fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Krytyki wystawione przez autora
fotografia cyfrowa
ZdjęcieKrytykującyKrytykaAutorData i oceny
fotografia cyfrowa
RAF Lubię kompozycje z samotnymi drzewkami, ale:
a) zabrakło w tym kadrze przestrzeni. Ściana lasu wręcz
"leży" na drzewku
b) kolorystyka nieba i światło wypala wręcz oczy.
Rada: drzewko ujmujące. Warto tam wrócić, próbując innego
kadru i światła.
GreyI 2006-10-30 17:06:18

plus plus plus plus
fotografia cyfrowaRAF Niziutek, szczegóły w opisie ... Przeczytaj. Przy okazji to
co napisałeś bardziej na komentarz, niż "konstruktywną
krytykę" pasuje :)
RAF 2006-10-26 23:13:43

fotografia cyfrowaRAF Iceman: prawie wszystkie elementy, które wymieniłeś są
skutkiem tego, ze jest to zdjęcie, anie sklejka.
1. Plamy nie szło uniknąć, przy tym kadrze, zastosowanie
szarej połówki przyciemniłoby całą połówke kadru,
niepotrzebnie rozjaśniając dół, co skończyłoby się
całkowitym przepaleniem wody.
2. Inne skadrowanie gałęzi (obniżenie aparatu?) wpłynęłoby
na całą kompozycję kadru. I z takiej perspektywy spójrz na
na zdjęcie
3. "Kolory rowniez sa zbyt blade (przynajmniej w gornej
czesci zdjecia)." - bo tak w naturze jest w miejscu, gdzie
jest silniejsze światło. Ja nazwałbym to prawidłową
rozpiętością tonalną.
4. Nadmierne ostrzenie psuje naturalność zdjęcia,
szczególnie wody. Zdjęcie po zmniejszeniu zostało delikatnie
wyostrzone w USM z promieniem 0,3, stąd brak efektu halo na
gałęziach
Po przeczytaniu Twojej recenzji, odniosłem wrażenie, że masz
żal, że obyło się bez pędzelków, stempelków i innych piesków
:)
RAF 2006-08-19 11:20:08

fotografia cyfrowaRAF Bardzo liniowy kadr, brak wyróżnienia jakiś elementów na
którymkolwiek z planów. Szczególnie pusto jest na pierwszym
planie. Dochodzi do tego zachwiana rozpiętość tonalna
zdjęcia, co widać na ciemnej linii lasu i jasnych, a
jednocześnie mało kontrastowych chmurach z lewej.
PrzemoC 2006-08-06 10:31:22

plus
fotografia cyfrowa
RAF Akademickie podejście do tematu. Za wszelką cenę chciałeś
zachować reguły budowy kadru, wypełnić plany. Wyszło jedna
przeciętnie, łódka na pierwszym planie ma się bowiem jak
pięść do nosa do koni na drugim. Całość uzupełnia niestety
bladziutkie niebo w tle.
stachu_abc 2006-07-24 11:20:56

fotografia cyfrowaRAF Tym razem nie przekonują mnie Twoje argumenty. Wyciągnąłem
ile dało rady: z kadru, światła, warunków w tym miejscu i w
tym czasie. Więcej pierwszego planu? Pitt - mój obiektyw na
18mm się zaczyna, a nie na 10 ;)
Dzięki za link, ale tego pana znam bardzo dobrze :)
RAF 2006-07-21 19:41:41

fotografia cyfrowaRAF galex: ale ja takie niebo lubię. W następnym tygodniu będzie
drugie takie, bo w czasie tej sesji taka piękna
(fotograficznie) była pogoda. Taka uwaga na marginesie - dwa
dni byłem w Szklarskiej Porębie i fotograficznie słabo:
gorąco, silne słońce, bezchmurne niebo. Nic to, w sobotę
jadę do Karpacza :)
RAF 2006-07-20 10:37:46

fotografia cyfrowaRAF Na szczęście zdjęcia robisz lepsze, niż piszesz :) To co
ładne, zawsze jest warte zachodu ...
pozdrawiam
RAF
RAF 2006-06-30 20:20:58

fotografia cyfrowaRAF Maruder: najśmieśniejsze jest to, że szara połówka była
użyta ...
markysz: szczerze mówiąc, to nie wiem o co Ci chodzi. Przy
czym po wczorajszym meczu inteligencja spadła mi o połowę i
obecnie mam taką, jak jeden piłkarz występujący w reklamie o
bezludnej wyspie bodaj.
RAF 2006-06-10 19:56:30

fotografia cyfrowaRAF Całą uwagę skupiłaś na rejestracji zachodu słońca.
Zapomniałaś jednak o kompozycji kadru. Nie chodzi tu tylko o
reguły kompozycji (złoty podział), ale o umieszczeniu w
poszczególnych planach kadru jakiś elementów przyciągających
(a nie, jak w tym przypadku, rozpraszających) uwagę. W Twoim
kadrze panuje dość duża przypadkowość.
kasialove 2006-05-22 15:54:39

plus plus plus plus plus
fotografia cyfrowa
Strona 1 | 2 | 3 | 4
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa