fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaMiastofotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Wroclavska / ich dwoje
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Wroclavska
Tytuł:
Data publikacji:2009-05-26 21:54:16
Liczba wyświetleń:784
Ocena średnia:0
Liczba punktów:0
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
60
Kategoria:Miasto
Aparat:

CANON EOS 450D

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-27 13:47:30
fotografia cyfrowa
wracajac do rozmioarow - zmniejszyłam zdjecie na rzecz KB , ktora jest tu max dla wymagan OB.
fotografia cyfrowa
trollek 2009-05-27 13:42:04plusplus
fotografia cyfrowa
Zmarnowane ładne zdjęcie - kadrowanie i obróbka
Kadrowanie- dwa trzy metry do przodu ,ludzi bliżej wody nad brzeg , szkło ustawić pod 1/2 uniwesytet z jego odbiciem w wodzie ,1/4 na niebo i 1/4 na brzeg z postaciami. Myslałem nawet o lekkim podbiciu lampą -o ile światło odbite w wodzie nie dawałoby poświaty, która podbije kontur ludzi.
Obróbka- jak Mana zgodzę sie w 90% ,dodam kompresja zdjęcia niszczy całą pracę, widać nawet jak kontrast podciągnął aberracje nad dachem i wieżą ,co w rezultacie radzę potrenować na PS , ostrzyć zdjęcie po jego zmniejszeniu i zapisywac je bez kompresji. Generalnie sam wiem ,ze jest to uciążliwe , bo każdy portal ma inne wymagania KB i pix ,więc niestety każde zdjęcie wymaga indywidualnej obróbki i trzeba poświęcić na to więcej czasu ,zeby były efekty pracy.
Mam nadzieję ze pomogłem. pozdrawiam i powodzenia
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-27 13:00:57
fotografia cyfrowa
Zimbabwe jaka krawiecka precyzja:) thx za KK . Beda kolejne, wiec bedziecie miec szanse na kolejne kk:)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 09:49:21plusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
Moje refleksje:
1. Znam kit o którym piszesz i uważam że jest całkiem niezły do tego typu zdjęć.
2. Kadr dla mnie tutaj jest akurat całkiem niezły a w każdym razie to na pewno nie on powoduje że odbiór tego zdjęcia jest nie najlepszy.
3. Wydaje mi się... ale jest to raczej odczucie niż pewność że największa krzywda temu zdjęciu stała się na etapie obróbki. Najtrafniej ujął to chyba keda - gdy zdjęcie jest nieostre to ratowanie się programowym agresywnym wyostrzaniem (i chyba - jeśli się nie mylę - dodawaniem kontrastu) niestety może tylko zaszkodzić a nie pomóc. Są zapewne inne, lepsze sposoby programowego radzenia sobie z tego typu wyzwaniem. Myślę że na OB jest wielu mistrzów obróbki którzy chętnie podpowiedzą jak to zrobić.

Jeśli mogę tu coś odnotować na plus to... odwagę powieszenia tego zdjęcia, zdrowy dystans do własnej twórczości i chęć przyjmowania krytyki. Jest to najlepsza droga do rozwoju - a przy okazji inni też się czegoś nauczą.

Pozdrawiam z sympatią i życzę powodzenia w ujarzmianiu "złotej godziny" :-)
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 23:29:56plusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
Chcieliście krytykę to macie!
Łatwiej by to było pokazać i zwymiarować nawet, ale.... w sumie nic takiego... nie będzie to pięć cięć, ale dwa by wystarczyły:
1) odciąłbym 37.5mm lewej wtedy uzyskuję bardziej jednolity (niezaburzony) rytm prowadzący wzrok w dal po światłach. Wzrok nie wpada w pułapkę w postaci ciemnej niszy po lewej. Poprawia się też położenie postaci w kadrze, które ponadto (jako ciemniejsza plama) równoważone są wtedy po przekątnej inną ciemną plamą wieży, której odległość od krawędzi prawej jest podobna jak postaci od lewej.
2) Dla podkreślenia perspektywy, od góry ucinam 25 mm tak, aby ilość nieba na górze odpowiadała w przybliżeniu ilości bruku na dole kadru.

Mam nadzieję, że to zwięzła, ale zrozumiała instrukcja, lecz traktować ją proszę jako nieśmiałą sugestię, którą można rozważyć ewentualnie. ;)
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
orko 2009-05-29 13:44:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
uuuu
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-28 21:38:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale jedno trzeba przyznać... w pewnym sensie to zdjęcie zrobiło karierę... jest chyba jednym z najczęściej odwiedzanych ostatnio na OB :-D
fotografia cyfrowa
malwinek 2009-05-28 21:01:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No i jest mi trochę głupio że nie dałem żadnych wskazówek - próbowałem kilka razy nocnych i wiem jedno do tego potrzebny jest s t a t y w - reszta opiera się na niskim ISO (redukujemy szum chociaż nie bądźmy szumofobami bo gdzieś ma on swoje uzasadnienie) ratujemy się wtedy krótkim czasem no chyba że chcemy zamrozić ruch... przysłona - przy pejzażach najlepiej największa - wiadomo całe pole ostro wychodzi... Można eksperymentować samemu w tym względzie - karta pamięci nie boli tak jak film więc kombinacji i sposobów pokazania nocy jest tyle ile foto-gra-i-fików....
No to fik zatem z aparatem w noc... :)
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-28 18:16:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
malwinek, nie obraziłam sie :) OB to nie koniec swiata , jest to zabawa a nie sprawa zycia i smierci.Przynajmniej dla mnie. Napisales w ironicznym tonie , to i ja sobie pozwoliłam . Ogladanie czyjegoś PF i nocnych zdjec nic mi nie da, nie jedno piekne zdjecie nocne widzialam. Gerwazy! ISO 100, BW ustawailam na sloneczny dzien lub pochmurny abym mogla poźniej porownac zdjecie . Jak juz wspomnilam to jedno z moich gorszych zdjec zrobionych w tym dniu wstawilam z myslą, że ktos mi pomoze i wlaze konkrety co źle zrobilam. MZ bicie piany nic mi nie da. Nikt nie napisal w prost jakie ustawienia aparatu nalezalo dac: ISO, BW, jaka przesłona itp....tego oczekiwalam od Was. Tylko jeden ederlezi napisal na priva o wszystkich tych waznych ustawieniach. Mysle ,ze czas skonczyc te dyskusje po tym gniotem. Dziekuje wszystkim za zainteresowanie i zapraszam na opiniowanie kolejnych zdjec. pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Adrian Manowski 2009-05-28 16:10:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co do poleceń to ja jestem za:....http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-365025.php :)...co do zdjęcia....pomysł b.dobry z treścią co do kadru....kwestia gustu...mi się ten podoba:)....zdjęcie jak niektórzy już zauważyli zabił brak jakości...proponuje powtórkę z zakochaną parą:)
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-28 14:00:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a ja wogóle polecam portfolio

http://www.obiektywni.pl/autorzy/autor-6618-0-0-0-0.php

jesli chodzi o zdjecia nocne. garsciami mozna stamtad czerpac.
fotografia cyfrowa
malwinek 2009-05-28 13:46:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Po tonie czuję że się śmiertelnie obraziłaś....
zajrzyj do mojej galerii - fotki które robiłem Olkiem to też kitowe.... chociaż pewnie większość jest do kitu...;)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-28 13:40:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ederlezi zgadzam się - trollek napisał lepszą krytykę, zresztą wyraziłam to stawiając plusa a teraz mogę to jeszcze potwierdzić dodatkowo to akcentując.
Co do polecanej krytyki - odpowiadam za to co w niej napisałam, nie odpowiadam za jej dalsze losy. :-)
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-05-28 12:40:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to takie ,,ciepłe miejsce,, Czemu tak wychłodziłaś. WB ustawiany na szarą kartę był?
fotografia cyfrowa
pablo3style 2009-05-28 12:35:20 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
tak naprawde to niewiele tu widze - jakosc kiepska i chyba jednak duzo za ciemno...
co do kadru itp to sie nie wypowiadam bo chyba juz duzo porad zostalo udzielone.
aby nie kopiowac i nie kombinowac polecam krytyke ktora kiedys troche mi pomogla przy tego typu zdjeciach... dodatkowo wygrala konkurs na OB na KK ;)

http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-117589.php
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-28 11:13:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bez zartow z ta polecana krytyka. trollek napisal bardziej merytorycznie i konstruktywnie.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-28 09:58:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
malwinek, moze cos na brzuch? mietowke?
fotografia cyfrowa
malwinek 2009-05-27 21:16:00 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Jak czytam że Komuś kit przeszkadza w celu uzyskania dobrego zdjęcia to ryczę aż mnie brzuch boli...
Sorry ale to niestety nie usprawiedliwia... :((
fotografia cyfrowa
gregsk 2009-05-27 15:15:10 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2009-05-27 15:11:22 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Afropolak 2009-05-27 14:15:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Zimba, jak bym przeczytał wcześniej krytykę to bym wiedział jak się ma moja wypowiedź :-) Każdemu się zdarza, trochę podobnie wyszło, ale naprawdę twojej wcześniej nie czytałem :-)
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-27 13:51:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gsowa- mozesz zgłosic :) bicie piany?, nikogo nie namawiam do komentarzy
ps. robione na statywie
fotografia cyfrowa
gsowa 2009-05-27 13:49:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie wiem po co to bicie piany

wrocłavska
kup prosty statyw i bedzie ok
a zdjecie...sorrry nadaje się do moderacji
fotografia cyfrowa
trollek 2009-05-27 13:49:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pomału i dobrze , pośpiech jest wskazany w reporterce i do ptactwa lotnego. zdjęcie w aparacie to pół sukcesu ji eśli trzeba je poprawić ,to spokojnie suwaczki w prawo ;) i nie kompresuj jak to wyżej
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-27 11:45:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Afro - a jak się to ma do KK?
fotografia cyfrowa
Afropolak 2009-05-27 11:32:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co do zdjęcia : hmmm , widać spadek jakości poprzez obróbkę, przostrzenie widać na kontrastowych krawędziach i w światłach. Może przekręcił bym ciupkę w prawo, ciachnął bym odrobinkę dołu, lewą stronę 2 cm za wieżyczką, no i proporcjonalnie góry aby format uchować
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-27 11:29:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mana - ja tam choć bystry to cierpliwy jestem... ważne by skuteczność była, to nie wyścigi!
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 11:24:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
buuu... a ja myślałam że u kobiety szybkie osiąganie TEGO STANU to zaleta ;-)

ale mi przykro... :-D
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-27 11:17:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A widzisz - cel był taki, żeby ofiara myślała, że jest łowcą i nadal polowała, napierała.. a Ty Mana - strasznie bierna się zrobiłaś i rozpłynęłaś! Zawsze tak szybko osiągasz ten stan?
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 11:15:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale EOS to chyba... 450 a nie 45? ;-)
no chyba że jakiś nowy model wyszedł ;-)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 11:14:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
korzystając z gościnności Wrocławskiej (póki nas nie zgłosi do moderacji za zaśmieszanie portfolio) uprzejmie donoszę że rozpływam się z rozkoszy w błogiej satysfakcji :-)
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-27 11:10:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mana - czasem... wspaniałomyślnie trzeba dać się złapać... niech polujący ma trochę satysfakcji i wrażenie przewagi :)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 10:48:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zimba zaraz podaję Cię do moderacji! Celowo napisałam ZŁĄ KRYTKĘ - to była jawna prowokacja! Dałeś się złapać w Manowe sidła!

miłego pobytu życzę... spiderMan już się zbliża... :-)
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-27 10:42:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
plusa za krytykę postawiłem nie dlatego że się z nią zgadzam (lub nie) tylko dlatego że uważam iż spełnia warunki dobrej krytyki :-) hehehehe...
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-27 10:28:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ło Matko!!, wstaje rano a tu tyle ludzi mnie odwiedzilo jak nigdy:) Chyba zacze wieszac niepostre zdjecia:)

Po pierwsze - dziekuje wszystkim za zaangazowanie, KK i odwiedziny.

Po drugie - troszke Zimbabwe ma racje, powiesilam to zdjecie z premedytacja ciekawa opinii, uwazam ze jest to jedno z gorszych zdjec jakie zrobilam tego wieczora, powiesilem ze wzgledu na kadr, bo MZ ciekawie wyglada para na tle Uniwerytetu (jest poprostu inne),

Po trzecie - zdjecie te to jest zdjecie 'dziewicze', pierwsza klatka jaka zrobilam tego wieczoru ,

Po czawrte - tak, zgadzam sie powinno sie wieszac zdjecia ostre i moj aparta robi zdjecia ostre ale nie wszystkie nie zawsze mi to wychodzi , moze to kwesta wprawy dopiera zaczynam go ' czuc " (nie wierze ,ze wasze foty wszystkie to zylety)

Po czawrte- dziekuje za KK i wszystkie wskazówki, napewno je zastosuje przy kolejnej 'złotej godzinie'.

pozdrawiam Monika

fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 09:51:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
plusa za krytykę postawiłam nie dlatego że się z nią zgadzam (lub nie) tylko dlatego że uważam iż spełnia warunki dobrej krytyki :-)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-05-27 09:38:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no proszę.. ja zobaczyłam to zdjęcie to chciałam zaproponować żebyś udała się po dobre rady do ederleziego bo on niewątpliwym specjalistą jest od tego typu zdjęć a tu proszę... już nie muszę :-)

fotografia cyfrowa
zover 2009-05-27 00:58:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wada tego zdjęcia polega na tym, że z wygląda tak, jakby to było jakieś 15% oryginalnego kadru :) kadr jest ok.
fotografia cyfrowa
yamatachi 2009-05-26 23:46:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chłopie....23,30 a ty o milimetrach...;)
[pozdrawiam]
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 23:37:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
człowiek się napisze KK na życzenie a tu wszyscy posnęli i zero informacji zwrotnej... :)
fotografia cyfrowa
keda 2009-05-26 23:37:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sadze ze obwodka wokol UW jest spowodowana nadmierna proba ostrzenia zdjecia...
niestety jezeli zdjecie jest nieostre to ciezko je wyostrzyc tak aby wygladalo normalnie..
o kadrze juz ktos wpsominal ze troszke za duzo lewej strony..

aparat masz fajny obiektyw kitowy takli calkiem zly to tez nie jest a zdjecie nie dosc ze pokazujesz male to jeszcze kiepskie technicznie ze moj aparat w komorce robi lepsze..

rozumiem ze chcialas/les pokazac specyficzny klimat z siedzaca para.. lecz o ile rzadko czepiam sie technikalia zdjecia to pewien minimalny poziom powinien byc utrzymany...
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-26 23:35:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
prawa mnie troche tez zastanawia , czy nie dziabnac tej lampy, bo jakby prawa lampe dziabnac , to wieza jasna na srodku ciekawie by rownowazyla postaci oraz druga ciemna wieze. oczywiscie moim zdaniem.
fotografia cyfrowa
lightman 2009-05-26 23:13:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Tak Zimbabwe,opowiedz,proszę.
fotografia cyfrowa
dev_null 2009-05-26 23:09:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zimbabwe - opowiedz.
przemysl kk.
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-26 23:08:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
opowiedz o kadrze.
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 23:05:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co do kadru - to chętnie opowiem jesli będzie zainteresowanie moim skromnym zdaniem.
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 23:03:16 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Tak serio - wygląda mi to na prowokację... niektórzy się zachwycą - owszem... (zdjęcie nie musi być ostre jeśli ma to coś, czego tutaj nie ma)
Pora dnia dobra, jednak reszta (ostrość, rozmiar) kładzie to zdjęcie.
Pod względem kompozycyjnym tez nie bardzo, choć można by z tego jeszcze skroić dobry, zrównoważony kadr... Na razie (0) i czekam na kolejne.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 23:02:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wiem, ale nie zawsze wychodzi mi ostro, mysle ze i nie tylko mnie) dziekuje wszystkim za uwagi
fotografia cyfrowa
lightman 2009-05-26 22:50:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wiesz Wroclavska - jak z cyfry,to musi być ostro,kolorowo,kontrastowo itp.itd. Z analoga już niekoniecznie. ;)
pozdro.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 22:43:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
mam tez zdjecia i ostre Uniwersytetu, ale juz bez pary, te zdjecie wybrałam pomimo niedoostrzenia ze wzgledu na wlasnie taki kadr. Bede wieszac kolejne systematcznie dla porownania.
fotografia cyfrowa
lightman 2009-05-26 22:40:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jedynym zastrzeżeniem w mojej opinii,jest brak ostrości,prawdopodobnie AF zgłupiał pod wpływem refleksów w Odrze,odbitych od wspaniale oświetlonego budynku uniwerku.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 22:38:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ederlezi - napisalam na priva
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 22:35:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wiesz - ja moim kompaktem (jeden wielki kit) zrobiłbym to inaczej, ostrzej i bez tej dziwnej obwódki dookoła budynku... Czy robiłaś to na dużym zoomie?
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-26 22:31:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wszystko ci powiem , spoko. tylko napisz jak zrobilas to zdjecie krok po kroku.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 22:31:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tak , po to powiesilam. Nie wieszam dla pochwal tylko dla nauki.
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 22:30:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chodzi o obiektywy sprzedawane w zestawie z aparatem. Czyli korpus + obiektyw, prosty, podstawowy , nie szerokokatny itp.
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-26 22:25:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale ty sie powaznie pytasz czego brakuje temu zdjeciu ?
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 22:24:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co to jest kitowy obiektyw? Czy jest zrobiony z kitu? ;)
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 22:24:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie mam pojęcia dlaczego MZ tak wygląda jak z TV :)
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2009-05-26 22:11:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zimbabwe dlaczego jak z TV? Lightman, czego brakuje? ostrosci?
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2009-05-26 22:00:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wygląda jak z telewizora ;)
fotografia cyfrowa
lightman 2009-05-26 22:00:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ujęcie bardzo ładne,para zakochanych(?) dodaje klimatu zdjęciu,jednak ze względu,że popełnione kitowym obiektywem,wstrzymam się z oceną. ;)
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa