fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
czy warto się przesiadać z 20D na 40D
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
argar
fotografia cyfrowa
2009-02-04 06:48:41
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam... jestem amatorem fotografii... nie zarabiam na tym... użytkuję 20D od około 2,5 roku... i musze powiedzieć, że generalnie jestem zadowolony z tego aparatu... ostatnio miałem skromny przypływ gotówki no i w głowie urodził mi się pomysł zmiany puszki.. rozejrzałem się po cenach no i w zasięgu jest 40D... poczytałem kilka recenzji na temat 40-stki no i wsumie nie wiem czy jest warty zamiany i kasy którą trzeba dopłacić...
Ostatnio bawiłem się D90 i musze powiedzieć że bardzo mi przypadł do gustu... tylko że ze zminą na Nikona wiązałaby się zmiana szkieł, lampy, kart pamięci.... a to trochę droga przesiadka.... więc może 40D tylko czy warto...
fotografia cyfrowa
jpk
fotografia cyfrowa
2009-02-04 08:56:05
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Też mam 20D i ten aparat spełnia moje wymagania jakościowe w 100%. Przesiadkę na wyższy model też brałem pod uwagę, mój egzemplarz ma zrobione ok. 80 000 zdjęć i liczę się z tym, że w pewnym momencie może odmówić współpracy, ale doszedłem do wniosku, że tak naprawdę, to 40D oferuje niewiele więcej.
Wyświetlacza używam wyłącznie do podglądania histogramu, więc jego wielkość i rozdzielczość jest mi całkowicie obojętna. Obiektywy zmieniam tak rzadko, że system czyszczenia matrycy też mnie mało interesuje. A ilość pikseli na zdjęciu jest ostatnią rzeczą, na którą zwracam uwagę, dla moich potrzeb jest to absolutnie bez znaczenia.