fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Krytyki otrzymane przez autora
fotografia cyfrowa
ZdjęcieKrytykującyKrytykaAutorData i oceny
fotografia cyfrowa
rybko Zgadzam się z Fpablo. I jeszcze to ziarno strasznie męczy
oczy. Kable na dole to po prostu wstyd.
magnolia 2009-06-12 01:11:01


minus minus
fotografia cyfrowa
FZpablo Witaj. Kurcze zdjecie jest slabe i tego nie da sie ukryc.
Przede wszystkim na dole ciemno jak cholera. Druty oraz
slupy mi przeszkadzaja.
Jakosc zdjecia bardzo slaba.
Jednym slowem autorze - zobaczyles fajne niebo i zrobiles
pstryk ale nie pomyslales nad reszta kadru. Czasami lepiej
troche zwolnic
Pozdrawiam
magnolia 2009-06-11 23:52:24

plus plus plus plus
fotografia cyfrowa
PANtoGRAPH Nie mam pewności co do naturalności i realności owego
wpadającego światła. Przekonałby mnie kadr ukazujący źródło
promienia, szczególnie w sytuacji jaką tutaj mamy, czyli
jasne (bezświetlne) przebłyski nieba między drzewami.
Zalecałbym pracę nad kadrem, tak by uzyskać optymalny efekt.
W innym wypadku powstaje jak widać na zdjęciu żółtawa plama,
która budzi wątpliwości. Pozdrawiam i życzę udanych kadrów
magnolia 2009-06-04 15:08:08

fotografia cyfrowa
mjasiewicz Droga za mało wciąga w głąb kadru. Może gdyby stanąć na
środku i zagospodarować nią większy fragment pierwszego
planu - efekt byłby silniejszy. Dodatkowo silne, rytmiczne
cienie na drodze wzmocniłyby perspektywę. szersze ujęcie też
by było wskazane. Brakuje elementu który jednoznacznie
ustawiałby kompozycję. W centrum kadru mamy dwa drzewa
(plamy o podobnej sile) po których wzrok ześlizguje się w
prawo na przypadkową grupę drzew obciętych kadrem. No i ten
palik na środku ni w kij ni w oko;]
Radziłbym szukać kadru z bardziej czytelną hierarchia
elementów, domkniętego, czyli w miarę możliwości
pozbawionego obiektów odciągających wzrok poza obraz. Jeżeli
juz tniemy, to niech cięcie będzie uzasadnione kompozycją.
Na pejzaż ( i nie tylko) można patrzyć jak na zbiór plam i
linii. Mogą być w układzie statycznym, dynamicznym, ale nie
powinny sprawiać wrażenia wysypujących się poza przestrzeń
zamkniętą krawędzią kadru. Dobrze jest uzyskać wyraźną
separację planów. To jest trudne i nie zawsze ma sens, ale
dobre efekty może dać działanie głębią ostrości.
Co do obróbki. myślę, że żółty zafarb daje wrażenie
ciężkości potęgowane przez przyciemnioną połówką górę. Mi
to specjalnie nie przeszkadza. Jakość może być spowodowana
nie do końca ostrym strzałem. Było ostrzenie programowe, ale
mam wrażenie braku najdrobniejszych elementów, są jakby
pozbijane w kluchy. Pozdr
magnolia 2009-06-02 08:43:37

plus plus
fotografia cyfrowa
Strona 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa