| | |
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego
zgody jest zabronione. |
|
Autor: | marek_a | Tytuł: | | Data publikacji: | 2011-04-10 16:35:27 | Liczba wyświetleń: | 1513 | Ocena średnia: | Blokada oceniania | Liczba punktów: | Blokada oceniania | Liczba poleceń: | 4 | Liczba komentarzy i krytyk : | 42 | Kategoria: | Ludzie w fotografii | Aparat: | | Rodzaj fotografii: | Fotografia cyfrowa |
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze.
Krytykując fotografię,
powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć
swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty
i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa . Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.
Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne
uwagi zamieść w komentarzach.
zgadzam sie w 100% z thor88 - nic doadac nic ujac - nie podoba mi sie nic nadzwyczajnego - slabiutka ostrosc, slup - porazka | | | |
oj, ciekawe zdjęcie, i zabawne :) Bawi mnie najbardziej ten olewający wszystko kontrast i marne nasycenie barw - bo przecież nie o to tutaj szło ;) Bawi mnie cień balonika na sznureczku wpuszczony świadomie po lewej ;) Bawi mnie to satyryczne umieszczenie linii dachówek w PG ;) Bawi mnie też gdy zacznę sobie wyobrażać co by na to Sigmund F. powiedział - ta wieża i dwie czerwone czapeczki ;)
Podoba mi się to wielowątkowe opowiadanie, dynamika narracji w tak nieruchawych okolicznościach architektury. Podoba mi się to 'zgrzytliwe' zestawienie kolorów. Bardzo podoba mi się nowatorskie podejście do wyznaczania pionu na obrazie.
Może mi troszkę dołu brakuje :)
Ta praca ma głębię, zachęca do refleksji i uśmiechu. Słyszę w niej jakąś fotofilozoficzną refleksję np. że fotografia to opowiadanie o swoim widzeniu świata (a w opowiadaniu treść się liczy, seplenienie uchodzi gdy opowieść ciekawa) i szturchanie w neurony ;)
Wychodzi na to, że to świetne zdjęcie -> więc gratuluję :) | | | |
nie przemawia do mnie takie zestawienie. Rozumiem zamysł autora że to niby ci młodzi gniewni w kapturach są wandalami ale nie pasuje mi tutaj. Słabe światło, nie ma tu nic atrakcyjnego, a do tego GO jak z komórki, wystający ponad mur słup wysokiego napięcia. Nie podoba mi się to. | | | |
Zaloguj się aby dodać krytykę.
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.
-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.
Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania
komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
marek_a 2013-02-23 23:32:08 | ocena = brak oceny dziękuję :) | |
Przez przypadek znalazłem takie cudo.
Świetne ! | |
marek_a 2011-05-03 13:08:59 | ocena = brak oceny no to BULBA! | |
valeter 2011-04-15 06:41:42 | ocena = brak oceny ok - jak widzisz 'dziewczynke' skasowalem - masz racje trywialne - a co do reszty to niezle te inne przymiotniki - troche je podrasowac i moznaby bylo uzywac ;). Trzymaj sie | |
marek_a 2011-04-14 22:42:25 | ocena = brak oceny e tam! zaczyna mi się podobać, tylko więcej inwencji! Obrażę się śmiertelnie, jeśli będziesz trzymał niski poziom. Dziewczynka jest trywialna. Co powiesz na " zawszonego gównojada, zrodzonego przez zaropiałego syfilityka i lochę w chlewie" ? ale to nic! Poszperaj w necie. Polecam przekleństwa rosyjskie i arabskie. Mistrzostwo świata!
Jakbyśmy trochę potrenowali, to byłby niezły duet. Tylko obawiam się nalotów Inkwizycji w postaci Admina i zablokowania konta :D Może tak na privie?
Pozdrawiam serdecznie i do usłyszenia! | |
valeter 2011-04-14 22:07:18 | ocena = brak oceny ok Marku - ja przesadzilem ty tez ( ja napewno mocniej) nie klocmy sie nie o to tu chodzi - dla mnie poprostu to jest najslabsze zdjecie w Twojej galerii - i to wszystko - masz duzo duzo lepszych zdjec, napewno sie na tym znasz a mi porpostu to zdjecie nie pasuje- a opinie podobna do mojej wyrazil theor88 i to wszytsko nie chcialem kopiowac, jesli czujesz sie urazony (masz prawo) to przepraszam - za daleko to zaszlo. - pozdrawiam. | |
marek_a 2011-04-14 20:17:45 | ocena = brak oceny bo to, chłopcze, nie krytyka! vide opis kk ;) | |
seth3 2011-04-14 18:31:38 | ocena = brak oceny nie podoba sie:/ | |
valeter 2011-04-14 18:16:22 | ocena = brak oceny marku - dzieciaku - cos nie odporny na krytyke jestes - a co do punktow to masz racje mam ich az 16 i caly czas zbieram - jak zauwazyles - jestem kolekcjonerem . Nie podoba mi sie to zdjecie i zgadzam sie z theor88 - nie bede lizal tylkow jak co niektorzy - jak mi sie nie podoba to pisze jak sie podoba to tez pisze. | |
marek_a 2011-04-14 00:19:47 | ocena = brak oceny keramodnor 2011-04-13 23:00:32
oj, piękne to! :D | |
marek_a 2011-04-14 00:11:45 | ocena = brak oceny a proszę @kera :) | |
marek_a 2011-04-14 00:08:15 | ocena = brak oceny valeter, chłopcze! Jak będziesz pisał TAKIE krytyki to ci punkty polecą a z tego, co zauważyłem to po nie właśnie tutaj jesteś ;DD | |
keramodnor 2011-04-13 23:02:52 | ocena = brak oceny "Stawianie do pionu" | |
keramodnor 2011-04-13 23:00:32 | ocena = brak oceny ... z pewnością słup jest pierwszej klasy w tym specyficznym kadrze, bo za sprawą "oka fotografa" zeskoczył z czubka lewej budowli, by się poślizgać
;-) | |
keramodnor 2011-04-13 22:57:14 | ocena = brak oceny marek_a 2011-04-13 19:38:33,
dzięki za pamięć :-) | |
marek_a 2011-04-13 19:38:33 | ocena = brak oceny jest to przypadkowosc tzw. szczegolna :) | |
skimi 2011-04-13 18:43:09 | ocena = brak oceny kanarexxxie - napisz, proszę, co w tym kadrze widzisz przypadkowego (poza takim sobie dolnym cięciem i drugą lampą na murze po lewej)? I dlaczego uważasz to za przypadkowe? | |
cudok 2011-04-13 17:52:51 | ocena = brak oceny mi się podoba!i już. | |
marek_a 2011-04-13 17:36:41 | ocena = brak oceny kanarexxx ale nie popuszczaj! :DD | |
kanarexxx 2011-04-13 17:31:58 | ocena = brak oceny Czemu dorabiacie ideologię do całkowicie przypadkowego kadru, od kilku dni widzę to na pierwszej stronie i już nie mogę. | |
marek_a 2011-04-13 01:59:43 | ocena = brak oceny a to nie balonik, to znak drogowy :D | |
marek_a 2011-04-13 01:59:07 | ocena = brak oceny skimi, gdyby nie Twój minus przy krytyce thora to pomyślałbym, żeś prześmiewca :) | |
marek_a 2011-04-12 11:56:33 | ocena = brak oceny tak, bo fota technicznie leży, jednak sama opowieść była warta pokazania. Udało mi się sporo symboli zamknąć w kadrze. | |
Lifter 2011-04-12 09:13:26 | ocena = brak oceny Uczucia mam mieszane, bo sa tu rzeczy, ktore budza moje wewnetrzne "fuj" ale jednoczesnie jako calosc ma to fajny wydzwiek. | |
marek_a 2011-04-12 01:48:13 | ocena = brak oceny to nie reporterka, nie ten rodzaj fotografii, który ukazuje rzeczy jakimi są w rzeczywistości.
@kera dobrze ci podpowiada :) | |
statystyk 2011-04-12 00:52:08 | ocena = brak oceny Bliźniacy, którzy ukradli księżyc teraz odnowić ziemię i ściany w Polska
Moja ciocia pracowała w tym filmie na ścieżkę dźwiękową zawsze mówił, że te dwa już wtedy są wredne i popaprane. | |
keramodnor 2011-04-12 00:29:16 | ocena = brak oceny "Pod latarnią najciemniej" | |
keramodnor 2011-04-12 00:28:40 | ocena = brak oceny "Moralna zjeżdżalnia" " | |
maxiumus 2011-04-12 00:07:09 | ocena = brak oceny Nie uraziłeś - w żadnym wypadku:))). Po prostu dla mnie bardziej naciągane poprzez Twoją interpretację i zamysł...niż w rzeczywistości w moim odbiorze...;]. To wszystko :)
Takie dorabianie teorii do obrazka. A to obrazek powinien dorabiać teorię...;].
Pozdrawiam:) | |
popitolone światy
rewelka | |
kanarexxx 2011-04-11 17:43:31 | ocena = brak oceny Vox Populi? LOL | |
chemix 2011-04-11 14:13:11 | ocena = brak oceny ok | |
marek_a 2011-04-11 13:59:04 | ocena = brak oceny wybacz, jeśli uraziłem ale dla mnie osoba, ukrywająca twarz ma jak najbardziej coś do...ukrycia:D
Dobrze zauważyłeś-Gangsta a młodociane gangi raczej nie zajmują się przeprowadzaniem babci przez ulicę ;)
Co do noża, czy tulipana- nie wymagaj takich radykalnych posunięć. Nie musisz pokazywać wszystkiego wprost, wystarczy symbol ( np. koleś w kapturze;))
Nie widzisz połączenia symboliki słońca, wieży kościoła, wizerunku Jezusa czyli ogólnie uznanego Dobra przeciw ciemności, ksywie Wandal i biegnącym, zakapturzonym młodocianym czyli Zła? Nie wierzę.
Coś mi się wydaje, że przyjąłeś to za bardzo do siebie. Więcej dystansu.
Pozdrawiam. | |
maxiumus 2011-04-11 10:11:39 | ocena = brak oceny Nikt nie mówił, że będzie łatwo...ujęcie takie sobie. Cięcie słupa koszmarek. Chłopak też jakoś nie bardzo wymownie. Z nożem albo tulipanem ooo robiło by efekt. A tak...spóźnij się biedak na autobus to teraz leci...Wieża krzywo.
I tak teraz na temat Twojej próby przekazu. Co ma kaptur na głowie wspólnego z kieszonkowcami, złodziejami itd.? Nic...zero. Wręcz przeciwnie prawdziwi "doliniarze" wyglądają całkiem normalnie, złodzieje nie biegają jak chcą buchnąć Tobie monetę.
Przedstawiasz i kreujesz sam - obraz zakapturzonej postaci jako - postać negatywną...A kapturki u młodzieży w dzisiejszych czasach to bardziej moda i trend - być jak Gangsta USA. Kiedyś przekuwano sobie uszy bo taka moda była i nikt nie mówił, że Ci z kolczykiem to złodziejaszki. Ja znam tą stronę - od kaptura...
Z tym trzymaniem portfela przy sobie to też przesada, owszem zdarza się ale - kiedyś takich czterech zaczepiło mnie i znajomego podczas spaceru...coś burkali itd. chcieli 5zeta na fajki, groźby bla, bla, bla...wystarczyło położyć sprzęt na ziemi i stanowczo "a skopał Ci kiedyś **** *** *** dupsko"? Po chwili słowo: "Przepraszam, my też przepraszamy...my tak na żarty i tak byśmy nic złego nie zrobili, takie wygłupy tylko"...
Dlatego obraz dla mnie mało wymowny. Dodatkowo wykorzystanie symboliki religijnej w postaci wizerunku Chrystusa - nie widzę połączenia. Nie widzę związku religijnego ze złodziejaszkiem czyli codziennym życiem...
Osobiście nie popieram takiego generalizowania tematyki kapturów, itd. Takie kreowanie sztuczne na siłę - nie jest ciekawe. | |
marek_a 2011-04-11 09:41:40 | ocena = brak oceny @thor88, dziękuję, że zwróciłeś uwagę na tą fotę. Mnie zaciekawiły kontrasty. Rozjaśniona słońcem wieża kościoła z wizerunkiem Chrystusa kontra cień ulicy z graffiti i dwoma zakapturzonymi postaciami. Niby to tylko dzieciaki ale...portfel lepiej głeboko ukryć :) Wiem, bo to jedno z "moich" miast. No i "pod latarnią najciemniej" ;D | |
szoszon 2011-04-11 09:05:23 | ocena = brak oceny Znakomite. | |
marek_a 2011-04-11 09:00:46 | ocena = brak oceny w cieniu ulic czai się zło ;) | |
prorok 2011-04-10 23:12:39 | ocena = brak oceny dobre | |
keramodnor 2011-04-10 22:52:08 | ocena = brak oceny Rewelka! | |
Zaloguj się aby dodać komentarz. | |