fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Jak wycenić zdjęcia ???
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
ja_majka
fotografia cyfrowa
2010-05-20 17:46:22
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Hej

CZy możecie mi doradzić w jaki sposób wycenić zdjęcia? CZy wycenia się każde zdjęcie z osobna, czy bierze jakaś stawkę za całość sesji bez wzgledu na to ile zdjęc się zrobi?
Sprawa dotyczy zdjęć róznych przedmiotów, którymi się firma zajmuje... będa to zdjecia reklamujące firme na targach itp.
Jakie zdjęcia robie mniej więcej wiecie... Tylko nie piszcie abym szukala w googlach wolę się dowiedzieć od osób, które takie zdjęcia robiły i się mniej więcej orientują. Nie jestem fotografem, do profesjonalisty tez mi daleko.
Nie chcę przesadzić z ceną, a zdrugiej strony nie chcę tego robic za free.
Będa wdzięczna za informację
Pozdrawiam
Majka
fotografia cyfrowa
emzet
fotografia cyfrowa
2010-05-20 18:20:33
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://www.zpaf.pl/pl/content/prawa_aut/tabele.php

Myślę, że to jest sensowny punkt wyjścia.
Ja w każdym razie od tego bym zaczął.
fotografia cyfrowa
pablo3style
fotografia cyfrowa
2010-05-20 19:56:43
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
pytasz o konkretny rodzaj fotografii - dodatkowo doskonale znam twoje zdjecia więc wiem że możesz zaproponować wysoki standard wykonania takiej sesji.

W tym przypadku wziął bym pod uwagę kilka aspektów:

1. Przeznaczenie takowych zdjęć - niby najmniej istotny element ale jednak