fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPejzażfotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
atsf / (...)
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:atsf
Tytuł:
Data publikacji:2012-04-14 22:49:07
Liczba wyświetleń:693
Ocena średnia:1
Liczba punktów:5
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
32
Kategoria:Pejzaż
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-16 00:55:07 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Fajnie, że się uśmiałeś ;-) Pitolenie o fotografach-artystach i fotografach-nieartystach nie jest pitoleniem, lecz stwierdzeniem faktu. Oceniacie zdjęcia wychodząc z błędnych przesłanek, że ich wszyscy autorzy starali się "coś osiągnąć" i przywiązują dużą wagę do tych starań i "osiągnięć", a ponadto są podatni na tresurę, bo jakże to? Rozwijać i doskonalić się nie chcą? A tak nie jest; zawsze można znaleźć kogoś, kto cię doceni i ten jeden jest więcej wart od wszystkich tych, którzy cię nie doceniają. To zupełnie tak, jak z małżeństwem ;-) Ja wchodzę rzadko lub wcale do cudzych PF i jedynie po to, aby dać wyraz swojej aprobacie dla tego, co mi się wyjątkowo podoba, a nie dezaprobacie dla tego, co mi się nie podoba, bo skoro się podobało autorowi, to jego gust, i jego sprawa. Nie wchodzi się do sklepu z wrzaskiem, czego się ma zamiar NIE KUPIĆ ;-)
fotografia cyfrowa
remigiusz_o 2012-04-15 23:56:01 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Autorze, kimkolwiek jesteś w życiu prywatnym, czym się zajmujesz i jaki związek ma Twoja praca zarobkowa z fotografią, nie interesuje mnie. Zamieszczasz zdjęcia w publicznej galerii i niezależnie od tego, jakie masz o sobie mniemanie, czy też jak bogate doświadczenie fotograficzne, prace te podlegają takim samym zasadom oceniania, jak tysiące innych, chyba, że owo ocenianie zablokujesz, a w Twoim przypadku byłoby to chyba rozsądne posunięcie, skoro trudno Ci przełknąć, że komuś może nie spodobać się to, co publikujesz... Poza tym Twoje, jak sam to ująłeś, pitolenie o fotografach-artystach i fotografach nie-artystach jest tak żałosne, że aż śmieszne.
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 22:11:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Rzeczywiście, sposobem bycia niekoniecznie do ciebie pasuję, bo nie pakuję ci się do PF aby tam mędzić, choć było by nad czym. Nie sądziłem, że podasz mi swoje namiary, ale złożyłem po prostu taką propozycję. Sam email to jeszcze nie dane osobowe ;-) Propozycję tę złożyłem po to, abyś mógł się przekonać, że się modlę, aby nigdy w życiu nie musieć z czyichś artystycznych wygłupów wyciągać konkretnych informacji, a na tym polega moja praca, i gdyby wszystkie zdjęcia na świecie były "artystyczne", to ona nie miała by sensu, albo by była gehenną nie do opisania. Całe szczęście, że jednak jest więcej fotografów, niż artystów-fotografów ;-)
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-04-15 21:31:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
staram się rozważnie podawać swoje prywatne namiary
dlaczego sądzisz, że podam je komuś, kto już pokazał, że niespecjalnie panuje nad sobą, a sposobem bycia niekoniecznie pasuje do mnie ?
żeby poznać "owoce zlecenia" ?
tak czy owak to nie ma sensu, nie zamierzam więcej wypowiadać się pod Twoimi zdjęciami
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 21:05:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@ sylwesterc70

Oczywiście, że odebrałem Twój komentarz bardzo pozytywnie, a zaprosiłem Cię do wybranej "piątki" ze względu na znaczną "zażyłość" ;-) Jak się już z kimś zeżre beczkę soli, to mu się po prostu ufa :-)
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-15 15:30:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf - nie do końca wiem, czemu miałoby to służyć (ale prześlę adres mailowy), bo nie do końca rozumiem, czego po tym eksperymencie oczekujesz. Oceniam Twoje zdjęcia w pełnej skali ocen, w zależności od mojego ich odbioru; niektóre na 3.5 , to na 0.5. Poznanie związku Twojej pracy z fotografią może mieć walor poznawczy, ale sposobu oceniania nie zmieni. Chyba :)

Adres przysyłam na prv.
fotografia cyfrowa
kris_wit 2012-04-15 15:28:55 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Raczej małó ciekawy kadr.
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2012-04-15 15:18:11 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
kazdy ma prawo do swojej wizji i Ty robisz jak uwazsz . ja tego nie neguje,

wyrozynia sie wsrod reszty fotografii. charakterystycy
zna dla autora . uwazam ze to pozytywny dla Ciebie jest moj koment
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 14:26:38 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cziort bieri taką uczciwość ;-)

@ jabe, @ shamanta, @ Wojciech, @ remigiusz_o, @ sylwesterc70

Mam taki pomysł: podajcie mi na prv swoje prywatne maile, a ja Wam wyślę owoce zlecenia, nad którym ostatnio pracowałem i materiały do tego użyte. Mam nadzieje, że wtedy dopiero zrozumiecie, jaki związek ma moja praca z fotografią, i czym dla mnie jest fotografia, oraz czego od niej oczekuję, a czego nie. Przesłanych materiałów nie będziecie mogli rozpowszechniać w sieci, bo są objęte prawem autorskim wykupionym przez wydawnictwo, które może i was, i mnie za to ścigać po sądach, ale będziecie mogli prywatnie albo i publicznie wyrazić swoje osobiste zdania na ten temat. Tematyka raczej z pewnością nie będzie dla Was interesująca, jednakże tak, jak w przypadku obojętnie jakich zdjęć, będziecie mogli ocenić te prace pod względem merytorycznym. Co Wy na to?
fotografia cyfrowa
Wojtek47 2012-04-15 14:09:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
atsf-przywołujesz moje podlinkowanie dlatego słów parę celem wyjaśnienia skoro nie jest to dla Ciebie zrozumiałe. Ale zacznę od powrotu do wypowiedzi shamanty, która i mnie dotyczy:" I Wy macie czelność pouczania innych jak obrabiać zdjęcia oraz jak je oceniać :))
To zdjęcie z Waszymi komentarzami powinno latami wisieć na stronie głównej serwisu ... ku przestrodze oczywiście :)".
Mówisz o zasadach savoir vivre'u... Twoich słów nie komentuję. Nie trzeba.
Widzisz, chodzi o elementarną uczciwość w ocenie zdjęć. Popatrz na podlinkowane przeze mnie zdjęcie. Cóż oznacza ocena 4 ? "+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie... ". I może przejdź do merytoryki. Czy teraz rozumiesz dlaczego przywołałem to zdjęcie ? Po prostu uczciwość...
fotografia cyfrowa
sylwesterc70 2012-04-15 13:40:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
est inne od innych . wyroznia sie wsrod innych fotografii typowym dla autora stylem i tak trzymaj
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-15 13:05:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Atsf - jeżeli z Twojej wypowiedzi wyjąć parę niepotrzebnych przymiotników i innych form ekspresji :) , to masz rację, przynajmniej na tyle masz rację, że można o tym spróbować podyskutować; o tym czym jest dla każdego z nas fotografia, czym jest postrzeganie fotografii, jak ją zgłębiać, jak poznawać.
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 13:00:35 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Nie rozumiem, o co chodzi z tym konkretnym linkiem. Wg mnie tylko o to, że anonimowemu Autorowi shamanta wystawiła ładną notę, a znawcy zjechali je na funty. Natomiast jeśli idzie o zasady savoir vivre'u, to podstawową wśród nich jest taka, że o gustach się nie dyskutuje. Każde zdjęcie jest krótkim opisem gustu jego autora. Jeżeli podzielasz jego gust, to jest w dobrym tonie mu to okazać, a jeżeli nie podzielasz, to milcz. Ponieważ nagminnie łamiecie podstawowe zasady dobrego wychowania w imię cholera wie czego i ubieracie się albo w belferskie szaty, albo w prokuratorskie togi, to siłą rzeczy prowokujecie autorów do odgryzania się. Nie każdemu pasuje pozycja początkującego uczniaka w niedzielnej szkółce fotograficznej, a ja, czego przykład można wśród moich prac znaleźć, w przeciwieństwie do was potrafię sobie namalować dokładnie to, co chcę, a co wy z mozołem fotografujecie i nocami obrabiacie, gdyby mi się tylko chciało. Ale mi się nie chce. Fotografia jest dla mnie czymś zupełnie innym, niż dla was, a- jak to się wyraził kiedyś pewien znany aktor- prawdziwa publiczność to taka, która płaci za bilety, a ja ani tu na zarobek, ani po prośbie nie przyłażę ;-) I bardziej doceniam wrażliwość i starania shamanty, niż waszą nadwrażliwość.
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-15 12:59:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Shamanto - celnie bardzo przywołujesz tamto zdjęcie i komentarze pod tamtym zdjęciem, bo są dowodem na to, że rzeczowa i kulturalna rozmowa o zdjęciu jest istotą naszego uczestnictwa na portalu fotograficznym. Jest także dowodem na to, że można się w ocenie pomylić, czegoś w pierwszym odruchu zachwytu nie zauważyć, ale też dowodem na to, że można i trzeba umieć, pod wpływem argumentów, swoje zdanie zmieniać. Jest także dowodem na to, że Autor świadomy swojej fotografii bez żadnego problemu, bez obrażania się i krzyku, bez obrażania innych, przyznaje się i tłumaczy, nam oglądaczom, co i dlaczego z fotką się stało.

Shamanto - cały czas masz szansę; zapraszam :)
fotografia cyfrowa
Wojtek47 2012-04-15 12:32:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jak już w podlinkowanie się bawisz ;)
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-597804.php
fotografia cyfrowa
dreptaq 2012-04-15 10:53:45 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Wojtek47 2012-04-15 10:44:08 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanta->jak to dobrze, że... nie muszę Ciebie rozumieć ;)
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-04-15 10:14:56 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
http://www.obiektywni.pl/galeria/fotografia-592955.php

>Wojtek47 2012-02-28 21:50:25
>Przyznam, że robi wrażenie. Dobra fotografia.


>jabe 2012-02-28 21:30:35
>niezwykle efektowne, piękne foto, chociaż więcej rozgwieżdżonego
>nieba by nie zaskoczyło (a gwiazdka przycięta w pół źle wygląda) :)
>- z tym drobnym minusem >bardzo dobre zdjęcie ++++(-)

I Wy macie czelność pouczania innych jak obrabiać zdjęcia oraz jak je oceniać :))
To zdjęcie z Waszymi komentarzami powinno latami wisieć na stronie głównej serwisu ... ku przestrodze oczywiście :)



fotografia cyfrowa
Wojtek47 2012-04-15 09:56:09 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Po prostu skopana fotografia.
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 01:40:19 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Runo na tym zdjęciu, obojętnie w jakim kolorze, i tak będzie mało czytelne, bo się nie załapało w GO, a zresztą, co tu ma runo do rzeczy? Mi chodzi o impresję, a nie o detal, przynajmniej w tej fotce. Ja jej wcale wysoko nie cenię i życzyłbym sobie wykonać to lepiej, jednakże impresja jest impresją, niezależnie od wykonania. Tu by się przydał statyw, przesłona 22, HDR i coś jeszcze, i takie rady to są rady, ale to zdjęcie ma tę zaletę, że obraz w rzeczywistości niewiele odbiegał od tego, co fotka prezentuje. Natomiast pełno tu jest takich fotografów, którzy najpierw pstrykają, a zdjęcie robią dopiero później i ni cholery nie mozna w realnym świecie odszukać obrazów takich, jak efekty ich pracy. Różne maniery stosowane w obróbce i w trakcie robienia zdjęć powodują, że tzw. efekty specjalne przestają być "specjalne", są nadużywane, sztampowe, monotonne i nudne, a autor przestaje zauważać, że po raz tysięczny robi jedno i to samo zdjęcie na tym samym kopycie. I nawet, jeżeli jest to piękne zdjęcie, to w efekcie okazuje się, że to jest OBOJĘTNIE KTÓRE ZDJĘCIE Z TYSIĄCA. Przy próbie wyboru 999 idzie do kosza, a jedno wystarczy za 1000. I po co się męczyć? Opanowawszy "przepis na piękne zdjęcie" mogę go powielać w nieskończność i zrobić z tego chińską masówkę, ale to już będzie taśma produkcyjna, a nie fotografia, która dla mnie jest zawsze IMPRESJĄ!
fotografia cyfrowa
Wojciech 2012-04-15 00:16:03 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
jest taka grupa fotografujących, która w ogóle przy zdjęciach nic nie robi, nie obrabia, a posądzenia o takie bezeceństwa odpiera z pasją Macierewicza
nieważne fakty, ważne przekonanie !
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-15 00:14:55 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ale widzisz, ze rysunek leśnego podłoża, tych trawek, czy co to tam jest, jest tak mało czytelny, wyraźny ?
fotografia cyfrowa
atsf 2012-04-15 00:09:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Obróbka tego zdjęcia nie była wcale aż tak ciężka, jak mnie ktoś tu posądza. Przesunąłem zaledwie dominantę barwną z zimnej w ciepłą i to wsio!
fotografia cyfrowa
ANsako 2012-04-14 23:08:57 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
niestety obróbka zjadła CI zdjęcie,które mogło całkiem ciekawie wyglądać
fotografia cyfrowa
ajano212 2012-04-14 23:04:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
shamanto....czy naprawdę nie widzisz, ze to "zdjęcie" przeszło ciężką obróbkę, która tego nie wytrzymała???
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-04-14 23:04:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Znalazł się mondrala !
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-14 23:01:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
stawiasz oceny

proszę, byś jakoś uprzedzała ten moment, żeby szoku nie doznać
fotografia cyfrowa
ajano212 2012-04-14 23:01:46 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
@jabe :)))))))))))))))))))
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-04-14 23:00:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jabe, a co ja takiego znowu zrobiłam? przed czym mam uprzedzać?
fotografia cyfrowa
jabe 2012-04-14 22:57:49 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Shamanto uprzedzaj proszę, bo zawału serca można dostać
fotografia cyfrowa
ajano212 2012-04-14 22:56:31 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Łoj!!!!!!!!!!!!!!
nie nadaje sie do oceny......
fotografia cyfrowa
shamanta 2012-04-14 22:52:49 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa