fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Sens tego wszystkiego
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Dzoniak
fotografia cyfrowa
2011-08-22 21:23:20
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam, temat może wydawać się trochę dziwny.
Otóż zastanawiam się czy w dobie gdzie praktycznie każdy może sobie pozwolić na zakup lustrzanki jest jeszcze sens zabieranie się za fotografię i naukę tego rzemiosła. Ostatnio zrobiło się z tego takie popularne hobby, niemal każdy z moich znajomych może się pochwalić profilem na digarcie czy innym deviancie. Nie wiem czy jest sens zaczynać swoją przygodę z fotografią. Jestem totalnie zielony, jak myślicie warto? Zdjęciami interesuję się od zawsze, spędzam wiele czasu na przeglądaniu fotek innych. Ostatnio, spędzając wakacje nad morzem zauważyłem mnóstwo błysków na plaży. Zacząłem się zastanawiać dlaczego by nie spróbować. Martwi mnie jednak nagły wzrost popularności tego sposobu spędzania czasu.
fotografia cyfrowa
emzet
fotografia cyfrowa
2011-08-22 21:30:37
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
http://www.youtube.com/watch?v=EcipyROBOeI
fotografia cyfrowa
yamatachi
fotografia cyfrowa
2011-08-22 21:32:50
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
...cierpienia młodego Wertera...
[pozdrawiam]
fotografia cyfrowa
ant_z
fotografia cyfrowa
2011-08-22 21:35:32
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
nie warto
fotografia cyfrowa
korpa1
fotografia cyfrowa
2011-08-22 21:38:39
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
oj... straszne... czy mam przestac jezdzic na rowerze, bo po ostatnich komuniach pojawilo sie na miescie kilka nowych gorali, a moje ulubione sciezki nagle staly sie zatloczone...???!!!
fotografia cyfrowa
kowalskijan
fotografia cyfrowa