fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Co jest z pejzażem?
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
AutorWiadomość
fotografia cyfrowa
ruda
fotografia cyfrowa
2007-09-22 14:04:04
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
a propos słonia, czyli kotleta... babcinego i mielonego. te babcine mielone były na smalcu (!) i dlatego takie dobre były. teraz nikt smalcu nie używa. może tak jest nie tylko z kotletami ?
;)
fotografia cyfrowa
k_falcman
fotografia cyfrowa
2007-09-22 14:15:01
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
cieszę się wowa, że wspomniałeś o kunszcie. To jest to co najbardziej cenię w fotografii.
Z zawodu jestem grafikiem komputerowym i nie jest dla mnie problemem stworzenie dowolnego obrazu przy pomocy programów graficznych. Robię to często w pracy bo klient tego wymaga. Ale ja jako fotograf, zawsze najbardziej cenię fotografię otrzymaną tylko przy pomocy naświetlenia materiału światłoczułego bez jakiejkolwiek obróbki. To są właśnie takie smaczki do których trzeba "dorosnąć"
fotografia cyfrowa
piotr2505
fotografia cyfrowa
2007-09-22 14:15:59
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
o przepraszam, w domu wymusiłem na żonie uzywanie smalcu, bo inaczej to nie kotlet
fotografia cyfrowa
wowa
fotografia cyfrowa
2007-09-22 14:31:44
fotografia cyfrowa
bgfotografia cyfrowa
ruda -> nie "może". Na pewno!

k_falcman -> masz absolutnie rację. I dlatego mnie najbardziej cieszą te fotografie, które są fajne bez dodatkowych zabiegów. Po prostu dobrze zrobione dobre zdjęcia. Czego i sobie, i wszystkim Obiektywnym życzę.

piotr -> i słusznie! Smalec do smażenia jest najlepszy - ma najwyższą temperaturę wytrącania się ciężkich estrów i innych szkodliwych substancji. O smaku nie wspominam - rzecz gustu. ;o)
fotografia cyfrowa