fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Pentax K100D
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
pepin
fotografia cyfrowa
2007-02-07 10:19:47
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Zaczynam się przymierzać do lustrzanki. Czytałem szereg postów na temat "jaką lustrzankę wybrać?" i najczęściej ludziska wybierają między Canonem i Nikonem, a od czasu do czasu ktoś coś mówi o Olympusie. Jestem ciekaw cza ktoś tu fotografuje tym aparatem i jakie ma wrażenia? A swoją drogą bardzo mało tu Pentaxów, dlaczego?
fotografia cyfrowa
Magus
fotografia cyfrowa
2007-02-07 10:23:10
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Bo Olympusy sa najlepsze ;)

Żartuję najlepszy obecnie aparat to imho Huski z matryca 31 bo łaczy duże pliki z dobrą szybkością i najlepsza jakością, ale 20 000 Euro to zbyt dużo jak dla mnie za aparat..... :)
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch
fotografia cyfrowa
2007-02-07 10:28:22
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
ja tez myslalem przez zakupem nikona o tym pentaxie ale to wszystko przez Calme ;P :D
fotografia cyfrowa
piotrrodzoch
fotografia cyfrowa
2007-02-07 10:29:03
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
jezeli nie masz mozliwosci pomacania tego aparatu to bardzo starannie poczytaj sobie testy i chakarterystyki, a i takze sprawdz DOSTEPNOSC OBIEKTYWOW ;)
fotografia cyfrowa
kmgr
fotografia cyfrowa
2007-02-07 10:59:35
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa