| | |
Film jakis dobry ktos ogladal ostatnio? |
KLi 2008-07-03 11:33:14 | | | "Krwawy sport" - cz. I ;) |
Oza 2008-07-03 12:28:37 | | | Mulholland Drive i Requiem for a Dream - moje dwa ulubione;) |
Oza 2008-07-03 12:29:00 | | | aaaa jeszcze "U-Turn" jest niezly ;) |
gaelicus 2008-07-03 13:11:08 | | | Mullholland Drive owszem, na sen zwlaszcza, zas Requiem glownie dla muzyki.
|
LucaBrassi 2008-07-03 13:23:58 | | | Ta Krwawy sport swego czasu jak najbardziej, rowniez Koszmar z ulicy Wiazow byl fajny, ach kino to piekna rzecz:) |
KLi 2008-07-03 13:33:24 | | | Hehehe ;)
Mialo byc o tych, co ostatnio... A tu widze cale listy ulubionych sie sypia... ;)
Bede zwiezly zatem - dla mnie filmem wszechczasow jest "Odyseja kosmiczna 2001". |
nadtlenek02 2008-07-03 13:34:19 | | | Oza - Lynch, Aronofsky ... rewela
dodał bym jeszcze "Pi" |
nadtlenek02 2008-07-03 13:38:43 | | | Pod muzycznym względem (choć nie tylko) - "Ostatnie kuszenie Chrystusa" M.Scorsese
- nie mylić z Pasją M.Gibsonka;)
|
gaelicus 2008-07-03 13:41:12 | | | "Odyseja" jak najbardziej...a pozostajac w temacie, rozczarowala mnie najnowsza wersja "Solaris", w ktorej kladlem wielkie nadzieje.
Caly zestaw "Alien"-klasyka gatunku, niedoscigniony wzorzec straszydla kosmicznego.
|
LucaBrassi 2008-07-03 13:55:56 | | | Wladca pierscieni tez mnie nie rozczarowal, ogolnie fantasy to lubie:Willow, Legenda, Equilibrium, Conany, 5 element, Gwiezdne wojny..... ach miodzio! |
Oza 2008-07-03 14:13:06 | | | No a co do TV Shows to niestety nigdy nie zakonczony "Twin Peaks"....:))) |
czardasz 2008-07-03 14:43:19 | | | ,,Najpierw strzelaj ,potem zwiedzaj'' - fajny bokeh momentami :) |
LucaBrassi 2008-07-03 15:14:54 | | | Oza obejrzyj Carnivale, nie Twin Peaks, ale klimat jest. Swietne rowniez: Rzym, Soprano, Cudowne lata (kozak max), mam Tudorow ale nie widzialem jeszcze:) |
KLi 2008-07-03 15:40:15 | | | "Klan" jest czadowy...
I ta muzyczka jako puenta scen - "ti-da-di-da-da-da-da"...
;D |
mooha 2008-07-03 16:19:36 | | | ostatnio się pośmiałem z "Źle narysowany Roy" :P |
Oza 2008-07-03 16:21:58 | | | I tak najlepszy jest "crocodile" dundee I&II :)) |
mooha 2008-07-03 16:44:20 | | | Benek Blues jest niezły- polecam!!
http://www.filmpolski.pl/fp/index.php/4211873 |
Oza 2008-07-03 17:39:47 | | | |
Svolken 2008-07-03 17:47:46 | | | "Pamiątka z celulozy" oraz "Chudy i inni" :D |
KLi 2008-07-03 18:50:30 | | | Hehe, "Konopielka" wymiata, ale książka Redlińskiego lepsza :)
"Kuszenie" znakomite - także polecam.
Co do "Solaris" - zarówno wersja Tarkowskiego jak i Sorderbergha bardzo rozczarowujące... No ale ta książka raczej nie jest przekładalna na język filmu...
|
Canthi 2008-07-03 21:29:19 | | | A mi się przypomniał jeszcze jeden, chociaż też nie z tych, co ostatnio: "Powder", tytuł polski "Zagadka Powdera" - strasznie dawno oglądałam, film z 1995, nie wiem, jak innym, ale mnie się podobał bardzo... |
Anita_K 2008-07-03 22:14:22 | | | LucaBrassi wspomnial kilka seriali...Swietny jest "Californication" i "Weeds" ; Canthi, "Powder" faktycznie jest b.dobry; z nowszych bardzo wstrzasnal mna film Isabel Coixet "The secret life of words/Vida secreta de las palabras"; a z lzejszych, ale czarujacy i oparty na ksiazce "P.S. I love you"; wciaz zachecam do obejrzenia "Bella" Alejandro Gomez Monteverde (nie wiem czy jest dostepny w jezyku polskim) |
KrisBe 2008-07-03 23:41:03 | | |
http://www.obiektywni.pl/forum/watek-4308-0.php
|
KrisBe 2008-07-04 00:16:19 | | | Prawo wyboru (The Event)
reżyseria: Thom Fitzgerald
film porusza temat eutanazji, choć nie wynika to z jego recenzji ;)
http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=32888
Ukryta strategia (Lions for Lambs)
http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=26798
Mój najlepszy przyjaciel (Mon Meilleur Ami)
http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=26380
Wszystkie trzy filmy ze względu na treść.
|
1 | 2 | 3 | Strona 4 | 5 | 6 | |