fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
brl - wartość obiektywna, subiektywna itp.
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
marekmarian
fotografia cyfrowa
2008-12-30 15:30:29
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
tak KM to skrót nika choć faktycznie wolę Kera, bardziej mz fonetycznością oddaje naturę stanowczą/zadziorną naturę wypowiedzi Autora :). Tonie skrót od Imienia i nazwiska bo jest inny.

No ja zupełnie nie znam się na pinhole poza tym że wiem co to mniej więcej jest, wiec chyba nie nadaje sie do tej bardzo poważnej dyskusji... Chętnie poczytam jednak zdania mądrzejszych od siebie, zwłaszcza te które coś do niej ciekawego wniosą...

Kera: "Wystąpił trend spadkowy krańcowej istotności Twojej wypowiedzi."....
Dzięki za opinię :) Przykro mi że nie dotrzymałem Ci poziomu istotnej kluczowości intelektu dawcy :) Jakoś muszę z tym żyć :)
pozdrowienia i udanych batalii słownych ze wszystkimi wokoło.
fotografia cyfrowa
keramodnor
fotografia cyfrowa
2008-12-30 15:55:29
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Ufff
;-)
fotografia cyfrowa
marekmarian
fotografia cyfrowa
2008-12-30 15:57:19
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
no... to ciekawa kwestia.... zainteresowałes mnie :)
fotografia cyfrowa
keramodnor
fotografia cyfrowa
2008-12-30 16:21:12
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Wiedziałem, że się zainteresujesz tak mało istotną kwestią jak Ufff.
To zgodność z trendem.
;-)
fotografia cyfrowa
Mordecai
fotografia cyfrowa
2008-12-30 16:30:52
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
erystyczna czkawka trwa... czkawka trwa... czkawka trwa... :D
fotografia cyfrowa
keramodnor
fotografia cyfrowa
2008-12-30 17:04:14
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
Morderca,