| | |
Liczba punktów: 30691 za zdjęcia: 29858 za krytyki: 833 OBIETNICA:
każdemu, kto zza blokady/ignora pisze do mnie obelżywe, drwiące lub w inny sposób niestosowne p-wiadomości, solennie obiecuję, że je opublikuję na forum
moich komentarzy boją się:
jast40, adamski, ennio, Bromo, midway, kobra, sosiu, Iskierka, W, paladin07, Blanko, orsini, Cris70/Velvet/Cris70_(izotopem zwany), BENIGNUS, berta, MartaPos(niezdecydowana), mimosa (czasami), wilczka, buddabar (zmienny), szewczenkowa, Andrzejch, wowa, keramodnor, bodypainting (i chciałby i boi się), Tirti (margaritas ante porcos), Mirkaa (krótka kołdra), beuthen, odonata, Yazhubal (słowo daję, że nie wiem czemu), Diadematus...
And Haman began to tell them of all the things wherein the king had honoured him; and he said: `All these things profit me nothing while I see Mordecai the Jew sitting in the gate.'
( G.K.Chesterton - The Wisdom of Father Brown)
a mówcie mi Mordechaj!
-----------------------------
Nigdy nie byłam moderatorem na OB i nie mam tu uprawnień innych, niż wynikające z posiadanego konta użytkownika serwisu.
Nie mam żadnych powiązań (biznesowych, towarzyskich, uczuciowych) z właścicielami i administracją OB i nie posiadam mocy sprawczej wpływania na ich decyzje.
2009-08-22 - uprzejmie informuję wszystkich zainteresowanych, że założone dwa dni temu konto
http://www.obiektywni.pl/autorzy/autor-24714-0-0-0-0.php
nie należy do mnie i nie ponoszę odpowiedzialności za działania użytkownika, który się nim posługuje.
2008-07-19 - właśnie włączyłam ignorowanie keramodnora; niech pisze to, co ma mi do napisania, publicznie na forum (i potem się nie wypiera) albo wcale (to samo dotyczy każdego konta moderatorskiego używanego przez tego osobnika)
(a jest to pierwszy i jak na razie jedyny przypadek wykorzystania przeze mnie funkcji ignorowania w stosunku do kogokolwiek na którymkolwiek z serwisow foto)
"Nie wierz w nic, niezależnie od tego, gdzie to przeczytałeś lub kto to powiedział, nawet jeśli ja to powiedziałem, o ile nie zgadza się to z twoim rozumieniem świata i zdrowym rozsądkiem.
(Budda)
Jedną z najistotniejszych różnic między kotem a kłamstwem jest to, że kot ma jedynie dziewięć żyć.
(Mark Twain)
Nieprzyjemne prawdy są zawsze lepsze od przyjemnych złudzeń.
(John Fitzgerald Kennedy)
Mieć rację godzinę wcześniej niż inni: przez godzinę być uważanym za element aspołeczny.
(Antoine de Rivarol)
Pogłoski o mojej śmierci były mocno przesadzone.
(Mark Twain)
Jemu się zdaje, że coś wie, choć nic nie wie, a ja, ja nic nie wiem, tak mi się nawet i nie zdaje.
(Sokrates wg Platona)
Cada uno es como Dios lo hizo, y aún peor muchas veces
(Cervantes)
'Revenge isn't sweet,' Carella said. 'It's only boring.'
(Ed McBain - King's Ransom)
ze wszystkich słodyczy najbardziej smakują mi konserwowe ogórki
jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie
Nie trzeba być alkoholikiem, żeby zauważyć, że zataczający się i bełkotliwy gość przy sąsiednim stoliku jest pijany
(MartaW ... do tych, którzy twierdzą, że nie posiadając w portfolio zdjęć makro, pejzażu itp, nie powinna takowych komentować i oceniać)
Zniewagi, które zadaliśmy, ważymy na innej wadze niż te, których doświadczyliśmy.
(Ezop)
"Ma boleć. Do kości."
http://www.obiektywni.pl/forum/watek-3895-249.php
I niech tak zostanie.
KIWI: http://www.obiektywni.pl/forum/watek-630-980.php
MOTTO:
Krytyk i eunuch z jednej są parafii, obaj wiedzą jak, lecz żaden nie potrafi
(Tadeusz Boy-Żeleński)
Krytykować - to znaczy dowieść autorowi, że nie robi tego tak, jakbym ja to zrobił, gdybym potrafił
(Karel Čapek)
Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher
(Albert Einstein)
Wyobraźcie sobie tę ciszę, jaka by nastąpiła, gdyby ludzie mówili tylko to, co wiedzą ! (Karel Čapek) Krytyki wystawione przez autora Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny | | Mordecai | uwagi pisane w oderwaniu od dedykacji i tzw "treści":
- w takiej centralnej kompozycji nalezy zadbać o symetrię -
tutaj modelka jest w nieuzasadniony sposób krzywa - jesli
miała tak wygladać, to niechby to wyglądało na celowe
- wystajace spod Pisma łokcie wygladają jak częsci
sklepowego manekina - trzeba było bardziej przemyśleć układ
rąk
- parę sekund wystarczy na przypudrowanie nosa i brody, żeby
się tak nie świecily
- na przyszłośc zwróć uwagę na staranniejszą obróbkę - tutaj
dałeś różową plamę na postaci Jezusa, a ciemny pasek z
uskokiem na udzie modelki skłania do przyjrzenia się
szczegółom, na przykład prymitywnej wklejce w postaci
prostokata w PD rogu | montblant | 2007-01-08 14:04:56
| | Mordecai | jakby tak przyciąć 2/5 z prawej, a z lewej aż do zniknięcia
sznureczka
to by moze było nieglupio... w B&W | Kris | 2007-01-01 18:18:23
| | Mordecai | nie jest latwo zrobić czarnemu kotu dobre zdjecie
właściciele burasków mają znacznie łatwiej
---
tutaj mamY:
złe światlo, z czarną plamą w okolicy kociego lewego oka
prawe kocie oko się schowało, a to co widac jest
zdecydowanie za jasne
w porownaniu z nim lewe kocie oko jest nieprzyjemnie ciemne
ciecie od gory z pozostawieniem odrobiny kocich uszu
niefortunne (przyciąć by trzeba)
w tle różowa ściana z jakimiś plamami fatalna
---
nie wydaje mi się, żeby to zdjecie można uratować
po prostu trzeba zrobić następne... ale raczej nie czarnemu
kotu :-)
| paaaulina | 2006-12-31 00:26:58
| | Mordecai | panna na tle odrapanej sciany to niemal klasyka, więc żeby
dobrze wypaśc, trzeba zadbac o szczegóły
tutaj mam zastrzeżenia takie:
dziewczynie swieci się czolo i policzek - więcej pudru
trzeba było na nie połozyć
dłoń na ścianie wyglada jak skrzydełko - czlowiek doszukuje
się dalszego ciągu w postaci jakieś łokcia albo innego
fragmentu, a tu niewiele
druga dłoń ginie w ciemnosciach, a może warto było ją
oświetlić (młode dlonie ladne są!)
no i jeszcze trochę za mocne światło na biuście - ciut
ciemniej byłoby akurat | Migawka | 2006-12-28 22:21:33
| | Mordecai | ładnie, ale sądzę, ze w takich okolicznościach trzeba bardzo
uważac z ostrzeniem, bo na drobnych obiektach takich jak
trawy i liście drzew powstaje wrażenie przeostrzeń tam,
gdzie w rzeczywistości jest po prostu nagromadzenie części
oświetlonych i zacienionych
chyba pędzel historii dobrze by się tu sprawdził
| Iness | 2006-12-27 12:10:13
| | Mordecai | za mocne światło i zabójczo duża GO ... w takich
okolicznościach szary fitr się przydaje
dziewczyna na tle słupka i wieżyczki w tle (moze o krok
póxniej lepiej by bylo)
cięcie lampy na górze kontrowersyjne - nie zmieściła się ?
to może lepiej przyciąc ten klosz
ostrzenie trochę za wyraźne - zwłaszcza na postaci
dziewczyny - jeśli program na to pozwala, to warto było
skorygowac nadmiar pędzlem historii lub przy pomocy fade | normach | 2006-12-26 14:26:19
| | Mordecai | ciut więcej dołu, tak aby kwiatek nie opierał sie na dolnej
linii
nieco mniej góry, żeby usunąć niebieskawą plamę
trochę jaśniej na kwiatku
i będzie w miarę, w miarę, bo kolory są przyjemne
oczywiście dzieła sztuki z tego nie zrobisz, ale przy
odpowiedniej oprawie może się komuś spodobać | browarek | 2006-12-26 11:56:44
| | Mordecai | nastąpnym razem mozę załóż szarą połówke na niebo, bo ci sie
światła wymkneły spod kontroli
no i dół bez tych traw albo więcej ich, a nie tak
niezdecydowanie | szczepan44 | 2006-12-25 20:44:03
| | Mordecai | bardzo dobry materiał żeby poćwiczyć zdejmowanie koloru z
uzyciem rozmiatych cyfrowych filtrów i docenić czarnobiałe
wyniki takiej zabawy:
ciekawie wygląda np. wynik działania filtru
niebiesko-zielonego, ale niektórym moze wydawać się za
ciemny
z filtrem czerwony pies jest jaśniejszy, niż w
rzeczywistosci, ale dobrze sie prezentuje
jeśli dysponujesz odpowiednim narzędziem, wyprobuj różne
wersje | raider | 2006-12-25 20:13:00
| | Mordecai | kadr prawie idealnie połowkowy, ale dół jest nieco ciężki
... warto by przyciąć
nie zaszkodziłoby takze podciągnąc kontrast, zwłaszcza
pogłębiajac cienie, bo ze światłami to ostrożnie | epos | 2006-12-25 19:53:56
|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Strona 6 | 7 | 8 | 9 | |