| | |
Liczba punktów: 3849 za zdjęcia: 3459 za krytyki: 390 08-03-2009
Szkoda mi czasu na kasowanie zdjęć.
Zapraszam na:
http://www.flickr.com/photos/dr_skipper/
08-08-2006
W swoim avtar zamieściłem moje zdjęcie, wykonane przez Xpoli,
żeby nie było wątpliwości, kto jest kto.
Swoje zdjęcia zamieszczam poza tym wyłacznie pod swoim nickiem na portalu
obiektywni.pl
oraz pod nickiem P.T.Kay na portalu lotniczym
airfoto.pl
Skipper i jakikolwiek inny nick (w tym moje imię i nazwisko) na jakimkolwiek innym portalu TO NIE JA...
Charakterystycznym znakiem firmowym moich zdjęć
jest niebieski slot skrzydła mojego samolotu w PD lub LD,
oraz jego znaki SP-FRA. Oczywiście w dobie PSa i to można
podrobić, ale to będzie już naruszenie praw do wizerunku i
praw autorskich.
Krytyki otrzymane przez autora Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny | | Skipper | A może to o to "nie chwytać" [się za Euro 2012]
chodziło...?
;-)
(ale się zgadzam, można było ostrzej)
| Skipper | 2007-04-28 23:44:49
| | Skipper | Zgadzam się z calością krytyki, z wyjątkiem jednego:
nie musialem placić za lot, bo to mój wlasny samolot...
;-) | Skipper | 2007-04-28 23:42:11
| | msdotnet | No coz... chyba nie bede zbyt oryginalny jesli napisze ze
nic specjalnego w fotce nie widze.. Juz lepiej by bylo
umiescic w kategorii fotoreportaze. To teraz moze o samym
zdjeciu. Oprocz tego ze ani technicznie ani artystycznie nie
wymaga od uzytkownika nic poza wcisnieciem spustu ( moze
poza wyjatkiem oplacenia lotu), to sam kadr jakos nie
pasuje... mozna w nim znalezc wszystko - po prawej- jak
mniemam- czesc skrzydla - ktore skupia uwage bardziej niz
stadion ktory - chyba mial byc zlotym srodkiem, a lewa
strona oraz gora kadru zostaje jakby 'obcieta' - traci
ostrosc i ni stad, ni z owad konczy sie. Moim zdaniem gore
mozna bylo obciac - co dalo by lepszy efekt. Poza tym
zdjecie raczej nie trafia do mnie. To tyle ode mnie - moje
OBIEKTYWNE zdanie - rzeczowo i z kultura. Pozdrawiam | Skipper | 2007-04-28 22:42:24
| | Skipper | To tylko przenośnia, przy tamtych rozmiarach matrycy,
obiektywy czasem jak łopek od szpilki (czyli: pin)....
;-)
Ale krytyka słuszna, pomyślę nad inną nazwą.
Jak jest Łomografia, Amigrafia, (tam są obiektywy, a jakość
fatalna)
to może "vgarafia", bo rozdzielczość z dawnego VGA...
;-) | Skipper | 2007-01-14 13:22:55
| | barteq | wszystko fajnie tylko pojęcie "e-pinhole" jest mało
adekwatne do techniki, bo przecież obraz na matrycy nie
powstaje poprzez otworek ale przez obiektyw. jakkolwiek
słaby byłby ten obiektyw, to jednak jest on elementem
optycznym i niezależnie od wielkości i pozostałych
parametrów matrycy przyjęcie terminu "e-pinhole" jest
zupełnie nieuzasadnione. | Skipper | 2007-01-14 13:04:44
| | Skipper | ...kontynuujemy serię e-pinhole...
Postanowiłem spróbować wprowadzić kategorię e-poinhole.
Zdjęcie robione jednym z pierwszych aparatów cyfrowych,
rozdzielczość tylko 640x480...
Taki elektroniczny pin-hole.
(to nie jest zdjęcie z komórki)
;-) | Skipper | 2007-01-13 18:41:24
| | solwo | Lubię takie widoki z lotu ptaka... chociaż samolot nie daje
pełnej wolności fotografowania. Ale np. motolotnia...
zapraszam do siebie:) | Skipper | 2006-12-23 20:22:38
| | Skipper | Wykorzystałem szereg uwag dotyczących kadrowania i obiektów
na zdjęciu.
Także nieco inna obróbka, niż na zdjęciu znanym wcześniej.
Zapraszam. | Skipper | 2006-12-07 07:52:29
| | Skipper | Przewrócenie kadru, żeby można było przeczytać,
perspekeywa liter dociągnięta do kadru,
masz chyba mało pojęcia o samolotach,
bo TO JEST prawie całe skrzydło
(tylko lotek i klap zabrakło)...
;-) | Skipper | 2006-12-02 15:18:07
| | myworld | Przede wszystkim w oczy rzuciło mi sie odbicie na szybie ?
Mogłes inaczej skadrowac. Dużo bardziej, wydaje mi sie,
ciekawsze było by zdjecie z całym skrzydłem. Do tego
"przewrócenie kadru również nie do końca do mnie przemawia.
Jeśli chodzi o chmury to z kolei troche mdłe mi się wydają i
nie przyciagaja wzroku.
Ewidentnie miales bardzo dobra okazję na świetne zdjęcie.
Myślę, że mogłeś wyciągnąć z niego jeszcze więcej.
Pozdrawiam | Skipper | 2006-12-02 10:30:59
|
| |