| | |
Film jakis dobry ktos ogladal ostatnio? |
keramodnor 2008-07-02 23:54:08 | | | Brawo gaelicus, dobry gust. |
vodek4791 2008-07-02 23:55:42 | | | "Rambo" - wszystkie czesci |
keramodnor 2008-07-02 23:57:27 | | | jpk,
Buhhahahahahah
otoori,
fajny zestaw |
keramodnor 2008-07-02 23:59:26 | | | PouIN,
Ty te filmy polecasz, czy nie polecesz, bo mam lekka zagwostkę? |
separatysta 2008-07-03 00:02:13 | | | A Ty tak sam ze sobą panie kolego??? :)) |
Svolken 2008-07-03 00:02:47 | | | sepa - znać, że pora spać :) |
separatysta 2008-07-03 00:05:43 | | | mnie? zaraz idę. :)
a na koniec polecam:
"Barakę"
i inne temu podobne. :) |
KLi 2008-07-03 01:13:58 | | | Jak ostatnio, to ostatnio ;P
Luca, skoro wspominasz o naszych sąsiadach, to w takim kontekście "Obsługiwałem angielskiego króla" jest pozycją obowiązkową - właśnie sobie o nim przypomnialem :)
Nie ma to, jak czeski film zresztą ;) |
Anita_K 2008-07-03 04:23:02 | | | "Juno", "Little Miss Sunshine", "Bella" (przewspanialy), "Reign over me" |
zover 2008-07-03 04:29:29 | | | LucaBrassi zapomniał o 'Ojcu Chrzestym' wszystkie 3 części :) właściwie wystarczy, po co oglądać jakieś tam inne mało znaczące kino :) jeśli chodzi o kadry, to polecam Wong Kar Waia, wspomnianego już Park Chan Wooka (oldboy) to z tych 'nowszych', bo tarkowski, kurosawa, felini, antonioni, kieślowski czy almodovar wiecznie żywy, to wiadomo, resztę można sobie darować :) chyba, że do poduchy... takie 'jabłko adama' np. urocza opowiastka i fajne kadry :) na marginesie, nie ma sensu rozmawiać o filmach .. są reżyserzy artyści opowieści i obrazu ... i rzemieślnicy. jak w każdej dziedzinie. kogo interesuje jakieś tam rzemiosło from holywood :) produkcji bezimiennych reżyserów których jest tysiące. albo takie produkcje spilberga dla 12 latków (w każdym wieku) :) |
zover 2008-07-03 04:37:47 | | | no więc ostatnio oglądałem po raz n-dziesiąty scenę z Ojca Chrzestnego III 'przyjęcie u Corleone z kawałkiem 'brucia la terra' + scena przekazania władzy :) i pierwsze półgodziny OldBoya.. do sceny z ośmiornicą :) to wystarczy na cały miesiąc.. na deser można sobie włączyć trochę kadrów z '2046' wong kar waia bez dźwięku nawet :) a to wszystko dowodzi.. tylko tego, że kwadratowy format jest bez sensu :) widzieliście kiedyś film w kwadracie? |
zover 2008-07-03 04:40:07 | | | na marginesie.. największy gniot jaki mógł się przydarzyć w sztuce filmowej fotografii to 'helikopter w ogniu' :) rewelacyjne kadry, światło, technika do maksymalnie pustej historii w klimacie pin up :) czy jak tam to się nazywa :)) |
zover 2008-07-03 04:42:07 | | | soryy.. pin up to było w nowej wersji 'pearl harbor' :) masakra :) widziałem trajler. tego filmu chyba nie da się oglądać na trzeźwo. |
Canthi 2008-07-03 07:08:14 | | | Zależy, co kto lubi, ja polecam:
Marzyciel - świetna rola Deppa i dzieciaków, bardzo wzruszający i w zasadzie ma w sobie jakiś smutek, ale świetnie się przy nim odpoczywa i nie powoduje doła, a wręcz przeciwnie
Lepiej późno niż później - o tym, jak to szalona miłość może się zdarzyć w każdym wieku, do tego rola Nocholsona
Czarownice z Eastwick - świetna obsada, no i generalnie ciekawa historia
Constantine - i wcale nie dlatego, że gra tam Keanu (czy jak się go tam pisze) - ma parę smaczków w rodzaju świetnie zagranego Lucyfera i równie świetnie zagranej Gabriel |
Svolken 2008-07-03 09:16:48 | | | Najlepszy Lucyfer to oczywiście "Adwokat diabła". Hough! :) |
LucaBrassi 2008-07-03 09:31:26 | | | Dobre zestawy, gusta jak wiadomo rozne, ale ogolnie bardzo mi odpowiadaja te tytyly. Napisalem ogladane ostatnio, ale fajnie ze sie rozrosl watek. Canthi Depp jest wielki, Truposz jest mega, Nicholsona widzialem ostatnio w Choć goni nas czas (swietny). Chrzestny wiadomo klasyka, choc raczej pierwsze 2 czesci, 3 tez git ale juz to nie to. Bardzo duzo filmow przez was polecanych ogladalem, a reszta bedzie poszukiwana. Koniecznie obejrzyjcie Sztuke Plakania, mocno dolujace ale prawdziwe kino (3ma mnie jeszcze , widzialem 2 dni temu). Koncze cytatem z Ojca Crzestnego: "Złoze mu(wam) propozycje nie do odrzucenia", a chodzi mi o to zeby po obejrzeniu czegos wartego uwagi, podzielic sie wrazeniami wlasnie tutaj. PZDR |
Svolken 2008-07-03 09:34:45 | | | LucaBrassi - dobrze dołuje wyśmienita "Magnolia". |
Mordecai 2008-07-03 09:39:26 | | | LucaBrassi (09:31:26) - "12 Angry men" ostatnio, od zawsze "Dwunastu gniewnych ludzi" |
gaelicus 2008-07-03 10:02:02 | | | Filmomaniakow tu sporo, jak widac...skoro o klasyce gangsterskiej mowa, to niezrownana "Goraczka" oraz "Chlopcy z ferajny" . |
mjasiewicz 2008-07-03 10:41:59 | | | Otwórz oczy/Abre los ojos - koniecznie dla świetnych kadrów i genialnie opowiedzianej historii. Vanilla Sky to przy tym mięta..
Między słowami/ Lost in Translation - jw + naprawdę wzruszające
Powrót - jw
Miasto Boga - jw
Juno - sympatyczne, ciepłe i przeczące wszystkim filmowym dogmatow dla tego typu historii + świetna muzyka
... |
nadtlenek02 2008-07-03 10:42:14 | | | Kilka starszych klasyków... wstyd, że nikt nie napisał jeszcze;)
Mechaniczna pomarańcza,
Czas apokalipsy,
Obywatel Kane.
|
nadtlenek02 2008-07-03 10:44:43 | | | Mówiąc o kadrach to obowiązkowo F. Millera komiksowe adaptacje (SinCity, 300) |
mooha 2008-07-03 11:26:53 | | | wszystko z KinoPolska łącznie z kronikami, takiego mam bzika już od dawna !!
ostatnio też :) |
1 | 2 | Strona 3 | 4 | 5 | 6 | |