fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaLudzie w fotografiifotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
Anues / ***
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:Anues
Tytuł:***
Data publikacji:2010-11-26 12:51:10
Liczba wyświetleń:2985
Ocena średnia:3.5
Liczba punktów:164
Liczba poleceń:12
Liczba komentarzy
i krytyk :
75
Kategoria:Ludzie w fotografii
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 19:38:30plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminus
fotografia cyfrowa
Hm... Biorąc pod uwagę krytyczne komentarze dochodzę do wniosku, że jeśli się człowieku na czymś nie znasz, jeśli nie umiesz posługiwać się narzędziami takimi jak PS i jemu podobnymi, jeśli nie umiesz perfekcyjnie ustawić ostrości (lub po prostu masz uszkodzony obiektyw), jeśli masz tańszy monitor (bo na lepszy cię nie stać) to nie wolno ci robić zdjęć, nie wolno kształtować ich po swojemu i wreszcie - nie wolno ci ich prezentować innym. A gdy nie wolno ci już niczego to żeby ci do głowy nie przyszło oceniać tę czy inną pracę wedle swojego sposobu postrzegania, żeby ci do głowy nie przyszło oceniać to czy inne zdjęcie wyżej, niż zrobili to znawcy od wyszukiwania niedoskonałości, gdyż posądzony zostaniesz o ślepotę, o przynależność do TWA...

Powiem tak... Czy sięgnąwszy do historii malarstwa na każdym obrazie widzimy trzymany w ryzach kolor? Czy nie widzimy przedziwnych technik posługiwania się pędzlem? Czy nie widzimy fantastycznych i nierzadko abstrakcyjnych wizji płynących z wnętrza autora? Aż w końcu można zadać pytanie - czy każdy z tysięcy malarzy był mistrzem w tym co robi...? A czymże jest fotografia? Czy za pomocą niej nie można przedstawiać emocji na wzór niegdyś tworzonych obrazów? Czy wszystko musi być pod linijkę? Mówienie w takich przypadkach o niestaranności jest śmieszne. To tak, jak byśmy przywoływali roztargnioną rękę autora do porządku. To tak, jakbyśmy próbowali uporządkować jego wnętrze. Czy to ma sens? Czy wspominanie o niestaranności wykonania tego czy tamtego ma sens, gdy zdanie dalej piszemy, że praca może się podobać? I po cóż pisać o czymś co widać gołym okiem skoro nie potrafimy konstruktywnie pomóc?

Sama praca ma klimat i to się czuje. Dobra kompozycja, ciekawie zmajstrowana kolorystyka, fajnie wykorzystane światło. To wszystko na plus. Ktoś wspomniał o "czarnej plamie" na około modelki. Ciemno skalibrowany monitor ukryje tę rzecz i sądzę, iż autor właśnie na takim pracował. Korekcja jasności na + uwydatnia tę "czarną plamę" i powoduje lekki dyskomfort oglądania, to prawda. Jednak nie na tyle by aż tak przeszkadzało. Dochodzimy do wniosku, iż należy spojrzeć na wykonywaną pracę dokonując korekcji jasności monitora na plus, co pozwoli dostrzec "niedoskonałości"... Ale czy to właściwa droga? Może po prostu w końcowej fazie obróbki sięgnąć do "krzywych" i całość lekko przyciemnić. W ten sposób zrównoważy się granica pomiędzy "wycieranymi" fragmentami. Może. Ale to już wedle odczucia autora. Jak dla mnie obraz ma klimat a całość zdecydowanie przysłania "zabarwienie" poduszek i "tło, które w bardzo toporny sposób jest wpasowane w tą pracę".
Oj, rozpisałem się a miało być krótko i konstruktywnie.
Pozdrawiam i życzę umiejętności obiektywnego oceniania oraz tolerancji dla sposobu postrzegania innych.
fotografia cyfrowa
Archeo 2010-11-26 18:22:18minusminus
fotografia cyfrowa
@Andres niezbyt często podzielam Twoją opinie ale w tym wypadku masz rację poza mz. nieco zaniżoną oceną.

Na foto prace składa się multum czynników poprzedzających jej powstanie. Ostatnim z nich jest przygotowanie do prezentacji ale tu pojawiają się dwa małe drobiazgi :

1. Papier. To na czym i jak ? Foto chemia, papier, wydruk, ekspozycja (warunki oświetleniowe) itp.

2. Internet. To po co i na jaką kartę i jaki monitor ? Moje www czy publika ... znawców ?

Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego co pokazuje innym. Choć w tym przypadku nawet na miernym sprzęcie widać zabarwienie poduszek. Praca jest niestaranna ale spokojnie może się podobać. Mnie się podoba całościowo, a w śmiesznych pkt. na +1.

Ps.
Jak patrzę na te mz. sporo zawyżone oceny to poza tradycyjną słodzeniem (bez wazelinki) nic a nic mnie nie dziwi.
Klasyka ślepoty TWA oraz i błędu BF (ostrzenie za pkt. ostrości) nieco niestarannie ugnieciona przez Anonima (na dziś).
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-532108.php
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-26 13:29:50plusplusplusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Pomysł kadr i kolorystyka przy całej swojej urodzie nikną, gdy na "pierwszy plan" wychodzi dorobione tło, które w bardzo toporny sposób jest wpasowane w tą pracę. Gdyby to był drobiazg, który nie rzuca się w oczy nie miało by to znaczenia.. niestety tutaj widać to aż nazyt wyraźnie jak tło niedokładnie obrysowuje poduszki i górę sylwetki kobiety.
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
mariuszbrcz 2012-02-17 13:44:29 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
moja ulubiona fota od kilkunastu miesięcy,dla mnie kwintesencja tego rodzaju obrazów,zasługuje wg mnie na najwyższe noty
fotografia cyfrowa
BonVoyage 2011-09-27 21:47:09 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wordy 2011-08-05 01:11:13 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
zważywszy że kobieta o kobiecie .....
fotografia cyfrowa
rex rex 2011-08-05 00:43:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ciekawskie ale nie podzielam zachwytów :)
fotografia cyfrowa
Wroclavska 2011-08-04 20:46:42 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
a mnie sie bardzo podboba, zdjecie jest jak obraz. Szczególnie wlasnie tło, sciana wyszla oryginalnie, to co ze widac czarna dziure i blurowanie. Scniana wspołgra z kolorem przescieradla , a poduchy sa swietne, bez nich nie byloby tej foty.
fotografia cyfrowa
RKenig 2011-08-04 16:25:06 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Pięknie!
fotografia cyfrowa
seth3 2011-08-04 14:23:24 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
wladek100 2011-08-03 22:22:01 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Sigmar 2011-08-03 00:25:08 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
atsf 2011-08-02 22:58:40 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Żadne niedoskonałości techniczne tej pracy nie mają prawa wyjść w druku. Nie mówiłem już Wam, żebyście wywalili te wasze monitory LCD na złom? Ogólnie jest to piękna praca, jedynie cień położony na ścianie przed modelką jest trochę bez wyczucia i wygląda nienaturalnie, gdy mu się przyjrzeć, ale nie jest o rażący błąd.
fotografia cyfrowa
Janosik1969 2011-08-02 22:32:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Podoba mi się.
fotografia cyfrowa
Arvena 2011-08-02 22:28:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa

Gratuluję wyróżnienia....!
...jak zawsze ze smakiem i wdziękiem:):)
fotografia cyfrowa
otoori 2011-08-02 20:27:53 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
darek24111 2011-08-02 19:44:11 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
pięknie i malarsko :)
fotografia cyfrowa
kobra79 2011-08-02 16:37:21 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Marek_B 2011-08-02 16:12:00 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
YYou 2011-03-04 12:43:55 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
znakomite
fotografia cyfrowa
Iness 2011-01-11 16:24:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Widzę sporo Degasa w Twoich pracach... podoba mi się to :)
fotografia cyfrowa
ustyna 2010-12-08 22:53:37 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-29 22:15:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Lifter 2010-11-29 12:19:57 Święta racja Panie, święta racja...
fotografia cyfrowa
asiencja 2010-11-29 12:29:30 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
piękna praca,
jestem pod wrażeniem Twojej twórczosci, estetyki w niej zawartej i wrażliwości :)
pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Lifter 2010-11-29 12:19:57 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Wiele osob za bardzo tu "medrca szkielkiem i okiem" miast sercem patrzy. Widzac usterki techniczne nie gubmy tego, co najwazniejsze - piekna.
fotografia cyfrowa
falko 2010-11-29 12:11:41 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
etis 2010-11-28 20:26:49 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Znakomicie...jestem przekonany, ze rodzi się wyjątkowa galeria :)
fotografia cyfrowa
keramodnor 2010-11-28 16:02:07 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
niezłe
fotografia cyfrowa
Vegger 2010-11-28 13:52:19 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
reinkarnacja 2010-11-28 11:31:07 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Aga - piękna praca, i pamiętaj, że większość ludzi jest jak krzesła - można przysiąść, ominąć lub znaleźć wygodniejsze
twórz to co lubisz!!!
fotografia cyfrowa
Anues 2010-11-28 11:21:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Kadrusz, o tym, że jestem tu od kilku dni, już nawet nie wspomnę, TWAmać ;)
fotografia cyfrowa
Kadrusz 2010-11-28 10:24:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a ja np bardzo lubię te teksty o TWA. zwłaszcza pod zdjęciami ludzi, którzy mają w galerii 4 zdjęcia. natomiast ani słowa o tym fakcie pod fotami autorów, którzy mają 200 zdjęć, w tym dość pokaźne zbiory gniotów ze zlotów, zjazdów i tym podobnych prywatnych schadzek :) ale co ja się tam znam? ja tylko HDR-y robię
fotografia cyfrowa
Anues 2010-11-28 09:21:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Ale żeście się panowie rozpisali po nocy zamiast wskakiwać do łóżek i spać :)
Lubię krytyki, które wspomagają słowem, dodają pozytywnej energii mimo, że wytykają niedoskonałości. Patrzę na fotografię jak na całość, i cóż z tego, że coś jest nieostre, zaszumione czy przetworzone skoro wywołuje u mnie jakieś emocje, wyczuwam w nich jakiś klimat, tak już mam i myślę, że inni też mogą tak mieć... Nie na miejscu jest więc wspominanie o TWA.
Mankamenty tła nie są widoczne na każdym monitorze. Pozostaje uczyć się, ćwiczyć, ćwiczyć, a to zawsze będzie mi sprawiało przyjemność.
Miłego dnia wszystkim życzę.
fotografia cyfrowa
zenit7 2010-11-28 08:47:42 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
sapphire 2010-11-28 06:08:21 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Patrzę i oceniam to zdjęcie, nie autora, nie jego inne fotki... Nie pasuje mi: kompozycja zdjęcia - uważam, że jest błędna, technika - uwagi o których pisali poprzednicy. Może się podobać poza modelki ale nie do końca - proszę zwrócic uwagę co stało się z nosem. Paradoksalnie zdjęcie może się podobać - dlatego zamiast 1 ocena taka a nie inna.
fotografia cyfrowa
Archeo 2010-11-28 01:10:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wspólgalerniku Derian tak na dobranoc to bardzo chętnie poczytam o Twojej wizji może jakaś fajna definicja klimatu.
Cytat :
...Jak dla mnie obraz ma klimat ....
Ps.
Z geografii to coś tak jak strefa pod zwrotnikowa, umiarkowana, równikowa. Na bieguny to chyba zbyt zimno ?
Przepraszam za błędne literki. ;(
fotografia cyfrowa
Archeo 2010-11-28 00:55:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ups... każdy kto ma. ;(
fotografia cyfrowa
Archeo 2010-11-28 00:53:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Derian uprzejmie dziękuję za Twój pierwszy minus przy mojej k.k. Niestety w całości nie zgadzam się z Twoją k.k.
Twoim Zdaniem Karzy kto ma sprzęt foto widząc gdzie się to włącza jest co najmniej artystą skoro wie gdzie jest spust migawki. Dokładnie na tej samej zazadie każdy kto zrobi krzesło jest stolarzem. Nie ma obsolutnie żadnego znaczenia to że nie da się na nim siedzieć. Nie oparte o ścianę samo sie wywraca ale ma znaczenie to że Autor (geniusz modern art) nazwał je krzesłem więc
.... jest stolarzem.
;D.....
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-28 00:15:27 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Widzisz ta praca jest dla mnie jedną z takich (niewielu) gdzie oceniam na 0 ale doskonale rozumiem dających wyższe noty.
Tłumaczenie natomiast pomimo logiki w nim zawartej nie powinno stanowić usprawiedliwienia. Różnica polega na tym czy Twoim/moim zdaniem zdjęcie się broni lub nie, wg Ciebie tak, wg mnie nie i na tym zakończmy dyskusję bo ani ja nie mam zamiaru przekonać Ciebie do mojego postrzegania, ani Tobie nie uda się przekonać mnie a jak przeczytasz jeszcze raz i moją krytykę i mój komentarz ( ten pierwszy) to zauważysz,że nie były one nacechowane złośliwością czy też negatywnymi emocjami wobec kogokolwiek, a odnosily się jedynie do tej pracy.
Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 23:36:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Błędy w tej pracy wynikają być może z braku umiejętności autora. Aczkolwiek nie sądzę, że on ich nie widzi. Choć zakładając iż pracował z nieco przyciemnionym monitorem mógł nie dostrzec "czarnej plamy" gdyż wszystko wokół było ciemne. Mógł też nie dostrzec niezbyt dokładnie usuniętych przebarwień na poduszkach. Ale tak jak powiedziałem - uzyskany klimat tuszuje błędy. Mi osobiście nie przeszkadzają. Tobie mogą przeszkadzać i jednocześnie przekreślać tę fotografię. Zdjęcie oceniłem jak oceniłem, nie zmieniam zdania.
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 23:30:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:)
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-27 22:57:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Derian nie interesuje mnie to czy postawileś minusa czy też nie... Rzecz w tym, że o ile wskazówki mogę zauważyć w tym co ja napisałem, tak nie mogę ich dostrzec w Twojej "krytyce".
Pytasz o złość jednocześnie popełniając tak agresywny tekst? Odpowiem Ci... Nie nie jestem na Ciebie zły, bo po pierwsze Cię nie znam, po drugie ten portal nie jest moim światem a jedynie formą spędzenia odrobiny wolnego czasu i rozrywką.
Kiedyś dawno temu na tym portalu mniejsze błędy wytykano, zresztą słusznie, powodując że autorzy się rozwijali poprawiając swój warsztat. Teraz mało kto pisze cokolwiek krytycznego, bo zaraz zostaje obdarowany tak idiotycznymi komentarzami jak te Czarnobiałegokwadratu czy też pcm39260. Oczywiście można się klepać po pleckach, oczywiście można olać błędy wytknięte, ale nikt nie przekona mnie że te błędy wynikają z takiej a nie innej wizji autorki, bo najzwyczajniej w świecie nic zupełnie nic nie wnoszą do pracy. Zrozumiałbym gdyby było to szalenie ciężkie do poprawienia, ale sądzę, że obaj wiemy, że tak nie jest.
Więc cytując Ciebie samego: WYLUZUJ :))))

p.s. Andres a nie Andreas

p.s.s. UncleTom mądrego to miło poczytać :)))
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 22:46:39 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Urazić...? Mnie...? Rozmawiamy o zdjęciu przecież :)
fotografia cyfrowa
UncleTom 2010-11-27 22:41:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
...no to cieszę się, że się zrozumieliśmy, i że nie uraziłem Cię moim delikatnym 'protestem' ;)
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 22:37:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
UncleTom, zgadzam się co do kalibracji monitora. Niewłaściwego słowa użyłem, w zasadzie w tym wypadku określenie "kalibracja" ma znaczenie "korekcja" co jest oczywiście niewłaściwe. Wiem na czym polega kalibracja więc przyznaję ci rację. W nawiązaniu do tego typu zdjęć - również dobrze gadasz. Ciężko doradzić autorowi co i jak powinien wykonać gdyż duże znaczenie ma tu wyobraźnia i umiejętność posługiwania się narzędziami do obróbki graficznej. Dlatego odniosłem się jedynie do dwóch elementów, które zostały wytknięte w komentarzach - zafarb na poduszkach i czarna plama wokół modelki. Jakiś pomysł można podsunąć, choć do niczego on nie zobowiązuje.
fotografia cyfrowa
auto_joker 2010-11-27 22:26:29 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
UncleTom 2010-11-27 22:22:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@Derian: jedna maleńka uwaga do Twojej kk, zawierającej zresztą wiele trafnych uwag, np. dotyczących wizji autora, co często tracimy z oczu.

Fotografią tego rodzaju się nie zajmuję i nie mam zamiaru jej oceniać, poza tym całe mnóstwo aspektów, zarówno technicznych, jak i estetycznych podlegać będzie gustom oglądających i... tu bardzo często szlag trafia cały obiektywizm... ;))

...jednak jeżeli mamy rozmawiać o tym samym przedmiocie dyskusji, to jeden element jest całkowicie poza nią, element obiektywny, wymierny i (przynajmniej powinien być) powtarzalny, to jest kalibracja monitora. Nie ma kalibracji 'jasnej' czy 'ciemnej' jest jedna poprawna (w necie można znaleźć masę testów) albo darujmy sobie wszelki uwagi techniczne.

Tyle od zwykłego 'oglądacza'...
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 22:12:54 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Andreas. Nie żądam a życzę, nie swobodnego a obiektywnego, proszę czytać ze zrozumieniem. W którym miejscu neguję możliwość oceny innej niż moja...? Oczywiście, że masz prawo własnej oceny! Nie podważam twojego sposobu postrzegania. Uczyniłem to w którymś miejscu? Nie rozumiem też, skąd w tobie tyle złości przeciwko mnie. W którym miejscu jestem przeciwko tobie? Wyluzuj. Wystawiłem minus przy twojej krytyce nie dlatego, że masz swoje zdanie. "Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. " Rozumiesz już?
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-27 21:37:23 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Derian żądasz możliwości swobodnego oceniania, gdy nikt tego Cię nie pozbawił, jednocześnie negujesz możliwość oceny innej niż twoja.
Pokaż gdzie ktokolwiek napisał o zlym ocenianiu? To że mam inne odczucia i coś mi się nie podoba sprawia, że nie mam prawa oceniać?
fotografia cyfrowa
Derian 2010-11-27 19:39:59 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Podoba mi się.
fotografia cyfrowa
chemix 2010-11-27 13:31:34 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fakt, przydałaby się odwrotność 'polecenia'
fotografia cyfrowa
ismena 2010-11-27 11:48:56 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
piękna praca ...podoba mi się nawet bardzo:)
fotografia cyfrowa
matematolek 2010-11-27 09:56:52 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
to ja też polecę :o))
fotografia cyfrowa
pcm39260 2010-11-27 09:22:58 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
+ + + - polecam
-zawodowcom zmianę monitorów... , owocnej pracy cobyśmy mogli Was podziwiać....
fotografia cyfrowa
gregsk 2010-11-27 07:59:59 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2010-11-27 07:25:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Masz wąski horyzont, to też moje zdanie i srry że mi się to nie podoba mistrzu nad mistrzami :)
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-26 21:05:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
O czym Ty chłopie piszesz Roa? Jaka krucjata? Przepraszam ze pozwolilem sobie mieć inne zdanie i najmocniej przepraszam ze coś mi przeszkadza.

fotografia cyfrowa
czarnobialykwadrat 2010-11-26 20:41:14 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
lol, cóż za elokwencja w krytykach :D
Uwielbiam takie misie, z wąskimi horyzontami...
Wygląda mi to na jakąś krucjatę,
fotografia cyfrowa
sulek 2010-11-26 20:12:45 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
apetyczne, a z wdziękiem :)
fotografia cyfrowa
szpilek 2010-11-26 19:57:58 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
wspaniałe, malarskie ujęcie :D
fotografia cyfrowa
Fudal 2010-11-26 18:43:55 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
noola 2010-11-26 18:36:28 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Archeo 2010-11-26 18:25:22 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
alerwena 2010-11-26 17:52:15 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
magiczne
fotografia cyfrowa
Io 2010-11-26 17:37:01 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Kadrusz 2010-11-26 17:23:52 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
świetne jest
fotografia cyfrowa
maniek38 2010-11-26 16:09:52 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
lightman 2010-11-26 16:06:48 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Synanta 2010-11-26 15:45:20 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Wcale mi to nie przeszkadza, to tło.
fotografia cyfrowa
ajano212 2010-11-26 14:23:16 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no fakt, wokół sylwetki modelki czarna dziura........a wielka szkoda, bo kolejne zdjęcie bardzo ciekawe
fotografia cyfrowa
chemix 2010-11-26 13:59:58 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Andres 2010-11-26 13:31:18 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Niestety nie mogę podzielić ani zachwytu ani ocen, co nie zmienia faktu, że fajnie widzieć powiew świeżości, która przy odrobinie dokładniejszego dopracowania może dać bardzo piękne efekty.
fotografia cyfrowa
matematolek 2010-11-26 13:21:48 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Pięknie
fotografia cyfrowa
Synanta 2010-11-26 13:21:03 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Cieszę się, że tu jesteś. Pięknie malarskie są twe prace.
fotografia cyfrowa
tomi 2010-11-26 12:53:24 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa