| | |
exiff / dziewczyna rodzi sen. Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | exiff | Tytuł: | | Data publikacji: | 2008-05-22 13:07:25 | Liczba wyświetleń: | 4705 | Ocena średnia: | 2 | Liczba punktów: | 74 | Liczba poleceń: | 5 | Liczba komentarzy i krytyk : | 87 | Kategoria: | Akty | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
Nazwijcie mnie jak chcecie " moherowy beret lub jeszcze inaczej, rybka mi to. Ale mam skojarzenie jedne: zgwałcona i przestraszona. Mnie odrzuca, dla mnie to takze bubel. JDopatrując sie w tym dziele wielkiej sztuki to zapewne i w ludzkim kale( przepraszam za słowo i skojarzenie )takze się mozna dopatrzeć arcydzieła. Czy Ta praca to wynik innego spojrzenia na zjawiska w transformacjach w sztuce, pewnie takdla wielu, ale dla mnie to przede wszystkim swiadectwo ze w głowie autora dzieją sie rózne dziwne rzeczy i jeśli autor, patrzy trzeżwo na to ,ze ludzie są rózni ,to musi liczyć sie z tym że jego praca przez wielu normalnych odbiorców będzie odrzucona. I nie ma to nić wspolnego z odwagą, tylko chęcią kolejnego szokowania. | | | |
Nie rozumiem czy inne zdjęcia usera exiff zostały wymoderowane świadomie? Jak dla mnie jest do deklaracja zaściankowości tego miejsca - w żadnym poważnym portalu foto nie mogło coś takiego się zdarzyć. Mówicie nie sztuce, a dopuszczacie masę kiepskiej jakości zdjęć z motylkami, kwiatkami i dziećmi. Do tej pory od momentu gdy tu trafiłem miałem nadzieję, że będzie to jedna z moich ulubionych galerii - rzetelny dobór zdjęć Vox Day, ciekawe portfolia - niestety widzę że portal upada i schodzi do poziomu foto-onetu. Myślę że taka decyzja administracji nie przysporzy Obiektywnym powagi i uznania. Przykre i żałosne | | | |
rzeczywiscie forma przekazu trudna wielu do zrozumienia, trudna w odbiorze i jakze inna niz pozostale "wycyckane" zdjecia na tym portalu, duzy plus autorowi za odwage, duzy plus za tresc ktora w tym przypadku mozna podstawiac na wiele sposobow, nauka innym plynaca to ten "rozrzucony" kadr, pozorny balagan, nog i rak ciecie - sluzace podniesieniu napiecia, oczywiscie niepokojaca, tonacja jak z zamknietego, hotelowego pokoju! i te nienaturalne ksztalty biorace poczatek w karykaturze, jak krzywe zwierciadlo kazdego z tych co wierzyc nie chca w mozliwosc niesienia emocji w martwym kadrze - to krytyka pozytywna, namawiajaca autora do zamieszczania wiekszej ilosci prac dla dobre tego portalu | | | |
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
Metheny 2008-07-06 22:08:36 | ocena = brak oceny nieźle pojechane | |
Bardzo mocne 4 | |
mavic 2008-06-03 12:03:19 | ocena = brak oceny czytajac tą całą dysputę przechylam się jednak ku mniejszości. i żeby była tzw. pełna jasność - nie lubię pozowanych fot, nie uważam że ta praca jest jakaś niespodziewanie wzniosła - ale ma pomysł, wykonanie i coś co przykuwa. dla jednych jest to ohyda, dla innych przekaz wart zatrzymania się. Chciałbym tylko poruszyć 1 kwestię o której pisze Darek - fotografia nie jest sztuką "słodzenia" - dzieci, makro kwiatki, HDR landschafty etc. są potrzebne ale nie są jedynymi opcjami! widziałem kiedyś podobne foty kumpeli które nie zdecydowała się pokazać ... bo ludzi tego nie zrozumieją - a w końcu jak się czuje ofiara gwałtu - jak kwiatek makro? ładnie, wysycony a do tego ze słoneczkiem w tle? taki świat też istnieje więc nawet jeśli odraża należy o nim mówic czy go pokazywać... (aż )tyle ode mnie - wybaczcie za trochę dlugi komentarz.. | |
yes yes yes dawno nic mi sie tak nie wrylo w pamiec jak Twoje zdjecia:D | |
Zemun 2008-06-02 18:13:32 | ocena = brak oceny Ludzie większy dystans do prezentowanych tu prac... Jedni lubią mazie z parasolkami tudzież z innymi pierdołami, drudzy natomiast chcą szokować i jak widać udaje im się to w 100% ;]. | |
keda 2008-06-02 17:59:34 | ocena = brak oceny @Napcio ->
kto ci kaze kupowac?
Kto ci kaze to ogladac? ->najnormalniej w swiecie nie wchodz na zdjecia autora proste?
| |
Napcio 2008-06-02 16:28:06 | ocena = -1 Przy poprzednich zdjęciach autora Exiffa wyraziłem skromnie swoją dezaprobatę. Okazuje się jednak, że autor Exiff będzie się chwalić takimi obrazkami w tej galerii dalej i dlatego postanowiłem dać ocenę, która w pewnym sensie blokuje autora. Zdjęcie jak poprzednie szokuje i nic poza tym. Jest dla mnie pustym obrazkiem (mam nadzieje,że zdjęcie jest stylizowane, a Exiff nie jest psychopatą). Był taki "artysta", który zapuszkował swoje gówno i sprzedawał je jako dzieło sztuki. Ja tego nie kupuje i oglądać nie chcę. | |
gaelicus 2008-06-02 16:12:36 | ocena = brak oceny Toc czytaj panie Kuzma ze zrozumieniem. Przeciez nic nie pisze na ten temat, jakoby autor nie wiedzial, co robi;)
Odnosze sie tylko do porownania ze "skandalem" zdjecia D. Moore. "kwiatki i pejzaZe " nie maja tu nic do rzeczy.
Natomiast przyjecie tego (i innych) obrazow przez nienawykla do "skandali" publike odzwierciedla sie w jej reakcjach, przejawem czego sa miedzy innymi slowa, na ktore owa publika nie powazylaby sie zapewne pod adresem A. Leibowitz.Bo A. Leibowitz jest slawna, a pan exiff jeszcze nie.
Proste mechanizmy konsumpcji i marketingu;)
jestem przekonany, ze przynajmniej czesc tych oburzonych osob za kilka lat bedzie cmokac z zachwytem nad pracami pana exiffa;)
Panie DarekKuzma, i po co dokladac do pieca? | |
asmo 2008-06-02 16:09:57 | ocena = 3 też się nie znam | |
gaelicus 2008-06-02 15:57:05 | ocena = brak oceny ...Tyle, ze Demi Moore w stanie blogoslawionym zostala sfotografowana przez Annie Leibowitz. Uznanym autorytetom jednak pewne sprawy sie wybacza latwiej.
Nasz autor jest jeszcze malo znany, i od razu -jak to mlodziez mowi-"ostro zapodaje":)
Sila rzeczy wiec, zgarnie wiecej glosow oburzenia, anizeli pani Leibowitz. Pytanie tylko, czy przetrwa ?
| |
kielon 2008-06-02 15:53:58 | ocena = 4 mocne !!! | |
PREZES_KGT 2008-06-02 15:51:40 | ocena = brak oceny myślę że pieta prawej nogi przeszkadza. co do przekazu to jest OK bo jest mocny i wzbudza dyskusję, róznice zdań i watpliwości. Demi Moor (tak to sie chyba pisze) jako pierwsza aktorka amerykańska pokazała sie nago bedąc w zaawansowanej ciązy. Wszyscy jeczeli że to kpina, nie wypada, absurd itp. I co? zapisała sie na trwałe w sztuce fotografii:) duzy minus za pietę:( | |
Oza 2008-06-02 15:30:10 | ocena = brak oceny DarekKuzma - no smutne to, widze, ze robi sie tu coraz gorzej...
moze w regulaminie by napisac, ze wolno tu wystawiac tylko ladne i kolorowe zjdecia, nejlepiej kwiatki i dzieci? wtedy wszystko bedzie jasne | |
Iluzja 2008-06-02 15:27:28 | ocena = brak oceny Brawa za odwage dla modelki i autora. Mocna z przesłaniem praca. | |
bregu 2008-06-02 15:26:48 | ocena = 3 | |
Oza 2008-06-02 15:15:19 | ocena = brak oceny wiec gdybym teraz podeszla do Ciebie i powiedziala " Zal mi Ciebie maniaku bicia piany" to co bys zrobil? ;) | |
Velvet 2008-06-02 15:12:24 | ocena = brak oceny Nikogo nazywając maniakami nie obrazam.Sam jestem np.maniakiem w kilku dziedzinach i nie uważam by było to obraźliwe słowo.Chcesz zastap je sobie słowem -miłośnik,wielbiciel ,entuzjasta itp. | |
Oza 2008-06-02 15:09:50 | ocena = brak oceny Velvet - strasznie widze przezywasz to zdjecie, nazywasz ludzi , ktorym sie podoba maniakami.. moze tak troszke dystansu, nie obrazaj innych bo maja inne zdanie niz Ty... | |
gerwazy24 2008-06-02 15:05:51 | ocena = brak oceny no nie, ten kompot czy coś podobnego świadczy o fuszerce. Może żeby coś z ekstrementami np. o wtedy to co innego.)) | |
Velvet 2008-06-02 14:59:11 | ocena = brak oceny Nie nzywajmy tego co tu widac pracą.To zwykły prowokacyjny gniot. Jak dam zdjęcie szczura z urwanym łbem to też będę mial takie dyskusje pod zdjeciem i tez pewnie znajdzie sie jakiś maniak ,ktory nazwie takie coś sztuką ,pracą ,tylko w imie czego. | |
Femea 2008-06-02 14:54:59 | ocena = brak oceny Nie rozumiem co autor chce przekazac. Nie czuję takich prac. | |
Oza 2008-06-02 14:52:21 | ocena = brak oceny a mi zal ludzi, ktorzy nie maja szacunku dla pracy innych... | |
majku 2008-06-02 11:18:26 | ocena = brak oceny forma idealnie dopełnia treść
co mam na mysli a to że kto szuka formy dopełni sobie ja treścią i na odwrót
pasuje? mi pasuje, co nie znaczy że mi sie podoba
pozdrawiam ciepło ;) | |
arturdy 2008-06-02 11:17:19 | ocena = 2 Mocne, kontrowersyjne, użyte techniki dążą do wzmocnienia efektu. Nie jestem zwolennikiem brutalnego przekazu w zdjęciach, niemniej wysoko oceniam Twoją odwagę. O wyrozumiałości Modelki nie wspomne. | |
yamatachi 2008-06-02 11:14:13 | ocena = brak oceny jedno już poleciało.....czas chyba na drugą pseudo fotografię...
słabe aż do bólu | |
CliMbeR 2008-06-02 11:11:36 | ocena = -1 sorry - ohydne, odrażające, źle wykadrowane . . . . . . . . . . . . . . | |
wkg 2008-06-01 15:22:49 | ocena = 4 | |
heh, ciężkie to, ale dobre. | |
keda 2008-05-31 15:49:07 | ocena = 4 mocne jak zawsze... | |
morellllla 2008-05-25 14:15:08 | ocena = brak oceny obojętnie przekliknąć obok tego zdjęcia się nie da, jestem pod wrażeniem i zadowolona z tego jestem, mimo, że wrażenie nie kojarzy się ze słodkimi cukierkami | |
mavic 2008-05-24 08:58:40 | ocena = 4 czuje niesmak, ale taki zdrowy, bol tez jest czescia zycia, chyle glowe za odwage | |
aivan 2008-05-23 18:48:25 | ocena = 4 nieestetyczne nawet straszne
budzi emocje
i dobrze | |
Kobieta 2008-05-23 18:34:10 | ocena = 0 NIE | |
sklep mięsny za rogiem... | |
alterego 2008-05-23 17:15:20 | ocena = brak oceny za dużo tego.... | |
Magus 2008-05-23 13:42:51 | ocena = brak oceny a ha .... olej oceny. | |
Magus 2008-05-23 13:42:31 | ocena = 5 Doskonałe, rewelacyjne, wspaniałe ... na kształt Saudka ale jednak inaczej. | |
halmar 2008-05-23 13:39:46 | ocena = brak oceny nierozumiem jak można zachwycać się brutalnością?owszem wzbudza emocje ale te złe!jestem na NIE!!! | |
Beata 2008-05-23 12:57:57 | ocena = brak oceny zadnej kobitce nie zycze takich przezyc w rzeczywistosci...chyba psyche nie do odratowania...
nie wiem co sadzic ale nie podoba mi sie jako kobiecie. | |
walek 2008-05-23 12:55:21 | ocena = brak oceny Niesmaczne,zdecydowanie na nie! | |
joanna_ga 2008-05-22 22:28:20 | ocena = brak oceny Mnie się nie podoba zdecydowanie | |
gregsk 2008-05-22 21:26:51 | ocena = 4 "nareszcie" coś się dzieje :) | |
stare_wino 2008-05-22 20:57:05 | ocena = brak oceny Tytuł tej pracy w oryginale brzmi nieco inaczej.
Więc jak to jest:"tak właśnie rodzi się miłość"czy "kobieta(nie dziewczyna) rodzi miłość"
A fotografie OK | |
mocne i odważne, zgadzam sie tez z krytyka jesli chodzi o kadr, jest bardzo dobry. | |
robi wrażenie, przyciąga, zmusza do powrotu i do refleksji, dobre i inne | |
hAs 2008-05-22 18:51:45 | ocena = 1 | |
,.,. 2008-05-22 18:48:05 | ocena = brak oceny Dobre chodz usta mogły by byc delikatniejsze nie tak oczywiste i przerysowane rozmazaną szminką ,podkreslaja cos co jest widoczne , całkiem niepotrzebnie... | |
zover 2008-05-22 18:19:47 | ocena = 4 w pewnych przestrzeniach metafizycznego doświadczenia nie robi to żadnego wrażenia, ciekawe socjologicznie, jako fotografia technicznie i kompozycyjnie również interesujące :) taki bezwiedny gest ręki :) pozdro. | |
kaja_ 2008-05-22 18:02:54 | ocena = brak oceny kobiecosc. | |
kaja_ 2008-05-22 18:01:52 | ocena = 4 ... | |
mr_sepia 2008-05-22 18:00:02 | ocena = brak oceny oto racja - niechec i wzburzenie, zapach niesmaku, rzeczywistosc pelna ignorancji, a kazdy jest tak piekny i doskonaly jak sobie sam wyobraza, nie jak odbicie w lustrze tylko wpatrzony w siebie w utopijne piekno
cialo gnije i kazdy w grobie spocznie, temat smierci i przemocy poruszany wielokrotnie i co? tym razem za dosadnie? w malych glowach sie nie zmiescilo? | |
stare_wino 2008-05-22 17:52:33 | ocena = brak oceny z przyjemnością poczekam na rozwój "przypadków" | |
wowa 2008-05-22 17:40:53 | ocena = -1 Przekroczona granica między efektownością i efekciarstwem. Nadęta forma i nijaka treść. | |
corazon 2008-05-22 16:58:26 | ocena = 4 w końcu jakieś ciekawe zdjęcie, na które nie tylko trzeba popatrzeć, trzeba to widzieć... | |
MichalB18 2008-05-22 16:46:35 | ocena = brak oceny ooo boże... jestem na NIE !!! zgadzam sie z niektórymi .. to wzbudza niesmak ;/ | |
Svolken 2008-05-22 16:45:20 | ocena = -1 Zdaje sie, ze autor uparl sie zeby prowokowac. Tylko ja lubie mądrą prowokację. | |
jadzia 2008-05-22 16:43:56 | ocena = 0 | |
Dziwię się moderatorom, że nie wywalili tego zdjęcia. Jestem zażenowany... | |
larix 2008-05-22 16:36:50 | ocena = 0 nie.... | |
sorry ale według mnie zakrawa o jakieś zboczenie | |
galiusz 2008-05-22 15:05:06 | ocena = brak oceny niesmaczne | |
slawol80 2008-05-22 14:09:47 | ocena = brak oceny przyciąga wzrok, jest to foto kontroersyjne, ale tak jak ktoś już wspomniał wcześniej "nie można przejść obojętnie" jestem na tak | |
Rafi083 2008-05-22 13:35:56 | ocena = brak oceny za gsowa | |
fryzio80 2008-05-22 13:25:57 | ocena = brak oceny dla mnie bomba, atomowa:) | |
gsowa 2008-05-22 13:24:26 | ocena = brak oceny na pewno nie można przejść obojętnie
| |
gdzie nie spojrzysz exiff ze swoją twórczością....
[na nie] | |
jestem na tak, wzbudza emocje | |
EdytaBL 2008-05-22 13:13:22 | ocena = -1 masakra .. nie znam sie na takiej tworczosci ... ale we mnie ta fotgrafia budzi niesmak .... | |
paladin07 2008-05-22 13:12:22 | ocena = brak oceny Jestem na nie... | |
ant_z 2008-05-22 13:10:33 | ocena = brak oceny nie podoba mi się kadr, tu ciachnięta ręka, tam łokieć, tu wystaje pięta, a tu skrawek pończochy | |
kodek 2008-05-22 13:08:24 | ocena = brak oceny żyje ? | |
| |