fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaLudzie w fotografiifotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Rafi083 / (...)
fotografia cyfrowa
Zdjęcie zostało usunięte przez użytkownika
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Rafi083
Tytuł:
Data publikacji:2010-06-14 22:44:27
Liczba wyświetleń:1241
Ocena średnia:2.9
Liczba punktów:46
Liczba poleceń:3
Liczba komentarzy
i krytyk :
74
Kategoria:Ludzie w fotografii
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Asterka 2010-07-05 22:59:46minusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Co bys zrobił, gdybys na tym wozku inwalidzkim ujrzał swoja matke, moze ojca, brata, siostre... nie daj Boze syna lub corke... CZY ZROBILBYS IM TAKIE ZDJECIE I UMIESCIL NA PORTALU OBIEKTYWNI????

fotografia cyfrowa
kris_wit 2010-06-16 20:53:16plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
Niedawno byłem w zoo.Pod jednym z wybiegów,gdzie przebywało stado pawianów była spora grupka oglądających.Ludzie rzucali małpkom banany,liście ,trawę i td.W pewnym momencie zainteresowanie powszechne wzbudziło to ,że kilka okazów zaczęło zabawiać się swoimi genitaliami.Jeden nawet (tak jak ten pan zaczął sikać gdzie popadło).Ludziska patrzyli na to z zainteresowaniem ,wielu pstrykało fotki...
Po co o tym piszę? Bo być może my ludzie lubimy takie obrazki.Niesmaczne,obrzydliwe,pokazujące i obnażające to co winno być raczej ukryte przed oczyma innych.Ale tam w zoo to były zwierzęta.
Tu na zdjęciu jest czlowiek.Życie z tego co widać bardzo go skrzywdziło ,bo każde kalectwo jest i musi być krzywdą.Zadaję sobie pytanie- czy on był świadomy ,że jest fotografowany w tej sytuacji? a jesli był świadomy,czy on tego chciał? Czy nie poczuł się niesamowicie bezradny widząc w takiej intymnej sytuacji wymierzony w siebie obiektyw aparatu?
Nie róbmy ludziom już skrzywdzonym przez los jeszcze większej krzywdy.Publikując takie zdjęcie uważam ,że krzywdę się czyni.
Wiem,że zaraz odezwą się głosy w obronie tego zdjęcia.Że to przecież ludzkie,,że to samo życie itd,itp.Naprawdę,czy niue ma już ciekawszych tematów do pokazania?Czy pomysły autora się skończyły i ograniczyl sie jedynie do pstryknięcia sikającego inwalidy?Ileż wysiłku Autor musiał włozyć w to zdjęcie?Żenada dla mnie...
Ja jestem przeciwny takim zdjęciom ,a szczególnie publikowaniu ich na tego typu galeriach.
Jestem przeciwny a te słowa tu napisane to mój głos w tej sprawie.
Wiem,że nie wszyscy się z nim zgodząale wyrazić go chciałem ,co też uczyniłem.
Pozdrawiam.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-15 18:23:54
fotografia cyfrowa
Nie będe pod swoim zdjęciem ocenał siebie....! Padło tu dużo stwierdzeń, Zniesmaczyło niektórych, inny po prostu obejrzeli i poszli, dopisywanie teorii do zdjęcia, próba pokazania że po prostu sfociłem i mam tupet pokazać...!

Ja nie prosiłem o dyskusje, jak ktoś zasugerował że wiedziałem...!
Znając ludzie i siebie poprosiłem o kulture wypowiedzi....!

Padło empatyczne zdjecię....

Padło o problemie niepełnosprawnych....

Wiecie w czym rzecz...?!

Ta fotografia mówi o Nas....! Każdy Ją po swojemu odbiera, może postawić się w roli niepełnosprawnego...! Może rzucać miesem we Mnie....! Przestać Mnie lubić za tupet...!
Czy ja go mam...?! To wasza subiektywna ocene...!

Jak mówie zdjęcie czy jest dobre technicznie czy złe to NAJBARDZIEJ MÓWI O NAS SAMYCH.....!

Dziękuję za wszystkie komentarze, krytyki....!

Pozdrawiam...!
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-14 23:44:41plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminus
fotografia cyfrowa
Rafi, patrzę na to z 2 stron - reporterskiej i czysto ludzkiej.
Z reporterskiej - nie widzę uzasadnienia, po co. Czemu ma służyć ta fota? Że gość niepełnosprawny sika? No nie jest to odkrywcze ani zjawiskowe. Znam wielu niepełnosprawnych, każdy z nich sika. Jedni są na wózkach, bo mieli wypadki, inni, bo choć wódka zabrała kończyny, to nadal chleją. Wszyscy oni sikają.
Prawdopodobnie zdjęcie osoby pełnosprawnej, sikającej, zostałoby usunięte, w sikaniu niepełnosprawnego będą doszukiwać się głębokiej myśli fizjologiczno-filozoficznej i głębszej niż strumień jego moczu sięgnie, idei. Dlaczego niepełnosprawny sika, czy sika takim samym narządem, jak pełnosprawny, czy mocz idzie bardziej w lewo, czy w prawo. Która z uciętych kończyć zmienia bieg strumienia?
Sorrki, nie widzę w tej focie uzasadnienia reporterskiego, a bardziej próbę pokazania "ja to sfociłem i mam odwagę pokazać".
A ja wstawię może głowę samobójcy nastolatka, którą odciął pociąg albo profesora Religę w trumnie - oni już nie sikają, ale przecież to takie normalne, że pociąg, jak na szynach postawi się głowę, to ją odetnie, a umarły w trumnie też nie nowość. To będzie kontrowersji.
Ale nie wstawię. Wiesz dlaczego? Ze względu na drugi aspekt - ludzki.
Rafi, jednak nie potępiam Ciebie ani nie jestem przeciw tej focie. Popieram ryzyko pokazania, ale też podaję moje zdanie, że to nie jest to, że nie ma tutaj nawet tej nutki emocji - oczywiście to moje zdanie.
fotografia cyfrowa
pawelpch 2010-06-14 23:18:16plusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
uważam..że ten człowiek,chce być postrzegany ..jako normalny..nie chciałby być wyróżniany z pośród innych..więc dlaczego by nie robić mu zdjęć? ....tym bardziej ..że każdy zrozumie że w jego przypadku..to co robi ..jest normalne ..a cały w tym sęk jak my to postrzegamy ...jak postrzegamy ..taką wyrabiamy O SOBIE OPINIE...taka scena w filmie nikogo by nie gorszyła...to dlaczego ma gorszyć..w fotografii...pozdrawiam autora..i wszystkich tu zebranych.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
PipiaTe 2010-07-06 22:37:14 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Dla mnie bezdyskusyjne jest to, że to dobre zdjęcie...
fotografia cyfrowa
AoP 2010-07-06 22:28:32 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
lektura komentarzy to kopalnia zlota,
fotka super , super, super
mierzy sie z otwarciem streetfoto ( RIP)
MZ negatywnie komentujacy nigdy nie mieli kontaktu z niepelnosprawnymi ,
mozna sie duzo nauczyc,
tylko im nie mow ze niepelnosprawni, ciezki wpierd... zaprogramowany,
wzajemny respekt to jest to.
Fotografia na 5




fotografia cyfrowa
nies 2010-07-06 13:56:54 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
bardzo wymowna fotografia
fotografia cyfrowa
pstryk1 2010-07-06 12:56:50 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Szkoda mi inwalidy, który nawet wysikać nie może spokojnie, bo go jakiś &%&$ na portal wyśle.
fotografia cyfrowa
seth3 2010-07-06 09:40:33 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
ciachnac odrobine gory;)
fotografia cyfrowa
Asterka 2010-07-05 23:04:11 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Co bys zrobił, gdybys na tym wozku inwalidzkim ujrzał swoja matke, moze ojca, brata, siostre... nie daj Boze syna lub corke... CZY ZROBILBYS IM TAKIE ZDJECIE I UMIESCIL NA PORTALU OBIEKTYWNI????

WYRAZAM NEGATYWNA OPINIE DLA OSOB CENIAJACYCH TE ZDJECIE POZYWNIE...
fotografia cyfrowa
zieliwo 2010-06-21 12:02:26 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-19 02:36:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziwi mnie to, bo tak mi się przypomniało, że gdy kiedyś wystawiłem fotę leżącej figurki Chrystusa w ładnym, słonecznym aranżu i dałem tytuł "Relaks", to podniosła się wrzawa i fota została usunięta.
Tutaj, pomijając wszystkie za i przeciw, tematem foty jest ludzkie szczanie i wokół tego snuje się fizjologiczno-filozoficzne dyskusje.
Nie widać, ale tematem foty ukrytym są... jaja. :)))
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-18 16:32:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
wypowiedź również...!
fotografia cyfrowa
ahor 2010-06-18 11:51:20 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
każda wystawiana tutaj fotografia tak na prawdę jest zapisem wrażliwości fotografującego..




fotografia cyfrowa
FrozenTime 2010-06-18 11:36:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Uważam, że wykazałeś się dużą spostrzegawczością. Bardzo dobrze złapałeś Życie.

Jeśli bohater zdjęcia wyraził zgodę na publikację tego zdjęcia, to wszelkie dywagacje o "moralnej nagannosci" nie mają racji bytu. A Autor mówi, że dostal zgodę.
fotografia cyfrowa
keramodnor 2010-06-17 23:45:22 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
Zawsze się fotografuje ciekawe sytuacje i pokazuje dobre foty , bezdyskusyjnie .
fotografia cyfrowa
keramodnor 2010-06-17 23:43:41 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
BARDZO dobre !
fotografia cyfrowa
ant_z 2010-06-17 22:42:26 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
krótko, dobre foto
fotografia cyfrowa
Mana 2010-06-17 10:15:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Świetne zdjęcie! I na pewno powinno się tu znaleźć, skoro celem Autora jest wzbudzenie sensacji. Nie ma to, jak być w centrum zainteresowania. Cel osiągnięty. NIE GRATULUJĘ.
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-16 00:20:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wybacz @rafi, ale Twoje zdanie nad krytykami zgłosiłem do moderacji, ponieważ nie jest to krytyka i powinieneś to napisać w komentarzach.
Pole kk jest, a przynajmniej powinno być, zarezerwowane dla merytorycznych uwag na temat foty. Jest bowiem miejscem widocznym i wykorzystywanie go do lansu jest formą niesmaczną.
Sorrki.
fotografia cyfrowa
kris_wit 2010-06-15 15:49:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mnóstwo komentarzy.Nie czytam wszystkiego.Krótko -zdjęcie kontrowersyjne i niesmaczne mz.Uważam ,że pewne niepisane granice jednak istnieją.
Publikując to zdjęcie założę się ,że byłeś pewny ,że wywołasz wielką dyskusję.Oczywiście to tylko moje zdanie.
Znajdą sie tacy co dołożą swoje "mądre" ideologie to tego kadru.Nie chce mi się tego nawet czytać.
fotografia cyfrowa
Svolken 2010-06-15 15:31:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
A mnie się nie podoba, bo poza sikaniem nic się nie dzieje. W tle pusto, po bokach pusto. Żeby chociaż jakiś pies sikał pod krzakiem. A tu nic. Jest tylko czysta fizjologia, która całe zdjęcie zabarwiła na żółto, żeby oglądający nie miał wątpliiwości o co chodzi.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2010-06-15 12:30:46 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dobrze podejzane
fotografia cyfrowa
ederlezi 2010-06-15 10:05:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dyskusji nie chce mi się czytać. Zdjęcie wg mnie warte pokazania.
fotografia cyfrowa
Lifter 2010-06-15 09:23:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dyskusyjne, owszem, ja na nie.
fotografia cyfrowa
sulek 2010-06-15 09:16:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cóż, może jestem dziwna, może niedzisiejsza, ale uważam, że trzeba w każdych okolicznościach zachować poszanowanie dla intymności drugiego człowieka, nawet wtedy, a może tym bardziej wtedy, kiedy sam dla siebie tego poszanowania nie ma... niejako w jego imieniu. Taki widok może tylko żenować - jakoś nie wierzę, z całym szacunkiem, by w momencie robienia zdjęcia przez myśl Autora przewinęły się wszystkie "konotacje" społeczne związane z trudnym zyciem niepełnosprawnych w tym kraju...
Zdjęcie fotograficznie bardziej niż poprawne, jednak z publikacją wstrzymałabym się raczej.
fotografia cyfrowa
Synanta 2010-06-15 07:18:38 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
aksamitka 2010-06-15 06:56:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bardzo brutalna fotografia, czy fotografować jak najbardziej, jedno z najbardziej empatycznych zdjęć jakie tu widziałam, a czy można dyskutować o smaku w prawdziwej w fotografii, raczej nie bo... to rzecz gustu, fotografia jest kontrowersyjna ale tylko dla tego bo tak naprawdę większość społeczeństwa nie wiele wie na temat życia owego bohatera... a życie tego człowieka właśnie jest takie jak na fotografii... czyli sikam na was wszystkich stojących prosto, sikam bo jest mi wszystko jedno...co o mnie pomyślicie i to jest właśnie nieestetyczne ...nieeleganckie...cóż nie jest mi przykro iż facet ma gdzieś wasza estetykę i postrzeganie piękna ...gdyby było go stać na woreczek przypięty do nogawki to pewnie nie było by takiego widoku ... ale mamy taki widok bo... społeczeństwo zlewa... i moim zdaniem o tym jest ta fotografia ... podziwiam
fotografia cyfrowa
pawelpch 2010-06-15 01:08:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...a poza tym..narządu ..nie widać,,gośc z palca wode leje...i koniec tematu...interpretacja ..dla każdego dowolna.
fotografia cyfrowa
pawelpch 2010-06-15 00:55:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
panowie i panie...bardzo prosze...jak by nie było nie porównujcie ..śmierci ..człowieka ...do czynności fizjologicznej kaleki..to jakas paranoja..możecie sie chwalic..jakie to cudenka macie ..a nie pokarzecie ....ale prosze...adekwatnie do tematu...opisywanej fotki...coś się wam ambicjonalnie pomieszało.
fotografia cyfrowa
arturdy 2010-06-15 00:53:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Wojciech - kim zatem jest pan przedstawiony na zdjęciu? Rozpoznałes go? A może pod tę postać da się podłozyć kilkudziesięciu wózkowców bezprawonogich? W jakiej miejscowości zrobione? A może krewni i znajomi tegoż pana pasjami przesiadują na OB:)? Toć nie doprowadzajmy do absurdu rozpoznawalnosci postaci, gdy powszechnym jest rzucanie w publikatorach tekstami typu:"Aresztowany Józef K., ojciec powszechnie znanego Artura Ksińskiego":). Btw - Rafi, a masz zgodę na piśmie:>?
fotografia cyfrowa
Wojciech 2010-06-15 00:40:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@neo, co do pytań.. są niewygodne pytania, na wiele nikt nie chce odpowiedzieć.
A poza skrajnymi i ostatecznymi sprawami, są sprawy codzienne, dla większości oczywiste, dla niektórych - niezupełnie, jak widać. O tym imho jest ta fotka. Brakuje jej tylko dobrego tytułu. Może cytat z pytania Zimby: "Toaleta dla niepełnosprawnych" ?
fotografia cyfrowa
Mojzesz 2010-06-15 00:33:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie daj się pseudo-moralistom.
Niezłe foto.
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-15 00:31:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
PS
Jeszcze dodam, że to, co pokazuję w moim albumie na OB, zatytułowanym "x", to tylko wersja light mocy rzeczywistości.
Dlatego mój głos tutaj.
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-15 00:27:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Wojciechu, nie zgodzę się z Tobą, jeśli pozwolisz, w dwóch kwestiach.
1. Nie ma niewygodnych pytań, sa tylko niewygodne odpowiedzi.
2. Reporterką mocno dotykającą rzeczywistości i w nią zaangażowaną jest np. film Jurka Ernsta, który kręcił w trakcie jak zabijali Milewicza. Film ten nigdzie nie był publikowany i nigdy nie będzie. Mam go od Jurka, bo mi wierzy, że nikomu go nie dam, a ja tego dotrzymam. Uwierz, mam nerwy ze stali, ale ten film jest jednym z najtragiczniejszych widoków, jakich doznałem w życiu, a naprawdę wiele widziałem i krzywdy, i śmierci. W wielu tragicznych wydarzeniach byłem świadkiem i okiem, ale wielu z nich nigdy nie pokażę. Dlaczego, to jest m. in. w kk.
Tu tylko zauważam, by mocy rzeczywistości nie mylić ze zjawiskami efemerycznymi, nie mającymi niczego z ta mocą wspólnego.
fotografia cyfrowa
Wojciech 2010-06-15 00:07:13 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ponieważ bohater zdjęcia jest zdecydowanie rozpoznawalny, jego zgoda na publikację jest w tym przypadku absolutnie niezbędna
skoro zgoda jest - to można się przyjrzeć - i cóż ?
Brutalna i kontrowersyjna fotka mówi o brutalnej i kontrowersyjnej rzeczywistości.
Przyjęło się u nas, że się tak trywialnych spraw nie podnosi, po co zadawać tak niewygodne pytania, jak pytanie Zimby ?
Ja traktuję to zdjęcie jako takie niewygodne pytanie i w sumie oceniam wysoko - może nie jako fotograficzną robotę, ale jako reporterkę mocno dotykającą rzeczywistości i w nią zaangażowaną.
fotografia cyfrowa
arturdy 2010-06-15 00:02:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Zniesmacza, przeszkadza, oburza czasem nas to, co widzimy, co zostało pokazane. Zatem dlaczego w obrębie wielu kąpielisk pojawiają się tabliczki z napisem "nie sikać do basenu":)? Natomiast ilu ratowników czy basenoobsługantów zwraca uwagę sikającym delikwentom:)? W razie czego rozwiewam wątpliwości: to widać w wodzie, całkiem wyraźnie:)
Oczywiście, że pokazywać takie zdjęcia - nawet bez zgody fotografowanej osoby. W tym przypadku pan jest całowicie nierozpoznawalny, zaś fota ilustruje kawałek życia. A że niekoniecznie jest ono piękne i lawendą pachnące - no bo to życie.
PS
Góra do cięcia - cała część nad żywopłotem
fotografia cyfrowa
neojmx 2010-06-14 23:45:19 | ocena = 1
fotografia cyfrowa
W kk uzasadnienie.
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:33:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rafi, zaprosiłeś do dyskusji, więc wyraziłam swoje zdanie (znałeś je zresztą już wcześniej). Skoro, jak twierdzisz, masz zgodę tego pana, to się zamykam, bo to w takim razie sprawa między nim a Tobą.
fotografia cyfrowa
separatysta 2010-06-14 23:33:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
I właśnie po to wykonuje się zdjęcia. Tak samo jak ogląda się filmy, czyta książki, a nawet podręczniki... itd.
fotografia cyfrowa
skimi 2010-06-14 23:25:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
moim zdaniem krzywdy nie robi, pokazuje ważny kawałek świata, warto o nim wiedzieć i rozmawiać. Ja dotychczas o tym zagadnieniu nie pomyślałem, nie miałem powodu.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:23:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wyobraź sobie że Mam....!
fotografia cyfrowa
pawelpch 2010-06-14 23:23:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
w KK...to moje osobiste i tylko osobiste odczucie..może się narażam..ale co tam..jestem..więc piszę..jak odczówam.
fotografia cyfrowa
separatysta 2010-06-14 23:22:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Niech się wstydzi ten kto widzi. Bo na ogół to właśnie tacy mają problem.
fotografia cyfrowa
separatysta 2010-06-14 23:22:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Z drugiej strony - ponowne łorewer.
Bóg zabrał nogę ale dał siurka, którego nie zabrał. A lać trzeba. Ważne, żeby kolo mandatu nie zarwał. Ci co owe wlepiają dopiero mają tupet. Wszak, jak już rafi powiedziałeś - toalety jak zwykle nie było.
Pardon za dosadność.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:22:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Etis, nie zrozumiałeś Mnie...!

Wybacz, to nie atak na Ciebie jak Joanny na Mnie :(

Proste jeśli jessteś na Nie personalnie sie tak nie wypowiadaj. o foto ok przyjąłem....!

fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:20:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rafi, masz zgodę na publikację? Dobrze rozumiem?
fotografia cyfrowa
triodante 2010-06-14 23:19:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zastanawia mnie jedno...ktoś pokazuje foto z powodzi, podpisuje je (mz debilnie) "cud" i niemal nikt nie widzi dysonansu między uśmieszkami i podziwami dla rewela strzału bo i jak przecież nie widać twarzy żadnego z będących w skrajnej rozpaczy, dodam, że fota nie wnosi absolutnie nic do jakiejkolwiek dyskusji na temat zdarzenia...a tutaj pokazane jest życie ludzkie w poniżeniu w zasadzie przez niedoskonałość nie swojego ciała a niedoskonałość systemu...brutalne strony życia...
tutaj dopatrzeć się mogę jakiejś idei...w tamtym trzeba by cudu by uzasadnić jakikolwiek sens...
tyle.......czy sam bym strzelił, czy sam bym opublikował nie wiem...ale...właśnie.......
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:19:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wie....!

reszta PW
fotografia cyfrowa
karp1225 2010-06-14 23:18:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no mocne.
fotografia cyfrowa
etis 2010-06-14 23:18:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rafi83...zaprosiłeś do dyskusji...wyraziłem swoją opinię bez jej narzucania i zaznaczając, ze nie czuję się wyrocznią...z pewnością gdyby nie zaproszenie sugerujące spokojny jej przebieg nie zatrzymałbym się nad tym zdjęciem dłużej niż zerkniecie...Twoje ironiczne uwagi są niegrzeczne...pozdrawiam
fotografia cyfrowa
separatysta 2010-06-14 23:17:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rafi - dzisiaj brałem już udział w dyskusji na temat pewnej "etyki fotograficznej". Mój punkt widzenia był taki, że - ogólnie - nie ma przeszkód by robić zdjęcia, jeśli osoby fotografowane o tym wiedzą. Choć to uzasadniłem w którejś tam z kolei wypowiedzi.
łorewer
Powiedz tylko, czy ten gostek o tym zdjęciu wie?
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:17:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jakbyś "zapodał" robotnika ze szpadlem, powiedziałabym Ci dokładnie to samo.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:16:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
light rozumiem dziękuję....!
fotografia cyfrowa
lightman 2010-06-14 23:15:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:15:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ja nie traktuje ludzi nie równą miarą....!

Co jakbym na zdjęciu zapodał siusiającego robotnika ze szpadlem ...!

Byłoby "leje na robotę"

No ludzie jesteśmy TACY SAMI....!

Mie sikaliście w krzakach albo gdzieś....!
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2010-06-14 23:15:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Etis się tłumaczy, bo chce dać 4 i się boi ;)
fotografia cyfrowa
auto_joker 2010-06-14 23:15:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zachowałeś się jak ...


































rasowy reporter :-))

jak zwykle odwieczny dylemat. fotografować, czy nie. moim zdaniem fotografować. twarz zasłonięta, zatem OK :-)
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:12:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Etis jak Ja jestem zniesmaczony czymś dłużej nie patrze na to....!

Pozdrawiam...!





fotografia cyfrowa
talunia 2010-06-14 23:11:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
niby nie...... ale z drugiej strony bardzo często niepełnosprawni w ten sposób bardziej akceptują samych siebie i bardziej cieszą się życiem niż w pełni sprawni.... hmm.... zdjęcie można ewentualnie publikować, ale z blokadą oceniania.... ale to moje zdanie
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:11:44 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Mnie nie zniesmacza to, że ten pan załatwia swoje potrzeby fizjologiczne. Zniesmacza mnie Twoja postawa, dla mnie nietaktowna. Innym ludziom należy się szacunek, a dla mnie wgapianie się przez obiektyw na sikającego człowieka jest szczytem nietaktu. Zdania nie zmienię.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:10:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Trio....!

Joanno....! Wybacz nie chciałem Cię zniesmaczyć.....!

Zimba nie było jak zawsze...!
fotografia cyfrowa
etis 2010-06-14 23:09:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wg mnie nie jest fortunnym pomysłem publikacja takiego zdjęcia...jestem zniesmaczony...ale nie jestem jedynym użytkownikiem portalu.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:07:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie ma blokady oceniania bo to jest życie i wszystko tu jest normalne tylko My nie umiemy zawsze być normalni...!
fotografia cyfrowa
szamac 2010-06-14 23:06:13 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
dobre ale bym zatrzymal dla siebie nie lubie ingerowac w zycie innych :) . Oceniam zdjecie.
fotografia cyfrowa
Zimbabwe 2010-06-14 23:06:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
moja ocena sytuacji zależy od tego czy była w okolicy toaleta dla niepełnosprawnych
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 23:05:25 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Takie myślenie jest niesmaczne....!

Normalny człowiek, normalne życie...! Ja znam kogoś niepełnosprawnego i jest bardziej smaczny od innych Oooo....! Wiec nie o tym tu....!
fotografia cyfrowa
DamianP 2010-06-14 23:04:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
odwieczne pytanie: pokazywać czy nie: nie ma odpowiedzi: jedno jest pewne... każdego może to spotkać i nie wiem czy chciałbym zostać w ten sposób uwieczniony i ,, wystawiony" Zgode oczywiście masz?. Pozdr.
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:04:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Miało być że fotografowanie człowieka w tak intymnej sytuacji itd... Z wkurzenia myśl zgubiłam...
fotografia cyfrowa
prorok 2010-06-14 23:03:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czysty , zadbany człowiek ... . tylko ta 'czynność' ; ; ; ???
fotografia cyfrowa
triodante 2010-06-14 23:03:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
jest brutalne...bo o brutalnej rzeczywistości...
nie jest głupie i nie w głupiej sprawie...
owszem mocno kontrowersyjne...czasem tak trzeba...
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2010-06-14 23:02:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Co tu dyskutować... Moim zdaniem fotografowanie człowieka (w dodatku niepełnosprawnego i prawdopodobnie zachowującego się tak z powodu trudności w poruszaniu), jest moralnie naganne, a postawa autora mnie zniesmacza. Dla mnie to brak empatii, dobrego smaku i takie tam. Oceny nie wystawię, ale co myślę - mówię.
fotografia cyfrowa
Rafi083 2010-06-14 22:59:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziękuję.
fotografia cyfrowa
LucaBrassi 2010-06-14 22:57:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dyskusyjne, ja bym nie pokazal. PZDR
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa