fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Bardzo prosze o pomoc-początkująca
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
Patrzywniebo
fotografia cyfrowa
2007-08-07 19:07:06
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Witam!

Zacznę od najważniejszych faktów:
-jestem niezbyt zamożną studentką studiów kompletnie niezwiązanych z jakąkolwiek formą sztuki
-nazwa megapiksel i matryca nadal niewiele mi mówi, choć nadal usilnie staram się się tym pointeresować:)

A teraz do rzeczy. Od jakiegoś roku zaglądam regularnie na obietywnych i inne portale fotograficzne, chodzę na wystawy, przeglądam albumy i jestem zachwycona. Potrafię godzinami przyglądać się jednemu zdjęciu...No i stało się, chciałabym spróbować zająć się fotografią. Często spiesząc się gdzieś przystaję na chwilę i myślę widok, byłoby piękne zdjęcie :) Wiem, że nie uda mi sie na początku czarować takich cudów jak Wy, ale czuję że to jest właśnie to coś, co mnie porwie.
I tak mi sie marzy i marzy, ale niestety...z pieniążkami bardzo krucho.

Czy moglibyście poradzić mi jakiś najlepszy aparat dla kompletnego laika w rozsądnej cenie (do 500zł?) Nawet pracując dorywczo w wakacje nie jestem w stanie uzbierać większej sumy :(
I jakąś dobrą książkę/czasopisma o podstawach fotografii?

Z góry dziękuje :)
fotografia cyfrowa
CyBeRmAnTiS
fotografia cyfrowa
2007-08-07 19:18:09
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
do 500 to chyba jakiś dsc 60/80 sony
albo jednak stanąć na głowie i za 800 można kupić EOSa 300 na allegor
lub analog - najlepsze efekty ale i najwięcej do nauki
fotografia cyfrowa
Majster
fotografia cyfrowa
2007-08-07 19:38:29
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Dobrze, że przeglądasz wiele prac. To naprawdę dużo daje.