Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny |
| Jakub600 | I Picaso i Van Gog.Lepiej by wyszła sama droga i byłby z
tego ładny pejzaż.A tak to przekombinowane, te obwódki nad
drzewami,silna czerń asfaltu a pozostałe za Ines.Pozdrawiam. | roberto603 | 2007-01-29 15:22:27
|
| Iness | 10 słów to nie problem
- nieciekawe
- udziwnione
- nieprzemyślane
- selektywnie przesaturowane
- selektywnie niedoświetlone
- selektywnie przekombinowane
Mam takie porównanie z Jazzem... czasem się ludziom wydaje
że żeby improwizować nie trzeba znać gam... i mają rację...
wydaje im się. Tak jak Tobie autorze wydawało się że skacząc
od razu w dziedzinę eksperymentu nie utopisz się... | roberto603 | 2007-01-29 14:41:01
|
| roberto603 | robak, masz racje to tylko zabawa w PSie. Sklejane i
odbijane kilka razy. . . | roberto603 | 2007-01-29 14:29:59
|
| robak | Przekombinowane. Jestem na nie. Zupelnie bezsensownie
zebrana garsc efektow i jeszcze to lustrzane odbicie. Po co
lusterko? | roberto603 | 2007-01-29 14:13:03
|
| Iness | Z krytyką poniżej nie zgadzam się absolutnie. Rytm kolumn
prowadzi wzrok- nie do nikąd ale do postaci. Za dużo tylko
tych postaci o chłopaka w białej koszulce i o ptaka
nieostrego który wdarł się i burzy harmonię. Gdyby postacie
były w planie pierwszym to one były by tematem fotki a rytm
krużganków byłby tylko tłem- a na to go za szkoda.
Kadr jest dobry
Rytm jest dobry
Głębia ostrości jest moim zdaniem za duża
Jest niedokontrastowane
Jest nieco monotonne w tonacji- troszkę szare bez wyrazu.
Skali szarości warto czasem dodać "wyraz" w postaci nutki
sephii, niebieskości, zielenie czy czerwieni.
Przepalenia mi nie przeszkadzają- budują w perspektywie
wrażenie okrągłości kolumny. | roberto603 | 2006-10-02 08:24:00
|
| flamingsnake | Interesujaca fotografia ze zwielokrotnionym motywem.
Technika ta jednak jest bardzo czesto wykorzystywana i
powielana. Szkoda, ze na pierwszym planie zdjecia nic sie
nie dzieje, a odsunales na daleki plan i ku prawemu brzegowi
kadru elementy, ktore moglyby w interesujacy sposob
wzbogacic regularny szereg kolumn lub ciekawie, lecz
nieagresywnie zmacic ich harmonie. Moze na drugi raz oplaci
sie zaczekac, az ktos sie zblizy, wyjdzie spomiedzy rzedu
takich kolumn, slupow, czy czegokolwiek powtarzajacego sie w
perspektywie. Dalszy plan zazwyczaj trudniej jest naswietlic
i dlatego niestety szczegoly ludzi na zdjeciu przestaja byc
widoczne, kosztem nieco wypalonego pierwszego planu. Pomysl
dobry, szkoda ze nie do konca udany. | roberto603 | 2006-10-02 02:18:41
|
| Iness | Pomysł dobry choć wyświechtany już nieco
Zmiękczenie- za duże... Gładkie tak że faktury się
"spłaszczyły"
Kadr- centralny :(
Kompozycja- statyczna
Efekt 3d- brak, za szeroko jest tu GO
Kolorystyka - ładna, jesienna
Kadrowałabym w kwadrat, lub szerzej i na mniejszej głębi
(wówczas zyskać można także rytm siatki, która rozpływa się
stopniowo). Przy odszumianiu radzę używać suwaczków i
kontrolować stopień odszumiania. | roberto603 | 2006-09-15 08:56:01
|
| iron_gecko | faktycznie zdjęcie technicznie słabe....to drastyczne cięcie
u góry wcale nie dodaje efektu fotografii tylko go zaniża
proponowałbym inny kadr i zastanowienie się co ma być
tematem przewodnim, jeżeli instrument...to trzeba go
ciekawie wyeksoponować...a nie na skróty czyli tak jak tutaj | roberto603 | 2006-09-11 12:00:20
|
| vagabond | Robercie byloby milo, gdybys chc krociutko swoja ocene
uzasadni. Nie gniewaj sie, ale zwlaszcza w zestawieniu z
czyms takim jak powyzej, wydaje mi sie grubo przesadzona.
Ten pierwszy plan powyzej naprawde psuje i tak nieciekawe
zdjecie. Wszystko co mamy w tym kadrze to miliardowe juz
zdjecie chmur i bardzo kiepskiego zrozumienia tematu
ejspozycji. | roberto603 | 2006-09-10 15:26:41
|
| eMBeer | Obciąłbym lewą połowę, podkreślająć pionowy spad wody pionem
zdjęcia. Odciąłbym również prawy pas tak, żeby biały warkocz
wodospadu przy krawędzi zniknął - odciąga wzrok od skoczka.
Dzięki takiemu zabiegowi trafi on przy okazji w mocny punkt
- a naprawdę słabo go tu widać. | roberto603 | 2006-09-04 13:03:37
|