fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPozostale zdjeciafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
sapphire / Keep Clear
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:sapphire
Tytuł:
Data publikacji:2009-11-12 13:52:23
Liczba wyświetleń:806
Ocena średnia:1
Liczba punktów:5
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
61
Kategoria:Pozostale zdjecia
Aparat:

szkło tokina 28-70

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 16:37:42
fotografia cyfrowa
Skimi - dzięki za kk - czegoś takiego właśnie oczekuję i to świadczy o szacunkun do autora zdjęcia.
Z kk zgadzam się absolutnie w większości punktów w niej zawartych. Tytułem wytłumaczenia. Życie nie jest takie proste jakbyśmy chcieli. Tę flagę wywieszają tylko kilka razy w roku w tym miejscu. Pogoda to loteria w tym kraju. Takich miejsc niestety nie ma wiele - biorąc pod uwagę takie elementy jak: napis na czarnej asfaltowej drodze, klub konserwatystów (stąd moja uwaga, że zależało mi na PD dlatego odżałowałem to okno u góry), no i oczywiście brytyjską flagę. Wszystko razem w tym samym czasie. Również miejsce z którego fociłem nie było łatwe - praktycznie jedyne możliwe. Uważałem jednak, że warto to pokazać jako pewien dokument obrazujący aktualne nastroje społeczno-polityczne w UK. Zdjęcie zgadzam się nie jest doskonałe - nie uznaję jednak zabiegów takich wklejanie, bądź usuwanie okien, budynków, czy innych fragmentów architektury.
Sama ulica jest wbrew pozorom niesamowicie ruchliwa. Sam już nie wiem jak długo czekałem na ten moment pustki. Udało mi się to jednak. Dlatego biorąc wszystkie za i przeciw uwqażam, że warto było wyciągnąć aparat:) Jeszcze raz dziekuję i pozdr
fotografia cyfrowa
skimi 2009-11-14 08:43:48plusminus
fotografia cyfrowa
czytam, że był pomysł - do długiego wyłuskiwania. Fotografia jednak kiepska mz. Okna szkoda, flaga z niebem się zlewa niemiło, a attyka (czy jak to zwał) ostatniego domku w krzakach 'skąpana', punkt dojścia perspektywy rozczarowujący, kompozycja przyuliczna standardowa. Biorąc pod uwagę fakt, że takich widoków poranną porą (choć pewnie nie tylko) można tam trafić wiele uważam, że Ci nie wyszło :)
Jeśli chodzi o plusy to drzwi ładnie niebieskie ;))
Co by Ci tu poradzić? ;) Może pomyśleć minutę dłużej przed zrobieniem zdjęcia nad jego organizacją ;))
Mi kiedyś dobry fotograf powiedział, że dobrego fotografa poznać po tym kiedy nie wyciąga aparatu ;))
Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-13 09:37:54plusplusminus
fotografia cyfrowa
ten portal wg Ciebie nie ma sensu?? sensu nie maja Twoje wypowiedzi i ta praca bynajmniej.. moze by miala gdyby nie Twoje wypowiedzi. zwlaszcza to, ze nie zamierzasz komentowac wypowiedzi widzow, a robisz to nagminnie... swiadczy to o Twojej niekonsekwencji i o tym jak usilnie starasz sie, zeby wszyscy mieli taki sam tok myslenia jak Ty... brakuje Ci przyjaciol??, czujesz sie samotny?? dawno Ci ktos nie powiedzial, ze jestes w czyms dobry?? skoro ta praca zostala tak dobrze oceniona przez zagranicznych znawcow fotografii. to moze to za wysokie progii na nasze slowianskie nogi, hmmm?? flaga brytyjska i keep clear... naprawde wiem o co Ci chodzi i napewno wszyscy to dobrze kojarza... tylko ze temat nie jest az tak dobrze przedstawiony jakby to Tobie sie wydawalo... i... jak to powiedzial irlandzki komik... jak sie nie podoba to ryanair, 1pound and fu.c off... i zastosuj sie do tej zasady... jesli nam sie nie podoba to daj sobie spokoj i nie szukaj poparcia a sile. wiem, wiem... zaraz napiszesz, ze nie szukasz poparcia. no to nie szukaj zrozumienia na sile...pozdro








fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 04:36:32
fotografia cyfrowa
Mam nadzieję, że już nikt nie będzie komentował tego zdjęcia. Dlaczego? Bo ten portal powoli nie ma sensu. Obiektywizm, merytoryczność to często farsa tutaj.
Keramodnor - kiedyś pod jednym z opublikowanych moich zdjęć postawiłeś mi ocenę 0. Fotka ta na 2-ch zagranicznych portalach uzyskała najwyższe noty. Na Onephoto również pozytywnie ją przyjęto. Ocenił je pozytywnie również brytyjski fotograf, który zaliczany jest do wybitnych w tej dziedzinie. Ale oczywiście inni to idioci. Rodzi się pytanie - jaką wartość mają Twoje oceny?
Bawisz się w jakieś socjotechniczne zabiegi, montujesz coraz to nowe TWA. Podkreślasz swój szacunek do innych a jednocześnie serwujesz pseudokomentarze zasłaniając się brakiem czasu.
Ja też nie mam go za dużo dlatego jak już się decyduję na ocenianie, zwłaszcza negatywne to z szacunku dla tej drugiej osoby i siebie samego piszę merytoryczne uzasadnienie.
Ja nie tworzę mitów o swoim mistrzostwie. Robię zdjęcia i staram się o nich dyskutować.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 00:15:28
fotografia cyfrowa
Nie zamierzam komentować poniższych wypowiedzi. Zdjęcie zawiera pewne treści, być może są one za trudne lub niezrozumiałe (chociaż wątpię) ale OB to dziwny portal. Być może trzeba mieszkać w UK i być obcokrajowcem, nie wspominając o kwestiach rasowych aby dostrzec zmiany jakie zaszły w ostatnim czasie w tym kraju. O tym też mówi to zdjęcie.
Cross zastosowany w tym zdjęciu nie jest cross processingiem ale tzw. krosowaniem przy obróbce cyfrowej (patrz fotografia cyfrowa!!!). Objawia się to głównie świadomą zmianą (przekłamaniem)kolorystyki i kontrastu. Dla niezorientowanych dostępnych jest on line szereg turtoriali do różnych softów. Na koniec - to nie ja ośmieszam się publikując to zdjęcie. Oczywiście nie zamierzam go kasować. Aha no i pozdrawiam wszystkich - geniuszy fotograficznych też.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 20:54:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Robert - tutaj już przestało dawno (a może od początku) chodzić o to zdjęcie. Przy okazji - zgadzam się mój angielski nie jest doskonały (tylko 9 lat nauki w tym kilka na poziomie studiów wyższych). Tutaj w UK to za mało i uczę się każdego dnia - aczkolwiek komunikuję się z mieszkańcami tego kraju.
Odnośnie zdjęcia - przecież każdy ma prawo odbierać je jak chce. Każdy też ma prawo o nim rozmawiać, autor (który nota bene ma swój nick) także.
Pozdr
fotografia cyfrowa
Robert 2009-11-14 20:46:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze - dziwnie mocno upierasz się, ze to zdjecie obrazuje pewną sytuację. Ja chyba jestem strasznym prostaczkiem, bo nie widzę ani pierwszego, ani drugiego, ani tez żadnego następnego dna w tym zdjeciu. Dla mnie nic ciekawego, ot szara angolska uliczka, coś tam napisane. Czy przypadkiem nie epatujesz się nadmiernie z powodu mocno powierzchownej znajomosci angielskiego? Bo jesli nie, to może objaw nam, co to za ukryta treśc jest w tym zdjeciu?
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 19:26:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kera - to nie ja powiedziałem o Twoich fotkach "pseudo artystyczne eksperymenty''. Ja z zasady nigdy nie jestem zadowolony z moich zdjęć. W Twoim przypadku to raczej niemożliwe geniuszu Ty mój.
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-14 19:18:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
buhahaha,

Kolejny argument personalny, baba w brzuchu i brak faktów.
Ale jest zabawnie. To ja chyba z 5.000 nicków pamiętam od lat i ścigam tych wszystkich biednych ludzi.

Zacznij robić lepsze zdjęcia. W przeciwnym razie nie będę zdolny do wyprowadzenia Ciebie z błędu.
Pa.

fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-11-14 19:13:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kera, ale płeć piękna nie narzeka.))))
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 19:08:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie będę Ci sugerował już co powinieneś z tym zrobić.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 19:07:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kera - to Ty cały czas się wypłakujesz i narzekasz. Ostatni Twój żałosny koment to także brak klasy, stylu i poziomu. A pomyśleć, że wszystko zaczęło się od mojego odmiennego zdania na temat pewnego portretu (nie pamiętam już autora). Od tego czasu tropisz mnie, odwetujesz - i to nie tylko pod moimi zdjęciami, dotyczy to także moich komentarzy i krytyk. To jest jak psychoza maniakalna w Twoim wykonaniu.
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-14 18:57:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
No to sprawdź pod względem znaczenia trzy zdania i wskaż, które ja napisałem poniżej:

1. Zamiast pisać do mnie pod tym zdjęciem argumenty personalne, a następnie PW, kup sobie wiertarkę z długim wiertłem i powierć sobie w ścianach.

2. Zamiast pisać do mnie argumenty personalne pod tym zdjęciem , a następnie PW, kup sobie wiertarkę z długim wiertłem i powierć sobie w ścianach.

3. Zamiast pisać do mnie argumenty personalne pod tym zdjęciem , a następnie w PW, kup sobie wiertarkę z długim wiertłem i powierć sobie w ścianach.

---------------
Resztę tyradki pominę z braku czasu. Chyba, że sobie życzysz faktów i argumentów merytorycznych, to zadaj konkretne pytanie, bo się gubię w Twoim narzekaniu.
;-)
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 16:49:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Keramodnor - napisałeś o argumentach personalnych i PW dając do zrozumienia w domyśle, że mail do Ciebie był pełen personalnych i obraźliwych epitetów. To znowu socjotechnika się kłania Kera - traktuj to personalnie jak chcesz. I jeszcze jedno naprawdę personalnie to Ty do mnie się zwracasz pełen arogancji. Ciągle piszesz o ocenach - chyba niczego nie zrozumiałeś.
Na koniec... dzisiaj dla zabawy przejrzałem Telegraphluxury (dzisiejszy). Wiesz dlaczego? Liczyłem kikuciki u modelek:) Pomyśleć, że ktoś za to zapłacił nawet. I to jest mój własnie dystans do Ciebie.
Pozdr Kera
fotografia cyfrowa
socha 2009-11-14 16:46:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
,,Zachód był zawsze dumny ze swoich standardów ochrony praw człowieka i z przyznania schronienia prześladowanym osobom. Odwołanie się do praw człowieka skatalizowało imigrację,,

,,Zachodnia Europa przeszła przez dwa główne etapy w niedawnej historii imigracji. W pierwszym etapie europejscy przywódcy źle osądzili efekty imigracji, a w drugim błędnie ocenili jak ciężko będzie zatrzymać jej dotychczasową dynamikę,,

,,Postęp technologiczny też zmienił imigrację. Przystępność podróży przekształciła miesięczną lub roczną drogę w godzinną lub kilku-dniową podróż. Główne europejskie linie lotnicze oferują bezpośrednie rejsy łączące Europę z Bliskim Wschodem i Azją. Nawet po tym jak imigrant już przybył do celu może on być w stałym kontakcie z ojczyzną telefonicznie,przez internet lub poprzez telewizję satelitarną [11] Może też pojechać do domu na wakacje. Podczas gdy w przeszłości imigranci nie mieli wyboru i musieli się asymilować w docelowym kraju dzisiaj mogą utrzymać swoją rodzinną tożsamość z pominięciem narodowej tożsamości ich nowego domu,,


Te trzy cytaty są zachętą do przeczytania interesującego artykułu:
http://www.europa21.pl/wiadomosc/11783- ... ropejskiej

oczywiście polecam tylko tym, którzy chcą wiedzieć
fotografia cyfrowa
socha 2009-11-14 16:38:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
o zdjęciu: słabiutkie, człowiek niezbędny (wiadomo jaki)
o temacie: ostatnio dosyć ciepły,
obraz zdecydowanie jest o czymś, jest historia.... jeśli nic nie wiem, to o wszystkim mogę powiedzieć: jest o niczym
w zeszłym miesiącu, tuż za rogiem http://news.bbc.co.uk/1/hi/england/manchester/8300431.stm
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-14 14:57:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
gerwazy Ty szybko-wytryskowcu, dałeś ciała.)
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-14 14:26:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Przemyśl sobie swój tekst do mnie, ten po mojej ocenie - to były personalne patyczki. Następnie napisałeś do mnie PW - strasznie zakręcony jesteś. Może chcesz jeszcze do mnie zadzwonić w sprawie tej oceny? Nic nie pisałem o tym co było w PW, także nie mam pojęcia po co podajesz treść, bo nie ma co dementować, a chyba dziełem literackim to nie jest.
;-)

Oczywiście nie ukrywam, że w trakcie rozmowy z adwersarzem lubię oglądać i oceniać jego zdjęcia. To przybliża człowieka i jego sposób patrzenia na świat. Ot taki portal. Lubię.
Weź trzy oddech i się poprawi samopoczucie.
;-)
fotografia cyfrowa
corazon 2009-11-14 11:02:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
sapphire: się nie przejmuj, tu od dawna sami fachowcy co potrafią knoty do VP przenosić ( vide obecne VP )
Fota ma coś z czystości fotograficznej...
fotografia cyfrowa
on70 2009-11-14 08:25:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no tak!...z jednej strony za mało bruku,poprzecinanego cieniami ulicznych akcesoriów typu lampy,słupki parkingowe,itp,nie ma do czego dorobić treści...a więc ęąArtystom się nie podoba...z drugiej strony nie zachodzi tutaj piękne słoneczko,nie ma też żadnego ptaszka,ani motylka...czyli LOBBY SŁABO-PTASIEMU(to określenie fotografujących przyrodę,używane przez jednego z wybitnych ęąArtystów),też nie bardzo to zdjęcie pasi...:)))...kurczę!masz problem Panie Autorze :))),pozdr
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 07:46:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-11-14 07:46:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kera Ty krętaczu, dałeś ciała.)
fotografia cyfrowa
gerwazy24 2009-11-14 07:41:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fota jak fota.)
Ty dziękuj, ze broni nie mają.Jak by się do giwer dorwali, ległbyś na tym asfalcie.)))
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 07:36:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Korpa1 - ja też przepraszam:) Ale jak to między facetami - ''daliśmy sobie po razie'', jak to mówią a teraz trzeba żyć dalej. Pozdr:)
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-14 07:21:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Keramodnor - tworzysz znowu jakies mity więc cytuję moje PW do Ciebie:
Witam!
Udzieliłem publicznej odpowiedzi na Twój komentarz i obraźliwy epitet. Nie sądziłem że zniżysz się do takiego poziomu. Przy okazji zostało jeszcze kilka zdjęć w moim PF - możesz dalej odwetować.

Co jak widzę sukcesywnie czynisz pod moimi zdjęciami. Sam siebie określasz. Osobiście nie lubię zespłu Lady Pank ale tytuł jednej z ich piosenek znakomicie obrazuje Twój poziom.
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-14 01:42:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
przepraszam za ten irlandzki zart.. ponioslo mnie.. chamsko postapilem...jakos mnie ta dyskusja poniosla... jakie by nie bylo duzo szumu w okolo... cos mi sie kojarzy, ze to nie pierwszy raz taka sytuacja przy Twoich pracach, isnT it??
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-14 01:28:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zamiast pisać do mnie pod tym zdjęciem argumenty personalne, a następnie PW, kup sobie wiertarkę z długim wiertłem i powierć sobie w ścianach.

Tylko nie rób już zdjęć.
;-))))
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 23:14:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
vilgefortz - nieee no nie jest tak źle, linczu jeszcze nie było:) Pozdr
fotografia cyfrowa
vilgefortz 2009-11-13 23:07:25 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
napis w kontekście czystości na ulicy ma sens ;) , przesadzacie z tą krytyką.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 22:36:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
AoP - zgadzam się:) Może nawet ciutkę wcześnie bym go ustawił. W międzaczasie na PW w trakcie dyskusji z kimś innym wytworzyła się jeszcze jedna koncepcja tej fotki z trochę innym ustawieniem kamery. Thx
fotografia cyfrowa
AoP 2009-11-13 22:28:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jakiś facet z walizka na wysokości ogrodu
przed tym zielonym światłem ,
wtedy byłby prawdziwy " keep clear"
tak MZ
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 21:47:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
White_Dragon - wielki człowieku i miszczu użyłem w mojej wypowiedzi pewnej hipotezy myślowej. Nie uwłaczając żadnej nacji ani rasie. Ale jak to dla Ciebie za trudne to dzwoń do Prokuratury i zgłoś planowanie usiłowania zabójstwa - raczej nieudolnego, co nie podlega karze z uwagi na nierealność tegoż czynu. Widzisz... raczej nie oczekuję, że zrozumiesz to zdjęcie, jak wiele innych rzeczy. Ubawiłeś mnie chłopczyku:)
fotografia cyfrowa
White_Dragon 2009-11-13 21:30:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@sapphire - człowieczku co tak dużo szumu do tego miernego zdjęcia robisz. Na siłę próbujesz je utrzymać na fali. 231 i dalej tylko Ty rozumiesz jego przekaz - zastanów się. Co do Twojego "szacunku" jak Ty to nazywasz, masz zamiar cyt. " .. przejechać murzyna .. z całym szacunkiem dla czarnoskórych .. " , "błąd tłumaczenia" nazywasz dnem, po czym jedziesz wszystkim od chamstwa. Po prostu mi Cię żal.
Zgłaszam do moderacji za obraźliwe treści.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 19:27:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Keramodnor - akurat dumny jestem z tego, że jestem Polakiem. Nigdy nie godzę się na brak szacunku w stosunku do Polaków. Także nie godzę się na brak szacunku pomiędzy Polakami. Nigdzie też nie napisałem pod tym zdjęciem o Polakach ani też o Tobie. W kk napisałem o zdjęciu w kontekście Twoich zachowań bo staram się dostrzec w nich jakiś sens. Ty zdobyłeś się na obraźliwy epitet i odwet pod innym zdjęciem. Chyba dalej Cię nie rozumię... z całym szacunkiem i szczerze.
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-13 19:00:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
... jeszcze jedno pisz polaczku o zdjęciu, a nie personalnie o mnie i Polakach.
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-13 18:48:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Może to jest i trutorjarne jakieś. Jednak nie widzę tu efektu crossowania.
Może jednak pomyliłeś pliki?
;-)

fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-13 18:44:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
aaa
fotografia cyfrowa
Mordecai 2009-11-13 18:06:01 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 17:58:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję za ostatnie normalne wypowiedzi.
Dzięki również dla Admina za przywrócenie zdjęcia do galerii (bez mojej interwencji).
fotografia cyfrowa
radosny 2009-11-13 17:20:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
o co tu tyle szumu? fota jak fota. pstryk taki z fajnym krosowym zafarbem i tyle. bez emocji.
fotografia cyfrowa
arturdy 2009-11-13 10:00:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ze zdjęciami jest jak z... matematyką: czasem wystarczy zastosowanie prostej definicji, twierdzenia, podstawienia i "polam" - praca jest wówczas czytelna (pozytywnie czy negatywnie to już inksza inkszość). Ale czasem - jak na rozwiązaniem zadania matematycznego - trzeba posiedzieć by znaleźć (zwykle prosty) knif i wtedy dopiero radocha z rozwiązania jest:)! To zdjęcie zaliczam do kategorii 2. - wymaga przyjżenia się, pewnej analizy, dostrzeżenia regularności i dystrakcji. Zaś co do "podobania się"... w Kobietach niektórzy widzą piękno kształtu, ja zaś znam człeka, który w Kobiecie widział przestrzeń opisaną całką potrójną;)
fotografia cyfrowa
ederlezi 2009-11-13 09:15:03 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
niezłe jest.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 04:01:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Redwhite - a może tak po polsku?
Kiedyś było takie hasło reklamowe - Polam i wszystko jasne.
Jak dla mnie wszystko już jest jasne.
fotografia cyfrowa
redwhite 2009-11-13 03:48:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dołanczam sie do oceny 0
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 02:59:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zostawiam, bo zdjęcie nie jest w konkursie piękności.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 01:47:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
MzT - akurat nie lubię burzy.
Po pierwsze - nie musi się podobać. Po drugie nie rozumię, nie chce zrozumieć to się nie wypowiadam albo pytam.
Chyba jednak usunę tę fotkę z OB, następnym razem będzie miły widoczek.
Pozdr i dziękuję za wypowiedzi.
fotografia cyfrowa
MzT 2009-11-13 01:39:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Widze, ze probujesz rozpetac wokol siebie burze. Nie wiem po co i na co.
Wiekszosci ogladajacych najzwyklej w swiecie zdjecie po prostu sie nie podoba. A Ty chcesz, zeby kazdy je zrozumial i podziwial.
Nie ogarniam.
Dobrej nocy.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 01:31:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A może jakieś konkrety? Bo napluć można każdemu w gębę bez powodu, no i przy okazji zero postawić. Tylko jaki sens...
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 01:25:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
White_Dragon - nie rób ludziom wody z mózgu. Jakie przesłanie??? Napisałem, że zdjęcie obrazuje sytuację w UK. Jakie zaprzeczanie sobie samemu??? Wiem, że po północy ale bez przesady.
fotografia cyfrowa
seth3 2009-11-13 01:24:17 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
zdecydowanie mi tu crossem nie pachnie:)
fotografia cyfrowa
vodek4791 2009-11-13 01:22:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
White_Dragon 2009-11-13 01:20:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nikt tu Ci niczego nie wmawia, to raczej Ty starasz się nam wmówić o jakimś głębokim przesłaniu. Ja tylko chciałem zauważyć, że pierwsze zdanie twojej poprzedniej wypowiedzi przeczy drugiemu zdaniu. Jak widać należy się zastanowić co się pisze.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 01:18:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
MzT - padł z Twojej strony bardzo ważny komentarz. Teraz jest pytanie, czy zdjęcie ma być zawsze łatwe w odbiorze, takie na 1-szy rzut oka? Może`faktycznie... tylko, że na OB nie sprzedajemy fotek z widoczkami. Dlatego chociażby dla zabawy można czasami coś utrudnić. Pozdr
fotografia cyfrowa
MzT 2009-11-13 01:13:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie pojmuje ani nie rozumie tresci, ktorych to niby zawiera zdjecie.
Widze, ze zaliczam sie do wiekszosci.
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 01:06:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Korpa1 - podany przez Ciebie przykład to niestety nie ta sama treść. I nie uważam siebie za geniusza:)
White_Dragon - mijamy się kompletnie na tej drodze. Przy okazji - bo to dla mnie ważniejsze niż to zdjęcie - nie wmawiaj mi na siłę rasistowskich poglądów.
Pozdr
fotografia cyfrowa
White_Dragon 2009-11-13 00:49:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A o czym ? Opowiedz mi tą historię o tym "czymś", może będzie łzawa, może piękna i ujmująca, ale zdjęcie dalej pozostanie jak na mój gust nijakie. Nie potrafię pojąć co takiego niesie za sobą przesłanie o zakazie parkowana. Jeśli dostałeś tu mandat to rozumiem pobudki dla których to zdjęcie się tu znalazło.
Twoja poprzednia wypowiedz świadczy o zupełnym braku szacunku jak to ładnie ująłeś czarnoskórych.
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-13 00:39:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kazdy widzi co jest na zdjeciu... nikt nie jest slepy ale z tego, co widac tylko w Twojej glowie to przeslanie jest az takie glebokie... lepszy efekt bys uzyskal fotografujac tabliczke cleanning in progress i murzynke lub innego polaka z miotla albo mopem. tresc ta sama ale glebiej dociera... pozdro..
fotografia cyfrowa
korpa1 2009-11-13 00:35:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no... chyba zajme sie muzyka... zaczne komponowac i upierac sie, ze jestem wspanialym kompozytorem... moze znajdzie sie ktos kto mi uwierzy i podzieli moj samozachwyt...
prawdziwi artysci zazwyczaj sa rozumiani dopiero po smierci... ale czy warto czekac...
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 00:31:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
White_Dragon - miałem nie komentować ale czasami trzeba. Większość zdjęć na OB jest o niczym to akurat jest o czymś. Ale jak za trudne to w następnym przejade jakiegoś murzyna na tym asfalcie. Z całym szacunkiem dla osób czarnoskórych. Pozdr
fotografia cyfrowa
White_Dragon 2009-11-13 00:23:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
o niczym
fotografia cyfrowa
sapphire 2009-11-13 00:17:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kera - odpowiedz brzmi jak pytanie - w tym!
fotografia cyfrowa
pablo1 2009-11-12 19:12:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie ma sie czym zachwycac
fotografia cyfrowa
keramodnor 2009-11-12 17:19:26 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Cross?
A w czym to się objawia na powyższym?
fotografia cyfrowa
kris_wit 2009-11-12 17:10:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Komentarz do zdjęcia przerósł sam obraz moim zdaniem.Jak dla mnie to zdjęcie takie sobie i o niczym szczególnym :)
fotografia cyfrowa
Mana 2009-11-12 14:00:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
He, he... tak uczynnego autora jeszcze nie spotkałam. Właściwie to "odwalił" za nas wszystkie komentarze. ;-)
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa