fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Przeglądaj zdjęciapoprzedniefotografia cyfrowaPozostale zdjeciafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaAutorafotografia cyfrowanastępnefotografia cyfrowapoprzedniefotografia cyfrowaWszystkiefotografia cyfrowanastępne
fotografia cyfrowa
skimi / :( okra.....
fotografia cyfrowa
zdjęcie
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Fotografia stanowi własność autora. Kopiowanie i rozpowszechnianie fotografii bez jego zgody jest zabronione.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Szczegóły zdjęcia
fotografia cyfrowa
Autor:skimi
Tytuł::( okra.....
Data publikacji:2006-09-18 22:32:52
Liczba wyświetleń:3581
Ocena średnia:1.7
Liczba punktów:62
Liczba poleceń:0
Liczba komentarzy
i krytyk :
88
Kategoria:Pozostale zdjecia
Aparat:

Rodzaj fotografii:Fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
Komentarz autora
fotografia cyfrowa
To chyba ostatnie na razie z tych męczących ("i bezsęsu").
Widzę, że huśtawka się nie zmieściła i jest nieostra - sorry, tak wyszło ;)))
Pozdrawiam i zapraszam do komentowania.
Moderatorów proszę o cierpliwość.
23.03.2008 - gdy zostało wymoderowane to otrzymało taki przypisek: "Zdjęcie
niewątpliwie posiada wartość, ale jest ona dostrzegalna praktycznie tylko dla
autora. Niestety, ale w tym zdjęciu przesadzono z obróbką w programie graficznym
lub metodami tradycyjnymi."
Zachodzące zmiany cieszą mnie bardzo :))
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Konstruktywna krytyka
bg
Pamiętaj. Krytyka to nie to samo co komentarze. Krytykując fotografię, powinieneś podać wskazówki, dzięki którym autor ma szanse ulepszyć swój warsztat. Za wartościową krytykę możesz zarobić dodatkowe punkty i powiększyć swój limit. Za każdą pozytywną ocenę dostajesz 1 punkt a przy krytyce pojawia się ikona plusa plus. Co więcej, jeśli Twoja krytyka jest jedną z trzech pierwszych pod zdjęciem, pozytywna ocena użytkownika oznacza dla Ciebie aż 3 punkty. Minus minus oznacza, że oceniający uznał krytykę za mało wartościową, za taką ocenę otrzymasz zero punktów. Nie należy jednaka stawiać znaku minus przy dobrych krytykach, z którymi po prostu się nie zgadzamy. Po kliknięciu na ikonki plusa lub minusa pojawi się okno z informacjami o oceniających krytykę. Więcej na temat konstruktywnej krytyki w FAQ.

Swoją opinię, czy zdjęcie ci się podoba lub nie i wszelkie inne uwagi zamieść w komentarzach.
fotografia cyfrowa
mirekfoto 2008-09-01 09:17:11minusminusminus
fotografia cyfrowa
Eksperymenty owszem ale tu zupełnie nie pasuje bo co to jest ? Rozumiem huśtawka ruch samochodu tłum .Brak jakikolwiek podstaw aby wykonać ten rodzaj techniki .Może sentyment czujesz do tego zdjęcia ale poco takie coś umieszczać ?.
fotografia cyfrowa
tegieer 2008-03-27 12:06:19plusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Do pewnego rodzaju fotografii i obrazow w ogolnosci lubie stosowac pewien termin - MAZIAJ.
Terminem tym okreslam obrazy: nieostre, przyciemne, mające za dużo "brudu", rys, plam, zamazane, z za duzym kontrastem, przepalone, no i przede wszystkim zbyt abstrakcyjne - rozne kleksy, zamazance, szlaczki i inne maziaje :D
Nie chodzi mi tu o doskonalosc techniczna i nie kazde przepalenie, przyciemnienie czy nieostrosc uwazam za niewlasciwe - przeciez to sa srodki wyrazu artystycznego. Uwazam, ze powinny byc stosowane z umiarem i powinny sluzyc jakiemus celowi (ktory dostrzega rowniez odbiorca, a nie tylko i wylacznie autor)
Tak wiec ogolnie za maziaje uwazam takie foty i obrazy w ktorych uwidacznia sie przerost formy nad trescia. Ogolnie chodzi o obrazy artystyczne, takie "prawdziwie" artystyczne. Z definicji nie lubie kolazy, przekombinowanych fotomontazy, zdjec w calosci nieostrych itp.
Nie obchodzi mnie czy maziaj jest autorstwa nieznanego uzytkownika OB czy wyszedl spod powiekszalnika tuza fotografii lub zostal namalowany pedzlem super znanego malarza np. Picassa (imho gosc sadzil same maziaje, ktorych nie kumam, nie lubie i nie trawie).
Bycmoze jestem warcholem, prostakiem i burakiem, bo nie kumam "prawdziwej sztuki", ale przynajmniej nie egzaltuje sie nad czyms co mi sie nie podoba, tylko dla tego, bo jest to autorstwa znanego artysty!!!
I jeszcze jedno 99% maziaji to gnioty, ale za to 1% to doskonale arcydziela, ktore bardzo mi sie podobaja, poniewaz uzycie takiej a nie innej formy jest wlasciwie uzyte i wywiera zamierzony efekt. No ale wiadomo, co mi sie podoba, niekoniecznie musi podobac sie innym i kolko sie zamyka.
Ogolnie tworzenie maziaji to grzaski grunt :D
W przypadku komentowanej fotografii, moj wertydkt jest jasny - MAZIAJ, ktorego nie kupuje.
pzdr dla autora, mam nadzieje, ze nie urazilem ta przydluga pisanina :)
fotografia cyfrowa
prodigy 2008-03-25 15:01:24plusplusplusplusminusminusminus
fotografia cyfrowa
Dobre ..... :
-Posiade głębie ktorej nie widać
-Ma w sobie sens - ale ukryty
-Celowo lub nie wzbudza emocje
-Zmusza do wytezenia wyobrazni i wzroku
-Jest tego rodzaju zdjeciem, ktore ma swoich zwolennikow - ale nadal w tym "przemysle" na OB jest ich bardzo mało
CZY PRZYPADKIEM NIE O TO CHODZI W FOTOGRAFII, czy wszystko musi byc zrozumiałe przejrzyste o idealnej strukturze zdjecia pod kazdym wzgledem, bez skazy bez oryginalności ( ile mamy tu technicznie perfekcyjnych fotek - czesto nudnawych , a ile z prawdziwym pomysłem) - napewno był zamysl a to juz duzo - bo przeciez kazdy chce oddac w zdjeciu czastke siebie a tu napewno SKIMI ona jest.
Pozdrawiam
fotografia cyfrowa
keramodnor 2006-09-19 01:15:15plusplusplusplusplusplusplusplusplusplusplusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa

Nie jest to hedonistyczny obrazek. Skoro już to wiadomo, to warto zastanowić się, co tu widać, a czego nie widać i co z tego ma wartość. Ja się huśtam patrząc na to zdjęcie i nie mogę ustawić pragmatycznego kadru. Obrazek wyjęty z nieostrej wyobraźni i namalowany kreskami poruszenia.
;-)

PS. Przykra średnia = 0,2 dla bardzo dobrej fotografii.

fotografia cyfrowa
iron_gecko 2006-09-19 00:55:48plusplusminusminusminusminusminusminusminusminusminusminus
fotografia cyfrowa
eh jakiś zamysł artystyczny był...totoalna abstrakcja i potworny brak ostrości sprawił że zdjęcie jest totalnie pozbawione czytelności
pozdrawiam
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać krytykę.
fotografia cyfrowa
Komentarze & oceny
bg
fotografia cyfrowa
Możesz ocenić zdjęcie wg poniższej skali lub skomentować zdjęcie nie przyznając oceny.

-1 - Fatalna fotografia. Nie nadaje się do publikowania i powinna stąd zniknąć. Nie niesie żadnych walorów artystycznych ani technicznych. Autor wykazał się zupełnym brakiem samokrytycyzmu.
0 - Słabe, autor usiłował coś powiedzieć, ale nie za bardzo mu to wyszło.
+1 - Może być. Można powiedzieć, że w tej fotografii jest coś co zasługuje na uznanie.
+2 - Niezła fotografia. Wyróżnia się spośród innych. Przemyślana i ciekawa pod względem artystycznym. Technicznie też dobra.
+3 - Podoba mi się. Jest to fotografia, którą ogląda się z przyjemnością. Widać solidny warsztat techniczny i zmysł artystyczny autora.
+4 - Bardzo dobra fotografia. Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie...
+5 - Doskonałe. Według mnie perfekcyjne dopracowanie w każdym calu. Nie zmieniałbym już niczego.

Przyznanie oceny -1 lub +5 wymaga napisania komentarza składającego się z co najmniej 10 słów.
fotografia cyfrowa
ahor 2009-01-04 23:21:10 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ja się pohuśtam...
:)
fotografia cyfrowa
skimi 2009-01-04 23:09:30 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
każdy ma prawo do kich -
ania
fotografia cyfrowa
sugarless 2009-01-04 21:18:55 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
mieczem wojujesz,od miecza giniesz,tym razem nie na oślep wale,to kicha pseudoartystyczna ,nie zawsze musi nosnikiem zdjęcia być sztuka i jakość
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-30 18:33:24 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tegieer - dzięki za uzupełnienie krytyki :) W krytyce nie było żadnego konkretu więc rzeczywiście była stworzona na zasadzie "podoba się lub nie". W Twej wypowiedzi są już konkrety choć nieco sprzeczne wewnętrznie :)) Trudno przecież napisać o przeroście formy nad treścią skoro się "nie odczytuje przesłania, które autor "miał na myśli"" Skoro nie wiesz jaka jest treść to skąd wiesz, że forma ją przerasta?
Z treścią mi się bezsprzecznie nie udało, chyba nikt do niej nie dotarł co jest wyłącznie moją winą. Myślałem, że tytuł jakoś pomoże :)
fotografia cyfrowa
keramodnor 2008-03-30 06:04:02 | ocena =
fotografia cyfrowa
tegieer,

to jest poruszone, a nie nieostre.

Na marginesie:

Ja termin "maziaj" stosuję na portalach fotograficznych od 6 lat. Znam też setki osób z netu i kilka osobiście, które od wielu lat stosują słowo "maziaj" do takich fotografii.
fotografia cyfrowa
tegieer 2008-03-30 05:49:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
yyy formy nad trescia oczywiscie, zmeczony juz jestem :)
fotografia cyfrowa
tegieer 2008-03-30 05:48:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
zagladajac tu po penym czasie widze Twoje odniesie sie do mojej krytyki, w ktorym sugerujesz, ze nie uzasadnilem swojego stanowiska w kwestii maziaja :)
wydaje mi sie, ze wszystko napisalem w przedmiotowej krytyce, ale skrotowo stoi w nastepujacym porzadku:
- przerost tresci nad forma,
- nie odczytuje przeslania, ktore autor "mial na mysli",
- nie widze tutaj nic poza gigantyczna nieostroscia,
- no i przede wszystkim jesto to moje subiektywne widzenie. opisalem swoj wlasny poglad na pewien rodzaj fotografii, a termin maziaj jest swego rodzaju neologizmem (nie wiem czy jest cos takiego w slowniku jezyka polskiego), w ktorym sie lubuje i wcale nie wymagam, ze od teraz wyszscy beda sie nim poslugiwali.
btw bardzo ciekawa dyskusja wywiazala sie pod Twoim zdjeciem i dowodzi tego, ze sztuka jest bardzo subiektywna domena. jak pisalem wczesniej ja tu nic nie widze, ale wiele osob dostrzega cos interesujacego w Twojej fotografii - i bardzo dobrze.
Osobiscie uwazam, ze kazda SWIADOMIE zrobiona fotografia zasluguje na miano sztuki. jezeli ator na chwile zastanowil sie, co chce przekazac i ma swiadomosc tego, ze naciskajac spust migawki chce wyrazic siebie, to juz w tym momencie jest to sztuka - lepsza czy gorsza; doceniona lub nie, ale sztuka... wierze, ze Ty autorze (zakladam, ze to zdjecie powstalo w zamierzeniu w takim ksztalcie) rowniez miales swoje motywy i przemyslenia zwiazane z ta fotografia.
Prosze wiec, nie zarzucaj mi, ze moja krytyka jest stworzona na zasadzie "podoba sie lub nie", bo kazda krytyka jest subiektywna i niejako z definicji ma wyrazac subiektywy poglad krytyka...
pzdr, ide spac, bo pozna pora jest :) oby wiecej rzeczowej dyskusji na temat fotografii i sztuki w ogolnosci...
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-27 20:49:03 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
;)
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-27 20:47:06 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cris70 - wyśliznąłeś mi się z rąk, a już myślałem, że dopadłem na wieczór ofiarę i będę sobie oglądał jej agonię we własnych zapętleniach ;)))) Pozdrawiam i zapraszam znowu
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-27 20:42:36 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no i dobrze, 'zobacz' jakie jest milutko gładkie w dolnych rejonach ;-)
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-27 20:40:26 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
nie ,ocenilem ,uzasadnilem ,koniec rozmowy;) jest tu wiecej ocen 0 i nawet -1 a zawsze jak Cris70 da 0 to musi sie tlumaczyc;)
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-27 20:36:59 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
toteż nie patrzę oczami...
macam po ekranie ;-p
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-27 20:35:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cris70 - to napisz za co na zdjęciu jest ocena, skoro nie za poziom fizjologiczny jeno :) Bo na razie napisałeś, że 'nie podoba' i nie znosisz gdy bolą oczy. No, może z ciebie jakiś konkrecik wycisnę ;))
MartaW - sorry, może nie patrz oczami :P
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-27 20:25:50 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
no prawdę rzekłszy, to mnie też oczy mnie bolą niemożebnie, gdy na to patrzę ;-p
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-27 20:23:14 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Moja ocena jest za zdjęcie, wszelkie inne domysły są niepotrzebne;)
a tam ,nie na -5 ,ja nie uznaję ocen minusowych już od bardzo dawna;)
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-27 20:19:51 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Cris70 - czyli nie spasowało na poziomie fizjologicznym? A ocenę dałeś mi za znęcanie się nad istotami żywymi.
To za takie świństwo należy się chyba -5 ;))
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-27 20:01:32 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Odpowiadam dlaczego nie podoba mi się .Nie znoszę zdjęć podczas oglądania których zwyczajnie bolą oczy;) zniekształcenia na tym zdjęciu drażnią mnie .Dodam tylko ,że jest to tylko moja i wyłącznie moja opinia i nie każdy musi się z nią zgadzać ;)
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-27 19:57:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tegieer - dziękuję za krytykę. Jednak gdybym mógł dałbym Ci za nią minusa :) Bo z niej wynika tylko tyle, że jest to maziaj (wg Twojej niejasnej klasyfikacji) i Ci się on nie podoba - po wyciśnięciu niewiele zostało. Dałbym Ci jednak plusa gdybyś wyjaśnił w krytyce dlaczego 99% maziajów to gnioty, nie odwołując się w wyjaśnieniu do parauzasadnienia "podoba/nie podoba".
Cris70 - cieszę się z Twej uczciwości :) Intryguje mnie czy stwierdzając, że "podoba albo nie podoba" stawiasz sobie pytanie "dlaczego?" Chętnie poznałbym Twoją na nie odpowiedź.
gregsk - z tą percepcją to przesadziłeś, to tak jakbyś napisał, że w komputerze wszystko zależy od klawiatury i skanera :P
gaelicus - idei 'usprawiedliwionego sensu' nie łapię, nie wiem czy za bardzo w kierunku pleonazmu nie skręca :)
Rozstrzał ocen jest tu uroczy. Pozdrawiam wszystkich i dziękuję Wam za opinie :))
fotografia cyfrowa
KtoCieKocie 2008-03-27 15:34:48 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
biderus 2008-03-27 15:14:26 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
pełny ekran i wszystko pięknie gra.
fotografia cyfrowa
Cris70 2008-03-27 14:53:21 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Cóż będę uczciwy i napiszę krótko -nie podoba mi się taki rodzaj fotografii
fotografia cyfrowa
Kejti 2008-03-27 14:25:53 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
psychoza :P
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-27 14:00:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Według Liftera:)
fotografia cyfrowa
Lifter 2008-03-27 13:53:28 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Dziwne ale intrygujace, nie poddajace sie niestety ocenie wedle tej skali, bo ciezko mi tu powiedziec, czy niektore elementy sa swiaodmym zamiarem autora, czy tez po prostu radosnym skutkiem improwizacji. :) Tym niemniej jako calosc fotka budzi emocje i to niekoniecznie negatywne. Powtorze - intrygujaca fotka nie poddajaca sie prostej ocenie. Zatem - dobra fotka.
Bo chlamy latwo ogarnac i (kiepsko) ocenic.
:)
fotografia cyfrowa
obiezyswiat 2008-03-27 11:57:11 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
gregsk 2008-03-27 11:52:49 | ocena = 2
fotografia cyfrowa
Jak już wspomniałem na tym portalu w jednej z KK - do każdej fotografii można dorobić teorię. A i tak wszystko zależy od percepcji :)
fotografia cyfrowa
gaelicus 2008-03-27 10:09:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jak to dobrze, ze w popkulturze wszystkiemu mozna nadac usprawiedliwiony sens (albo tez ses czasami...)!
fotografia cyfrowa
wkg 2008-03-26 00:38:05 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
niezle walniete zdjecie ; ))
fotografia cyfrowa
jurekk 2008-03-26 00:33:58 | ocena = 5
fotografia cyfrowa
nie na co, foto jest dobre (4) a tak właściwie (to dla podciągnięcia średniej) wstawię 5
fotografia cyfrowa
Milczar 2008-03-25 23:57:58 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
to chyba dobre miejsce na wstawienie pierwszej -1 ;) a co! :p
fotografia cyfrowa
tysjusz 2008-03-25 23:47:03 | ocena =
fotografia cyfrowa
Zawieszenie ruchu.

Sie podoba się
=3
fotografia cyfrowa
MM_3style 2008-03-25 23:22:13 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Popieram i jestem za. Mnie bardziej bolą oczy od przesterowanych widoczków. A tutaj prosto i na temat: huśtawka :)
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-25 23:05:19 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
malpa01 2008-03-25 22:39:19 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
outolunch 2008-03-25 16:10:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Według jakich kryteriów wybiera się zdjęcia do Vox Dei?
fotografia cyfrowa
krystek102 2008-03-25 15:05:02 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
no cóz , kombinowanie na siłe , czy wszystko od razu musi być sztuką?
fotografia cyfrowa
prodigy 2008-03-25 15:02:05 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Podoba sie .... :)
fotografia cyfrowa
gakusei 2008-03-25 14:31:44 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
jest to jawny upadek tego portalu
fotografia cyfrowa
Ttrrrrrt 2008-03-25 11:32:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
: *
fotografia cyfrowa
skimi 2008-03-25 11:30:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
:) wszystkich pozdrawiam i dzięki za opinie. Ciekawe to zdjęcie skoro budzi tak różne odczucia :)
fotografia cyfrowa
Eclipsea 2008-03-25 10:16:24 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
rooozedrganee :D
fotografia cyfrowa
radosny 2008-03-25 08:29:18 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
na NIE
fotografia cyfrowa
PoulN 2008-03-25 08:04:01 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Sry - ale nic Tu nie widze :?
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-24 15:30:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
ewentualnie jak mi okulary zaparują ;-)
fotografia cyfrowa
corazon 2008-03-24 15:29:17 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
rozmazany artyzm, tak widzę świat wracając rano po imprezie....
fotografia cyfrowa
Svolken 2008-03-24 15:16:15 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
hehehe....zdjęcie jak zdjęcie, ale oceny w zachwycie powalają :D
fotografia cyfrowa
aivan 2008-03-24 15:13:58 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
cos jak powrot do domu z suta zakrapianej imprezki
głeboko artystyczna fota
fotografia cyfrowa
Mordecai 2008-03-24 12:23:53 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
popieram zmiany !!!

skimi :-DDD
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2008-03-24 11:54:29 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Jambolaya, czy każde zdjęcie musi być piękne? ;-)
I czy coś mówi? Do mnie przemawia :-)
fotografia cyfrowa
Jambolaya 2008-03-24 01:16:38 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Moim zdaniem jest to beznadziejna podróba nie-wiadomo-czego. czy to zdjęcie o czymś mówi? czy jest "piękne"? Ani troche.
fotografia cyfrowa
alburnus 2008-03-23 21:39:18 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Zdjęcie nawet ciekawe :)
fotografia cyfrowa
joanna_ga 2008-03-23 21:36:48 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Dla mnie świetne, aż mi się w głowie zakręciło ;-)
Zbiza, może trochę kultury?
fotografia cyfrowa
soundchaser 2008-03-23 21:17:25 | ocena =
fotografia cyfrowa
zbiza - dobrze, że po pijaku "w" Ci nie weszło. ;-)

Komentarz do moderacji.
fotografia cyfrowa
Iluzja 2008-03-23 19:38:20 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
odrealnione, trafia
fotografia cyfrowa
Achaj 2008-03-23 18:52:22 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
patrząc np na zdjecia w człowieku budzą się różne rzeczy.. a to żądze, a to emocje.. pewne odruchy i takie tam jeszcze ... tak patrzę na tą prace i tak sobie myśle czy to ja jestem jak ta nieociosana masa ktora nie jest w stanie wychwycić swymi zmysłami artyzmu.. czy też autor robi ze mnie wała.. chcąc namieszać mi w myślach..? nie jestem, baa nawet nie uważam się za fotografa... ale jesli to jest " fotografia" która "Zasłużyłaby na maksymalną ocenę, gdyby nie... " ? to zaczynam się cieszyć ze ja nigdy nie osiagne takiego poziomu... poziomu absurdu..
fotografia cyfrowa
skimi 2006-10-22 22:55:58 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
vankert - to nie dla tych. To dla tych co to się nie boją zostać sami ze sobą :)) i się jeszcze przy tym nie zanudzą ;)
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2006-10-22 22:23:05 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
patrzę jeszcze raz na to i znowu mam to samo uczucie... to tak jabym ustawił małą częśtotliwość odświeżania monitora... boląca sprawa... pewnie dla ludzi o silnych nerwach... ;) :D
fotografia cyfrowa
soundchaser 2006-09-21 15:05:09 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Mało tu takich fotografii.
Już kiedyś gdzieś pisałem - za dużo tu ładnych,
okrągłych fotek, działających na zmysł wzroku
w sposób bardzo prosty, a za mało zdjęć sięgających
gdzieś dalej, wgłąb naszej sfery doznań i skłaniających
do interpretacji.

Powyższe jest właśnie takim zdjęciem,
choć ja osobiście wolałbym na czarnym tle.
Wtedy robi większe wrażenie.
fotografia cyfrowa
pietro77 2006-09-19 21:13:43 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
niezłe...
pozdrawiam
fotografia cyfrowa
skimi 2006-09-19 21:11:04 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
dundee - a jakbyś tak mi 6 liczb od 1 do 49 na jutro podał? ;))
lamparcie - nie wiem, o który etap knocenia Ci chodzi,
galex - każdy szukający znajdzię pewnie coś innego, z sensem też można popróbować, dziękuję za poszukiwania :)
kera - dzięki za krytykę. Jakże mi tu brakuje logiki tak pięknie przez Ciebie w dwóch pierwszych zdaniach ujętej - a przecież to podstawy czytania, abecadło.
fotografia cyfrowa
lampart 2006-09-19 17:10:21 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
czym knocisz te foty?
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-09-19 10:20:12 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
skimi, a mówiłem, ze się znajdą ;)
fotografia cyfrowa
galex 2006-09-19 07:15:27 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
Rozhuśtane jak myśli...
I dobrze, że 'bezsęsu', bo nie sensu trza tu szukać...
fotografia cyfrowa
Zlloty 2006-09-19 05:07:26 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
Gdzieś tam na śniegu w parku stoi ławka
Obok tej ławki dziecięca huśtawka
Huśtam się na niej na dół i do góry
Huśtam się, huśtam! Pod samiutkie chmury!
fotografia cyfrowa
keramodnor 2006-09-19 01:16:32 | ocena = 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
skimi 2006-09-18 23:53:57 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
vankert - nie wiem, teraz specjalnie popatrzyłem i mnie nie bolą. Na innym zdjęciu dokuczały mi kiedyś regularne, mocno skontrastowane linie.
fotografia cyfrowa
... . .. . . 2006-09-18 23:41:32 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
mam nadzieję, że wiesz że po paru sekundach bolą oczy??? :)
fotografia cyfrowa
skimi 2006-09-18 23:24:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
Arturze - dzięki, dzięki Tobie wyszedłem na plus
Dundee - widzisz, nie znaleźli się
Storm - skąd wiedziałeś?
dzięki za komentarze (choć raczej nie pomogą mi w robieniu jeszcze lepszych fotek :))
tylko fotodziadek nie odpowiedział, a czekałem na opinię starszego pokolenia ;) i nadal czekam
fotografia cyfrowa
stormofdream 2006-09-18 22:58:30 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
to jest konekwencja pewnych zdzareń. ja rozumiem autora. chce.
fotografia cyfrowa
bratek 2006-09-18 22:54:48 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
za puxno jak dla mnie na takie fotki :P
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-09-18 22:54:40 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
bo moim zdaniem największą obrazą jest wystawienie oceny 2. (-1 oraz 5 są dowodem uznania)
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-09-18 22:52:42 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tzn.. ona mi się podoba w sensie negatywnym
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-09-18 22:51:43 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
tzn. ja uważam, że dobrze jest, że wystawiłeś to tutaj i mam przekonaie, że znajdą się wielbiciele tej foty...
fotografia cyfrowa
Artur_Kiela 2006-09-18 22:51:33 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
o, no właśnie,,
fotografia cyfrowa
tysjusz 2006-09-18 22:51:30 | ocena = 0
fotografia cyfrowa
Ale, co się stało?
fotografia cyfrowa
Artur_Kiela 2006-09-18 22:51:02 | ocena = 3
fotografia cyfrowa
cholera, widzisz więcej i jeszcze musisz przepraszac moderatorów:/ i czytać moraliety o tym, jak się pisze o sensie mimo, że 'bezsęsu' napisałeś w cudzysłowie,,
oceny nie wystawiam z przekory ani z powodu jakiegoś snobizmu lub czegoś podobnego. podoba mi się
fotografia cyfrowa
skimi 2006-09-18 22:50:37 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
fotodziadku - rozumiem Twoją uwagę, napisz tylko dlaczego nie powinno sie tu znaleźć - proszę :)
fotografia cyfrowa
skimi 2006-09-18 22:49:00 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
a ja z sensem dodałem tam cudzysłów (czyli takie " ") - choć nie polski niestety. Dundee - wysil się nieco a nie nadawaj Morsem
fotografia cyfrowa
fotodziadek 2006-09-18 22:44:47 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
Czy nie pomyliłeś przypadkiem plików do wstawienia? To zdjęcie chyba jednak nie powinno się tu znaleźć.
fotografia cyfrowa
Dundee 2006-09-18 22:43:20 | ocena = -1
fotografia cyfrowa
z sęsem piszesz czekoludek.. . .. . . . . . ..
fotografia cyfrowa
czekoludek 2006-09-18 22:41:18 | ocena = brak oceny
fotografia cyfrowa
pisze się BEZ SENSU, a nie BEZSĘSU
fotografia cyfrowa
Zaloguj się aby dodać komentarz.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa