Liczba punktów: 619
za zdjęcia: 613
za krytyki: 6
Krytyki otrzymane przez autora
Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny |
| Afropolak | Portret , bardzo dziwna kolorystyka która ni jak nie się nie
broni Centralne ujęcie.
W B&W albo chociaż w kolorystyce zbliżonej do barw
naturalnego światła podczas złotej godziny - żółcie i
pomarańcze - wyglądało by o wiele lepiej.
Mam wrażenie że te zdjęcie to przykład fotografii w której
autor ma bardzo emocjonalny stosunek do fotografowanego
"obiektu" Niezależnie czy to będzie kot babci, rower z
dzieciństwa czy najlepsza koleżanka albo własny bobas.
Emocjonalny stosunek powoduje że nie zauważamy że zdjęcie
nie jest uniwersalne, nie ma przesłania, albo wydaje się że
jest lepsze tylko z powodu wagi występującej na nim
postaci.
"Podoba mi się, więc spodoba się innym"....tak w
skrócie....NIE, TO TAK NIE DZIAŁA | benybabene | 2012-02-28 15:41:38
|
| Andres | Nie rozumiem...
nie rozumiem skosu który w założeniu powinien dodawać
dynamiki a tutaj jest zupełnie zbędny
nie rozumiem szyny wyrastającej z głowy modelki
nie rozumiem zdjęcia garbusa na szynach
nie rozumiem bałaganu w tle
nie rozumiem dziwnego ułożenia modelki w kadrze
nie rozumiem miny modelki
nie rozumiem po co jest ten pseudoerotyzm z rozchełstanym
płaszczem na torach
pewnie jeszcze kilku innych rzeczy nie rozumiem... | benybabene | 2010-11-05 19:48:08
|
| BETI | To może ja:
1. Jeśli tematem jest ŚLIMOK, to niech to będzie o nim
opowieść, a nie o palcach i paznokciach.
2. Zbyt dużo tła i do tego "zabałaganionego"
3. Kadr nijaki, tak naprawdę "pstryk".
4. Ślimaka naprawdę najmniej tu widać....niestety:(
Polecam pooglądać zdjęcia ślimaków, których tu jest naprawdę
sporo i w dobrej jakości.
Pozdrawiam:) | benybabene | 2010-01-23 19:00:40
|
| UncleTom | Witam,
Podcienia, arkady, kolumnady - to bardzo wdzięczny temat,
dosyć oklepany ;-) jednak przy spełnieniu kilku warunków
powstają naprawdę efektowne zdjęcia. Podstawowym jest, jak
łatwo się domyślić, światło. Słoneczne plamy rzucane na
podłoże przez prześwity tworzą kapitalne rytmy, prowadzące w
głąb kadru i nadające obrazowi ten 'trzeci wymiar'. Powinno
być ich całkiem sporo, więc fotografowane arkady powinny być
w miarę długie. Należy starannie dobrać ekspozycję tak, by
pomieścić światła i cienie. Zapisywanie RAW-ów bardzo
pomaga.
Kadr - niekoniecznie idealnie symetryczny - powinien być
jednak zrównoważony.
Można rozważyć ujęcie w kadrze postaci - może sporo wnieść
do wartości zdjęcia.
Wreszcie jakość - cóż, obiekty statyczne, szczególnie
architektura, wprost proszą się o maksymalną możliwą do
osiągnięcia jakość z ostrością na wszystkich planach, albo
płytką ale przemyślaną GO.
Powyższych elementów w tej pracy zabrakło.
To taka moja ocena 'bez oceny'. Pozdrawiam i życzę bardziej
udanych prób. | benybabene | 2009-10-29 13:34:34
|