| | |
Liczba punktów: 30691 za zdjęcia: 29858 za krytyki: 833 OBIETNICA:
każdemu, kto zza blokady/ignora pisze do mnie obelżywe, drwiące lub w inny sposób niestosowne p-wiadomości, solennie obiecuję, że je opublikuję na forum
moich komentarzy boją się:
jast40, adamski, ennio, Bromo, midway, kobra, sosiu, Iskierka, W, paladin07, Blanko, orsini, Cris70/Velvet/Cris70_(izotopem zwany), BENIGNUS, berta, MartaPos(niezdecydowana), mimosa (czasami), wilczka, buddabar (zmienny), szewczenkowa, Andrzejch, wowa, keramodnor, bodypainting (i chciałby i boi się), Tirti (margaritas ante porcos), Mirkaa (krótka kołdra), beuthen, odonata, Yazhubal (słowo daję, że nie wiem czemu), Diadematus...
And Haman began to tell them of all the things wherein the king had honoured him; and he said: `All these things profit me nothing while I see Mordecai the Jew sitting in the gate.'
( G.K.Chesterton - The Wisdom of Father Brown)
a mówcie mi Mordechaj!
-----------------------------
Nigdy nie byłam moderatorem na OB i nie mam tu uprawnień innych, niż wynikające z posiadanego konta użytkownika serwisu.
Nie mam żadnych powiązań (biznesowych, towarzyskich, uczuciowych) z właścicielami i administracją OB i nie posiadam mocy sprawczej wpływania na ich decyzje.
2009-08-22 - uprzejmie informuję wszystkich zainteresowanych, że założone dwa dni temu konto
http://www.obiektywni.pl/autorzy/autor-24714-0-0-0-0.php
nie należy do mnie i nie ponoszę odpowiedzialności za działania użytkownika, który się nim posługuje.
2008-07-19 - właśnie włączyłam ignorowanie keramodnora; niech pisze to, co ma mi do napisania, publicznie na forum (i potem się nie wypiera) albo wcale (to samo dotyczy każdego konta moderatorskiego używanego przez tego osobnika)
(a jest to pierwszy i jak na razie jedyny przypadek wykorzystania przeze mnie funkcji ignorowania w stosunku do kogokolwiek na którymkolwiek z serwisow foto)
"Nie wierz w nic, niezależnie od tego, gdzie to przeczytałeś lub kto to powiedział, nawet jeśli ja to powiedziałem, o ile nie zgadza się to z twoim rozumieniem świata i zdrowym rozsądkiem.
(Budda)
Jedną z najistotniejszych różnic między kotem a kłamstwem jest to, że kot ma jedynie dziewięć żyć.
(Mark Twain)
Nieprzyjemne prawdy są zawsze lepsze od przyjemnych złudzeń.
(John Fitzgerald Kennedy)
Mieć rację godzinę wcześniej niż inni: przez godzinę być uważanym za element aspołeczny.
(Antoine de Rivarol)
Pogłoski o mojej śmierci były mocno przesadzone.
(Mark Twain)
Jemu się zdaje, że coś wie, choć nic nie wie, a ja, ja nic nie wiem, tak mi się nawet i nie zdaje.
(Sokrates wg Platona)
Cada uno es como Dios lo hizo, y aún peor muchas veces
(Cervantes)
'Revenge isn't sweet,' Carella said. 'It's only boring.'
(Ed McBain - King's Ransom)
ze wszystkich słodyczy najbardziej smakują mi konserwowe ogórki
jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie
Nie trzeba być alkoholikiem, żeby zauważyć, że zataczający się i bełkotliwy gość przy sąsiednim stoliku jest pijany
(MartaW ... do tych, którzy twierdzą, że nie posiadając w portfolio zdjęć makro, pejzażu itp, nie powinna takowych komentować i oceniać)
Zniewagi, które zadaliśmy, ważymy na innej wadze niż te, których doświadczyliśmy.
(Ezop)
"Ma boleć. Do kości."
http://www.obiektywni.pl/forum/watek-3895-249.php
I niech tak zostanie.
KIWI: http://www.obiektywni.pl/forum/watek-630-980.php
MOTTO:
Krytyk i eunuch z jednej są parafii, obaj wiedzą jak, lecz żaden nie potrafi
(Tadeusz Boy-Żeleński)
Krytykować - to znaczy dowieść autorowi, że nie robi tego tak, jakbym ja to zrobił, gdybym potrafił
(Karel Čapek)
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher
(Albert Einstein)
Wyobraźcie sobie tę ciszę, jaka by nastąpiła, gdyby ludzie mówili tylko to, co wiedzą ! (Karel Čapek) Krytyki wystawione przez autora Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny | | Mordecai | 1. nastepnym razem zabierz przynajmniej szarą połówkę -
takie jasne i wyprasowne niebo fotografii nie służy
2. białe skaly i mury zamku łatwo prześwietlić - stosuj
korekcję od -0.7 do -1.3eV w stosunku do tego, co Co
pokazuje wielopunktowy pomiar światła
3. nie ostrz tak bardzo przy zmniejszaniu, zwlaszcza po, a
jeśli dysponujesz programem graficznym zawierającym pędzel
historii, usuwaj lokalnie ostrzenie z drobnych fragmentów
jak gałązki drzew albo spekania muru | Jakub600 | 2007-04-23 17:55:22
| | Mordecai | na brak głowy to co prawda nie pomoże, ale
po zdjeciu koloru (z filtrem niebieskim) i wzmocnieniu
kontrastu (S na krzywej jasnosci)
od razu lepiej się toto odbiera | micsta | 2007-04-09 16:41:11
| | Mordecai | 1. zabieg z pozostawionym kolorem rzadko sie sprawdza, tutaj
akurat może być, ale zdaje mi sie, że pełne b&w byłoby
lepsze
2. kadrowi brakuje przestrzeni z prawej - wiecej prawej
zrobiłoby kompozycji dobrze zarowno ze względu na grupę
ludzi po parwej, jak i umieszczenie krzyża
3. całośc wydaje mi sie za jasna - być moze wrażenie to
wzmacnia sie zastosowaniem czarnego tła - moze pokażesz to
na białym ?
a poza tym, to co się odbija w szkle światyni, jest
wspaniałe
| kazmor | 2007-04-06 14:09:04
| | Mordecai | to okno na dole jest mi niezbędne i z niego nie zrezygnuję,
niemniej jednak dziekiję, dobry czlowieku, za wyrażenie
opinii
| Mordecai | 2007-02-24 21:07:17
| | Mordecai | szumy na twarzy są nie do zniesienia
jeśli to kompakt, który na 400 ISO szumi tak, że zaglusza
myśli, to sie nie nadaje do takich portretów
jeśli to lustrzanka, to następnym razem uważaj na parametry
ekspozycji, atak abys nie musiał wyciągać szczegółów z
cieni
jeśli zas szum jest efektem błędów obróbki i poqwstał
podczas ściągania koloru, to poszukaj w sieci trochę
wskazówek na ten temat i poćwicz różne warianty | wogrzes | 2007-01-13 19:39:13
| | Mordecai | wobec tego innymi slowami:
1. przyzwoity kadr, ale nie rewelacyjny - martwi zwłaszcza
to, co dzieje się po lewej stronie
2. światlo dyskusyjne - przyjemnie obrysowało sylwetke
chłopca, ale to za mało - w sumie postacie wyszły ciemno i
mało ciekawie - Psix nie usprawiedliwia braku doświetlenia
od przodu
3. blade niebo pogłebia wrazenie braku swiatła w dolnej
partii
4. kolory sa podobne do tych zastanych po poludniu na
nadbałtyckiej plaży - dopatrujemy sie w nich egzotyki z
uwagi na temat, ale bledna przy porownaniu z pracami nygusa | Katleya | 2007-01-08 18:02:41
| | Mordecai | proponuje konwersję na B&W z pomarańczowym filtrem (przy
czerwonym niebo robi sie zbyt czarne, przy żóltym jest
odrobine za jasne)
poza ty mniej dołu - tak z połowe tego, co mieści się
ponizej głazu po prawej
moze i przydałoby się więcej nieba, ale - jak Cię znam - to
jest pełen kadr, wiec nie masz z czego dodać
zreszta po przycieciu dolu, choc linia górskiego horyzontu
plasuje sie w polowe, kompozycja ma sie dobrze z uwagi na
wynikowe rozłozenie jasnych plan w kadrze | Birmo | 2007-01-08 17:01:09
| | Mordecai | wedle życzenia autora... :-)
1. fatalnie obcięta łapka
2. pochylenie kompozycji - bardzo możliwe, ze wiewór tak
krzywo siedział i tą obciętą łapką balansował niczym
przeciwwagą w kilku, ale na zdjeciu wyszło to bardzo
niestabilnie
3. złe warunki oświetleniowe - dokucza zarówno pastelowe,
jasne tło dalsze, jak i jasna plama odartej z łyka gałązki
za wiewiórem
4. pozycja wiewióra taka łazienkowo-standardowa...
| motyw | 2007-01-08 16:34:13
| | Mordecai | 1. dobre światło na twarzy i dobry profil w tle kaptura,
choć szkoda, ze koniec nos się wymknął - warto widziec takie
rzeczy podczas robienia zdjecia
2. martwia mnie ciemne plamki na policzku - jeśli
zastosowałes niebieski filtr, to przesadnie
3. chcialoby sie wiedziec, na co ona patrzy - obecny dalszy
plan nic nie wnosi
4. moze wiecej góry ? | yerzu | 2007-01-08 16:15:42
| | Mordecai | następnym razem uważaj na światła - ewidentnie wyrwały Ci
się spod kontroli
i nie kadruj tak ciasno - nawet gdyby delikwent nie zrywał
się właśnie do lotu, to też by sie ledwie mieścił | Ritka | 2007-01-08 16:06:44
|
1 | 2 | 3 | 4 | Strona 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |