma charakter mocno emocjonalny
wyglada wręcz na reportażową
fotografia cyfrowa
anik 2007-01-01 20:36:20 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
świetne, klimat złapany, świetnie oddany a wszelkie gadanie o balansach, kadrach, nieostrości, odciskach ubrania na skórze to nieporozumienie w przypadku tej fotografii
zjedza mnie pewnie za te opinie i ocenę ale dla mnie 4
fotografia cyfrowa
jacek_k 2007-01-01 20:20:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie napisze ze jest to dobre zdjecie, ale smiac mi sie z ciebie chce Swistakolis jak twierdzisz
ze balans bieli jest skopany, jezeli tak to go popraw i zarzuc linka :)
MZ skora ma poprawny kolor!
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 20:15:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
przecierz sie nie uniosłem ani na chwilke... uniosłem sie owszem jak przeczytałem komntarz Nowickiego ..twój jak dla mnie był jasny czytelny i zrozumiały ...
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 20:13:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Qbakra, a) nie unoś się, b) jak przeczytasz dokładnie co napisałAM, to mam nadzieję dostrzeżesz, że jest to pozytywna opinia o zdjęciu.
fotografia cyfrowa
on70 2007-01-01 20:03:04 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dla mnie całkiem,całkiem...a jeszcze MISZCZA tu nie było?Dziwne,gdzie jest super(TAK MU SIĘ WYDAJE) ARTYSTA ???
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 20:02:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sam jestes z kiepskiego pornosa... ale może sie znasz które pornosy sa kiepskie a które dobre fakt moze na tym polu jestes zanawcą...
fotografia cyfrowa
Nowicki 2007-01-01 20:00:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kadr jak z kipskiego pornosa - DOŚĆ
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 20:00:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a skąd wiesz co w nim miało byc a co nie znasz intencje autora? napisałes intrygujące i niepokojące to mało? czy nie to własnie jest ważne?
fotografia cyfrowa
Bicki 2007-01-01 19:59:19 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Hmm...nie podchodzi mi ta praca.
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 19:54:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czego nie widzisz? przecierz te nazwiska nie są po to zeby pokazac podobienstwa... tylko zeby uwrazliwic na pewne rzeczy... a co diane arbus to to w necie to tylko garstka ...
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2007-01-01 19:54:02 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Bo chyba szukacie w tym zdjęciu czegoś czym nie jest i nie miało być...
Dla mnie jest w nim coś intrygująco niepokojącego, ale eco już to napisał. Z wad najbardziej przeszkadza tonacja, która faktycznie przypomina skopany balans bieli. Nie jest dobre, ale jest ciekawe, a jak mam wybierać dobre lub ciekawe, to wolę to drugie.
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:50:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przejrzałem... Zdjęcia Arbus są naprawdę dobre. W nich widać treść, coś więcej. Tu nadal tego nie widzę... Poszukam jeszcze zdjęć reszty wymienionych autorów.
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:38:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ok. Dzięki za link. Zaraz zajrzę
fotografia cyfrowa
Monotheist 2007-01-01 19:37:19 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Dla mnie kiepsko...
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 19:35:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Swistakolis Może zacznij od niej...http://www.masters-of-photography.com/A/arbus/arbus_hand_grenade.html
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:32:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Na pewno nie patrzę tylko przez pryzmat tego co sam robię. Upodobałem sobie najbardziej martwą naturę i abstrakcję, ale doceniam wszelkie typy fotografii.
fotografia cyfrowa
eco 2007-01-01 19:25:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jezeli patrzymy tylko przez to co robimy to pewnie trudno się odnieść ... pozdr w tymn roku promuję słowo "dystans"
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-01 19:21:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ide na spacer. papa
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:21:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A zdjęcia tych autorów na pewno spróbuję odnaleźć w wolnej chwili.
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 19:21:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ciesze sie ze pojawiły sie głosy na Tak ... znaczy ze nie jest tak zle z Obiektywnymi... :-D widzisz Gilotyna rób swoje!!!
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-01 19:21:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
;)
fotografia cyfrowa
Nowicki 2007-01-01 19:20:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
MODERRO ZASPAŁ !!!
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:19:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jeśli nieostrość podkreśla temat/klimat/co tam kolwiek innego wartościowego co autor chciał przekazać, to okej. Sam wiele zdjęć bez ostrości oceniałem bardzo wysoko. Ale na nich było widoczne jakieś przesłanie lub klimat. A na tym zdjęciu co jest? Klimat? Czego? Sorki, ale ja go nie wyczuwam. Przesłanie? Jakie? Ostrzeżenie przed patrzeniem w słońce?
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch 2007-01-01 19:18:32 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
"Swistakolis przeczytaj sobie kawałek swojej krytyki "Ostrość! To podstawa udanego zdjęcia" to bzdura jest chłopie spóść z tonu troszkę takich zdjeć które ty dyskwalifikujesz to jest masa w każdym albumie z historii fotografii a foty te przedstawiane jako arcydziela ..."

zgadzam sie jak najbardziej z eco... a tym bardziej ze 50% naszych super bogów fotografii to poprostu gniociarze którzy zaslyneli 1.. czy dwoma zdjeciami a potem ze slawnym nazwiskiem robili dalej gnioty tyle ze gniot + sława = super fotografia.
fotografia cyfrowa
zdechlypies 2007-01-01 19:14:29 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 19:14:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
To Bardzo dobre zdjecie dobry kierunek w którym warto isc!!! Swistakolis jak ci sie chce poswiecic czas na znalezienie zdjec autorów których wymieniłem a to tylko czesc to zaglądnij odszukaj i popatrz... nie zawsze to co piekne i atrakcyjne jest dobre...
fotografia cyfrowa
eco 2007-01-01 19:11:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czasem ważniejsze są inne rzeczy... klimat, przekaz, temat itd ... pozdr wszystkich noworocznie ;)
fotografia cyfrowa
eco 2007-01-01 19:08:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Swistakolis przeczytaj sobie kawałek swojej krytyki "Ostrość! To podstawa udanego zdjęcia" to bzdura jest chłopie spóść z tonu troszkę takich zdjeć które ty dyskwalifikujesz to jest masa w każdym albumie z historii fotografii a foty te przedstawiane jako arcydziela ....
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2007-01-01 19:05:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Qbakra - Dziwię się, że dajesz tej fotce aż taką notę... Eco jeszcze mogę zrozumieć. Ale żeby za to dać aż 4???
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 19:03:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Anders Petersen, Diane Arbuz, Omulecki,Roger Ballen, gdyby wam pokazac któres ze zdjec tych ludzi to była by taka sama reakcja... pojecia nie macie litosci...
fotografia cyfrowa
,.,. 2007-01-01 18:58:46 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
nie daj sie Gilotyna... ma klimat tak trzymaj ... tu sami znawcy...
fotografia cyfrowa
eco 2007-01-01 18:58:23 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
zdjecie jak dla mnie ma coś w sobie, wygląda jak z amerykanskich filmow, do tego jest naturalne, ok cięcia nie bardzo, ale calosc jak dla mnie trzyma klimat
fotografia cyfrowa
prospan 2007-01-01 18:55:43 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
nie gdzies tu w poblizu moderatora?? I tak zastanawaim sie czy to nie prowokacja
fotografia cyfrowa
Chet 2007-01-01 18:53:24 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
makabrycznie slabe zdjecie :-(

. . . . . . . . . . . .
fotografia cyfrowa
tegieer 2007-01-01 18:06:33 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
swistakolis dobrze prawi. fota na prawde mizerna . . . .
fotografia cyfrowa
qalimar 2006-12-31 17:18:32 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
zazy 2006-12-31 10:26:47 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Za krytyką . . . . . . . . . . . . . . . . .
fotografia cyfrowa
kleofas 2006-12-31 09:28:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cyfrowy zenith? No dobra, niech będzie.
Krzywdę jej zrobiłeś - co zresztą widać po wyrazie jej twarzy.
fotografia cyfrowa
j5361 2006-12-31 01:57:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czy ona zgodziła się na poblikację?
fotografia cyfrowa
Andres 2006-12-31 01:54:18 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
zdjęcie bardzo słabe nawet już nie chce mi się pisać dlaczego. . . . . . . . . . .
fotografia cyfrowa
raider 2006-12-31 01:50:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Szczęściarz z Ciebie - powinieneś podziękować Swistakolisowi za jego uwagi... i wziąć je sobie do serca...
fotografia cyfrowa
mejbi 2006-12-31 01:39:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a jednak intryguje
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2006-12-31 01:35:02 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tzn. Daj szansę innym wskazania Ci błędów, których jest tu mnóstwo;)
fotografia cyfrowa
Swistakolis 2006-12-31 01:34:22 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Tylko jeszcze nie usuwaj tego pstryku. Niech inni też wskażą Ci błędy, które ja pominąłem w krytyce;)
fotografia cyfrowa
sedi 2006-12-31 01:19:46 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
o matko..... a co to ma byc.....? Moim zdaniem nie nadaje sie do publikacji.... powinno zostac usuniete
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa