fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Foto na Chrzcie ..
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
mielcar631
fotografia cyfrowa
2009-03-19 18:53:30
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Prosze o jakieś porady bo jestem w tym troche zielony ...

Mój sprzęt to :

Canon 10D+Tamron 28-70 f/2,8+ lapma 430EX
fotografia cyfrowa
xrog
fotografia cyfrowa
2009-03-20 16:43:49
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Idź wcześniej do tego kościoła o tej porze dnia o której ma być chrzest i popróbuj, czy dasz radę bez lampy, na jakim ISO i przysłonie.
Jeśli kościół jest ciemny, to może da się poodbijać lampą od góry lub ścian, popróbuj.
Jeśli się nie da, może pomyśl o dobrym dyfuzorze na lampę. Dowiedz się, czy inne dzieci też będą chrzczone, czy tylko to jedno.
Porozmawiaj wcześniej z rodzicami dziecka, umów się na zdjęcia po mszy przed ołtarzem, z rodzicami chrzestnymi i cała rodziną, dziadkami.
Nie rób zdjęć, gdy ksiądz każe wstać. Nie rób zdjęć, gdy ksiądz podnosi ręce.
Można też pomyśleć o łososiowym filtrze na lampę i ustawieniu balansu bieli na światło żarowe.
fotografia cyfrowa
dworek
fotografia cyfrowa
2009-03-20 17:09:13
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
tak po chlopsku napisze...RAW to podstawa
-nastaw aparat na AV,i tak dobierz swiatlo do przyslony,aby bylo cos okolo 1/10sek(to osiagniesz przez podkrecenie ISO)
-przestaw aparat w pozycje Manuel
-wlacz lampe ..palnik do gory,ale nie calkiem,tak go zegnij na jakies 15°,i wysun te smieszna klapke do rozpraszania,ale niech stio,a nie klapnieta na palnik
-ustaw czas gdzies na 1/120-160 sek,a przyslone, na te z prob w AV
-podgladnij zdjecie ,i ewentualnie skoryguj,choc powinno byc dobrze