fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPejzażfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
kasokd / Zachód
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:kasokd
Tytuł:
Data publikacji:2009-10-25 20:11:31
Liczba wyświetleń:452
Ocena średnia:0.4
Liczba punktów:3
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
14
Kategoria:Pejzaż
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
on70 2009-11-03 09:56:43plusplusplus
fotografia cyfrowa
postaram się w kilku zdaniach wytłumaczyć,bo to co napisał poprzednik w krytyce,ma się nijak....
Po pierwsze podział kadru,czyli ponad 2/3 to jest nieciekawe,puste niebo,z jeszcze mniej ciekawym słońcem na tym niebie.Trzeba by spróbować przykucnąć i umieścić w kadrze więcej łąki,np. z jakimś ciekawym kamieniem na pierwszym planie
Po drugie wszystkie linie w kadrze przebiegają poziomo,spłaszczając bardzo zdjęcie...w fotografii krajobrazu,jest to bardzo ważne,żeby linie dróg,pól,drzew,czy inne,układały się w kadrze pionowo,prowadząc niejako wzrok widza w głąb kadru.Taki układ daje złudzenie głębi,przestrzenności zdjęcia,a o to chyba w fotografii chodzi,czyli żeby w przestrzeni dwuwymiarowej pokazać trójwymiarowy świat...
Trzeci wreszcie aspekt,to zbyt silne słońce,które po pierwsze spowodowało powstanie tzw. przepalenia,choć ja akurat nie jestem "tępicielem przepaleń",natomiast skierowanie obiektywu prosto w tak intensywne źródło światła owocuje przeróżnymi blikami,zafarbami i innymi efektami świetlnymi,widocznymi na trawie.W jednym miejscu jest ona zielonkawa,w innym różowa,itd.
Zaradzić temu może w niewielkim stopniu zastosowanie filtrów,a najlepiej po prostu nie umieszczać słońca w kadrze,lub jeśli koniecznie chcemy to zrobić,to tylko wtedy,kiedy słońce jest nisko nad horyzontem i nie świeci tak intensywnie...to tyle,pozdrawiam i zachęcam,do tego,żeby nie denerwować się na krytyki,tylko spróbować popracować nad zdjęciem :)
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-02 23:52:12plusminus
fotografia cyfrowa
nie masz co liczyc na zadne oswiecenie... szlachta nie bedzie brudzic rak klepiac klawiore pod jakims marnym zdjeciem ;-) powiem Ci szczerze, ze moim zdaniem ta fota ma potencjal... tylko... ja na Twoim miejscu poszedlby tam jeszcze raz i zrobilbym ten sam kadr, doslownie identyczny przy zachodzie lub wschodzie slonca... nie wiem jakie polozenie jest tej miejscowki. badz wyciagnij slonce calkowicie z kadru... a jesli chcesz miec koniecznie to slonce to nie moze Ci ono tak bezkarnie swiecic po oczach... chodzi mi o filtr... bo to wlasnie to swiecenie po oczach psuje caly kadr i mysle, ze to z tego wzgledu poprzednicy tak ocenili ta prace.. pozdrawiam
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-03 18:59:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no dobrze masz racje, ze zdjecia z droga, ktore prowadzi widza jest ciekawsze... ale ta droga jest tam gdzie jest i autor nie mogl jej przeniesc.. nie chce sie klocic. zgadzam sie z Twoim KK, tylko ze mysle.... zdjecie i bez tych kombinacji z przemieszczaniem drogi i stawianiem pagurkow moglo byc ciekawe... glowny blad to slonce wpadajace z ogromnym impetem w oko widza... i to ono zmienia kolory i reszte... a zdjecie nawet jesli kadr jest Twoim zdaniem nieciekawy, moim jest nawet fajne. autor chcial zrobic ciekawe zdjecie z tego miejsca, tych drzew.. ale nie wyszlo mu ze sloncem... pewnie jakby chcial zrobic zdjecie tej drogi to by sie przemiescil... a my mowimy o tym konkretnym zdjeciu, a nie o tym co mogloby byc jesli autor zrobilby inne...
fotografia cyfrowa
on70 2009-11-03 17:56:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
chyba oglądamy różne zdjęcia,bo ja widzę,że właśnie przebiega tam droga,na co wskazują drzewa,a zdjęcie właśnie nie ma potencjału kiedy jest takie płaskie
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-03 17:42:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ono70 pow...Po drugie wszystkie linie w kadrze przebiegają poziomo,spłaszczając bardzo zdjęcie...w fotografii krajobrazu,jest to bardzo ważne,żeby linie dróg,pól,drzew,czy inne,układały się w kadrze pionowo,prowadząc niejako wzrok widza w głąb kadru.Taki układ daje złudzenie głębi,przestrzenności zdjęcia,a o to chyba w fotografii chodzi,czyli żeby w przestrzeni dwuwymiarowej pokazać trójwymiarowy świat...
no ale to jest zdjecie wlasnie z liniami poziomymi i jako wlasnie takie ma potencjal... czemu piszesz ogolnie o pejzazach... przeciez tam nie ma zadnych drog.... sugerujesz, ze autor powinien zrobic zdjecie tego miejsca w innym miejscu... gdzie logika??
fotografia cyfrowa
talunia 2009-11-03 12:39:17 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
prponuje zastosować się do bdb krytyki ono70, a będzie lepiej.....no i przede wszystkim oglądać, czytać, próbować i nie zrażać się opiniami :)
fotografia cyfrowa
qixu 2009-11-03 04:49:05 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
wcale tak zle nie jest. na pewno troche rzeczy trzeba poprawic, uwazam podobnie jak korpa1. Mi podoba sie kolorystyka, drzewa i dalszy plan w oddali, czyli wiekszosc zdjecia. nie zrazaj sie zlymi opiniami i kombinuj dalej
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-03 01:46:34 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-02 23:53:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie widzialem tytulu..... sorrry... to nie jest zachod slonca... musialbys troche jeszcze poczekac... i wtedy statyw, filterek na czapke i naswietlanko, bo kadr naprawde jest fajny...
fotografia cyfrowa
kasokd 2009-10-26 14:58:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Czemu słaba? Oświećcie mnie? Bo ostatnie drzewo na lewo ma 4 pixel od góry za ciemny?
fotografia cyfrowa
gregsk 2009-10-25 22:50:58 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Andrzejch 2009-10-25 22:47:41 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
słaba fotografia
fotografia cyfrowa
leman 2009-10-25 21:55:21 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
ant_z 2009-10-25 20:25:44 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
jacky 2009-10-25 20:24:04 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
marne
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa