fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
[Nikon] Wybór lampy błyskowej
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
steephan
fotografia cyfrowa
2010-08-25 19:01:38
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Nie znam się kompletnie na lampach błyskowych a przyszedł czas, że przydałoby się coś kupić. Nie jestem profesjonalistą, po prostu potrzebuje sporadycznego i taniego doświetlenia w takich miejscach jak kościół.

Mam Nikina D5000. Szukam czegoś małym kosztem. Nie musi być zbytnio konfigurowalne bo sobie nie poradzę :]

Ponieważ ten aparat może też nagrywać całkie fajne filmiki zatrzymałem się na takim czymś na allegro: http://allegro.pl/lampa-video-6000k-nikon-d90-d3000s-d5000-p100-i1193652111.html
Ale nie jestem pewien czy jest to coś warte przy zdjęciach.

Mam standardowy, kitowy obiektyw. Proszę o jakąś poradę. Chcę wydać jak najmniej.
fotografia cyfrowa
Matewski
fotografia cyfrowa
2010-08-26 19:19:08
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
hallo ja mam Nissin Di466 najpierw uzywalem z d40 a teraz z d90.... jest tania i ma: odchylany palnik w sufit.... plytke szerokokątną ))))
fotografia cyfrowa
Matewski
fotografia cyfrowa
2010-08-26 19:21:05
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://www.e-cyfrowe.pl/nissin-lampa-blyskowa-speedlite-di466-typ-n-nikon-p-9655.html za taka kase nic lepszego nie znalazlem... a naprawde daje rade
fotografia cyfrowa
lordG
fotografia cyfrowa
2010-08-26 23:10:36
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
a może lepiej używkę sb800? albo ostatecznie sb600? można upolować na allegro w niezłym stanie tylko trzeba być cierpliwym :)
używane Sabinki to chyba najlepsze wyjście ? ten wynalazek z linki to jakiś chyba celownik do karabinu a nie lampa :))
Pozdrawiam