Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny |
| brudi666 | (-: Solution (-: tak mi sie wydaje, triodante potrafi
wykorzystać każdy materiał, jest repeta na maksa
| triodante | 2013-10-28 17:49:28
|
| aga_piet | Nie podoba mi się kompozycja. Postać zdecydowanie lepiej
komponowałaby się w okolicach mocnego punktu. Staraj się nie
kadrować postaci w okolicach stawów, dobrze również aby
głowa mieściła w kadrze. | triodante | 2012-11-17 21:32:26
|
| kasia_eM | ...mnie tutaj bardziej pasuje:
http://www.youtube.com/watch?v=-SbNZ96Nb0w
wygładza nieco drastyczne tło...
ale to tylko moja skromna sugestia... | triodante | 2012-05-11 17:00:48
|
| Aldieb | czy on robi 2 ? .... po prawej szereg nóg sprawia że się
zastanawiam ;r | triodante | 2012-04-03 15:39:01
|
| ahor | wracam i wracam!
ujmuje mnie tu szczerość fotografii..
bez obróbki i szachrajstw..
bez nachalnego ps..
nikt tu nie okłamuje i nie mami..
nikt nie podkręca kolorow i kontrastów..
prosta ..
klarowna..
historia o pogawędce dwóch bałwanów na przechadzce..
:)
podana gustownie na przykurzonym skrawku..
przez właściciela wyjątkowego oka i ducha jak się
domyślam..
magia i czar...
urokliwa histroryjka zrozumiała w swej uczciwości dla
wszystkich..
szczerze życzę fotografii tygodnia! | triodante | 2010-12-30 23:15:12
|
| HORUS | Eksperymenty którymi nas raczy Triodante przypominają mi
wysublimowane zabawy w kuchni. Nie tylko dlatego, że czasem
preparuje film wkładając go do garnka. Kucharz artysta od
czasu do czasu ma potrzebę kojarzenia pozornie odległych
smaków, bawi się zaskakującym łączeniem potraw. Trio ciągle
uczy mnie że poszukiwania Trwają. W najnowszej pracy
odręcznie i rozmachem zakreślił koło, wypełnił je bogatą w
strukturę i kolor ścianą. Na obrzeżach tego podkładu pacnął
plamę światła wpadającego przez dziurę w dachu. Sam
przysiadł na niby ławce wrośniętej w ścianę niczym huba. I
spojrzał po cięciwie koła równoważąc wycinek kreślony wyżej
przez belkę (tam gdzie wspomniane światło).
Przyprawił - jak zwykle - swoją muzyką, która (tu już bardzo
subiektywnie) przywraca we mnie emocje sprzed lat,
jednocześnie podpowiadając interpretację autorską.
Całość potraktowana lekko nonszalanckim stylem, tak
charakterystycznym dla mistrzów kuchni (to prwada, wpadki im
też się zdarzają). Zatem żadnej matematyki geometrycznej,
żadnego PiR2. Smakuje tak jak powinno. Dokładnie tak jak w
'Wszystko Co Kocham' ... | triodante | 2010-09-29 11:06:19
|
| keramodnor | Niesamowite , no wprost fenomenalne . Kotek płynie statkiem.
Ładownia zajęta, ale pod pokładem ma sporo miejsca dla
siebie. Na statku jest nawet koło ratunkowe. | triodante | 2010-09-23 20:05:30
|
| buciarptyk | srogie oblicze u majstra,Rychu wali terminy? co z tego że
wady tego zdjęcia można wyliczać w przysłowiową
nieskończoność skoro ogląda sie to z przyjemnością i
wstrzymuje na dłużej niż tylko chwilkę.ja tam lubie takie
scenki,daje rade | triodante | 2010-04-09 18:17:56
|
| zover | To jest właśnie przykład tego jak zgubną bywa cenzura, którą
można sobie narzucić komponując kadr w postprodukcji.
Przestrzenne i wysmakowane zdjęcie live na pe - pełny kadr,
lekkość, swoboda kompozycji, której mimo pewnej
niedogodności nie przeszkadza okno w lg, a nawet burząc
'ładność kompozycji' coś do niej dodaje - niepokój,
nieprzewidywalność... Po przycięciu do kwadratu, który nie
powstał przy pomocy oka i intuicji, tylko po analizie i
precyzyjnym, mniej lub bardziej kadrowaniu), staje się dość
oczywistym nudnym obrazkiem. zdecydowanie PE i kompozycja
oka i intuicji. pozdrawiam :) | triodante | 2010-04-08 01:02:48
|
| Nemo77 | Jest to jakaś forma portretu więc ostrość powinna być
ustawiona na oczy, mz. One są w takich ujęciach
najważniejsze. Taka jest zasada. Tutaj, jak pisze autor
świadome, jej złamanie jedynie szkodzi. | triodante | 2009-07-30 07:39:40
|