| | |
Film jakis dobry ktos ogladal ostatnio? |
LucaBrassi 2008-07-02 18:54:45 | | | Almodovar, Kusturica w kazdej postaci:) Andres XXL bardzo mi sie widzial, a Jumper taki troche slaby. No i jeszcze: Sierociniec, We Own the Night, Street Kings, Amelia..... i z 1000 innych. W miare rozjasniania bede dorzucal. |
keramodnor 2008-07-02 20:06:43 | | |
Świetny wątek - wiele wyjaśnia.
;-)
|
KLi 2008-07-02 20:30:01 | | | |
Svolken 2008-07-02 22:13:42 | | | uuuuuu.....no to licytujcie się tytułami ze wszystkich półek :) |
LucaBrassi 2008-07-02 22:14:26 | | | filmweb.pl nie wystarczy rowniez moim zdaniem. Kontrolerzy klasa, Czeski Sen tyz:)
|
LucaBrassi 2008-07-02 22:20:10 | | | keramodnor w szeroko rozumianym znaczeniu, nie czepiaj sie tylko zapodaj kilka sztuk bom ciekaw co ostatnio ogladales fajnego:) |
kret87 2008-07-02 22:21:57 | | | "Dawn by Law" gienialna gra Benigniego i Waitsa, świetna historia. "The Fountain" muzyka (Clint Mansel), historia (Aronofsky), muzyka, historia itd.....:) na prawdę dobre kino, co prawda nie to samo co "Requiem for a Dream" ale lepsze niż człowieki pająki i inne mutanty. " Looking for Ms. Goodbar" - jeśli ktoś wątpi w to, że istnieje sexoholizm. A na koniec z dreszczykiem "Devil's Bone" reżyser ten sam co "Pan's Labirynth" i "Orphanage". Nie oglądałem Sierocińca ale po różnych wieściach domyślam się, że może mieć trochę wspólnego z Devil's Bone aka Kręgosłup Diabła.
POLECAM:) |
kret87 2008-07-02 22:22:31 | | | A i jeszcze "Dzikie pszczoły" ale to już klasyka:) |
separatysta 2008-07-02 22:41:42 | | | "The Family Man"
"The Weather Man"
Drugi właśnie obejrzałem.
Bardzo prawdziwe i bez zbędnych artyzmów. Samo życie. :)
Swoją drogą ciekawe czy u N. Cage'a na żywo są takie dylematy? W końcu gra w obu filmach, a i sam temat filmów wielce podobny. Nie wspominając o tytułach. ;) Reżyserzy różni. |
LucaBrassi 2008-07-02 22:43:34 | | | jak Nicolas to Zostawic Las Vegas. "The Fountain" pokrecony ale czadowy. |
keramodnor 2008-07-02 22:55:39 | | |
Luca,
Pisałem, że "Euforia", "Sex w Brnie".
Mogę dodać:
Jedna ręka nie klaszcze
Ukryta tożsamość
Sztuczki
Wszystko będzie dobrze
Nieznajoma - Tornatore
Butelki zwrotne
Pociąg do Darjeeling
Malowany welon
Przypadek Harolda Cricka
Szef wszystkich szefów - Triera
Niczego nie żałuję
Śniegowe ciasteczko
Mołdawskie wesele
Ty i ja, i wszyscy, których znamy
Miłego dnia?
Opowieść o zwyczajnym szaleństwie
Jabłko Adama
Kumple
Lustrzana maska
Duża ryba
Miasto gniewu
Dom wariatów
Pan od muzyki
Księga Diny
Powrót
Modigliani
Moje nowe życie
4.piętro (Planta 4a)
Hawaje Oslo
Jedwabna opowieść
Exils
Tygrys i śnieg
Córka botanika
Wszystkie niewidzialne dzieci
Bezpańskie psy
Zakochany Paryż
;-)
|
separatysta 2008-07-02 23:23:28 | | | "Plac Zbawiciela"
"Pogoda na Jutro" - dla lubiących kontrasty
"Bandyta" - ten to mogę oglądać i oglądać. :)
Jak sobie przypomnę jeszcze jakieś tytuły to napiszę. ;) |
Rollerskate 2008-07-02 23:27:54 | | | Blues Brothers (nieustannie od 1980 roku) |
Svolken 2008-07-02 23:32:31 | | | w pytaniu jest wyraz 'ostatnio'. teraz już wiem, że to oznacza tygodnie, miesiące, lata... :) |
Rollerskate 2008-07-02 23:37:05 | | | Svolken - dla mnie ostatnio znaczy obecnie (nieustannie od 1980 roku) |
separatysta 2008-07-02 23:37:54 | | | Svolken - tyż prawda. :/
W takim razie nie polecam. :)) |
Svolken 2008-07-02 23:43:25 | | | Ja polecam chłodnik. Pyszny na upały :)) |
Svolken 2008-07-02 23:45:06 | | | Ale...żebym był w temacie wątku i portalu, to jak tu wypisywaliście tytuły ze spisów, to obejrzałem "Photo Album Of The Village". |
separatysta 2008-07-02 23:47:14 | | | Pytanie czy polecasz ten tytuł. (?) :) |
gaelicus 2008-07-02 23:51:31 | | | "Cedry pod sniegiem"
"Gladiator" :)
"Wspomnienia gejszy"
"Pitbull"
"Doberman "
(...ale juz nie "Psy":)
"Manhattan"
"Tajemnicza rzeka"
"The Fountain"
"I twoja matke tez"
"Habla con ella"
"Lew w zimie"
|
keramodnor 2008-07-02 23:52:52 | | | Svolken,
...to nie znaczy, że inni tak robią, polecają ze spisu |
1 | Strona 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |