Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny |
| galiusz | Twarz modela bardzo interesująca. Warto ją sfotografować
ponownie. Niestety czegos zabrakło. Może to zastosowanie
tinty w zbyt wyrazistym odcieniu, a może brakuje nieco
swiatła skierowanego na twarz modela. Zbyt silnie (w
stosunku do reszty) oświetlona dłoń i zegarek niepotrzebnie
odwracają uwagę od tego co najistotniejsze w potrecie | wideness | 2008-03-14 09:25:49
|
| krystek102 | NIe zdecydowanie nie. Coz to ma być, kawałek sciany z
przekrzywionym obrazkiem i czegos w rodzju lampy. Moze to
zart? Prowokacja. Czemu ma służyć. Autorowi udało sie jedno
zmusza widza do zadawania pytań. Moze na nie w soim
komentazu pod ilustracja odpowie. | wideness | 2006-12-12 16:28:46
|
| krystek102 | zaznaczm ze tez jestem poczatkujacym obserwatorem i patrzac
na te fote mam dziwne wrazenia jakby autor chciał cos
zaakcentowac tylko pytanie co? Płot, kawałek lasu i ucieta
brzoze- kadr zupełnie nieciekawy. Kolorystyka nie zachwyca,
wrecz odwrotnie, brak całkowicie klimatu. Uwazam za takie
zdjecie nie powinno sie tu pokazac, a autora stac na lepsze
fotki. | wideness | 2006-12-12 16:20:47
|
| skulinski | Czesc. Zdjecie ktore prezentujesz jest jakby połaczeniem
reporterki z krajobrazem.. - z jednej strony reportaz z
budowy, z drugiej szeroki kadr, slup wysokiejgo napiecia w
mocnym punkcie kadru. i robi sie z tego nieciekawy mix. za
szeroko i daleko jak na reporterke, nieciekawy kadr jak na
krajobraz. W dodatku sytuacja na zdjeciu nie jest ani
ciekawa, ani rzadka. Nie mozna wybaczyc rowniez "czegos" co
weszlo w kadr od dołu. | wideness | 2006-11-28 18:14:47
|
| Patrick | kadr ok przepalenia niestety - potrzebna połówka, światło
spłaszczyło plany - za mocno doświetlone jest to foto | wideness | 2006-11-19 22:09:18
|
| wideness | zdjęcie powstało spontanicznie :)
jednak dziękuje za rzeczową krytykę :)
chciałbym jednak usłyszeć trochę negatywnych rzeczy o
zdjęciu
myślę że mogłem je lepiej technicznie zrealizować
pozdrawiam | wideness | 2006-11-14 13:18:41
|
| octavian | Spoglądam na zdjęcie i od razu mi się ono podoba, ale warto
się zastanowić dlaczego.
1. Czytelna, czysta podstawa struktury: podział na "kliny"
zbiegające się w dali, z dwoma gładkimi (prawy pas jezdni,
ciemne niebo) i dwoma "wzorzystymi".
2. Piękna geometria krzywych przypominających stożkowe (łuk
świateł, jasny brzeg trawnika+blik w wewnętrznym wklęsłym
załamaniu bariery).
3. Bogaty zestaw faktur - od gładkich, aksamitnych
powierzchni, przez połyskliwe, z drobnym detalem, do
kreskowanej trawy.
4. Konstrukcja odpowiadających sobie motywów (dwa łuki,
linia po światłach samochodu i linie na jezdni, zdwojona
linia lamp).
5. Rytm słupów lamp, podwojony rytm lamp, rytm linii na
jezdni.
6. Wreszcie coś, co rozładowuje "estetyzm" tej fotografii -
zabawne skojarzenie gwiazdek światła ze znakiem drogowym -
śnieżynką :-)
Tak - przy mądrym wyborze motywu i starannym wykonaniu - z
pozornie niewiele znaczącego miejsca można wydobyć ładny
obraz. | wideness | 2006-11-14 11:16:35
|
| wideness | to zdjęcie oglądać po ciemku
ciemno jest dlatego że ludzie są oświetleni z tyłu
drugi plan dlatego że była mgła
światła na zdjęciu było wystarczająco, może po obróbce
troche go zabrakło
jednakże dziękuje za nieco głębszą krytykę :) | wideness | 2006-10-09 23:24:32
|
| Saint | Zdjecie nie nalezy chyba do najbardziej udanych. Pierwszy
plan jest zupelnie nie widoczny, drugi zas tez wyglada
niewiele lepiej. Ogolnie zdjecia wiele nie wnosi, niewiele
pokazuje i niestety jest niedoswietlone. Jesli bym mial
wybierac kadr w tym miejscu to napewno wziol bym sie za
mostek i nludzi na lewym brzegu do tego wpuscil bym wiecej
swiatla w obiektyw. | wideness | 2006-10-09 22:54:17
|