fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Proszę polecić DOBRĄ ładowarkę DO BATERII (do 200 zł)
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Bicki
fotografia cyfrowa
2006-11-25 11:33:35
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Zależy mi na ładowaniu najlepiej od razu 8 paluszków.

Nie znam się, do tej pory do kompaktu używałem zwykłej ładowarki 4x2500 GP Rapid za 99 zeta (ładuje w 5h).

Nie wiem w czym lepsze są procesorowe, ale jeśli warto.

Potrzebuję do ładowania baterii do 430 tki...

Słucham
fotografia cyfrowa
Andres
fotografia cyfrowa
2006-11-25 13:09:52
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Marek a może pora zakupić nowe porządne baterie i od tego zacząć?? Wiesz że mam tą lampę, wiesz że używam do niej dwóch kompletów baterii, ale nie zdażyło mi się jeszcze żeby mi padły baterie a drugi komplet nie zdążył się naładować na zwykłej ładowarce. Baaaa jedno z wesel przeleciałem wogóle na jednym komplecie baterii i lampa błyskała do samego końca. Używam Energizer.
fotografia cyfrowa
Rollerskate
fotografia cyfrowa
2006-11-25 13:18:58
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Marek - do 430 mam dwa komplety paluszkow i ladowarke mikroprocesorowa. Kupilem ja poniewaz potrafi nie tylko naladowac aku ale takze je rozladowac.
Akumulatorki Ni-MH maja efekt pamieci bardzo minimalny - ale jednak maja. Co kilka cykli dbam o ich rozladowanie i naladowanie.
Cokolwiek z lampa robilem, jeszcze nie udalo mi sie zapchac 2GB karty tak abym musial zmieniac akumulatorki.
Uzywam akumulatorkow GP (jeden komplet 2300 drugi 2500 - te napisy to teoretycznie pojemnosc) i jestem z nich zadowolony.
fotografia cyfrowa
Bicki
fotografia cyfrowa
2006-11-25 16:00:14
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa