fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Kropki / Plamki jak kto woli , pomozcie :D
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
l0x
fotografia cyfrowa
2008-01-14 17:51:09
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Mam Canon A520 i na każdym zdjęciu od pewnego czasu obserwuje plamki, jestem kompletnym amatorem chciałbym wiedziec co jest grane :] http://wbv.pl/gallery.php?entry=images/v2nwqdj5hldnz1znnzam.jpg (Mozliwe że był taki temat nawet całkiem niedawno, ale jak wiadomo każde plamki są inne :PP)
fotografia cyfrowa
Mordecai
fotografia cyfrowa
2008-01-14 17:53:32
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
bardzo ładne martwe piksele...
fotografia cyfrowa
l0x
fotografia cyfrowa
2008-01-14 17:57:19
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
nie znam się na tym, ale czy martwe piksele nie występują na wyświetlaczach/monitorach?
fotografia cyfrowa
Mordecai
fotografia cyfrowa
2008-01-14 18:00:10
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
tak wystepują
a także na matrycach światłoczułych, np. tych wstawianych w cyfrówki
fotografia cyfrowa
l0x
fotografia cyfrowa
2008-01-14 18:01:27
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
czyli nie da się z tym nic zrobic ?
fotografia cyfrowa
l0x
fotografia cyfrowa
2008-01-14 18:14:05
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
szkoda bo fajny był aparat, dzięki za pomoc.
fotografia cyfrowa
Mordecai
fotografia cyfrowa
2008-01-14 19:34:24
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
dlaczego był ?
w fotografii analogowej nieuniknione plamki, rysy (i efekty paprochów przylepionych do negatywu) można wyretuszować
w fotografii cyfrowej efekty martwych piksel (i paprochów na nieoczyszczonej zawczasu matrycy) można wystemplować
mniej wiecej na to samo wychodzi ;-)
fotografia cyfrowa