fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
prosze o pomoc
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
dzesidzejms
fotografia cyfrowa
2006-02-05 14:59:08
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Jestem zuplenie zielony w fotografi zrobilem kilka zdjec ale w porownaniu do tych co mozna zobaczyc w galerii sa beznadziejne . Mam olymupusa c8080 i najwiekszy moj problem to to : ze przy konfiguracji manualnej zdjecia cos gorsze od tej automatycznej . Od czego zaczac procz instrukcji jak najlepiej zaprogramowac aparat itd itd itd ... prosze o pomoc
fotografia cyfrowa
Nawrot
fotografia cyfrowa
2006-02-05 18:07:08
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Tam jest kilka artykułów o początkach fotografii cyfrowej: http://www.cyfrowka.com/
fotografia cyfrowa
matejko
fotografia cyfrowa
2006-02-05 18:25:43
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
fotopolis.pl czytaj : )
fotografia cyfrowa
Magus
fotografia cyfrowa
2006-02-06 11:56:32
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa