fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPejzażfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
chulap / (...)
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:chulap
Tytuł:
Data publikacji:2009-05-31 08:56:56
Liczba wyświetleń:981
Ocena średnia:1.3
Liczba punktów:8
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
46
Kategoria:Pejzaż
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-06-01 19:50:12plusplusplus
fotografia cyfrowa
Poniewaz zdjecie warte jest dyskusji a i krytyka EPHMOC przednia pozwole sobie zacytowac jako krytyke moja dyskusje na gg z osobą ktora zaczyna przygodę z fotografią:):

Sapphire: dobra krytyka

Rozm˘wca:

hmmm

Rozm˘wca:

a nie mozna bylo tej krytyki bardziej po ludzku napisac??

sapphire:

Postaraj sie ja zrozumiec bo to wazne
Rozm˘wca:

oczywiscie ja sie nie znam ;]

Rozm˘wca:

ale tak na prosty rozum

czlowieka ktory zaczyna kariere z fotografia


to jak dla mnie bzdura

bo uwazam ze powinno sie tlumaczyc lopatologicznie
a nie ksiazkowo
sapphire:

Upraszczajac kadr musi byc zawsze zrownwazony

Rozm˘wca:

no ja kapuje
sapphire:

nie wazne czy to pejzaz czy cos innego


tutaj wykombinowal taki pejzaz na poczatku troche minimalistyczny

tj.na dole nic nie ma

w dodatku poprowadzil perspektywe do centrum

Rozm˘wca:

no dobra ale co rozumiesz przez pejzaaz minimalistyczny

minimalistyczny czyli
ze waski kat??
sapphire:

minimalizm w sztuce to zupenie cos innego

to np przedstawienie czegos przy pomocy prostych bryl geometrycznych

czy np prostych linii

kapujesz?

Rozm˘wca:

no kapuje

sapphire:

to takie troche odwolanie sie do ludzkiej wyobrazni

w dodatku tutaj zbudowal kadr centralny

Rozm˘wca:

no widze ze centralny

sapphire:

kadr centralny powinen sie rownowazyc

czyli to co po prawej powinno byc tez po lewej
kapujesz ?
Rozm˘wca:

no

sapphire:

teraz zerknij na zdjecie

Rozm˘wca:

dziwna ta krytyka mnie co najbardziej w zdjeciu wkurza ze ta droga
krzywo jest ucieta

chyba ze jest prosto a to tak tylko mi sie wydaje

sapphire:

Czyli zbudowal minimalistyczny dol

taki troche monumentalny

ktory kloci sie z wieloelementowym 2-gim planem
kapujesz ?

w dodatku zbudowal kadr centralny ktorego nie zrownowazyl
a powinien

Teraz porownaj najpierw dol i gore

a potem lewa i prawa strone

Rozm˘wca:

czyli ze niby co jak na dole malo elementow to i z tylu ma byc malo
??

sapphire:

powinienes wtedy zrozumiec

sapphire:

bo to 2 podstawowe bledy

kumasz?
Rozm˘wca:

szczerze jak dla mnie to wogole tu na tym zdjeciu sie nic nie dzieje
ani na gorze ani na dolej

jest nudne i mdle


po prawej kilka drzew po lewej nic
i kawalek drogi
sapphire:

no to jest dodatkowy problem z tym zdjeciem, czegos nie dopowiedzial w nim

Rozm˘wca:

nie wiem do mnie to wogole nie przemawia


nie widze tej niby dynamiki

Rozm˘wca:

no bo gdzie tu niby cos sie dzieje

no bo dalej nie rozumie

gdzie jest ta dynamika??
sapphire:

to nie o to chodzi zeby sie zawsze cos dzialo tylko o to aby zdjecie cos mowilo tzn "przemawialo", to zdjecie niemowi niczego
Rozm˘wca:

pisze gosciu w krytyce
sapphire:

Dynamika - jakas tam jest w 2-gim planie

ale pewnie nie byla ona zamierzeniem autora
Rozm˘wca:

no a co jest ta niby dynamika??
sapphire:

tak mu wyszlo
Rozm˘wca:

no chyba nie powiesz ze te drzewa w oddali i chmury

ktore ida w jakims tam kierunku to jest dynamika

sapphire:

no tak nieudolna bo niezamierzona
Rozm˘wca:

hmmm nie czuje tego
Rozm˘wca:

moze dlatego ze zdjecie nieciekawe
sapphire:

przemysl to sobie

Rozm˘wca:

czyli co jakbym wzial wycial wszystki drzewa w kolo
to by bylo ok??
sapphire:

lepiej ale nie byloby dalej dobrze

Rozm˘wca:

no ale nie bylo by daynamiki tak??

sapphire:

bo powstaje problem dobrego minimalizmu, czy statycznosci

To nie znaczy ze jak nie ma dynamiki to zdjecie jest zle

chodzi o 2 rozne koncepcje budowania kadru

zle jak zaczynasz to mieszac

Natomiast jak to bywa z wybitnymi artystami - potrafia lamac kanony i tworzyc arcydziela
ale to potrafia tylko wybitni

fotografia cyfrowa
truthfulness 2009-06-01 18:28:17minusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
@EPHMOC: coz, krytyka jest faktycznie trafna i jak to napisal Kobra "naukowa", z czym takze sie w calosci zgadzam. Ze swojej strony natomiast dodam, ze teoretyczna, a nie praktyczna. Zastanawiam sie, z ktorej dostepnej na rynku publikacji zaczerpnieta? Pytam dlatego, gdyz jezyk ktorym zostala napisana jest konkretny i az "nadmuchany profesjonalizmem", jednakze w porownaniu do twoich dotychczasowych stanowisk (kryty) - ta krytyka jest nie koniecznie spojna jezykowo (z twoimi dotychczasowymi). Ale moze jestem w bledzie...
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-05-31 09:48:43plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplus
fotografia cyfrowa
Na tym zdjęciu widać przede wszystkim... brak spójności. Pejzaż - upraszczając - można budować na dwa sposoby: a) wyłaniając harmonię całości poprzez takie ułożenie punktów, linii, etc. w którym równowaga osiągnięta zostaje przy zachowaniu dynamiki planów, obiektów - krótko mówiąc, gdy mamy do czynienia z równowaga dynamiczną a nie statyczną. b) w drugim przypadku dąży się do statyczności, często w parze idzie tu minimalizm.

MZ powyżej mamy pomieszanie obu konwencji. Mamy zaorany pas, liniowa perspektywa prowadzi w centrum - bardzo statyczny element. Z drugiej strony dalszy plan narusza tę statyczność, wprowadza napięcie niczym nie zrównoważone ani na pierwszym, ani na dalszych planach. Burzy tym samym statyczny, minimalistyczny charakter pierwszego planu. Dlatego zdjęcie jest nijakie.

Wnioski: szukając równowagi statycznej, musimy wyłuskać z krajobrazu kadr, który pozbawiony będzie elementów burzących statyczność. Jeśli zaś nie jest to możliwe, lub nie chcemy statyczności, trzeba budować równowagę dynamiczną poprzez harmonizowanie wszystkich planów, linii, obiektów. W tym przypadku będzie to oznaczało konieczność rezygnacji z prowadzenia perspektywy liniowej w centrum.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-06-02 13:34:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Chulap - jeszcze raz dzieki za zrozumienie i umozliwienie dobrej zabawy w fotografie z kulturą i rzeczowo. Bo naprawdę focenie to przyjemność, rozmowa o fotkach to część degustacji. No może z wyjątkiem pewnych osób, które uważają, że ich fotki to aksjomat niepodlegający dyskusji:) Pozdr
fotografia cyfrowa
chulap 2009-06-02 09:05:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ederlezi :-))
Pewnie pokażę, jeśli zdążę... nawet jeślibym miał dostać szereg krytyk negatywnych. Pamiętam, jak zaczynałem publikować na OB "Ludzi", podobne opinie się sypały. Później, udało się zrobić troszku lepsze zdjęcia, nie rewelacyjne, ale przynajmniej niezłe MZ. Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-06-02 08:59:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no to juz chulap nam pokaze , trzymam kciuki.
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-06-02 08:46:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a może da? ))))
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-06-02 08:41:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wg mnie nie da sie tam teraz zrobic dobrego zdjecia , nie w tych okolicznosciach przyrody.
fotografia cyfrowa
tomi 2009-06-02 08:41:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
w moim zdjęciu też padła sugestia powrotu ale nie ma jak inaczej wykadrować
czasami łatwo powiedzieć jak się nie widzi całego miejsca
a warunki często nie pozwalają
trzeba szukać dalej i robić swoje
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-02 08:39:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@chulap
bez wizji lokalnej trudno jednoznacznie rozstrzygać, ale ja bym nie prowadził tego pasa w centrum, ale bliżej krawędzi. Może zmienił kąt (bardziej w prawo). Przy takim kącie, to amputacja lewej MZ.

A najlepiej poszukać zupełnie innego kadru... ;)
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-02 08:35:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@on70&gerwazy24

odp: drzewa

(kurtyna ;))
fotografia cyfrowa
chulap 2009-06-02 08:33:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję wszystkim jeszcze raz. To chyba naszczegółowiej rozpracowane zdjęcie mego autorstwa (pewnie za sprawą dobrej KK EPHOMOC). Może jeszcze na koniec poproszę o jakieś sugerencje kadrowe (mogę wrócić na to samo miejsce i próbować). Może zmiana perspektywy? Dla mnie wydaje się to niełatwe zważywszy, że po lewej, zmieniając kąt widzenia napotkam dom w budowie, który zupełnie nie współgra, po prawej brzydkie zarośla. A może tam nie wracać i nie tracić czasu? Choć myślę, że w ostatecznym rozrachunku, warto było zrobić to zdjęcie, więcej, warto było je opublikować (pomijając aspekt sentymentalny).
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-06-02 08:31:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja za @on70.))))
fotografia cyfrowa
on70 2009-06-02 08:29:08 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
tylko niech mi szanowni krytykujący podpowiedzą,cóż KONKRETNIE w tym drugim planie jest tak bardzo burzącego tą statyczność planu pierwszego?Bo ja śmiem twierdzić,że jak bym w kilka fachowych zwrotów ubrał teoryjkę,że dynamicznie falująca trawa z planu pierwszego,jest w opozycji do statycznych drzew planu drugiego,to też kilka plusików bym zebrał :))) zdjęcie takie sobie mz
fotografia cyfrowa
llkkww 2009-06-02 01:07:56 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
myslę ze to zdjecie nie jest chore na brak spójności...ów zdiagnozowany brak spójności jest raczej efektem ubocznym objawem choroby - braku koncepcji...spójnej koncepcji...bo i pole ładne i pagórki urocze i chmurki urokliwe.
a moze nie tyle braku spójnej koncepcji co braku wizji...tego błysku, bez którego nie ma żadnej fotografii.

fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-01 23:49:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@witez - a tu jest taki bardziej ciekawy temat:

http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-411249.php

Nie sądzę...
fotografia cyfrowa
witez 2009-06-01 23:26:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wg mnie to zdjęcie jest po prostu nudne.Można pisać o jego dynamicznych i statycznych aspektach, o liniach,podziałach i symetrii ale jeśli na fotce nie ma czegoś ciekawego,to po prostu fota jest zepsuta.Pejzaż musi być naprawdę niebanalny i do tego zrobiony w dobrym świetle aby stanowił samodzielny temat, w innym wypadku może być jedynie tłem dla innego tematu głównego.Czegoś Wam tu brakuje?Mi też,ciekawego tematu.
fotografia cyfrowa
auto_joker 2009-06-01 22:43:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niezla KK. wniosek nasuwa sie jeden. na przyszlosc Drogi Autorze musisz tłumaczyć chłopu żeby inaczej orał ... :-)
fotografia cyfrowa
amijaa 2009-06-01 22:31:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Uczucie ciepła i zimna, coś surowego a nawet przerażającego jest w tym zdjęciu...
fotografia cyfrowa
vilgefortz 2009-06-01 21:10:04 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
ale światło było fajne, robiło się ciepłe. Mam też wrażenie że piksele widać gołym okiem.
fotografia cyfrowa
capa 2009-06-01 21:10:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nieustajaco zaparaszam przez caly czas.
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-01 21:07:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@capa - jesteś skarbnicą wiedzy - mam nadzieję coś uczknąć, nie tylko poprzez oglądanie Twych prac... ;)

Ja też mam przekonanie poparte doświadczeniem, że wnikliwa dyskusja - na obojętnie jaki temat - w penym momencie musi stać sie akademicka (przynajmniej w zakresie precyzji), bo inaczej bedzie jałowa...
fotografia cyfrowa
Rafi083 2009-06-01 21:01:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chulap plus za kulturę... :) Też czegoś się nauczyłem :))

Pozdochłopaki!!
fotografia cyfrowa
chulap 2009-06-01 20:52:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dzięki EPHMOC. Zostawiłem je tylko ze względu na Twoją krytykę. Gdyby nie ona pewnie już bym je skasował.
Do SAPPHIRE - spokojnie, nie obrażę się (wyjaśniam tylko, że wszystko w tym zdjęciu było zamierzone, może nieudolnie, ale świadome) Pozdrów Twojego rozmówcę.
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-01 20:44:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@chulap - już widać, że zrobiłeś bardzo... ważne (!) zdjęcie ;) A ja się ciesze, ze też sie ciut przyczyniłem do tej ciekawej i ważnej dyskusji... :)
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-06-01 20:40:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Capa - zostaw cos dla innych:)
fotografia cyfrowa
capa 2009-06-01 20:37:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
coz, nie ma tematu, aby faktycznie nie zejsc na akademickie dywagacje, tak naprawde o niczym istotnym. a przede wszystkim nie wnoszacym niczego wartosciowego dla autora zdjecia. A to jest istota. Twoja krytyka jest trafna (i to wspaniale, ze sie z nia zgadzasz i utozsamiasz...) i oczywiscie masz racje. Ps. akurat zajmuje sie fotografia od ponad 30 lat, dlatego nie mam ochoty i zamiaru "rozmawiac" bezprzedmiotowo.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-06-01 20:37:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ederlezi - widzisz... ja uwielbiam rozmawiac o fotkach , dyskutowac, analizowac. Na OB chyba o tym zapomnielismy ile moze nam dac taka rozmowa "z kultura i rzeczowo", w przeswiadczeniu o wlasnej nieomylnosci, czy doskonalosci Pozdr
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-06-01 20:30:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
akademicko sie zrobilo troche z ta dyskusja sapphire z rozmowca.
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-01 20:26:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@truthfulness
1. Nie muszę się odnosić do każdego zdania, które napisałeś ;) Np. nie muszę komentować stwierdzenia, że moja kk jest trafna, bo... sie z tym zgadzam ;D (chyba nie jesteś zaskoczony...) Odniosłem się do tego fragmentu, który mnie zbulwersował - dlaczego masz mi robić z tego zarzut to nie wiem...
2. Jeśli pisząc, iż zaczerpnąłem kk z publikacji nie mialeś na myśli tego, ze ją przepisałem, to co miałeś na myśli?!!!!!!!!!!!!! Dla mnie to jest prymitywna insynuacja - informuję Cię, ze kk powstała spontanicznie "z głowy"...
3. Którego pojęcia z mojej kk nie rozumiesz? Z chęcią wyjaśnię ;)
fotografia cyfrowa
chulap 2009-06-01 20:20:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Spokojnie. Z zainteresowaniem przeczytałem komentarze i krytyki. Przypomniało mi się pewne ciekawe wydarzenie z czasów studiów. Na wykładach Logiki jeden ze studentów popełnił błąd (nie pamiętam w tym momencie jaki). Profesor zadowolony powiedział: b. dobrze, że ten błąd został popełniny, dzięki temu inni będą mogli się czegoś nauczyć.
Przyjmuję wszystkie krytyki, komentarze... O jedno tylko b. proszę: kulturę!!! Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
truthfulness 2009-06-01 20:15:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@EPHMOC: nie dotyczy to tylko ciebie, ale znacznej wiekszosci ludzi, nie tylko na obiektywnych. Czytasz selektywnie, co nie jest absolutnie zarzutem. Tak, juz teraz jest... Natomiast o twojej krytyce napisalem, ze jest trafna, bo to prawda. Co oznacza, ze przyznalem racje. I dlaczego do tego sie nie odniosles, lecz tylko do wybranego elementu, ze jest skads przepisana?!. Gdyz ten tobie juz nie odpowiada... Otoz niczego takiego nie napisalem, ze jest skads przepisnana, lecz zaczerpnieta, a to zasadnicza roznica. Dlaczego wiekszosc osob przeinacza i rozumie lub dostrzeba tylko to, co chce zobaczyc? BTW. lopatologicznie dla proletariatu moge napisac, gdyz to zadna ujma, to tak a propos jednego z twoich spostrzezen.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-06-01 20:10:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Do autora zdjecia: Moj rozmowca stwierdzil (po powiadomieniu go o opublikowaniu naszej rozmowy):
Wiesz... pojechalem troche po zdjeciu
;p i szkoda mi autora.
Wspolnie przepraszamy autora i serdecznie pozdrawiamy:)
fotografia cyfrowa
yamatachi 2009-06-01 19:51:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dla mnie niebo wprowadza niesamowity spokój....
dołu za dużo
ostrość kuleje
[pozdrawiam]
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-06-01 19:33:45 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@truthfulness - jesteś w błędzie... Może trochę niezgrabnie napisałem, ale pomysł, ze ona jest skądś przepisana jest żenujący...
fotografia cyfrowa
rysiek54 2009-05-31 16:35:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zgadzam się z krytyką , jest pouczająca.
fotografia cyfrowa
majalas2 2009-05-31 11:04:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
*Chulap...dołączam się do Twoich słów. Na tym portalu też uczę się dzięki kulturalnej i życzliwej podpowiedzi...i nie tracę nadziei, że dzięki tym podpowiedziom będę robić lepsze zdjęcia :) Pozdrawiam i życzę powodzenia.
fotografia cyfrowa
chulap 2009-05-31 10:38:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dodam jeszcze, że za to lubię ten portal. Są tu ludzie, którzy doradzą, kulturalnie podpowiedzą.
Lightman - z gazikiem będzie trudno, o drabinie pomyślę. Dzięki.
fotografia cyfrowa
lightman 2009-05-31 10:29:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Bardzo dobra KK,pozwalająca na dostrzeżenie problemu.
Tego typu pejzaż,nie jest łatwym kawałkiem chleba,wbrew jego prostocie.
Tutaj,myślę że wyższa perspektywa(drabina albo dach łazika?),poprawiłaby nieco kompozycję..
fotografia cyfrowa
mjasiewicz 2009-05-31 10:11:18 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Widać myślenie przy foceniu. Generalnie kk bardzo treściwa i trudno się nie zgodzić. niemniej w focie podoba sie gra wertykalnych linii dołu i poziomych pasm chmur. Faktycznie efekt jest osłabiony przez ciążące z prawej krzuny. Ale całość mz na +
fotografia cyfrowa
chulap 2009-05-31 10:09:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No właśnie czytam i próbuję się w tym połapać. Mógł wyglądać inaczej, wiem i wiedziałem to zanim wstawiłem. EPHMOC, Kobra dzięki!!! Będę próbował, aż w końcu coś wyjdzie. Jeszcze raz dziękuję wszyskim.
fotografia cyfrowa
kobra 2009-05-31 10:04:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dostales super naukowa krytyke.
Dowiedziales sie czegos wiecej?
Kadr ten mog innaczej wygladac.
Podam link.
fotografia cyfrowa
EPHMOC 2009-05-31 09:49:11 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
kk
fotografia cyfrowa
kris_wit 2009-05-31 09:38:17 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Niezłe,ale też uważam ,że czegoś tu brakuje ,i też nie wiem tak naprawdę czego :)
fotografia cyfrowa
chulap 2009-05-31 09:13:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja też specjalistą od pejzaży nie jestem, więcej to pierwsze próby w moim wykonaniu. Też uważam, że czegoś mu brakuje, tylko własnie Czego (?). Dzięki.
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-05-31 09:11:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
co prawda nie jestem specjalista od pejzazu, to jednak porownujac to zdjecie do innych w kategorii pejzaz , mam wrazenie , ze czegos mu brakuje.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa