fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Loginfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowaHasłofotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowaZapamiętajfotografia cyfrowa
fotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowafotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa
Krytyki wystawione przez autora
fotografia cyfrowa
ZdjęcieKrytykującyKrytykaAutorData i oceny
fotografia cyfrowaadalbert Ekologia tego zdjęcia jest pięknie pokazana, a i przesłanie
dla współczesnych i potomnych b. wyraźne. Najbardziej podoba
mi się zachowana kolorystyka K. Przedmieścia.
falko 2009-03-25 12:18:36

fotografia cyfrowaadalbert Wielu chciałoby tworzyć takie obrazki z podwórka jak Ty.
Fajnie nawiązujesz do malarstwa J. Dudy Gracza. Nawet
kolorostycznie. No i ten sarkastyczny humor. Super
gazella 2009-03-17 15:08:40

plus
minus minus minus minus
fotografia cyfrowaadalbert Tematyka zdjęcia jest pięknie rozwinięta omawiającym
tytułem. Zdawałoby się wyczerpany przez Kobietę temat,
pokazujesz w nowej formie. Bardziej ponurej, a może
tajemniczej. Patrząc na Twoje zainteresowania barwą w każdym
zdjęciu jesteś konsekwentny. Trudno to zdjęcie pociąć, bo
pływający patyczek jest uroczy i tak jak gruby splot tkaniny
w obrazie olejnym może zostać wykorzystany przez sprytnego
malarza, tak tutaj stanowi on nową oś i pogłębienie
perspektywy, Umiejętnie posłużyłeś się wszystkim, co dała Ci
przyroda.
Synanta 2009-03-17 12:01:20

plus
fotografia cyfrowaadalbert Dynamiczne zdjęcie, które ciekawym oświetleniem rzeczywiście
oddaje prawie dotykalnie zamieć. Biel śniegu znakomicie
kontrastuje z szarugą tła. Campanilla dobrze oświetlona
dodaje równowagi i zdjęcie nie leci ku dołowi.
Piękne budowle sakralne w nocy sprawiają trochę niesamowite
wrażenie i to tutaj fajnie dodaje nastroju. Wiadomo jak
trudno sfotografować deszcz czy zamieć.
Na tym zdjęciu efekt jest zaskakujący.
czeladnik 2009-03-16 15:21:31


minus
fotografia cyfrowaadalbert Nowa powieść O. Tokarczuk doczekała się w Twojej fotografii
wreszcie recenzji, która w sposób rzeczywisty ioddaje duch
tej powieści. Smutek cmentarny jest jedyną jej dominantą
poszerzoną o realistycznie oddane futurystyczne wizje świata
zmarłych. Zacząłem czytać Anna in.. i o zgrozo zacząłem się
bać. Wizje świata zmarłych przeniesione z sumeryjskiego mitu
są niesłychanie smutne i dobijające. Takie jest też twoje
zdjęcie. Smutek , groza i gnoza.
falko 2009-03-13 22:27:00

fotografia cyfrowaadalbert Zdjęcie dobrze gdy nie tylko pokazuje, ale i mówi. Tutaj
podmiotem jest samotna dziewczyna. Przedstawiona na tle nic
nie mówiących pasków wydaje się wyobcowana i chłodna
emocjonalnie. Kiedyś taka dziewczyna była osobą poszukującą
szczęścia w miłości. A dziś… Zdjęcie to charakteryzuje
plastyczna narracja, przemyślana inscenizacja, obecność
refleksji filozoficznej dotyczącej nawet granicy poznania
ludzkiego.
Kapitalnie podzielone tło i dwie zagadkowe klamki, które są
umieszczone centralnie otwierają możliwości dodatkowej
interpretacji. Przecież mogłeś skadrować inaczej i klamki
znalazłyby się równolegle do postaci, a wtedy byłoby to
zupełnie inne zdjęcie.
pistopit 2009-03-13 14:16:36

plus
fotografia cyfrowa
adalbert Patrząc na fotografię widzimy na pierwszym planie główną
postać. Pierwszy plan jest jedynym planem. Tło wypełniają
ciemności. Cała postać martwej kobiety jest jakby zatopiona
w półmroku. Tylko z naszej prawej strony widzimy światło,
które oświetla udo, ramię, głowę i twarz. Autorka w
wyjątkowo statyczny sposób ujęła sytuację. Tak, jak gdyby
chciała podkreślić to, że właśnie nastąpił czegoś koniec.
Koniec życia kobiety. Prawdopodobnie chwilę temu działo się
tutaj coś strasznego. Można się domyślić, że była to
prawdziwie dynamiczna scena. Teraz nieruchoma kobieta leży
na fotelu, a jej ręka zwisa bezwładnie. Ale to jeszcze nie
koniec. Bo oto przybył anioł i chyba podejmie tę rękę i
nastąpi ciąg dalszy. Nagle do smutnego obrazu dołączyła
autorka odrobinę ciepła i optymizmu. Dalej coś się dzieje.
Nie jesteśmy samotni po śmierci. Kolorystyka, fotografii
również podkreśla bezruch i melancholię. Wąska paleta barw,
w której widzimy same chłodne szarości i przygaszone cienie
dodają powagi tej smutnej przecież sytuacji.
dziewczynka 2009-03-10 15:40:50

plus
fotografia cyfrowaadalbert Kompozycja zamknięta w szarości przypomina modne obecnie
zdjęcia z lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku. Fajna jest
ta szarość i taki jakby smutek przypominający atmosferę
tamtych czasów. Może to tylko mi się wydaje, że zastosowałeś
tę manierę, bo w rzeczywistości to zdjęcie zawiera w sobie
tajemnicę i nawet pewną grozę. Czuć powiew tego, co minęło i
nie wróci. Skromny komentarz naprowadza nas na trop jeszcze
większej tajemnicy. Każdy kto kiedykolwiek był w tamtym
regionie Polski poczuł ogrom nieszczęścia, które dotknęło
łemków.
W tyle widać groby i to jest znak nadzieii, że jeszcze ktoś
pamięta.
wojciech7777 2009-02-20 13:17:49

plus plus plus plus
fotografia cyfrowa
adalbert Ciekawa kompozycja z podtekstem surrealistycznym. Stworki
wychodzące z morza znajdują swoje schodki do nieba.. A może
to są szczeble z drabiny, która przyśniła się świętemu.. z
Krzyżaków Sienkiewicza.
Co do linii, to nie wiem czemu wszyscy czepiają się
horyzontu, gdy tymczasem tej geometrii jest tutaj dużo
więcej.
Są zaskakujące linie cieni, do tego linia drabiny i jeszcze
poprzeczne szczebli drabiny. Kontrastuje z tym wiatr
wyginający trawy, a i fale podążają w innym kierunku. Dużo
się tutaj miesza i daje to efekt życia na opustoszałej
plaży.
smokojad 2009-02-17 13:30:02

plus plus
minus
fotografia cyfrowaadalbert Dobry portret. Dobra poza. zrobiona w trendzie, gdzie
wszystko płynie. Wszysrko obficie ścieka. generalnie bardzo
mi sie podoba.Trend jest zatrzymana w granicach rozsądku.
Powstaje prawie mural. To już coś co można porównać z B...
sijone 2009-02-14 23:32:37

plus plus
fotografia cyfrowa
1 | 2 | 3 | 4 | Strona 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 ..... | 40
fotografia cyfrowa
fotografia cyfrowa