| | |
Liczba punktów: 4754 za zdjęcia: 2756 za krytyki: 1998 ukończyłam działania multimedialne (wydział sztuki) na polibudzie radomskiej, studiuję podyplomowo na wydziale malarstwa asp kraków, zajmuję się fotografią cyfrową, performance intermediami happeningiem, tkaniną artystyczną, pedagogiką
część mojego portfolio to zmagania z dyplomem, konkretnie katalogi z oknami i drzwiami.
interesuję się, sztuką najnowszą, nowymi mediami, łażę po ruinach, podwórkach i śmietnikach i zbieram starocie, kostiumy i ubrania, rysuję ilustracje dla dzieci, dekoracje, scenografie i co tylko sobie wymyślę albo wymarzę:)... Krytyki wystawione przez autora Zdjęcie | Krytykujący | Krytyka | Autor | Data i oceny | | CannonCat | pytanie brzmi: o czym jest to zdjęcie?
o balustradzie, o kostce, o plamach w głębi?
brak wyróżnienia tego co najważniejsze, kostka , która jak
podejrzewam jest najważniejsza znajduje się w cieniu,
brakuje jej ciekawego oświetlenia, poza tym układ tej
(nazwijmy to martwej natury) jest nudny i nieciekawy, nie
niesie za sobą żadnego przekazu, ani żadnych zaskakujących
rozwiązać pod względem kompozycji...
ogólnie- słabe... | koza69 | 2008-08-18 19:34:16
| | CannonCat | nie jestem pewna czy parafraza man ray'a jest odpowiednia w
tym miejscu, ja wiem że z braku laku (znaczy studia) latem
wybieramy plener, ale pomijając już że motyw jest świeży i
wartościowy, oraz niedościgniony w oryginale to dodatkowo
nie rozumiem co ma wiolonczela do łanów zboża... poza tym te
znaki nie są wycięciami wiolonczeli tylko bodajże znaczkami
oznaczającymi pauzę ... mój brat muzyk zorientował się że
sam mistrz walnął się okrutnie w tym względzie... | ANADES | 2008-08-18 19:29:23
| | CannonCat | zacznę od techniki: po pierwsze mam wrażenie że nie do końca
jest ostro, po drugie błyszczące tło i błyszczące korale i
błyszcząca bluzka, po trzecie na postaci światło jest
płaskie i szare....
ideowo: nie rozumiem przesłania tej pracy mam wrażenie że (w
założeniu lub nie) wyzywająca poza nie pasuje do charakteru
i wieku modelki, nie rozumiem zamiaru czy zamysłu twórczego
autora wobec tej decyzji, poza tym kompozycja jest bardzo
prosta, standardowa mam wrażenie że zacieśnienie kadru i
pozbycie się zbyt dużej ilości powietrza byłoby działaniem
lepszym i podkreślającym agresywność pozy.... | margarekta | 2008-08-03 23:15:17
| | CannonCat | no dobra, to było zdjęcie czegoś tam, które przypadkowo
zupełnie spaprało się w ciemni. zastanawiam sie po pierwsze:
jaki jest zamysł twórczy autora, po drugie jaki jest udział
autora w powstaniu tego zdjęcia, bo wydaje mi się że jest to
rzecz czysto przypadkowa taki "samopsuj" który nawet ciekawy
nie jest ani kompozycyjnie ani ideowo, po trzecie czemu to
zdjęcie- niezdjęcie wylądowało w galerii? czy autor wyobraża
sobie że wszystko co wyszło z ciemni (nawet śmieci z
kosza)powinno zostać powitane rykiem aprobaty?
reasumując: kompozycja jest nieciekawa i przypadkowa nawet
"brudy" na dole nie odwracają uwagi od bieli dającej po
oczach, po drugie: albo abstrakcja, albo nie abstrakcja,
czyli niepotrzebne są elementy abstrakcyjne (ale że jest ich
przewaga)albo elementy realistyczne... nawet z czegoś
przypadkowego można stworzyć nową jakość, trzeba wprowadzić
jednak odrobinę zamysłu twórczego i tymże ogarnąć
przypadkowość... | franeksztajn | 2008-08-03 22:48:52
| | CannonCat | fotak z rodzaju rodzinny album, nie wystarczy mieć kota i
aparat żeby zrobić dobre zdjęcie, co z tego że kot fajny i
zdjęcie ostre? podczas gdy kadr i kompozycja mocno
nieciekawe, brak waloru, kontrastu, czegokolwiek co
zwróciłoby uwagę: pół oka, brak ucha, wąsy przycięte....
nuuuda aż piszczy... | dirrin | 2008-08-03 22:16:50
| | CannonCat | dożo dzieje się na skórze modela przez kontrasty
pogłębiające wszystkie bruzdy. linie sińce i elementy
fizjonomiczne przypomina rzeźby z czasów średniowiecza
szczegółowe i brutalne w swej formie, do tego średniowiecza
nie pasuje mi jednak agresywne bizantyjskie
(wczesnochrześcijańskie) tło mozaiki, plus tafta na biodrach
i świetlista poświata przy głowie dają wrażenie ... kiczu z
obrazków wydawanych przez Pallotynów, mam wrażenie że za
dużo tego wszystkiego na raz, każdy z elementów osobno byłby
ciekawy ale połączenie wszystkiego daje przesyt i przyprawia
o lekkie mdłości, podobne jak zjedzenie zbyt dużego kawałka
marcepanu na raz... | HerrBuchta | 2008-08-03 22:04:25
| | CannonCat | jak na portret mało twarzy większość miejsca w kadrze
zajmuje płaszczyzna dekoltu, głowa ginie w ciemności,
wszystko to zakłócone jakimiś tam przebłyskami biżuterii i
poziomami na bluzce daje wrażenie kompozycji przypadkowej,
nieprzemyślanej... | gaczek1988 | 2008-08-03 21:55:44
| | CannonCat | ciekawy budynek ale bardzo ciasny kadr, brakuje
powietrza.... od dołu szerzej do góry biega się w naturalny
sposób co powoduje ze po bokach wyłażą białe skrawki
budynków sąsiednich (?)
opcja jeden: skupić się na balkonie, który jest niewątpliwie
najciekawszy
opcja dwa, zrobić myk w ps i trochę rozciągnąć górę, obciąć
po linii listewek od najwyższych okien... bardzo ciężko w
tej sytuacji zrobic dobrą fotografię ale trochę gimnastyki i
może się powieść... | gerwazy24 | 2008-07-12 21:02:55
| | CannonCat | według mnie jest to ciekawa praca strukturka z
"pieprzykiem"- znaczy nie do końca wyjaśnionym tematem po
środku kółko obiektywu i mała sprośna tajemnica.. a co do
kompozycji, fajnie że wlewa się do środka górą, ale nie
widzę uzasadnienia dla pasa bieli na dole... centralne
ustawienie paska z szarości w kwadracie nie do końca jest
uzasadnione... | inez77 | 2008-07-12 18:08:01
| | CannonCat | poza dziwna, dziwne ustawienie modela, dłonie i kompozycja i
wszystko pokręcone... po pierwsze układ modela - ramiona
szeroko, buzia szeroko, głowa prawie w centrum kadru, dalej-
dłonie z listkiem obcięte i nie wiedzieć czemu wystają zza
brązowego prostokąta pompy, który jest mocno nieuzasadniony
w tej kompozycji... ogólnie słabo... | noola | 2008-07-12 15:53:15
|
| |